Eris:
Jumatate de an mai târziu...Soarele imi încălzește pielea si imi afund tălpile mai tare in nisipul fierbinte al plajei din Santorini. Intorc capul cand il aud pe Dionys cum urla si incepem toate sa radem cand vedem cum Ares il urca pe umerii lui si teroristul micut sare in apa. Zambesc cand il vad pe Enzo cum o invarte incet pe Venus,iar chicotitul ei dulce ajunge pana la urechile mele. Pateras o tine pe Rhea pe umerii lui,iar Seth il strange la pieptul lui pe Sin. Hades inoata in jur lor si ii mai uda din cand in cand,iar Rhea rade cu gura pana la urechi de fiecare data când e stropita.
-Chiar seamana cu niste zei,spune Sandra cu privirea fixata pe Seth.
Zambesc in timp ce eu imi plimb privirea de la unul la altul si încuviintez din cap.
-Cum naiba pot arata atat de bine?intreb si Cleo chicoteste.
-Poate ar trebui sa le urmam exemplul si sa mergem impreuna cu ei la sala,ne spune si isi priveste corpul cu o sprânceană ridicata.
-Lasa dracu...nu te stresa ca ai sa dai kg jos,spun si ea isi da ochii peste cap.
-Cleo...ai 3 luni de când ai născut,cum ai vrea sa arati?intreaba mama si ea pufneste.
-La primele 2 sarcini dupa ce am născut am rămas cu 5kg pe mine,atat! Acum...cred ca am 10kg de dat jos,spune suparata.
Imi dau ochii peste cap cand o aud si scoate limba la mine.
-Dar la sarcina asta te-ai ingrasat mai mult decât la celelalte doua,ii spune Sandra si Cleo incepe sa maraie.
-Mersi ca imi aduci aminte,pufneste si nebuna de Sandra incepe sa chicoteasca. La voi nu se vede în puii mei ca ati născut,sunteți inalte!se revolta roscata.
-Doamne..e nebuna!spun amuzata.
-Las ca pana la nunta mea mai ai timp sa dai din ele jos,ii zice Sandra,dupa ii face cu ochiul.
-Angioletto!ma striga Enzo si intorc capul spre el.
Vad cum o pune pe Venus in doua picioare si el face doi pași mici in spate.
-Hai la tati zeita,ii spune si inima mi se opreste in loc cand vad piciorusele dolofane cum se împleticesc intre ele si sar ca arsa de pe nisip,apoi ma reped spre ea.
-Hopa,spune Enzo chicotind și o prinde in brate ca sa nu cada.
Incepe sa rada cand Venus face niște mutre foarte caraghioase la el si o pune inapoi in picioare. Nu are decât 8 luni. Sta singura in picioare si face pasi doar dacă se tine de ceva de prin casa,dar fără ajutor nu a făcut nici un pas singura,decât dacă o țineam noi de manute. Incep sa plâng cand vad ca face un pas mic in fata,urmat de inca unul si incep sa bat din palme.
-Bravo zeita!striga toți,iar ea isi intoarce capul spre mine.
-Ma-ma!striga cand Enzo o ridica in brate.
Ma topesc toata cand ii vad zambetul de pe buze si merg spre ei. Incep sa o sarut peste tot și din nou incepe sa chicoteasca. Sunetul ala atat de dulce ce imi face sufletul sa vibreze de fiecare data când il aud. Ridic privirea spre Enzo si imi zambeste bland.
-Fetele mele,spune si isi trece un brat pe dupa talia mea.
-Se agapó psychi mou.
-Ti amo angioletto,spune si ochii lui de smarald incep sa sclipeasca,apoi isi muta privirea pe Venus si o saruta pe frunte. Ti amo mio piccolo angelo.
Ma saruta si pe mine scurt pe buze,dupa ne intoarcem la ai nostrii.
-Iti e foame agori mou?intreaba Seth razand cand Sin isi baga mana în sutienul de plaja al Sandrei.
Incep sa rad si nebuna il musca incet de năsuc.
-Pacatos mic si lacom,ii spune Seth si il prinde incet de manuta. Stii ca de fapt si de drept sanii astea sunt ai mei,nu?intreaba razand. Ai noroc ca ești al meu si nevoile tale sunt mult mai importante decât ale mele,agori mou.
Ma uit la Sandra si zambesc cand o vad cu cata dragoste il priveste pe Seth. O dragoste nebuna la fel ca ea.
-Max,dracusorul asta al tău seamana leit cu tine,spune razand. Si tu spuneai la fel cand teroriștii nostrii voiau san.
-Normal psychi mou,doar cu mine l-ai făcut.
Mama chicoteste ca un dracusor si isi da ochii peste cap. Pateras se apropie incet de ea,exact ca un pradator iar mama o zbugheste din loc.
-Te-am prins!spune si o salta pe umarul lui. Nu te-ai invatat nici pana acum ingeras ca nu poți fugi de mine? Ti-am mai spus ca am sa fiu mereu cu 2 pasi în fata ta ca sa te prind.
-Lasa-ma jos Max Chronis!se ratoieste la el si primește o palma la fund.
-Fii cuminte ingeras.
-Nu!ii spune si incepe sa se zvarcoleasca.
Începem toti sa radem cand ii vedem cum se tachineaza unul pe altul si pateras scoate un urlet cand mama il musca de fesa.
-Ce ingeras obraznic esti!spune râzând si o lasa pe mama jos de pe umarul lui.
-Ma stradui,ii spune chicotind ca o pustoaica si bratele lui pateras se strang in jurul ei,apoi o lipeste de pieptul lui.
Intorc capul spre psychi mou si zambesc cand ochii nostrii se întâlnesc.
"La naiba cat de norocoasa sunt."
Am o familie minunata si un barbat superb. Barbatul cu ochii de smarald din fata mea e soțul meu. Bărbatul ce mi-a oferit o minunăție de fetita. Mulțumesc zeilor pentru ca m-a găsit. Pentru ca a acceptat sa fie profesor de sport la liceul in care invatam și implicit dirigintele meu. Ziua in care ni s-au întâlnit privirile pentru prima data a fost ziua in care jocul a început. Un joc ce ne-a scris destinul. Un joc ce nu a fost ușor,dar ne-a plăcut sa-l jucam,sa incalcam regulile pentru ca soarta ne-a vrut impreuna. Acum nu imi mai e nici profesor,nici diriginte. Acum imi e soț. Sotul meu iubitor,superb,devotat si perfect. Impreuna am strabatut Iadul,iar acum a venit timpul sa gustam din Rai. Pentru ca iubirea noastră s-a născut din adancul Iadului si nu o sa se termine nici macar dincolo de Rai.
Zambesc cu acel zambet ce ii e rezervat doar lui si ma strange cu bratul mai tare de dupa talie,apoi ma lipește de pieptul lui. O mangai incet pe Venus pe obraz,iar el ma saruta pe frunte.
-Al meu,soptesc cand ridic capul sa-i întâlnesc din nou privirea.
-Mereu am sa fiu al tău angioletto. Ti amo,vita mia.
-Se agapo psychi mou. Din adancul Iadului pana dincolo de Rai.~Sfarsit~
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...