Enzo:
Gem cand diavola mea isi impinge fundul în mine si incepe sa se miște senzual. Suntem în clubul lui Seth. Astazi e ziua lui,face 21 de ani.
O prind de solduri si ma misc in acelasi ritm cu ea.
-Uite la creață ce se mai freacă de Ares,urla la mine ca sa acopere muzica.
Ridic privirea si o vad pe Cleo cat de pornita este si rad incet.
-La cum se privesc,cred ca în curând o sa dispară din club,ii spun si ea chicoteste.
-Pai ce zici dacă dispărem înaintea lor si urcam la etaj?
-Zic ca imi place cum gândești diavola,spun si o intorc cu fata spre mine.
O salt în brate si imi fac loc prin mulțimea ce se dezlănțuie pe ringul de dans. Ies din club si urc la următorul etaj,iar pe hol ne întâlnim cu Seth si cu Sandra.
-Pacatosilorrrr...maraie Seth cand trecem pe langa el.
Bufnim in ras,dar imi vad mai departe de drum. Ma opresc in fata bodyguard-ului si i-au cheia ce mi-o intinde. Ma uit sa vad ce număr e pe ea,apoi imi îndrept pasii spre camera 9. Incui usa dupa noi si aprind ledurile aurii. O las pe diavola jos din brate si un hohot mic de ras las sa-mi părăsească buzele cand o vad ca isi da rochia jos de pe ea.
-Angioletto...iar isi fac hormonii de cap?intreb razand si ii dau sutienul si chilotii jos.
-O da!!imi spune si se întinde pe pat.
O urmăresc cu privirea si incep sa mârâi când vad ca isi deschide picioarele incet pentru mine,iar tocurile cui se infing in așternuturile de pe pat. O privesc ca un flamand si nu ma misc din loc. Vad cum se infioara toata si cel mai probabil o face din cauza privirii mele pentru ca imi plimb ochii pe toate formele ei delicioase si imi ling buzele ca un pervers pacatos ce sunt.
-Ce faci?ma întreabă cand vede ca nu fac nici un pas spre ea.
Ii privesc pasarica si ranjesc in coltul gurii. Pot sa vad cat e de uda si abia aștept sa intru in ea.
-Vino la mine,ii spun pe un ton ragusit.
Se ridica in picioare si o opresc cand face un pas în fata.
-Nu. Vreau sa vii în genunchi la mine,angioletto.
Un rânjet pervers ii curbeaza buzele si se pune în 4 labe. Ochii ei demonici incep sa arda si nu isi muta privirea din a mea atunci cand vine spre mine incet,exact ca o felina.
Ma pun pe un fotoliu si imi departez picioarele. Ajunge intre ele si isi pune mainile pe coapsele mele.
-Angioletto,soptesc si ochii ei stralucesc din cauza excitatiei.
O mangai incet pe obraz si caldura ma arde pe dinauntru.
"O vreau!"
Incepe sa ma descheie la blugi si imi apas degetul mare pe buza ei de jos.
-Doamne...ce privire ai,sopteste incantata.
-Esti frumoasa și sexy,iar scula mea zvacneste atat de tare încât ma doare și asta doar pentru ca te privesc. Am sa te rup cand intru in tine angioletto,marai si un geamăt ii părăsește buzele.
Imi bag mana în parul ei si ii cuprind ceafa in palma. O trag spre mine si ma apropii incet de urechea ei.
-Angioletto,vreau sa ti-o trag tare...iar pasarica ta lacoma,stramta,uda si fierbinte o sa se deschidă pentru mine,spun si un nou geamăt ii iese printre buze. Am sa intru adanc in tine diavola si am sa ma bucur de caldura si moliciunea ei.
-Vreauuu...
-Spune-mi angioletto...a cui e pasarica dintre picioarele tale?intreb soptit si ii prind lobul urechii intre dinti.
-A ta...geme si rad incet.
-Atunci vreau sa o vad. Arată-mi-o. E a mea si vreau sa o vad.
O sarut incet pe obraz pana in dreptul buzelor,dupa imi bag limba adanc in gura ei si ii sorb limba. Ochii ii scanteiaza,iar pupilele sunt dilatate la maxim.
-Arata-mi diavola cat esti de uda pentru mine,soptesc peste buzele ei.
Geme lung si din nou o iau razna cand o aud. O musc de buza de jos si scula mea pulsează dureros in pantaloni.
Se întinde pe spate in fata mea si isi urca talpile pe genunchii mei. Imi inclestez maxilarul cand ochii imi coboara de pe chipul ei in jos pe sani si ajung cu privirea intre picioarele ei. Se impinge in picioare ca sa isi ridice fundul de jos,iar tocurile cui intra in genunchii mei. Marai cand isi duce o mana intre picioare si isi departeaza labiile in fata ochilor mei.
Gem cand o vad cat e de uda si intind o mana sa imi trec 2 degete prin umezeala ei. O vad cum isi musca buza de jos,iar flăcările din privirea ei se întețesc.
Imi bag degetele adanc in interiorul ei si da drumul buzei dintre dinti atunci cand geamatul ii iese din adancul sufletului si ii părăsește buzele.
Incet,foarte incet incep sa-mi misc degetele in ea si suspina de placere. Ii vad umezeala cum se întinde pe degetele mele de fiecare data când le scot din ea,iar cand o patrund din nou sunetul excitatiei ei ma termina.
-Iti place ce vezi psychi mou?intreaba incet cu o voce ispititoare si ranjesc ca un nemernic.
-Da angioletto,soptesc ragusit si pun presiune cu degetul mare pe clitorisul ei.
-Mult?
-Enorm diavola. Dio! Cat ma exciti,spun si scula imi pulsează din ce în ce mai tare.
Imi mut privirea pe ea si imi las capul in jos. Se impinge mai mult in genunchii mei ca sa isi ridice si mai sus soldurile. Imi lipesc gura de clitorisul ei si tipa cand incep sa-l sug cu putere.
-Cat de frumos mirosi vita mia,spun cand simt aroma excitatiei ei cum ma invaluie si trezeste fiecare celula din mine la viata.
Incepe sa tremure si muschii vaginului imi trag degetele mai adanc in ea atunci cand incep sa pulseze si sa se strângă in jurul degetelor mele.
-O doamne! Enzo...imi geme numele si o patrund mai adanc cu degetele.
Se arcuieste de spate cand orgasmul o cuprinde si gemetele si pulsatiile ei ajung direct in scula mea. Scot degetele din ea cand orgasmul ii trece si isi da picioarele jos de pe mine. Se da putin in spate si isi îndoaie genunchii in timp ce eu incep sa ma dezbrac,dupa îngenunchez intre picioarele ei si o sarut pe abdomen,apoi o ling si urc pana ajung intre sani. Ii sug si ii ling pe fiecare în parte in timp ce ma sprijin pe antebrațe si imi lipesc scula de pasarica ei. Isi ridica putin soldurile si incepe sa se frece de mine. O musc si o sarut pe gat,dupa buzele mele se lipesc de ale ei si o sarut ca un flamand.
-Te vreau psychi mou.
Gem cand aud dorinta din glasul ei si isi departeaza tare coapsele.
-Cat de mult ma vrei angioletto?intreb si imi trec scula printre labiile ei.
-Tare,pervers si murdar.
Ranjesc,iar ea geme lung.
-Hai psychi mou...te rog!
Nu o mai chinui si o patrund dintr-o mișcare. Intru tare si adanc,pana la capat si gemem amandoi.
-Dio!exclam când ii simt moliciunea si umezeala.
Ma retrag incet si isi lasa capul pe spate. Ma aplec si o musc de gat. O patrund din nou la fel ca prima data si din nou gemem. Maresc ritmul si intru de fiecare data la fel de dur,la fel de tare si al fel de adanc. Gemetele ei de placere ma innebunesc. Vreau sa o aud cum geme,cum tipa si urla de placere. Vreau sa o tin cu un picior în Iad si cu o mana in Rai. Vreau sa ii hrănesc demonii si sa ii urc în propriul nostru Rai.
Incepe sa vibreze sub mine si ii ridic genunchii la piept. Intru in ea mai tare si incep sa o posed,iar demonii din mine se bucura cand vad diavolita din fata mea cum e toata imbujorata,abia mai respira,geme intr-una si privirea ii e încețoșata din cauza plăcerii.
-O doamne!!! E bine psychi mou!urla si ma izbesc mai tare in ea.
O simt cum se încordează toata sub mine si imediat corpul ii e strabatut de spasme. Urlu ca un sălbatic cand o simt cum pulsează în jurul meu si o patrund adanc. Imi inclestez maxilarul si ma abțin sa nu termin. Simt umezeala ei cum se accentuează pe scula mea si din nou sunetul excitatiei ei ma scoate din minți cand il aud de fiecare data când intru si ies din ea.
I-o trag tare pana corpul ei incepe sa se liniștească si nu ma mai abțin. Imi las orgasmul sa ma cuprinda si ma infing in ea,iar jeturile mele de sperma patrund in interiorul ei. Ii dau drumul la picioare si imi sprijin capul pe pieptul ei. Imi frec nasul intre sanii ei si o aud cum chicoteste. Ridic capul si ii iau buzele cu asalt. Incep sa ma misc din nou in ea si privirea ei se aprinde instant.
-Asta a fost...wow...ce te-a apucat psychi mou?intreaba peste buzele mele.
-Tu..tu m-ai apucat...vreau sa ti-o mai trag o data.
-Pai hormonilor mei le convine sa stii,imi spune chicotind si isi trece degetele prin parul meu.
-Ma exciti teribil cand intri în jocurile mele perverse,angioletto.
-Imi plac jocurile tale perverse psychi mou,spune râzând incet.
-Esti...perfecta si te ador. Ador fiecare particica din tine angioletto.
-Se agapo,sopteste si isi lipeste buzele de ale mele.
-Ti amo angioletto.
Incep sa ma misc mai repede in ea si nu-mi mut privirea de pe chipul ei. Incepe sa-si plimbe mainile pe spatele meu si ard sub atingerile ei. Sunt nebun după ea. Am fost din prima clipa în care am vazut-o si am sa fiu pana in ultima secunda din viata mea. Fiindcă într-adevăr, ea e jumătatea mea de suflet. O jumătate la fel de perversa ca mine ce ma completează perfect.
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomantikVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...