Capitolul 63

876 75 6
                                    

      Eris:

    Ii simt limba cum apasa pe clitorisul meu si gem lung înainte sa deschid ochii. Astazi trebuie sa mergem la control impreuna cu Sandra si Seth,iar psychi mou si-a găsit un mod foarte plăcut de a ma trezi.
    -Angioletto...șoptește si sufla aer cald peste labiile mele.
    -Hmmm...gem din nou si deschid ochii.
     Ma uit in jos la el si ochii lui de smarald incep sa sclipeasca. Zambesc si imi bag mainile in parul lui. Apasa mai tare gura pe clitorisul meu,iar cu limba face cercuri pe el.
     -O doamne!!! Te vreauuu...gem cuvintele si ma ridic in fund.
     Ridica capul si buzele lui se lipesc de ale mele. Ne sarutam cu putere,dur si apasat. Imi trec mainile prin parul lui si il trag tare de el. Maraie si isi baga o mana in parul meu,apoi imi trage capul pe spate si ma saruta pe gat.
     -Calareste-ma,imi șoptește si ma aprind mai rau ca focul.
     Se întinde pe spate si ma urc peste el. Imi cuprinde sanii in palme in timp ce ma las in jos pe toata lungimea lui,iar cand incep sa ma misc ma musca de un sfârc,dupa il suge cu putere pana se întărește dureros in gura lui. Aseara dupa ce hormonii mei iar si-au făcut de cap si mi-a tras-o ca un pervers ce e,am făcut un dus si am adormit amandoi dezbrăcați.
     -Angioletto...geme si se infinge in mine.
      Imi pun palmele pe umerii lui,iar el ma prinde strans de fese. Simt valurile cum ma inunda din cauza mișcărilor lui brutale si incep sa vibrez.
      -E bine!spun cu respirația întreierata si ma izbesc la rândul meu de el.
      -Haide,maraie si ma patrunde mai adanc.
      Incep sa tremur si orgasmul il cuprinde si pe el. Ne pierdem impreuna in placere si ma cutremur toata in mainile lui. Ridica putin capul si ma linge incet pe buze.
      Zambesc si scot limba la rândul meu. Ii ling buzele,dupa scoate limba si o atinge senzual pe a mea,apoi mi-o prinde si incepe sa o suga. Gem si degetele lui se afunda mai tare in fesele mele.
      -Angioletto...ti-as mai trage-o o data,dar trebuie sa ajungem la doctor,vita mia. Chiar vreau sa aflu dacă suntem parinti de fetita sau de băiat.
     Încuviintez din cap si ma dau jos de pe el.
      -Bine psychi mou. Hai sa mergem.
      Ma dau jos din pat si intru in baie. Ma spal repede pe dinti si pe fata,dupa fac un dus si intru inapoi in dormitor.
      -De ce nu ai venit sa faci dus cu mine?intreb cand trece pe lângă mine si vrea sa intre în baie.
      -Pentru ca am fi întârziat la doctor,imi spune cu un zâmbet pervers pe buze.
      Chicotesc si deschid ușile de la dulap. Imi scot un sutien si o pereche de chilot,dupa scot si o rochie vaporoasa. Ma îmbrac si intru dupa el in baie. Il privesc ca o flamanda si ranjeste din spatele sticlei de la dus. Imi mușc buza de jos si el clatina din cap. Inchide ochii si incep sa rad. Merg la oglinda sa ma aranjez si ma dau puțin cu parfum.
        -Am sa ti-o trag in gura cand ne întoarcem acasa,iar rujul asta pacatos o sa fie întins pe scula mea si pe buzele tale,imi spune cand iese din dus si vine in spatele meu.
       Rad răutăcios si pun capacul la rujul rosu si pacatos,asa cum ii spune el.
      -Iti place rujul meu,zic si ma intorc cu fata la el.
      Privirea ii coboară pe buzele mele si ochii lui se intuneca.
      -Imi place,imi spune răgușit.
      Cobor ochii pe trupul lui si ranjesc cand ii vad penisul erect.
      -Atat de mult imi place ca te vreau in genunchi,mormaie cuvintele si sangele incepe sa fiarbă în mine.
      Ma las in jos,dar isi baga o mana in parul meu si ma opreste. Ma uit în ochii lui si vad cum arde dorinta in ei.
     -Vreau,dar nu avem timp diavola. Trebuie sa mergem,imi spune si ca sa-l tachinez las un geamăt sa-mi părăsească buzele.
     -Dio! Tu ai sa ma omori pustoaico,imi spune si chicotesc.
     -De placere...si sincer,stiu ca iti place,spun si ii fac cu ochiul.
     -Habar nu ai ce-mi faci,sopteste si imi trec un deget pe maxilarul lui.
      Închide pentru o clipa ochi si imi lipesc buzele de ale lui. Geme si ma prinde de fese,apoi ma strange tare de ele.
      -Diavola...șoptește si deschide ochii. Te rup cand ne întoarcem acasă.
      Zambesc incantata de promisiunea pe care mi-o face si ma intorc in bratele lui. Imi îndrept pasii sa ies din baie si ma urmează ca o umbra.
      -Cazzo! Vrei sa nu mai faci asta?imtreaba printre dintii inclestati.
      -Sa fac ce?intreb cu o falsa seninătate.
       -Stii prea bine angioletto. Iti balansezi soldurile ca o ispita.
       Rad incet si scot o pereche de sandale,in timp ce el se imbraca.
       -Habar nu am despre ce vorbești,spun si il privesc amuzata.
       -Sigur,spune si isi scoate limba printre dinti.
        Mijesc ochii la el cand il vad cat de pervers isi linge buzele si rade malefic.
       -Nici eu nu știu de ce te uiți ca o pofticioasa la mine angioletto.
       Ma apropii incet de el si il vad cum inghite in sec. Imi trec limba peste buzele lui si geme gutural.
     -Dio! Ce pacatoasa!
     -Asta a fost pentru ca mi s-au udat chilotii din cauza ta.
      -Diavola tu vrei sa stau cu ea sculata pana ne intoarcem acasă?
      Isi trece un brat in jurul taliei mele si iesim din dormitor.
       -Nu...hai ca stau cuminte,zic si el încuviinteaza din cap,dar se vede pe fata lui ca nu crede o iota din ce ii spun.
       Coboram in living si ii vad pe toți cum stau pe canapele.
       -Dar voi nu ati mers la munca?intreb cand il vad pe pateras si pe Ares cum stau foarte relaxați si isi beau cafeaua.
      -Nu,imi răspunde Ares.
      -Asteptam sa vedem ce veste ne dați,imi spune pateras pe un ton ce ii trădează nerăbdarea.
      -Doamne...ai sa faci si cu ai noștri cum faci cu Rhea si cu Dionys?il intreb razand.
      -Mai rau,imi spune si ochii lui diabolici se aprind.
      -Asta fiindcă Max adora mirosul de bebelus,imi spune mama.
     -Si pentru ca noi nu am stat aici cand teroriștii mei erau mici. Acum o sa isi ia revansa cu ai voștri,imi spune Ares zambind.
      -Ce vorbești?pufneste Seth. Am sa iti fac program. Nu il ții toata ziua numai tu,spune dracusorul si de data asta pufneste pateras cand il aude.
       -Vai,vai,vai...habar nu ai ce vorbești agori moi,ii spune si bufnim in ras.
      -O haide! Doar nu vorbești serios?se zburleste Seth la el.
      - Vorbesc foarte serios,i-o trântește. Acum,mergeți si vedeți ce aveți.
       Imi împletesc degetele cu a lui Enzo si mergem spre usa de la intrare.
       -Pateras asta e nebun,imi spune Seth cand iesim din casa.
       -Zi-mi ceva nou,ii spun chicotind. Doar nu te așteptai sa fie altfel. Stii prea bine cum face cand vine vorba de bebeluși,mai ales de bebelușii Chronis.
        -Vai de capul meu,sopteste dracusorul.
        Rad incet si il bat de cateva ori pe spate.
        -Lasa Seth...e de bine. Tu nu o trebuiască sa te rogi sa stea cu el sau cu ea,depinde ce aveți. Cand o sa vrei sa i-o tragi Sandrei,pateras e in casa nu trebuie sa faci asa cum a făcut Ares. Tu nu trebuie sa te deplasezi mult. Doar cobori din dormitor si problema se rezolva.Vezi si partea plina a paharului.
       Incepe sa rada si ma priveste amuzat.
       -Ce pacatoasaaaaa....șoptește inainte sa meargă ca sa ii deschidă portiera Sandrei.
       Urcam si noi in masina si Enzo pornește motorul.
       -Ce iti dorești sa fie?intreb cand intra in trafic.
       -Orice...vreau sa fie doar sănătos.
       -Si eu...șoptesc si imi pun palmele pe burtica.
       Mana lui de pe schimbătorul de viteza se pune peste ale mele si ridic capu sa-l pot privi. Ochii ii stralucesc in cap si un zâmbet bland ii curbeaza buzele.
      -Ti amo angioletto. Ma faci cel mai fericit bărbat in fiecare clipa din zi și din noapte.
       -Se agapo psychi mou.

*****

      -Ati aflat ce aveți?intreb de cum Seth si Sandra ies din cabinetul doctorului.
      -Da!raspund amandoi.
      -Si noi!!exclam fericita.
      -Deci...ce aveți?ma întreabă Seth cu ranjetul de drăcușor pe buze.
       Ma uit la psychi mou si el ma strange mai tare la pieptul lui.
       -Fetita!tip si Sandra face ochii mari.
        -Felicitari!!!urla nebuna,dupa ne îmbrățișează pe amandoi.
        -Multumim! Voi ce aveți?intreb curioasa si Seth o trage pe Sandra inapoi in bratele lui.
        Vad cum ochii incep sa-i sclipeasca si un zâmbet ii curbeaza buzele. Se uita la Sandra cu atâta iubire ca ma topesc eu pe picioare. Foarte rar il vedem pe Seth asa. De cele mai multe ori e un nesimtit.
       -Baiat,imi spune pe un ton mândru si intoarce capul spre mine.
       -Felicitari!!spun si ma desprind de Enzo,apoi ii îmbrățișez pe rand.
        -Mersi teroristo,spune si ma strange la pieptul lui.
       Ne privim în ochii si fericirea se citește in ai lui.
       -Ai sa fii un tata grozav Seth si nebun,dar nebunia vine la pachet cu numele nostru si cel mai probabil s-a transmis si la bebelusul vostru.
       -Cu siguranță Sin o sa fie un pacatos nebun,spune si imi face cu ochiul. Se pare ca o noua generație de zei e pe cale sa se nască,continua si buzele lui se curbeaza intr-un ranjet.
      -Da...Venus si Sin o sa fie noii teroristi din familia noastră nebuna si pacatoasa.
     
 
    

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum