Enzo:
-Angioletto...gem peste buzele ei cand intru in dormitor.
-Te vreau psychi mou. Te vreau tare,dur si pervers.
Gem din nou cand o aud si capul sculei il simt cum se umfla. Manat de dorinta,o arunc pe pat si ma urc peste ea. Bratele si coapsele incep sa-mi tremure de nerăbdare si din cauza focului ce-mi arde prin vene,ma aplec si ii sfâșie gura.
Suspina in vreme ce eu ma gândesc la faptul ca vreau sa o folosesc,dar totodată imi doresc sa o iau si cu tandrete fiindca e vita mia.
-Da-mi ce vreau,imi cere cu o voce încărcată si ma cuprinde cu bratele de dupa gat. Trage-mi-o dur,continua pe un ton ispititor. Vreau sa ma rupi,psychi mou...ma tentează ca un dracusor și Bam!tot controlul meu se duce naibi.
Marai ca un demon si o dezbrac in doi timpi și trei mișcări.
-In 4 labe,ii ordon pe un ton mult prea dur,dar se pare ca pe ea nu o deranjează,fiindca se supune imediat.
Scap repede de hainele de pe mine e si ii dau o palma inainte sa îngenunchez în spatele ei.
-Ahh!!geme lung si se arcuieste de spate.
-Unde vrei sa ti-o trag,diavola?mormai cuvintele.
-Ti-am spus ca te vreau pervers si murdar...deci...în fund vreau.
"Merda!"
Scula imi pulsează atat de tare cand o aud incat ma doare.
Cu dorinta arazandu-mi prin vene,imi lipesc pieptul de spate ei si o mangai cu doua degete printre labii înainte sa o patrund. O musc de gat in vreme ce ea se arcuieste de spate si geme profund in clipa in care imi rotesc degetele in canalul ei stramt.
-Hmmm...ce uda esti,gem apreciativ peste pielea gatului ei si bag degetele mai adanc pasarica fierbinte.
-Ahhh!!!!suspina,iar eu o musc de linia pulsului cand incepe sa-i pulseze cu putere sub buzele mele.
-Vrei sa-mi bag scula in curul tău pacatos,angioletto?intreb pe un ton jos si geme drept răspuns,apoi isi da capul mai pe spate ca sa am imi dea mai mult acces la gatul ei.
O simt cat de tare se excita atunci cand ii vorbesc murdar si ranjesc peste pielea ei fina.
"Perfecta."
Cu o miscare usora scot degetele din ea si i le bag lent in fund,apoi incep sa le misc si cateva gemete de placere ii părăsesc buzele. Innebunesc cand o aud cat de frumos geme si trupul mi se incendiaza,facandu-ma sa-mi doresc sa i-o trag pana cand nu o sa mai fie in stare sa meargă.
In clipa asta sunt atat de fiert incat vreau sa intru in ea atat de tare ca sa o fac sa ma simta in curul ei si peste cateva zile.
Cu un marait din adancul gatului,scot degetele din curul ei si imi pozitionez scula la intrare in el. Ma indrept de spate si cu miscari calculate o patrund.
-Sa-mi bag!!urlu cand simt cum o despic si gaura ei stramta ma primeste si se deschide pentru mine.
O strang tare de solduri si o trag spre mine,iar curul ei pacatos ma inghite mai mult.
-Daaa...geme prelung cand ma infing tot in gaura fierbinte si imi cobor privirea pe locul in care ne unim,apoi zambesc un coltul gurii cand vad cat de frumos ma primeste,iar din cauza placerii ce imi curge prin vene ii dau doua palme la fund.
Suspina,iar cateva clipe mai târziu isi strecoara o mana intre coapse.
-Diavola,nu te atinge,marai amenințător si ma infing mai tare in curul ei.
-Dar...
-Dar,zic si ii trântesc o palma la fund,dupa ii indepartez mana si imi strecor palma intre picioarele ei si o ciupesc de clitoris.
-Ah!tipa scurt si ranjesc,apoi o prind mai bine de sold in timp ce cu cealalta o ciupesc din nou de mugurul umflat.
De data asta nu mai tipa,ci geme prelung si isi impinge fundul în mine.
Incep sa-i stimulezi clitorisul,iar carnea incepe sa tremure usor pe ea. Isi infinge curul pacatos inca o data in mine,apoi se retrage si imi încordez soldurile,dupa intru brutal in ea si tipa extaziata.
Cresc ritmul si incep sa ma izbesc in ea de fiecare data cand o patrund pana la capat. Intru atat de atanc si cu atâta forta incat testiculele mi se lovesc de labiile ei.
-Ahhh!!!!Doamne!!!urla si prinde așternuturile in pumni,apoi strange tare de ele.
-Haide!ii cer printre dintii inclestati si imi las degetele sa alunece printre labiile ude,apoi o patrund in vagin.
Gem cand ii simt muschii catifelati si moi.
-Psychi mou!zbiara,dupa geme prelung,iar sunetul ma face sa-mi pierd controlul.
Imi scot degetele din pasarica strâmtă si o prind strans de solduri,apoi incep sa ma izbesc in ea ca un demon. Nebunia ma cuprinde,iar ceea ce mai vad si aud,e doar ea si gemetele ei.
Incepe sa tremure in urma asaltului meu si marai cand o simt cum se strange in jurul sculei mele. Continui sa ma izbesc in curul ei stamt pana cand orgasmul imi coboara vijelios pe sirea spinării,iar privirea mi se incetoseaza cand explodez in gaura fierbinte. Ma eliberez cu un geamăt animalic,apoi respirația imi devine atat de greoaie ca abia mai simt aerul cum imi ajunge in plamani.
-Hmmmm...geme cand se prăbușește pe saltea,in vreme ce jeturile mele fierbinți inca ii incadeaza curul.
Se întinde pe burta cand ies incet din ea si abia mai poate respira. Ma aplec sa o sarut pe fiecare fesa in parte,apoi pe solduri,dupa ii ling toata sirea spinării,iar gustul ei de sacru si profan combinat cu mirosul nostru de perversi e un deliciu pe buzele mele.
"Angioletto meu pacatos..."
O sarut incet pe umeri cand ajung in dreptul lor,apoi pe gat,dupa o intorc pe spate si imi lipesc buzele de ale ei in timp ce ii mangai incet trupul.
"Perfecta mea...Dio! Cat e de perfecta! Si jur ca nu m-as saturat de ea nici dacă ar sta zi de zi și noapte de noapte langa mine."
-Esti bine,angioletto?soptesc printre saruturi.
Un zâmbet satisfăcut ii curbeaza buzele si imi înconjoară gatul cu bratele in vreme ce geme ca drept răspuns. Ochii ii scanteiaza,dar nu de dorințe perverse si păcătoase,ci de iubire,iar lucrul asta imi face sufletul sa vibreze in mine. Pentru ca si eu o iubesc. Poate mai mult decât o face ea.
-Se agapo psychi mou,spune incet si ma înec pentru o clipa în tandrețea din ochii ei.
-Ti amo di più,angioletto. (Te iubesc mult,îngeraș.)
O sarut din nou până o las fără aer,dupa ma ridic in picioare si o i-au in brate.
-Facem un dus,apoi mancam,bine?intreb si imi lipesc buzele de fruntea ei transpirata.
-Bine,raspunde fără vlaga.
Cu pasi relaxați ma intrept spre baie,iar cand intru înăuntru,dau drumul la apa calda în dus si stramb din nas cand realizez ca nu am decât produse pentru bărbați.
O las jos din brate,apoi ii prind obrajii in palme si o privesc in ochi.
-Data viitoare când vii la mine adu-ți ce ai nevoie ca sa te speli sau spune-mi ce folosești si am sa iti cumpar eu dacă nu vrei sa te speli cu produsele mele,bine?
-Ok...dar de data asta merge și gelul tău de dus,surade si isi intinde capul,apoi ma saruta cast pe gura.
Ii fac cu ochiul,dupa intram in dus si isi pune gel in palma,apoi incepe sa ma spele pe piept si zambesc in coltul gurii.
-Angioletto...stii ca treaba asta e valabila doar pentru mine,nu? Eu trebuie sa te spal pe tine si nu invers.
Isi tinteste ochii in ai mei in vreme ce continua sa ma spele si chicoteste ca o dracoaica.
-Si sa ratez sansa de a te atinge? Nu mulțumesc. Vreau sa iti simt muschii sub palmele mele,raspunde si isi coboara incet degetele pe abdomenul meu,apoi geme cand muschii mi se încordează sub atingerea ei.
Oftez si o las sa-si facă damblaua. O privesc in timp ce își trece degetele printre șanțurile dintre muschi si gem gutural cand scula imi zvacneste atunci cand o atinge "accidental".
Dupa ce termina cu mine,imi torn gel la randul meu in palma si ma apuc sa o spal. In vreme ce ii mangai formele delicioase ma gândesc cât de mult am vrea sa fac lucrul asta zilnic si o idee imi fulgera prin cap.
"Daca tot nu pot sa fiu non stop cu ea,oare ce ar zice dacă i-as da cheia de la apartament,ca sa vina la mine de cate ori are posibilitatea?"
Surad,fiindca ideea ma incanta maxim,iar dupa ce o spal,imi lipesc pieptul de al ei si face câteva pasi in spate. Cand atinge peretele,ii prind fesele in palme si o salt în brate,iar ea imi înconjoară imediat talia cu picioarele.
-Ce zici dacă iti dau cheia de la apartament?intreb si pentru o fracțiune de secunda ochii i se maresc in cap.
-Chiar vrei sa-mi dai cheia?
Ridic dintr-o sprânceană,in vreme ce imi inlantuie gatul cu bratele si incuviintez din cap.
-Da...sa nu mai aștepți dupa mine. Dacă ajungi mai repede și nu sunt acasă vreau sa nu aștepți pe la usa.
-Hmmm...spune meditativ si se preface cum cade cateva clipe pe gânduri.
Chicotesc.
-Bine!surade si imi frec nasul de al ei,apoi o sarut scurt pe buze.
-Crezi ca ne grăbim?
-Deloc,raspunde chicotind. Jumătățile nu funcționează ca restul,psychi mou. La noi timpul nu se măsoară,el doar exista,iar noi nu trebuie sa asteptam un anumit număr de zile ca să putem face anumite lucruri. Noi facem ce ne place,nu ne pasa dacă a trecut o zi,o luna sau un an. Capisci?
Bufnesc in ras cand o aud.
"Ce nebuna!"
-Perfetto.(perfect)
Incep sa o sarut cu patos,dupa las apa sa curga pe noi,apoi iesim din dus si o infasor intr-un prosop. Imi pun la randul meu unul in jurul taliei si mergem în bucătărie.
-Ce vrei sa comandam?
-Nimic,raspund si deschid frigiderul. Azi gătesc eu pentru tine,spun si scot carnea de vita,untul și brânza din frigider.
Am fost la cumpărături înainte sa ajungă ea la mine,iar acum vreau sa ii gatesc o reteta ce mi-o făcea mie bunicul cand eram copil.
-Ai mâncat vreodată Risotto alla Milanese?intreb si pun ingredientele pe blat,apoi scot o punga de risotto,un bulion si un plic de șofran si le pun alături.
-Nu,raspunde si se asaza pe un scaun la masa.
-Bun...pentru ca asta o sa mancam.
Scot o tigaie si pun untul la topit,dupa curat și tai o ceapa,apoi o adaug în tigaie si incep sa invart.
-Stii sa gatesti?intreaba mirata.
-Surprinsa?raspund cu o intrebare si adaug risotto peste ceapa,apoi bulionul.
-Daaa!exclama si o vad cu coada ochiului cum se uita uimita la mine.
-Stiu doar cat sa nu mor de foame,angioletto,o informez si pun putin șofran in mancare,dupa branza,iar la urma arunc carnea de vita tăiată cubulețe mici.
Dau focul mic si scot o sticla de vin din frigider,dupa i-au doua pahare din dulap si torn vinul în ele.
-Cin-cin,spun si ridic paharul.
-Salute,zice diavola si ranjesc cand o aud ca vorbește pe limba mea.
Bea o gura de vin in vreme ce nu ma scapa o clipa din ochii,apoi pune paharul pe masa si se ridica de pe scaun.
-Stai jos,imi cere si ridic incet din sprâncene.
Imi face semn spre celalalt scaun si ma asez pe el fără sa comentez. Imi i-a paharul din mana,iar ochii i se intuneca in timp ce incepe sa bea mai multe guri din el. Cu o privire încărcată de dorinta isi face loc intre picioarele mele si o prind strans de fese. Ma uit la ea si buzele mi se arcuiesc într-un ranjet cand imi dau seama ce vrea sa facă,apoi imi las capul mai pe spate si deschid gura. Se apleaca asupra mea si imi varsa tot vinul ce-l are în gura,dar intenționat mai da și pe langa. Inghit si imediat gem cand diavola isi trece limba pe langa buzele mele ca sa linga vinul ce l-a dat pe langa,apoi se lasa in jos si sorbe picăturile de pe pieptul meu.
-Perversooo...marai si o trag in poala mea.
Ma incaleca si isi trece bratele pe dupa gatul meu,dupa incepe sa se frece de mine,iar scula imi zvacneste dureros din cauza ei.
-Trebuie sa mănânci prima data angioletto,nu vreau sa leșini in timp ce ti-o trag,spun cu o voce ragusita si foarte încărcată.
Isi lipeste gura de a mea si gem gutural cand isi scoate limba si imi linge cu lentoare buzele.
-In cât timp e gata mâncarea?intreaba cu respirația întreierata.
-Imediat,raspund si o musc de buze,apoi imi strecor degetele pe sub prosopul ce-l are pe ea si incep sa-i framant fesele in palme.
-Bun...pentru ca te vreauuu...
-Bun...repet dupa ea. Pentru ca si eu te vreau,dar am sa te servesc in loc de desert,angioletto.
-Hmmm...geme din nou si isi baga mainile in parul meu. Abia aștept sa ma mananci psychi mou. Se agapo.
"Hmmm...si eu abia aștept sa o mananc. Apoi o sa ne pierdem în păcate pana uitam de noi,fiindca in seara asta vreau sa intru in ea pana la epuizare."
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...