26 ♕ ruby

132 12 0
                                    

-Чакай малко! Мислиш, че Деймън е гей? - Сара ме гледаше с ококорени очи.

Аз, тя и Миранда бяхме в апартамента ми и разговаряхме през последните два часа. Разказах им всичко за Деймън от последната година и споделих теорията си, че той и Мадокс имат връзка, за която сестра ми е разбрала и те са я убили.

-Да. Трябваше да ги видиш с Мадокс днес. А и го чух да казва как е избрал него пред Айв. Логично е да е гей. - обясних. Бяхме седнали на дивана в хола и пиехме смутита.

-И да ги бях видяла да правят секс, пак нямаше да повярвам. - въздъхна Сара и отпи от смутито си.

-Аз също ги видях днес, но Мадокс просто спеше на рамото му, защото беше пиян. Деймън изглеждаше по-заинтересуван от това какво правеше сама с Кейлъб в празната аудитория. - включи се и Миранда.

-Глупости! - изпуфтях. -Прекъсна ни, защото искаше да отпише заданието ни възможно най-бързо.

-А този Кейлъб притеснява ли те? - Сара звучеше загрижено. С нея не бях споделила в прав текст за миналото ми с учител и съм сигурна, че Дейзи не й е казала, но най-вероятно е чувала за слуховете.

-Не, но се държи доста странно. Изглеждаше сякаш е ядосан, защото съм сгодена. На един преподавател не му влиза с работата кой с кого в какви отношения е. - обясних.

-Още един анти фен на Лео. - пошегува се Сара.

-Ама той някакъв задник ли е? Аз още не го познавам, но като ви слушам как говорите за него, май и аз няма да го харесам. - промълви Миранда, отпивайки от смутито си.

-Ще го харесаш. - уверих я. - Довечера, като се запознаете на партито, ще разбереш, че е прекрасен. Сара, ти ще дойдеш ли с нас?

-О, няма да мога. - намуси се приятелката ми. -Имам среща с приятеля си по-късно и - погледна към часовника на китката си - ако не тръгна до пет минути, ще закъснея. - каза и стана от мястото си.

Аз също се изправих и я прегърнах.

-Ще се виждаме по-често, нали? - промърморих срещу косата й.

-Разбира се. Винаги съм насреща. - отвърна тя, след което се отделихме от прегръдката.

-Аз също ще тръгвам. - обяви Миранда и се изправи. - Трябва да се подготвя за партито.

-Окей. С Лео ще те вземем от вас в осем. - съобщих.

reasons to hate you Where stories live. Discover now