Capitolul 71

969 71 8
                                    

Eris:

Stau pe canapeaua din living cu Sandra si mancam popcorn in timp ce ne uitam la un film. Pufnesc cand Dionys imi arunca cu o bila in cap si imi mut privirea pe el.
-Stai cuminte teroristule,ii spun seriosa,dar zambesc pe sub mustati.
-De ce ai mancat-o pe Venus?intreaba si clipesc de cateva ori,apoi bufnesc in ras.
-Cine ti-a spus ca am mâncat-o?intreb razand.
-Pai de ce tu si Sandra aveți bebeluși in burta?
Intorc capul spre Sandra si o vad cum se abține sa nu izbucnească in ras.
-Raspune-i la intrebare,scorpie.
Mijesc ochii la ea,dupa imi mut privirea inapoi pe Dionys.
-Du-te sa vezi ce face tat-tu si intreaba-l pe el de ce avem un bebeluș in burta,ii spun pentru ca habar nu am ce sa-i răspund.
-Bine,pufneste si isi da ochii peste cap.
Imi mut privirea pe Sandra cand incepe sa rada si ridic din umeri.
-Nu știam ce sa-i spun.
-Si Ares crezi ca știe?intreaba razand.
-Inventeaza el ceva,ii spun si mananc mai departe din bolul cu popcorn.
Imi pun o mana pe burtica si zambesc cand zeita ma loveste.
-Mi-e imi e frica de mor,spune incet.
-De ce?intreb si ma las pe spate ca sa ma asez mai bine pe canapea.
-Cum de ce? De naștere. Mai am o luna si nasc,Eris!
-Si eu la fel,spun si ii ridic incet bărbia cand isi lasa capul in jos.
Ofteaza si ma priveste panicata.
-Dar eu am sa nasc înaintea ta,spune si încuviintez din cap.
-Asa e. Doar cu câteva zile înaintea mea,dar nu te stresa Sandra. O sa fie totul bine.
-Mda..dar tot îmi e frica. Stiu ca o sa ma doara,spune soptit.
-Ei lasa ca o sa doara cateva ore,dupa o sa fie totul perfect.
Se uita la mine si intredeschide buzele,dar nici un cuvânt nu se desprinde de pe ele.
-Ce e cu fata asta,Sandra?intreaba mama cand vine langa noi.
-Imi e frica,spune cu voce mica.
-Sandra,scumpo...zice mama si o strange in brate. Nu te gândi de pe acum. O sa treci peste toate oricum,iar cand ai sa naști o sa uiți de toate durerile cand o sa-ti ții băiețelul in brate. Crede-ma Sandra,ai sa uiți orice durere.
Zambesc si ma gândesc ca eu abia aștept sa-mi tin zeita in brate.
-Uita-te la Eris,nu are nici o treaba,ii spune si nebuna pufneste.
-Normal...doar e diabolica.
Bufnesc in ras și o privesc amuzata.
-Ar trebuie sa-mi urmezi exemplul. Ce dracu! Oricât de nașpa ar fi,mama are dreptate. O sa uitam după de toate.
-De ce sa uitați?intreaba Cleo si isi pune cana cu ceai pe masuta,dupa se aseaza langa mine.
-Sandra...ii e frica de naștere. Spuneam ca o sa uite de durere dupa ce o sa-l tina pe Sin in brate.
-Pai...chiar ai dreptate. Exact asa o sa fie. Eu țin minte ca Ares era mai speriat decât mine. Si asa a fost la ambele nasteri.
Chicotesc si ma gândesc la Enzo.
"Oare el cum o sa fie?"
-Oricum ar fi,cand o sa va țineți copii in brate o sa vedeți ca ceea ce o sa simtit nu se compara cu nimic pe lumea asta,continua Cleo.
-Oare cum o sa fie Seth?intreaba Sandra si toate ranjim.
-Eu cred ca Seth o sa se descurce,spune Cleo.
-Eu am impresia ca o sa fie atat de incantat si fericit ca o sa-i creeze dependenta băiatul,spun si Sandra chițăie ca un soricel.
-Apropo,la anu de ziua mea ma mărit.
-Serios?intreb zambind. Cine e ticălosul?
Bufneste in ras și ma bucur ca starea de spirit i s-a schimbat.
-El e,spune si arata cu degetul undeva in spatele meu.
Intorc capul si ii vad pe nebuni. Ares il tine pe Dionys in brate,iar pateras pe Rhea. Langa ei sunt Seth,Hades,Hera si Enzo.
-Unde ați fost?intreb si il sarut scurt pe buze cand se apropie de canapea si se apleaca deasupra mea.
-Afara,ne-am jucat cu teroriștii.
Îmi plimb privirea pe trupul lui musculos si transpirat,iar fiori simt peste tot in corp și nu am cum sa nu-l doresc cand ii vad chipul dureros de frumos și perfecțiunea trupului lui de Adonis.
-De ce ești transpirat?
-Pentru ca ne-am întrecut putin cand Hera si Hades se jucau cu Dionys si Rhea,imi spune si isi inclina puțin capul astfel încât buzele lui sa treacă usor peste ale mele.
-Hmmm...gem si imi bag limba in gura lui.
-Esti bine?ma întreabă si o scânteie de amuzament în joaca în ochii de smarald,dar nu-mi scapa vocea lui ragusita si ispititoare.
Il musc de buza de jos si chicoteste,apoi isi trece incet limba pe buzele mele si un geamăt mic imi scapa din nou printre ele. Ma agat de umerii lui lati si il sarut pana raman fara aer.
-Fii cuminte,imi spune incet si se desprinde din sarut.
Isi face loc intre mine si Sandra,apoi ma strange incet la pieptul lui.
-Pai dacă suntem toți adunati,trebuie sa va spun ceva.
Întoarcem capul spre Ares si ridic din sprancene cand vad cu cata candoare o priveste pe Cleo. Teroristul de Dionys cere sa-l ia din nou în brate și incep sa rad.
"Vai de capul meu...Ares abia mai are timp sa respire din cauza teroriștilor lui."
-Pai spui tu sau spun eu?il intreaba Cleo cu un zâmbet bland pe buze.
Cand o auzim,toti ii privim curioși.
-Le spun eu,psychi mou.
Se apleca sa o sarute pe creata,apoi isi intoarce capul spre noi.
-Cleo e insarcinata,ne arunca bomba deodata si nebunul de Seth incepe sa rada in hohote.
-Dumnezeule!exclama teroristul. Asta e anul bebelușilor Chronis?
Ma uit când la unul cand la altul,apoi imi mut privirea pe abdomenul ei.
-Serios?intreb mirata. Cand ai aflat?
-Am aproape 3 luni,spune si ne pica fata tuturor.
-Ai stat 3 luni fara sa ne spui nimic?intreaba pateras revoltat.
-Calm pateras. Am aflat si noi acum o luna.
-Pai si de ce nu ai spus acum o luna?il cearta si Ares isi da ochii peste cap.
-Pentru ca mi-a fost frica. Creata a sângerat luna trecuta,asa am si aflat ca e insarcinata. Si nu am vrut sa va spun pana nu ne-am asigurat ca e totul bine.
Ma întristez imediat cand il aud,dar ma si bucur pentru ca nu a pierdut sarcina. Eu știu cât de greu am trecut peste sarcina mea pierduta.
-Mami si tu ai mâncat un bebeluș?intreaba Dionys si bufnim cu toții in ras.
-Nimeni nu a mâncat nici un bebeluș agori mou,ti-am spus asta mai devreme.
-Da...dar mie îmi place mai mult sa spun ca a mâncat bebelusul,decât cum ai spus tu.
-Pai ce ti-a spus puiule?intreaba mama si Dionys intoarce capul spre ea.
-Ca atunci cand tati cu mami se iubesc prea mult,vine un bebeluș.
-Pai exact asa e,ii spune mama si il ia in brate.
-Pai asta înseamnă ca tu te-ai iubit mult giagiá(bunico)de au ieșit cinci bebeluși.
Imi dau capul pe spate si rad in hohote cand il aud,apoi ma uit la pateras si un ranjet intunecat ii curbeaza buzele.
-Nici nu știi câte dreptate ai,agori mou...nici nu știi,spune si ochii in cap incep sa-i scanteieze.
-Angioletto...imi șoptește ragusit la ureche psychi mou si corpul meu se trezeste la viata.
-Da?intreb incet si intorc capul spre el.
Zambesc cand ii vad ochii cum se intuneca si isi apropie buzele de ale mele.
-Merg sa fac un dus,imi spune si ma linge incet pe buze.
Imi musc buza de jos si ma uit la el cum se ridica in picioare si merge la Ares si la Cleo sa ii felicite,apoi il urmăresc cu privirea cum se îndreaptă spre scări si inainte sa dispară pe hol se întoarce si imi face cu ochiul.
Ma ridic de pe canapea si il strang in brate pe Ares.
-Felicitari!spun si il sarut pe obraji.
-Multumim teroristo. Se agapo.
-Se agapo,spun si ma strange la pieptul lui.
O sarut si pe Cleo,dupa dispar si eu din living. Urc treptele si ma indrept spre dormitor. Aud cum curge apa in dus si incep sa ma dezbrac. Ma pun pe pat si îl astept sa iasa din baie. Inchid ochii si inspir adânc.
"Inca putin si am sa nasc."
Ii simt buzele fierbinti pe fruntea mea,apoi mainile lui cum imi dau cateva șuvițe de pe fata. Ma infior toata cand mainile lui imi ating incet sanii si il aud cum rade incet.
Deschid ochii cand buzele lui se lipesc de ale mele si imi bag degetele in parul lui ud,apoi il trag de el si amandoi gemem cand limbile noastre se găsesc una pe alta. Se îndreaptă de spate dupa ce aproape ca ma lasa fără aer din cauza sărutului si ma priveste jucaus. Trag prosopul de pe el si imi ling buzele cand ii vad penisul tare ca piatra. Ma ridic de pe pat si imi plimb privirea ca o flamanda pe trupul lui. Ma apropii incet de el si il sarut pe gat,iar cu mainile il mangai pe piept,apoi cobor in jos pe abdomenul bine definit si cu o mana ii prind penisul si incep sa-l frec incet.
-Vrei sa-l iau în gura?intreb incet si ma priveste cu lăcomie.
-In genunchi,imi spune cu vocea lui sexy si ragusita.
Inghit in sec si ma ajuta sa ma las in genunchi. Imi musc buza de jos si ridic ochii spre el.
-Deschide gura angioletto.
Intredeschid buzele si isi plimba capul pe ele. Geme zgomotos si scot limba afara. Mi-o trec pe toata lungimea lui,dupa il cuprind cu buzele si il bag doar jumătate in gura,apoi ma retrag.
Ranjeste ca un ticalos si imi face semn sa continui.
-Toata?intreb pe cel mai dulce ton al meu.
-Toata angioletto,mormaie si il bag tot in gura. Dio!geme si ma retrag.
-Iti place?il tachinez si incepe sa maraie.
-Foarte,imi spune pe un ton jos. Ia-l in gura diavola.
Ranjesc cand il aud si imediat deschid gura. Il bag tot pana in străfundul gatului si un geamăt puternic ii părăsește buzele,apoi soldurile ii zvacnesc in fata si incerc sa ma relaxez ca sa îl primesc fara sa-mi provoc greata.
-E bine,spune si isi baga o mana in parul meu.
Incepe sa se miște si nu isi muta privirea de pe mine. Simt umezeala cum se intensifica intre picioarele mele si il privesc în ochii lui verzi. Zambeste si dragostea arde in ochii de smarald,dar mai e și dorinta si pofta carnala.
-Dio! Esti perfecta,geme si se misca din ce în ce mai lent,apoi il scoate si ma ridica in picioare.
-Ti amo angioletto,sopteste si imediat gurile noastre se contopesc.
-In 4 labe,imi șoptește.
Ma întorc si ma asez pe pat. Ingenunchiaza in spatele meu si ma strange incet de talie,apoi intra in mine si ma patrunde cu blândețe. Gem cand intra pana la capăt si il simt inauntrul meu cum ma deschide mai tare atunci cand isi roteste soldurile.
-E atat de bine!gem cand incepe sa se izbească mai tare in mine si ma patrunde de fiecare data la fel de adanc.
Ma izbesc la rândul meu in el si continui sa gem in timp ce creste ritmul,iar felul precis in care ma patrunde ma înnebunește.
-Mai tare!tip si strang așternuturile in pumni.
-Angioletto...il aud cum mârâie,dar degetele lui se afunda mai tare in soldurile mele si se retrage incet,apoi ma patrunde brutal.
Incep sa gem zgomotos si dupa tip de placere. Soldurile lui se misca repede,iar eu urlu la fiecare izbitura dura pe care o primesc.
-Haide angioletto,imi cere si imi da doua palme la fund,dupa incepe sa se miște la fel de puternic in mine.
Simt orgasmul cum ma cuprinde si strang din ochi. Isi baga o mana in parul meu si imi trage capul pe spate. Tip si orgasmul simt cum ma spulbera. Incep sa pulsez in jurul lui,iar bratele imi cedează. Imi da drumul la par si gem lung in timp ce el încă ma patrunde nemilos. Imi bag fata în asternuturi atunci cand un urlet imi părăsește buzele,iar corpul imi tremura si sunt in extaz.
-Esti bine?ma întreabă gâfâind.
-Daaaa!tip cuprinsa de delir.
Un urlet animalic ii iese din adancul pieptului si se izbeste in mine cu toata forta. Ma tine ferm de solduri si incep sa tip cand simt presiunea cum se aduna din nou in mine.
-Enzooo....ii gem numele si abia mai respir cand al doilea val imi traversează trupul.
-Cazzo!!injura si il simt cum se încordează tot.
Isi lipeste pieptul de spatele meu si imi respira sacadat in ureche.
-Ti amo angioletto,imi șoptește printre gafaieli si il simt cum pulsează in mine.
-Se agapo,spun fără vlaga.
Iese din mine si ne intindem amandoi pe pat. Suntem amândoi transpirati si avem o respirație greoaie. Ma strange la pieptul lui cald și stam în tăcere pana cand ne revenim.
-Hai sa te spal angioletto.
Imi ridic capul din pieptul lui si incep sa-l mangai incet pe obraz,apoi cobor mana incet pe piept si il vad cum inchide ochii.
-Atingetea ta ma arde diavola. De fiecare data când ma atingi iau foc.
Zambesc cand il aud si ma aplec sa ii sărut incet buzele. Cobor mana mai jos si geme cand ii prind penisul in pumn.
-Esti nesatula diavola,spune râzând.
-Te plângi cumva,Lorenzo D'Angelo?intreb si el deschide un ochi.
-Niciodata,imi spune serios si deschide si celalalt ochi.
Incep sa chicotesc si ii strang penisul mai tare,dupa incep sa-l frec incet.
-Ce iti mai place sa ma ispitește...
-Hmmm...pai de aia imi spui diavola,nu?
-E unul dintre motive,spune si un ranjet ii ridica un colt al buzelor.
-Hai sa ne spălăm si dupa ma iubești din nou.
Ma ridic din pat si intru in baie. Dau drumul la apa in cada si ma intorc spre el. Vine in fata mea si se lasa in jos,apoi ma săruta pe burtica.
-Ti amo mio piccolo angelo.(Te iubesc ingerasul meu mic.)
Se ridica si isi lipeste buzele de ale mele,apoi limba lui trece peste buza mea de jos. Gem cand limbile noastre se întâlnesc și ne sarutam tandru si dulce. Ma strange la pieptul lui si ii inconjor gatul cu bratele.
-Ti amo angioletto,sopteste peste buzele mele.
-Se agapo psychi mou.
Rupe sarutul si imi zambeste bland,apoi isi freacă incet nasul de al meu,dupa ma saruta pe el.
-De-abia aștept sa naști,zice si imi face cu ochiul.
-Si eu de-abia aștept,spun zambind.
Ma saruta pe frunte si ma mangaie incet pe spate. Imi lipesc capul de pieptul lui si surâd.
O sa fie un tata minunat. Sunt sigura de asta. El e pur și simplu perfect.

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum