Уикендът беше дълъг, много дълъг. Деймън така и не ми се обади. Имах чувството, че съм направила нещо. Гадно предчувствие, че нещо лошо ще се случи беше образувало възли в стомаха ми, карайки ме да се чувствам сякаш ще повърна всеки момент.
Сутринта излязох рано и не закусих, но имах добра причина – исках да говоря със стария треньор на Деймън и да се опитам да го убедя да го върне в отбора.
Бяха ми казали, че трябва да почакам в малка стая за почивка. Бях седнала на един от столовете и си сипах чаша вода, за да не припадна. Наистина не се чувствах особено добре. Дали беше, защото всеки момент щях да говоря с Майк Бейзъл или защото Лео наистина ми донесе вратовръзката, по която имаше кръв?
-Здравейте! - поздрави ме мъж на средна възраст с медено руса коса и кожа със златист загар. Очите му бяха зелено-кафяви и необичайно красиви, а в тях сякаш имаше нещо, което ме караше да се чувствам по-нисша от него. Това беше Майк Бейзъл.
-Здравейте! - изправих се от мястото си и оставих чашата с вода на масичката до мен. -Съжалявам, че ви притеснявам рано сутрин, но трябва да ви кажа нещо наистина важно. - мъжът ме гледаше без да каже нищо, чакайки ме да продължа. -Казвам се Руби, Руби Сътън. Преди година нахлух на една от тренировките ви.
-Нахлули сте? - плътният му глас допълваше смущаващата му аура.
-Да. Тогава казах някои неща относно един от вашите бивши пилоти – Деймън Нийл.
-Сетих се. Ти си онова момиче, което обвиняваше Нийл, че е убил сестра ти. После го разследваха. - каза умаловажително сякаш си говорехме за любимото ни списание.
-Така е. - преглътнах шумно. -Тогава направих голяма грешка.
-А това ме вълнува защото? - скръсти ръце пред гърдите си, карайки ме да се притесня още повече.
-Той не е виновен и не мисля, че е правилно да го изгоните заради моето обвинение. - думите ми накараха мъжа срещу мен да се засмее.
-Виж, Райли...
-Руби! - поправих го.
-Виж, Руби. Сцената, която направи тогава, няма нищо общо с оттеглянето на Нийл.
-Как така? - свъсих вежди объркано.
-Разбрах от случая за теб, но след това пресата говореше за заповедта за оглед на дома му със седмици. Дори и ти вече да не го обвиняваш, случаят все още е неразрешен и спонсорите ни не го искат в отбора.
DU LIEST GERADE
reasons to hate you
RomantikGOLDENDALE'S ELITE BOOK #1 РУБИ Мразя е силна дума, но ако трябваше да напиша причините, заради които мразя Деймън Нийл, времето нямаше да ми стигне да ги изброя всичките. На първо място в червени букви винаги ще стои факта, че той уби сестра ми. Д...