Max:
Ridic ochii din laptop cand usa biroului se deschide cu putere și buzele mi se curbeaza intr-un ranjet cand il vad pe Dima cum spumega de nervi. Tranteste usa dupa el si vine cu pasi apăsați spre mine.
-Ti-au spus,constat si el incepe sa maraie.
-Fir-ai tu al dracului sa fii de nemernic cu nebunul tău cu tot!
Se opreste in fata biroului si las un mic hohot de ras sa-mi părăsească buzele.
-De ce dracu razi,idiotule?
-Sunt fericit ca o sa am un nepot sau o nepotica din partea Sandrei si a lui Seth,spun si din nou maraie. Nu-mi spune...vrei sa ne batem,Dima?intreb si ma ridic in picioare.
-Primul căruia vreau sa-i rup capul e nebunul de Seth,dar cum trebuia sa vin la munca,al doilea pe lista esti tu,imi spune blondul nervos in timp ce imi dau sacoul jos.
Il privesc amuzat si imi ridic mânecile de la camasa.
-Pai...hai sa ne batem Dima. Nu am mai făcut-o de ani buni și chiar imi e dor sa-ti sifonez putin fata,spun razand. Cu toate ca nu inteleg de ce dracu esti atat de supărat?
-De ce?intreaba si isi strange degetele in pumni. Pai hai sa-ti spun Chronis. Fata mea face peste câteva luni 17 ani si deja e insarcinata cu ticălosul de Seth!!!urla nebunul la mine.
-Asa si?intreb calm. Realizezi ca o sa fie impreuna pana la sfârșit,nu? Pe ei nu are nimeni cum sa-i despartă deci nu iti fa probleme ca o sa o lase cu un copil și o sa se ducă la alta,spun si blondul pufneste nervos.
-Nu e vorba despre asta,idiotule! E vorba ca e prea mica! Are scoala de făcut și cum dracu o sa știe sa crească ea un copil cand Sandra in sine e unul?urla ca turbatul.
-Du-te dracu Dima! Stau la mine,am sa ii ajut cu tot ce pot tâmpitule,iar ingerasul e tot timpul acasa si o sa fie mereu lângă ea.
-Esti nebun!tuna furios. Nu putea dracu sa si-o tina în pantaloni sau sa o protejeze?
-O spui de parca pe Seth doar pasarica lu fiica-ta il interesează. Tu esti prost sau esti prost Dima? S-a întâmplat...asa a fost sa fie. Ce vrei sa facem acum? Plus de asta Seth chiar isi doreste copilul. Am fost acolo cand Sandra i-a spus de sarcina.
-Da? Pai ma bucur Chronis,spune ironic. Pe mine m-a sunat de dimineata sa-mi spună. Nici macar nu au venit acasă sa ne spună fata in fata.
Pufnesc cand il aud si imi proptesc un sold de marginea biroului. Imi incrucisez bratele la piept si picioarele la glezne. Il privesc pe idiotul din fata mea pe care il cunosc de o viata si il omor din priviri.
-Esti idiot,spun sec. E la scoala acum si abia ieri am aflat și noi. Cand pula mea voiai sa-ti spuna fata in fata daca Seth a dus-o de dimineata la scoala?
Isi inclesteaza maxilarul si ochii i se intuneca de nervi. Ridic ironic dintr-o sprânceană si ochii mei ii transmit "hai,ne batem sau mai stam?"
Imi vine sa rad când il vad cum isi musca buzele nervos.
-Cum ti-ar pica tie sa te sune fiica-ta si sa-ti spuna ca e insarcinata?
-Pai dacă altfel nu se poate sa-mi dea vestea ce ai vrea sa fac,Dima?
-Esti un ticalos,mi-o trântește si acum chiar nu ma mai abțin si bufnesc in ras.
Il privesc in ochi si vad cum isi calculează următoarea miscare. Vrea sa ma rănească. Il vad cum fierbe si vrea sa se descarce pe mine. Ma gândesc ca nu ii e tot una pentru ca Sandra a rămas însărcinată. Are dreptate,e micuta dar ce mai putem face acum? Dar pe cealalta parte ma si enerveaz pentru ca idiotul ma cunoaște foarte bine și știe ce inseamna familia pentru mine. Ar trebui sa ii susținem pe copii nu sa le facem situația si mai dificila. Stiu ca si lui ii e greu si il inteleg intr-un fel. Nu e ușor sa fii tata de fata. Eu in situația de fata nu am o problema cu asta. Stiu ca Seth o iubește si isi doreste copilul,dar in aceeasi situație ma aflu si eu cand vine vorba de Eris. M-am obișnuit mai greu cu ideea ca l-a găsit pe psychi,dar acum Enzo face parte din familia mea si il consider unul dintre băieții mei.
-Ti-am mai spus ca ești un ticalos?ma întreabă si un rânjet viclean imi curbeaza buzele in timp ce ridic nepăsător din umeri.
-Mi s-a spus si mai rau de atat dulceata,il ironizez si idiotul da cu pumnul în masa de imi varsa cafeaua pe jos.
-Se pare ca băieții tai ti-au urmat exemplu de ticalos,spune si rad răutăcios. Ares a facut un copil cand Cleo avea 18 ani,la fel ca tine ticălosule. Acum si Seth ti-a urmat exemplu.
Cand il aud ce tâmpenii scoate pe gura ma reped la el intr-o secunda si pumnul meu se izbeste de nasul lui. Ma prinde de gulerul cămășii si ma impinge. Ridica pumnul si ma feresc din calea lui. Marai si ma reped din nou la el. Incepem sa ne batem si sa ne caram pumni unul altuia,iar sangele incepe sa curga pe fetele noaste. Imi inclesteaz maxilarul si imi bag o mana in gatul lui. Il strang tare de el in timp ce imi mai da doi pumni in fata si ma intorc cu tot cu el pe calcaie. Ii dau un pumn si ii sparg arcada,dupa il prind de camasa si il arunc pe masuta de sticla din birou. Crapa si se sparge sub greutatea lui,iar eu ma urc peste el. Geme de durere si il prind de guler cu ambele maini.
-Sa nu dea dracu sa mai scoți asemenea tâmpenii pe gura Dima ca te omor,marai la el si il privesc ca un criminal. Stiu ca ești nervos si ca nu iti convine situația,dar copii mei isi iubesc jumătățile mai mult decât isi iubesc viata!urlu la el si il scutur de cateva ori. Vrei sa iti aduc aminte cum erai tu cand ai aflat de Deea ca a rămas insarcinata?intreb si vrea sa imi îndepărteze mainile dar ii dau un cap în gura si ma injura printre dinti. Copii mei nu o sa gândească niciodata cum ai gândit tu,idiotule. Chiar dacă ei sunt tineri spre deosebire de tine care aveai pe atunci peste 30 de ani. Si nu-mi spune ca tu dacă erai in locul meu nu ai fi făcut un copil cu Lex. Stiu ca nu ti-ai dorit cu Deea,marai la el ca un turbat si blondul mijeste ochii la mine. Dar stim amandoi Dima ca Lex a fost,este si va fi slăbiciunea ta,obsesia ta,drogul tău si viciul tău. Ea e dorinta ce nu te lasa de cele mai multe ori sa dormi noaptea cand tu esti langa nevasta-ta in pat...asa ca nu-mi judeca tu mie copii cand si tu ai fi făcut același lucru dacă găseai femeia potrivita...dar ghinion Dima,spun pe un ton batjocoritor...femeia pe care o iubești ce sa vezi idiotule? E jumatatea mea!
-Poftim?
Inchid ochii cand aud glasul lui Ares si injur in gand de toti zeii si toti sfinții pe care ii cunosc. Ma ridic de pe Dima si maxilarul imi zvacneste. Blondul se ridica la rândul lui de jos si sangele ii curge din nas,iar stopii pătează parchetul. E un haos la mine in birou. Sticla sparta peste tot,iar canapele nu mai sunt la locul lor din cauza încăierări nostre. Inspir adanc in timp ce el isi aranjează camasa si intorc capul spre Ares.
-Agori mou...spun si ii vad ochii negri cum ii ard in cap.
-Deci de asta ti-ai numit copii dupa părinții mei? In special dupa mama,spune maraind si il spinteca cu privirea pe Dima fara sa ma bage pe mine in seama. De asta i-ai numit asa? Pentru ca o iubești?
Face pasi mari spre Dima si isi strange degetele in pumni. Intorc capul spre blond si ma priveste resemnat. Pumnul lui Ares ii zdrobește fata,iar al doilea il obliga sa faca doi pași în spate.
-Viermeee,maraie printre dintii inclestati si ii mai da doi pumni.
Dima sta fără sa miste un deget si încasează tot ce vine din partea lui Ares.
-Destul,spun si pun o mana pe umarul lui.
Intoarce capul spre mine si il vad cum se abține sa nu-mi dea si mie vreo doua.
-Ai știut. In tot acest timp ai știut!urla si imi îndepărtează mana de pe umarul lui.
-Ares...asculta-ma...
-Nu!tuna vocea lui si ma fulgera cu privirea. Parca eram o familie pateras. Una ce nu are secrete,nu?intreaba si sufletul se sfâșie in mine.
-Agori mou...suntem o familie. Nu trage concluzii pripite,spun si ma apropii de el.
-Nu?intreaba sarcastic. Atunci spune-mi ca nu pricep. Dan o iubește pe mama. Si-a numit copii după voi,iar voi i-ati botezat. Vine in casa la noi. Voi doi sunteți prieteni de cand va știți. Ce imi scapa?intreaba si trece pe lângă mine,apoi se aseaza pe canapea.
Ma uit la Dima care arata ca dracu si ma priveste vinovat. E tot vanat la fata si inca ii curge sânge din nas și din arcada. Clatin abia vizibil din cap si privirea lui imi transmite ca a înțeles si ca trebuie sa-si tina gura.
Nu pot sa-i spun lui Ares tot. Nu o sa înțeleagă niciodata de ce nu am o problema cu numele copiilor. Cum nu o sa înțeleagă nici de ce sunt inca prieten cu Dima chiar dacă știu ca imi iubește femeia si clar nu o sa înțeleagă niciodata faptul ca am fost de-acord sa o împart cu el. Oftez din tot sufletul si ma asez pe canapea. Isi pune coatele pe genunchi si privirea lui inca mocnește din cauza nervilor. Nu stiu ce dracu sa-i spun. Nu vreau sa-l mint. Nu mi-am mințit niciodata copii cu absolut nimic. Am o relație foarte deschisa cu ei,dar Dima e singurul secret ce il am fata de ei.
-Uite Ares.. spun si imi trec palmele peste fata. Sunt prieten cu Dima de cand ma stiu si la un moment dat mi-a spus ca e îndrăgostit de psychi mou,dar niciodata nu s-a băgat în relația noastră de aceea am continuat sa fim prieteni. El e fratele meu,iar dacă o iubește pe psychi mou ce pot sa fac? Inimii nu-i poți spune pe cine sa iubească si pe cine nu,asa-i?intreb privindu-l in ochi. Nu ma deranjează ca o iubește agori mou. Acum sa fim serioși. Cine nu ar iubi-o?intreb si un zâmbet mic ii curbeaza buzele.
-Aici nu pot sa nu-ti dau dreptate pateras,spune si zambetul se mărește pe buzele lui. Pai si daca stii ca o iubește si spui ca nu te deranjează,de ce dracu il bateai?intreaba si bufnesc in ras.
-Pentru ca idiotul a scos niște prostii pe gura ce nu-si aveau rostul.
Intorc capul spre Dima si din nou ma priveste vinovat.
-Imi pare rău Max. Chiar nu trebuia sa spun tâmpeniile alea. Voiam doar sa te atac cu ceva pentru ca m-am simt ranit. Sandra petrece mai tot timpul la voi și vorbește mai mult cu voi decât o face cu mine sau cu Deea. Pur și simplu sunt supărat si inca nu imi convine ca trebuie sa-i dau drumul. Iar vestea ca o sa fiu bunic m-a dat peste cap,imi spune blondul si vine spre noi.
Ma ridic in picioare si ne privim în ochi.
-Imi pare rău...serios.
-Esti un idiot,zic si strâmbă din nas. Stai linistit Dima,nu o sa-ti ia nimeni locul din inima Sandrei,spun si il bat de cateva ori pe spate.
-De asta ati spart masa?intreaba Ares si ma intorc către el.
Încuviintez din cap si el pufneste.
-Ce nebuni!exclama si se ridica in picioare. Sa stii ca nu am sa-mi cer scuze pentru pumnii pe care ți i-am dat,iar acum ca știu si de ce ti-ai numit copii asa chiar ma bucur ca Seth iti fute nervii de fiecare data când te prinde.
Rad incet si imi fixez privirea pe Dima.
-Pai nici eu nu am sa-mi cer scuze pentru ca o iubesc pe Lex,spune si Ares maraie langa mine.
-Stai departe de mama! Vezi ca eu nu sunt pateras. Cu mine nu ai nimic de împărțit si nici nu suntem prieteni la catarama. Daca te apropii de ea te calc pe cap blondule,ii spune agori mou si ma abțin sa nu izbucnesc in ras.
Dima isi da ochii peste cap si Ares face un pas spre el.
-Si ai mai avut tupeul sa comentezi anul trecut când Seth ti-a spus ca i-a tras-o Sandrei,cand tu ai nevasta si copii acasă,dar te gândești la mama?? Esti un ipocrit,i-o trântește enervat. Cum sa faci pe viteazul cand tu iubești femeia prietenului tău cel mai bun? Adică tu esti mai nebun decât Seth,la dracu!
-Calmeaza-te Ares. Daca o iubesc asta nu înseamnă ca nu-mi iubesc nevasta si copii. Ce voiai sa fac? Sa nu ma enervez? Cand știam cine dracu e Seth,iar Sandra nu avea nici 16 ani?
-Esti futut rau de tot,pufneste Ares. Chiar nu pricep cum dracu funcționează mintea ta nebuna. Eu nu as putea sa mai iubesc si pe altcineva pe langa psychi mou si tu imi spui ca o iubești pe Deea in timp ce o iubești pe mama? Ai copii cu aia dar de fapt ti-ai fi dorit pe altcineva? Mai lipsește sa imi spui ca ti-ai tras-o cu ea ca te si omor,spune si Dima ranjeste.
-Daca as fi facut-o as fi fost împlinit,spune si mintea imi fuge in secunda următoare la jocurile noastre.
Ma uit la el si stiu ca se gândește la același lucru la care ma gândesc si eu. Nu doar ca Dima o iubește pe psychi mou,dar a avut si ocazia sa se bucure de ea. Deci nu numai mintea lui e fututa si a mea si a îngerașului e. Dar nu e ca și cum eu nu as ști asta. Sunt constient ca noi o sa ardem in iad,dar noua pe vremea aia ne-a plăcut ce am făcut.
-Bun. Sper sa nu mai deschidem vreodată subiectul asta,ne spune Ares pe un ton serios.
"Doamne ajuta! Nici nu imi doresc asta."
-S-a notat,ii spun si mijeste ochii la mine.
-De ce am impresia ca inca imi ascunzi ceva?intreaba si fata mea nu trădează nici o emoție cand il aud.
"Nici nu stii cata dreptate ai agori mou...nici nu știi..."
-Ce te face sa crezi asta?intreb pe un ton egal si il privesc in ochi.
"Dumnezeule! Se simte groaznic sa-mi mint copilul,dar prefer sa-l mint decât sa-l fac sa sufere."
-Nu stiu.. asa simt.
-Nu iti ascund nimic Ares. N-am ce sa-ti mai ascund. Singurul lucru despre care nici unul dintre voi nu a știut e asta. Faptul ca Dima o iubește pe psychi mou si sper sa iti ții gura. Daca nu ai fi intrat în birou n-ai fi știut nici tu asta.
Ofteaza si încuviinteaza din cap.
-Stai linistit pateras. Nu am sa spun nimănui nimic. Nici macar mamei,ma asigura si imi trec un brat pe dupa gatul lui.
-Mersi,spun zambind.
-Se agapo pateras.
-Se agapo agori mou.
-Iar pe tine tot o sa te ia dracu daca te apropii de mama,il ameninta pe Dima.
-Ti-am lăsat vreodată impresia ca simt ceva mai mult pentru ea in tot acest timp?pufneste blondul.
-Linisteste-te agori mou. Dima isi știe locul.
-Foarte bine,spune si se întoarce pe calcaie. Ma duc sa-mi termin treaba,zice in timp ce se îndreaptă spre usa. Am sa trimit pe cineva sa se ocupe de mizeria voastră.
Inchide usa dupa el si ridic dintr-o sprânceană.
-Era cât pe ce,spune blondul incet.
-Doar asa puteai sa mori astazi,zic amuzat si trec pe langa el.
Ma trântesc pe scaun si se aseaza si el pe unul din fata mea.
-Sa-ti mai spun o data ca imi pare rău pentru ce am zis?
-Nu idiotule. Stiam ca nu vorbești serios,dar tot am simțit nevoia sa-ti sparg fata.
Ma las pe spate in scaun si ne uitam unul la altul. Isi trece o mana prin par si ranjesc cand vad furtuna ce se dezlănțuie in ochii lui verzi albăstrui.
-Inca te gândești la ea.
-Nu tot timpul,dar am unele momente când o fac.
Un ras malefic las sa-mi scape printre buze si blondul ofteaza frustrat.
-Pana la urma ajungi la vorbele mele,zic si nu il scap din ochi.
-Ce vorbe?
-Ca ai sa mori cu gândul la ea.
-Aia e,imi spune degajat. Macar mor fericit.
Incep sa rad si idiotul ranjeste.
-Nu ai cum sa o uiți Max.
-Mie imi spui? Trăiesc cu ea idiotule.
-Si te mai și lauzi,imi spune enervat.
-Ce sa fac Dima...adevărul e ca am si cu ce sa ma laud,spun pe un ton arogant.
-Du-te dracu Chronis,imi spune si se ridica. Cat de rau m-ai șifonat?intreaba si am un sentiment de déjà-vu cand il aud.
-Destul cat sa sperii copii mici,ii spun chicotind si imi amintesc ca asta i-am răspuns si ultima data tot la aceeași întrebare cu foarte mulți ani în urma.
Și atunci l-am sifonat,dar motivul era doar psychi mou,iar pe atunci Dima nu pricepea unde ii era locul.
-Merg sa ma spal dracu pe fata,spune si se îndreaptă spre usa.
Nu mai zic nimic si imi las capul pe spate. Inchid ochii cand el iese din birou si ma gândesc la ingeras. Prind brățară ce o port la mana de mai bine de 30 de ani si incep sa ma joc cu ea. Nu vreau sa o mint dar nu am încotro atunci cand ajung acasă si o sa ma vadă in halul in care sunt. Nu m-am uitat în oglinda dar sigur pumnii ce i-am primit m-au învinețit. Oftez si ma gândesc la ce o sa fac.
"Poate ca pana la urma am sa ii spun doar o parte din adevar. Dar cum dracu le explic copiilor cand o sa ma întrebe de ce m-am bătut...si mai ales cu cine am facut-o?"*****
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...