Capitolul 3

1.3K 99 18
                                    

Enzo:

Imi i-au degetele de pe bărbia ei pentru ca simt cum mi le arde si privesc bruneta din fata mea incercand sa anticipez următoarea ei mutare. Pentru ca,da. Viata mea e un joc nesfârșit intre soarta si placere. Un joc la care ma pricep foarte bine și pe care il cunosc prea bine,de aceea știu ca urmează sa facă o mutare. O vad în ochii ei.
Imi inclestez maxilarul,
abtinandu-ma cu greu sa nu o ating din nou pentru ca imi place ce senzație imi da pielea ei in contact cu a mea. Ma face sa i-au foc,ceea ce e ciudat pentru ca de obicei eu aprind sangele in femei si nu ele in mine. Se pare ca mio padre(tatăl meu) avea dreptate cand mi-a spus ca ăstia a lui Chronis sunt dracu pe pământ. Diavola(diavolita) din fata mea chiar asta imi inspira. Dracu pe pământ. Mi-a spus ca aduc numai probleme si se pare ca ea deja a devenit o problema pentru mine.
Nu mi-a convenit cand m-a rugat sa vin anul asta ca profesor de sport la liceu pana gaseste pe cineva sa se ridice la standardele lui si sa il angajeze de la anu. Nu ca eu m-as ridica. Eu sunt pacatosul din familia noastră de îngeri. O familie cu prestanta,cu parinti importanți si bine văzuți in societate. Rossi D'Angelo este director la un liceu de elita,iar Sofia D'Angelo este medic primar neurochirurg la spitalul clinic de urgenta. Bunicul din partea tatălui a fost un om important si a venit în România cu foarte mulți ani in urma,unde s-a îndrăgostit de bunica mea. Asa a rămas în România și nu s-a mai întors la Milano,orașul în care s-a născut.
De ce spun ca eu sunt pacatosul din familia de îngeri? Pentru ca eu fac ce vreau si pentru ca nu ma ridic la nivelul parintilor mei ce tin tot timpul sa-mi reamintească ca puteam sa fac ceva mai mult cu viata mea decât sa ajung antrenor de fitness. Puteam într-adevăr sa devin profesor de sport de cand am terminat facultatea,dar nu am vrut. Mi-am dorit propria mea sala de fitness și am vrut sa fiu propriul meu șef.
"Se spune ca așchia nu sare departe de trunchi...ei,la mine s-a dus dracu in partea opusa a trunchiului."
-Mai ești cu noi,domnișoară Chronis?o intreb si ranjeste exact ca o diavola.
Inchid ochii pentru o clipa si incerc sa-mi recapat echilibrul.
"Mio Dio!(Dumnezeul meu) de ce dracu sunt atras de o puștoaică? Bine...nu ca as fi eu batran,am doar 26 de ani,dar puștoaica asta nu cred ca a împlinit nici măcar varsta majoratului."
-Da...sunt aici. De unde sa încep?intreaba si o privesc adanc in ochi.
"Cazzo(la dracu) ce se întâmplă cu ochii ei? Ard. Ard la propriu. Ii vad cum sclipesc si se aprind."
Inspir si ma intorc pe calcaie. Ma asez pe scaunul de la catedra cand ajung in dreptul lui fiindcă scula mea e deja prea evidenta si trebuie sa fac cumva sa o ascund. O simt cum sta sa-mi rupa pantalonii si pulsează dureros.
-Te prezinți domnisoara Chronis? Sau aștepți invitație speciala?
Intoarce capul spre mine si ma priveste intens. Acum nu-si mai ferește privirea. Nu înțelegeam de ce din toata clasa,doar ea era singura ce nu se uita la mine. Asta mi-a atras prima data atenția la ea,apoi cand am strigat numele Chronis si a răspuns tot ea,am ras în sinea mea. Stiam ca mai sunt 2 progenituri in liceu cu numele Chronis. Nume ce mi-a mâncat zilele la cat de des l-am auzit rostit în casa alor mei de fiecare data când mergeam pe la ei. Mio padre nu ii suporta. Am înțeles printre frânturi ca familia asta face tot ce vrea,iar banii lor inchid gurile tuturor.
-Pai,ma numesc Eris Chronis.
-Ai mai spus o data asta,o intrerup si as rade dacă alta ar fi situația atunci cand o vad cum stramba din nas. Te repeți,domnișoară Chronis. Treci peste,ii spun pe un ton degajat.
-In câteva luni fac 18 ani si imi place sa pictez,sa ascult muzica si sa călătoresc.
"Merda(Rahat). Exact cum ma asteptam...e minora."
-Si te-ai gândit ce vrei sa faci dupa ce termini liceul?
-Am sa-mi i-au liber un an și am sa colind lumea.
"Normal. La banii lu tat-tu,poți sa nu faci nimic toată viata și tot o duci bine,printesa."
I-au foaia in mana si ii fac semn cu 2 degete sa se apropie. Vine la mine,dar fără nici un pix in mana.
-Cu ce te semnezi,domnișoară Chronis? Cu degetul?intreb ironic.
Ma fulgera cu privirea si diavola imi i-a pixul din buzunarul sacoului si din nou ranjeste ca un drac. O vad cum isi musca buzele păcătoase date cu un ruj rosu la fel de pacatos si o dorinta sălbatică se aprinde in mine. Simt nevoia sa intind rujul ala pacatos de pe buzele ei,sa o domin si sa o posed.
"Dio! Am innebunit."
-Esti bine,psychi mou?intreaba incet cand se apleaca in fata mea sa semneze foaia de pe catedra.
Ochii imi fug pentru o clipa în decolteul ei. Poarta camasa de la uniforma descheiata la primii trei nasturi,iar rotunjimea sânilor ei plini si frumosi se vede perfect. Scula imi zvacneste din nou în pantaloni si ma forțez sa imi mut privirea inapoi pe ochii ei.
"Merda! Ce imi face puștoaica asta? Dintre toate femeile ce se invart la sala în jurul meu,eu am ajuns sa imi doresc o pustoaica. Ce dracu sa fac cu ea? Dar mai rau...ce dracu stârnește in mine?"
-La locul tău,ii spun cand termina de semnat si pleacă cu pix cu tot.
Clatin din cap in timp ce strig următorul nume de pe foaie si o masor din priviri.
"Dio...ce i-as mai face!!! E buna in draci diavola asta. Are picioare lungi,un fund de toata frumusețea,solduri delicioase si o pereche de sani de iti lasa gura apa."
Aud cum următorul elev vorbeste,dar nu înțeleg nimic. Nu-mi i-au ochii de pe ea,dar nici ea de pe mine.
"Ahhhh....cazzo! Asta mi-ar mai trebui. Sa ajung sa mi-o trag cu o eleva,ca se duce dracu tot liceul asta de prestigiu,iar scandalul ar fi cat casa poporului."
Ies din clasa cand se suna de pauza si ma indrept spre cancelariei. Ma gândesc la diavola in timp ce cobor scările,iar cand deschid ușa de la cancelarie las o tipa sa treacă înaintea mea.
"Eris...ce nume interesant..."
-Buna! Tu trebuie sa fii noul profesor de sport,nu?ma întreabă blonda din fata mea cu un zâmbet imens pe buze.
-Asa este... Lorenzo D'Angelo,spun si pășesc pe langa ea.
-Eu sunt Simona Grosu. Sunt profesoară de limba si literatura Romana aici la liceul.
Mai ca nu-mi dau ochii peste cap cand o aud cat e de entuziasmată. Sunt aici pentru ca am fost constrâns. Abia aștept sa treacă anul asta si sa imi vad de treaba mea. Nu sunt aici pentru ca imi face placere si nici nu sunt aici ca îmi fac prieteni. Sunt aici pentru ca asa am sa scap de gura lu Rossi dacă il ajut anul asta si fac pe profesorul de sport.
-Ma scuzi,dar trebuie sa plec,zic in timp ce ma indrept spre biroul lui D'Angelo doar ca scap de ea.
-Bine...ne mai vedem,o aud pe blonda cand deschid usa biroul,dar nu ii mai răspund si intru înăuntrul.
-Cum ti se pare?intreaba cand ridica privirea din niste foi si inchid usa dupa mine.
-Ok...totul e bine,raspund pe un ton relaxat.
-Ti-a făcut Chronis probleme?
"Mio Dio!! E obsedat de familia asta."
-Nu,raspund scurt.
-Excelent,dar sa fii cu ochii pe ea.
"Sunt cu ochii pe ea...peste tot pe ea!"
-Am înțeles. Tu cum ești?intreb deși nu ma interesează.
-Bine,trebuie sa fac câteva planificări,dar sunt bine.
-Ok...pai,vorbim mai târziu,spun si ies din birou.
Grabesc pasul pentru ca in 2 minute se suna,iar eu trebuie sa ajung in cealalta aripa a liceului. Pe la jumatatea distantei,clopoțelul enervant se aude si injur de mama focului in gand. Vad elevii cum intra fiecare la clasele lor si ma indrept spre scările ce duc la următorul etaj ca sa ajung la clasa unde am următoarea oră. Cand dau sa deschid usa imi e împinsă cu putere in fata si fac un pas în spate ca sa nu primesc una direct in cap. Dau drumul catalogul provizoriu din mana si o prind pe diavola ce se impiedica de prag si imi aterizează in brate.
-Scuze,spune inainte sa ridice capul spre mine,apoi continua. Ah! Tu erai...
Ridic dintr-o sprânceană,dar nu spun nimic.
"De ce naiba nu ii dau drumu din bratele mele?"
-Ai niște ochii superbi,imi spune si ma priveste ca si cum s-ar pierde în ei.
-Daca spui tu,replic cu o voce ragusita si la naiba,iar mi se scoala.
"Ar fi bun un dus rece sau o femeie. Sau ar fi buna ea...dar ea e o pustoaica."
-Crede-ma psychi mou. Daca eu zis,asa e. Iar părerea mea e singura care trebuie sa conteze pentru tine.
"Nu ma înnebuni diavola,tu chiar ești nebuna sau ce?"
Raman blocat cand se agata de gatul meu si imi sare in brate. Mainile mele se strecoară din instinct pe sub fusta de la uniformă si ii strang fesele in palme. Pentru cateva secunde timpul mi se opreste in loc,la fel si funcțiile mele. Nu mai gândesc,nu mai respir si nici nu mai clipesc. Prezenta ei reuseste sa ma amețească si sa-mi faca mintea praf,dar cand isi lipeste buzele moi și cărnoase de ale mele imi revin în simțuri datorita sculei ce din nou imi zvacneste in pantaloni. O lipesc cu spatele de peretele din dreapta ușii si imi bag limba adanc in gura ei. Gem cand ii simt gustul si o privesc cu intensitate in ochii intunecati.
Diavola asta mica e ciudata,dar in sensul bun. Are gust de rai si de iad in egala masura. E sacra si profana in acelasi timp.
"Opreste-te nebunule!!"
Degeaba urlu la mine in mintea mea,când vreau sa pun capăt sărutului,diavola ma musca de buza de jos si sa dea naiba dacă nu imi vine sa o urc pe pereți. Imi înconjoară talia cu picioarele si incepem sa ne devoram unul pe altul.
"Merda! Trebuie sa ma opresc!!! Ce fac aici??? Dacă deschide cineva acum usa,ne ia dracu pe amandoi! Dar nu pot sa ma abțin!!! Si sincer vorbind,nici nu m-ar deranja sa ma ia dracu alături de ea. Atata timp cat o coboara in infern si pe bruneta ce incepe sa tremure in bratele mele pentru mine ar fi perfect."
Cu mintea facuta praf,imi infing degetele in fesele ei si imi geme in gura.
-Sa-mi bag...șoptește peste buzele mele si ranjesc cand o aud.
-Ti-am mai spus diavola...sunt cuvintele mele preferate,mormai cand rup sărutul.
O tin lipita de perete si diavola isi impinge soldurile in scula mea. Ii vad dorinta cum arde in ochii,iar daca alta ar fi fost situația,as rupe-o in secunda asta fără sa mai stau pe gânduri.
Ranjeste,dupa isi lipeste buzele din nou de ale mele si ma saruta cu o pofta nebuna. O adulmec in timp ce ii gust interiorul gurii si mirosul ei de cacao combinat cu ceva lemnos ma amețește mai tare de cap.
"Ce naiba fac?? Dacă afla tat-su sau Rossi sunt un om mort."
Degeaba reusesc sa gândesc pentru o clipa rational,tot nu pot sa ma desprind de ea,iar cand limba mea se împletește cu a ei si un fior de electricitate ma trece pe sirea spinării,innebunesc efectiv. Ii iau gura cu asalt,iar diavola ma musca din nou de buza de jos,apoi scoate limba si o trece peste locul vătămat intr-un mod de-a dreptul obscen. Inghit in sec si imi înfrânez dorinta de a o baga intr-un colt prin vreo toaleta ca sa i-o trag pana cand o fac sa tremure din toate incheieturile.
Ne privim cu dorinta in timp ce respiratiile noastre sacadate se împletesc,iar cand isi reglează cat de cat suflu,pacatoasa isi apropie buzele cărnoase de urechea mea si imi șoptește ceva ce nu înțeleg,dar vorbele ei reusesc sa-mi faca inima sa tresara in piept cand o aud.
-Se agapo,psychi mou.
"Sunt mort! La naiba oricat as vrea sa mint ca nu-i asa,stiu ca diavola asta o sa-mi pună capăt mai devreme sau mai târziu."

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum