10 ♛ damon

144 15 0
                                    

Година и пет месеца по-рано

Днес беше доста изморителен ден. След последната тренировка за седмицата, трябваше да се върна в Голдъндейл за концерта на Мадокс, Грей и Нико. Много се радвах за тях и за това, което постигнаха. Скоро можеше и да подпишат с музикална компания. До колкото разбрах щяло да има представител, който да прецени как реагира публиката, как се справят те на сцената и други неща, от които аз не разбирах.

Бях сигурен, че ще подпишат. Бяха добри и обичаха това, което правят. Радвах се, че всичките ми приятели следваха мечтите си и ги сбъдваха. Животът беше добър с нас.

Когато се прибрах вкъщи, за да си оставя багажа и да прибера колата си в паркинга, не можах да се видя с по-голямата част от семейството. Татко не се беше прибрал още от работа, а Лео беше на конференция относно започването на собствен бизнес извън града. Аз също бях ходил на нещо подобно, когато бях на неговата възраст. Родителите ни държаха да бъдем запознати с основното, за да можем да се развиваме за в бъдеще. Тези знания не ми бяха влезнали в употреба все още, но пък не беше лошо да ги имам.

Пих чай с майка ми и си поговорихме за това как сме прекали последната седмица. Имах чувството, че тя е единствената от семейството, която се радваше да ме види.

Вечерта Кейдън закара мен и Айвъри до бара, където щеше да е концерта. Гавин беше предупредил, че ще вземе Дейзи. Беше добър брат щом беше готов да заведе гаджето си, за което се бяха скарали с Мадокс, за да може той да се зарадва, че първата му любов ще е там.

Когато отидохме зад кулисите, разговорите се въртяха около новата музика, която бяха подготвили за концерта. С момчетата имахме привилегията да чуем песните доста преди днес. Бяха добри, наистина добри. Зад кулисите бяхме доста хора, но човекът, когото исках да видя, не беше там.

Нико беше с приятелката си и някои от хората на баща му. Тъй като семейството му беше част от мафията, той винаги беше с охрана. Странно е, че близначката му, Вика, не беше там. Баща й я омъжи на седемнадесет за някакъв италиански мафиот. Горката Вик! Тя и Кейдън имаха нещо като връзка по това време, но каквото решеше баща й, трябваше да стане на всяка цена.

Грей беше наобиколен от няколко момчета, които не познавах, тъй като бяха с година по-малки от нас. Там беше и по-голямата му сестра, Джулс, която имаше вражда с Айвъри.

reasons to hate you Where stories live. Discover now