Enzo:
Inima mi-o ia razna cand o aud ca imi spune ca ma iubește,iar bubuitul e atat de puternic încât am impresia ca o sa-mi sparga pieptul.
"E imposibil asa ceva...dar sa fiu a naibii de nu simt acelasi lucru. Cum de se poate întâmpla asa ceva? Habar nu am,dar o iubesc,fir-ar sa fie!"
-Ti amo angioletto,murmur inainte sa o sarut,apoi ma rostogolesc cu tot cu ea in brate si ma incaleca.
Rup sarutul cand rămâne fără aer si ma lipesc cu spatele de tablia patului,dupa i-au un prezervativ din cutie si rup ambalajul cu dintii.
Se ridica putin cat sa-l pot rula si simt sufletul cum vibrează in mine cand imi pozitionez scula la intrare in ea,de parca asta ar fi așteptat dintotdeauna.
Gem gutural imediat ce se apleaca sa ma sarute ca o flamanda si o prind cu o mana de sold. O apas in jos si imi prinde buzele pe rand intre dinti atunci cand o patrund. Suspina cand se lasa incet pe lungimea mea si scot mana dintre noi,dupa ii inconjor talia cu un braț.
-Angioletto?intreb soptit cand o vad ca inchide ochii si lacrimi incep sa-i curga pe obrajii. Eris...opreste-te dacă te doare,ii cer cand ii vad chipul strabatut de chin,dar ea în loc sa se oprească,continua sa ma bage mai mult in canalul strâmt si fierbinte.
Gem cand simt cum o despic pe dinauntru si de placere toti muschii mi se încordează.
-Santa madre di Dio!(Sfânta Ferioara)soptesc cand intru tot in ea si rămâne nemiscata.
Trage adanc aer in piept inainte de a deschide ochii,iar eu ii prind obrajii in palme si ii sterg usor lacrimile.
- Cum ești angioletto?
-Sunt bine,raspunde cu respirația poticnita in gat.
Ii las tot timpul din lume ca sa se obișnuiască cu mine in ea,iar cand se ajustează la mărimea mea,isi baga mainile in parul meu si incepe sa se miște. Ii cuprind fesele in palme si o ghidez in vreme ce incepem sa ne sarutam cu lăcomie si dorinta.
-Daaa...sopteste cand o misc deasupra mea si o pun sa faca o rotire de bazin.
Zambesc,dupa gem cand ii simt interiorul strâmt cum se muleaza si se strange perfect pe scula mea.
Ii vad ochii cum se intuneca mai tare când creste ritmul,iar dupa cateva clipe privirea i se incetoseaza din cauza placerii. O simt cum incepe sa vibreze in mainile mele,iar muschii ei moi se strang mai tare in jurul meu semn ca e aproape de climax.
-Dio!exclam si o strang cu putere de solduri si inima mi se opreste in loc cand ochii ei se scurg in ai mei.
Iubirea o simt cum se dezcatuseaza cu totul in mine si incep sa ard din cauza noului sentiment ce imi incendiaza pieptul.
-Ti amo diavola,soptesc privind adanc in ochii ei diabolici.
O lacrima i se prelinge pe obraz si imi ia din nou buzele cu asalt.
-Se agapo i misi mou psychi.
Zambesc cand o aud.
"Nu inteleg tot ce imi spune,dar o cred orice mi-ar zice."
Cuprinsa de extaz isi îndoaie bratele pe dupa gatul meu si se infinge tare in mine.
-Cazzo!injur cand repeta mișcarea.
Incep sa ma misc o data cu ea si simt orgasmul cum se apropie vijelios de mine.
-Hai angioletto,ii cer cu voce ragusita si o prind strâns de fese.
O ridic puțin ținând-o pe loc si incep sa ma misc in ea cu repeziciune.
-Spune-mi doar dacă ești bine,angioletto,ii cer cu respiratia sacadata.
-Sunt bine...e bine!raspunde si isi lasa capul pe spate.
Ma uit fascinat la ea in timp ce intru mai tare si mai adanc in interiorul ei,iar sufletul se zguduie de iubire in mine.
"E perfecta. Totul la ea e perfect."
-Ahhh!!tipa si incepe sa tremure incontolabil cand orgasmul o cuprinde.
Se prăbușește peste pieptul meu si o strang în brate. Mai imping de cateva ori in ea pana las plăcerea sa ma invaluie si pe mine,dupa ma eliberez cu un geamăt animalic.
-Ti amo,soptesc in timp ce se cutremura in bratele mele.
Ridica usor capul si ma mangaie incet pe un obraz in timp ce amandoi ne mancam din priviri.
-Se agapo psychi mou,șoptește si zambesc pentru ca acum înțeleg ce imi spune.
Intind capul si o sarut cu tandrete,apoi o mangai pe spate,iar asa cum sta acum lipita de pieptul meu pot sa ii simt si sa-i aud inima cat de tare ii bate in piept. Bate exact in ton cu a mea.
Cand plăcerea ne trece,se ridica incet si imi scot scula din ea. Se întinde pe saltea,iar eu ma ridic in fund sa-mi scot prezervativul. Il innod si ii dau drumul jos langa pat,apoi ma pun langa ea si o trag la pieptul meu.
-Esti bine angioletto? Nu te doare nimic?intreb incet si o mangai pe spate.
-Sunt bine,răspunde la fel de incet.
O sarut pe creștetul capului si ridica privirea spre mine.
-Cum o sa facem?intreaba soptit. Sau ce o sa facem? Cum o sa ne vedem si unde mai exact?
Continui sa o mangai pe spate in timp ce o privesc si ma gândesc care ar fi cea mai buna soluție pentru noi.
-Pai angioletto,cred ca singura soluție este sa ne ascundem deocamdată.
Ma priveste înțelegătoare si da din cap aprobator.
-Nu pentru ca imi e frica,o asigur. Din partea mea sa se ducă dracu toti,dar dacă ne-am afisa in public am starni un ditamai scandalul si nu cred ca iti dorești asta,asa-i?
-Da. E in regula si cu ascunsul,spune incet. Atat timp cât te-am convins ca nu sunt nebuna,pentru mine e perfect,continua chicotind.
-De fapt...esti,spun razand usor in barba.
-Sunt...adevărat,confirma si incepe sa joace din sprancene.
Ma umfla rasul cand o vad și o strang mai tare in brate,apoi o rostogolesc de pe mine si ma urc peste ea,dupa ma aplec sa o sarut.
-Ma bucur ca te-am găsit psychi mou sau ca tu m-ai găsit mai bine spus,șoptește peste buzele mele.
Inchid ochii si ma bucur de atingerea ei,apoi de șoaptele ce imi mangaie incet buzele.
-Se agapo psychi mou.
Deschid ochii si ii vad pe a ei cum ard cu o intensitate ce ma copleșește. O fac la fel de tare precum arde sufletul,inima și sangele din mine.
-Ti amo angioletto,iar dacă e nevoie sa strabat iadul doar ca să fim impreuna,am sa o fac vita mia(viata mea). Acum ești a mea si vreau sa fii pana la final.
-Am sa fiu...eu nu pot da iubesc pe nimeni inafara de tine,sopteste incet. Apropo...stii ce am simțit cand ti-am întâlnit privirea?intreaba si ridic dintr-o sprânceană.
-Ce?
-Ca demonii mei fac dragoste cu ai tai.
Ranjesc.
-Ahhh diavola...scantei o sa iasă cand am sa te pot iubi asa cum imi doresc.
Chicoteste.
-Ce ranjet demonic ai!exclama si imediat bufnește in ras.
-De om nebun...zic si incuviinteaza din cap. Stiu angioletto pentru ca tu ma innebunesti de capăt,dar dacă tot ai vorbit de demoni...ce zici dacă ne creăm propriul nostru rai unde demonii nostrii sa poată locui?
-Raiul locuit de demoni,spune meditativ si dau aprobator din cap. Imi place!exclama si isi lipeste buzele de ale mele.
-Si mie...ti amo angioletto. Din adancul Iadului pana dincolo de Rai.
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...