Capitolul 1

1.5K 98 10
                                    

Eris:

Mercedesul negru cu geamuri fumurii se strecoară prin trafic si gonește pe străzile orașului. Vocea unei trupe rock urla in difuzoare,iar bărbatul brunet de la volan ne priveste in oglinda retrovizoare pe mine si pe sora mea Hera,iar buzele lui se curbeaza intr-un ranjet demonic. Acelasi ranjet ce apare și pe buzele mele atunci cand ochii noștri se întâlnesc în oglinda.
-Ce trupa e asta?intreb si misc din cap pe ritmul melodiei.
-Thirty Seconds To Mars,e trupa preferata a îngerașului.
Zambesc,dau mai departe din cap si privesc pe geam. E o dimineata însorită.
-Ei pe dracu! Cum naiba sa prind din nou rosu la semafor?
Imi mut privirea de pe geam cand masina se oprește și încep sa chicotesc.
-Lasa pateras,o sa ajungem la timp,nu e o problema. Azi abia e prima zi de școală,deci nu o sa se supere nimeni dacă întârziem.
Ofteaza,apoi incepe sa bata cu degetele in volan ritmul melodiei ce inca rasuna in boxe.
Asta e ultimul meu an de liceu,iar sora mea intra in clasa a 10. Invatam amandoua la același liceu. Acelasi liceu unde au învățat si frații nostri: Ares si Seth si probabil unde o sa învețe și Hades,cel mai mic dintre noi.
Masina pornește de la semafor cu scârțâit de roti,iar melodia se schimba. Ritmul e mai alert de data asta si ridic mainile in aer atat cât imi permite spațiul,apoi incep sa ma misc.
-Ce melodie e asta,pateras?intreb si ma intorc spre Hera atunci cand incepe la randul ei sa danseze.
-Closer To The Edge,tot de aceeași trupa e cantata.
-Foarte tare!!!urlu sa acopăr muzica si pateras imi zambeste.
Dupa 10 minute,masina face stanga si intra in parcarea scolii. Ne dam toti trei jos si ne indreptam pasii spre curtea liceului. Il prindem amandoua pe pateras de o mana,dupa ne indreptam pasii spre adunătura de elevi și parinti din mijlocul curții. Ma uit la ei cum majoritatea se feresc sa stea lângă părinții lor si pufnesc cand ii vad asa.
"Ce idioti! Mie nu-mi e rusine cu ai mei,ba din contra,chiar ma mândresc cu ei."
Le vad pe mamele colegilor de liceu cum intorc capul după pateras atunci cand trecem prin dreptul lor si ranjesc. Ridic privirea spre bărbatul ce a fost prima mea iubire,iar el isi arcuieste întrebător o spranceana,in timp ce pe buze ii apare din nou ranjetul demonic.
"De ce zic ca a fost prima mea iubire? Cred ca toată lumea știe ca tații de fete sunt prima iubire in viețile acestora,nu?"
Pateras face anul acesta 50 de ani. Mai exact peste 3 luni. Dacă firele albe din parul lui negru nu ar exista,nu i-as da nici măcar 40 de ani. Arata intr-un mare fel,iar femeile trag la el ca albinele la miere. Pe oriunde merge si oriunde se duce,femeile il sorb din priviri. Nici nu ai cum sa nu-l observi. Pateras e un munte de om,plin de muschi si cu o aura foarte întunecată. Aura ce stârnește si atrage totodată curiozitatea.
-S-a întâmplat ceva,koritsáki mou?intreaba cu o falsa seninatate.
-Nimic,chicotesc. Dar ma amuza felul în care te privesc femeile din jurul nostru.
-Serios?intreaba zambind. Nu le-am observat.
Bufnesc in ras cand il aud.
"Sunt absolut sigura ca le-a observat. Privirile lor sunt foarte insistente."
-Lasa-le sa se uite,Eris. Doar cu privitul raman.
Ne oprim langa careu si nu imi mut privirea de pe el.
Il admir.
E un bărbat ce are multe de oferit si e cel mai grozav tata din lume,iar iubirea lui e atat de intensa ca uneori ne copleșește. Omul asta e sufletul nostru. E perfect,iar eu sunt copia lui fidela. Nu doar la înfățișarea,cât și la comportament. Eu,Ares si Hades suntem leiti el. Hera seaman cu mama,iar Seth e pateras in picioare,doar ca ochii lui sunt verzi,la fel ca ai mamei.
-Va descurcați de aici?
-Da pateras. Poți sa mergi,spune Hera si ii da drumu la mana doar ca isi împletească degetele cu ale mele.
-Bine. Sas agapo.
-Se agapo pateras,spunem amandoua si il strângem in brate.
Ne strange pe amândouă la pieptul lui si ne saruta pe frunte,apoi se întoarce pe calcaie si pleacă. Bufnesc din nou in ras cand le vad pe toate cum intorc capul după el,apoi ma uit la Hera care ranjeste ca un drăcușor,iar irizatiile aurii scandeiaza in ochii ei verzi.
-Hai sa intram. Oricum noi știm la ce clasa trebuie sa ajungem,nu trebuie sa stam aici.
Ma prinde de mana si pășim impreuna spre intrarea in liceu. Liceul unde invatam e unul de elita,unul dintre cele mai bune licee din oras,cu o istorie remarcabila in spate.
O las pe Hera in fata clasei ei si grăbesc pasul pe hol ca sa ajung la clasa mea. Fac coltul si dau nas în nas cu Sandra.
Sandra Dima anul aceasta a intrat în clasa a 11 si e cea mai buna prietena a mea si jumatatea fratelui meu,Seth. O cunosc de cand s-a născut,a crescut langa mine si de multe ori am dormit una la alta,iar mai nou de cand Seth si-a unit acum o luna jumatatea cu a ei in Grecia pe treptele de la Acropole,blonda nebuna sta mai mult pe la noi. Nu ma deranjează,ma bucur ca e mai mereu prezenta în casa noastră,dar ma deranjează ca nu ne mai petrecem atat de mult timp impreuna.
Seth a terminat acum 2 ani liceul. Am avut noroc cu el,nimeni nu a indraznit sa comenteze ceva in fata mea sau a Herei,dar oricum ne-am fi descurcat si singure...mai ales eu. Sunt o Chronis,am crescut cu 2 frati mai mari în casa,plus pateras. Sunt învățată de mica sa ma descurc in orice situație,iar frații mei au avut grija sa ma antreneze ca sa imi port singura de grija.
-Eris,vezi ca vine Seth dupa noi cand iesim,imi spune blonda aproape la fel de inalta ca mine.
-Bine,ne vedem în fata liceului cand iesim,raspund si o pup repede pe obraji.
-Vezi ca am auzit ca ti s-a schimbat dirigintele.
-Da...știam asta de anul trecut.
Fostul diriginte a ieșit la pensie. Pacat ca nu l-am prins si anul asta. Era un moș foarte de treaba.
-Pai...ne vedem mai târziu. Te pup,spune si trece pe lângă mine.
-Si eu te pup,zic si o cotesc dupa colt.
Intru in clasa si ma asez intr-o banca la întâmplare. Una libera. Mai exact a treia banca de la fereastra. O vad pe Irina cum ma priveste si ma scanează din cap pana în picioare,apoi stramba din nas.
Irina Leahu,este inamica mea. Fata face parte dintr-o familie la fel de puternica ca a mea. Au bani,dar au și un comportament josnic. Inalta,zvelta,blonda si cu ochi albaștri,frumoasa...ce pot sa spun...dar caracterul ei lasa mult de dorit.Tot timpul concurează cu mine,iar cu restul se comporta ca o cațea.
Chiar dacă liceul e unul de elita,sunt si elevi ce nu au o situație asa strălucită ca a noastră,dar invata foarte bine,iar ea nu scapa niciodata ocazia sa le reamintească asta copiilor mai saraci.
Eu una,nu am nici o treaba. Recunosc,ma îmbrac cu haine scumpe,am bijuterii scumpe,dar nu tin cont de ele. Nu ma reprezinta. Pot sa ma îmbrac si in haine cumpărate de la magazinul din colt ca nu as avea nici o problema cu asta. La noi în casă nu se pune accent pe bani,chiar dacă ai mei au. Ne-au învățat sa fim oameni. Totuși e bine ca purtam toti uniforma si nu venim sa ne etalam hainele de firma pe aici...asta ar mai lipsi...ca ar face cațeaua asta mai urat decât face in general.
Imi mut privirea de pe ea cand usa se deschide si directorul scolii,domnul Rossi D'Angelo intra in clasa,urmat de un bărbat la fel de inalt ca el. Toti incep sa șușoteasca,in special fetele. Ma concentrez pe prezenta directorului si fac abstracție de prezenta masculina si impunătoare a tipului de langa el.
-Buna ziua,dragi elevi!spune directorul si isi plimba privirea prin clasa. Dupa cum știți de anul trecut,domnul Spânu Constantin,a ieșit la pensie.
Toti dau din cap si il privesc cu ochii mari,așteptând cel mai probabil sa le explice cine e tipul de langa el.
-Stiu ca este ultimul an și probabil schimbarea asta o sa va influențeze intr-un fel. Imi doresc totuși sa va influențeze in bine. Stiu ca v-ati obișnuit cu vechiul diriginte,dar trebuie sa fiți deschiși schimbărilor,pentru ca asta va așteaptă si in viata. Schimbare dupa schimbare. Vreau sa vi-l prezint pe noul vostru diriginte si implicit noul profesor de sport de anul aceasta. Lorenzo D'Angelo,fiul meu.

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum