Capitolul 52

1K 89 18
                                    

Enzo:

Ma blochez cand doctorul toarnă gel pe abdomenul ei si plimba aparatul pe el.
-Ai 3 săptămâni de sarcina,ii spune si rămân mut.
Nu sunt in stare sa scot nici un cuvânt. Ma uit la angioletto si o vad cum plange.
-Am sa-ti prescriu acid folic si luna viitoare când vii la următorul control am sa iti fac un set de analize si tot atunci o sa auziți si inima bebelușului.
Ii sterg lacrimile de pe obraji si ma aplec sa o sarut pe frunte. Inima o simt cum imi bate dintr-o data ca nebuna in piept si o noua iubire isi face locul în ea.
"O sa avem un copil,dar de data asta am sa ma asigur ca totul va fi bine."
-Măsurătorile sunt in parametri normali,spune doctorul si imi mut privirea pe el.
Ma uit la monitorul din fata mea si inima mi se blochează din nou cand vad un punct negru pe el.
-Dio!soptesc si o lacrima mi se prelinge pe obraz.
Doctorul scoate ecografia si mi-o intinde. Apoi ii intinde diavolei cateva servetele sa îndepărteze gelul de pe abdomen,dar le i-au si pe alea.
-Vreau sa nu va gândiți la sarcina pierduta în urma cu câteva luni. Dacă s-a întâmplat o data asta nu înseamnă ca o sa se întâmple din nou,ne spune in timp ce o sterg pe diavola de gel.
O ajut sa se ridice din pat,iar în timp ce ea se imbraca,eu imi bag ecografia in portofel,apoi il urmam pe doctor.
-Ca sa fim siguri ca totul e bine,te rog sa nu faci efort,sa nu te stresezi si sa te odihnești.
-Cu siguranță asta o sa faca,il asigur pe doctor pentru ca vorbele lui au avut efect asupra creierului meu fix ca un scurt circuit.
Am sa ma asigur ca o sa fie bine. Trebuie sa fie bine. I-au reteta de la doctor,iar cand iesim afara din cabinet o opresc si o ridic in brate.
-Ti amo angioletto. Ti amo tanto vita mia.
-Se agapo,imi spune cu lacrimi în ochi.
O lipesc de pieptul meu si inima sta sa-mi bubuie de fericire. Trec de la o stare la alta in cateva secunde. Inima mea ba se opreste ba incepe sa bata atat de tare de mai ca nu-mi sparge pieptul. Emoțiile ma coplesesc si incerc sa ma liniștesc ca sa nu sufăr naibi de vreu preinfarct.
-Hai sa mergem sa le dam vestea si alor noștri.
-Bine. Haide,ii spun si o las jos,apoi imi impreunez degetele cu ale ei.
Urcam in masina si pornesc motorul. Mintea imi zboară la punctul mic ce l-am văzut pe monitor si intorc capul spre bruneta mea. Imi pun o mana peste ale ei cand o vad ca priveste pierduta si o strang incet de ele.
-Nu-mi vine sa cred,spune incet.
Zambesc in coltul gurii cand întoarce capul spre mine si intind mana sa ii sterg lacrimile de pe obraji.
-O sa fii un tatic grozav psychi mou,spune si izbucnește in plans.
Incepe sa planga cu suspine si se cutremura toata. Ma intind si o strang in brate.
-Linisteste-te angioletto.
-Nu stiu de ce plang...o fi de la hormoni?
Ma îndepărtez putin cat sa-i întâlnesc privirea si ridic dintr-o sprânceană.
-Deja?ma mir.
-Pai de cate ori m-ai văzut tu pe mine plangand? Bine...nu punem la socoteala perioada aia...asa in general,cand am fost bine. De câte ori m-ai văzut tu pe mine plangand?
-Eu cred ca plângi pentru ca ești fericita.
-Chiar sunt! Abia aștept sa nasc,imi spune si incepe sa rada.
-Totusi...cred ca de vina sunt hormonii angioletto,ii spun chicotind. Ai dreptate. Treci prea repede de la o stare la alta.
Dacă în cazul ei poate sa dea vina pe hormoni,in cazul meu nu exista nici o scuza inafara faptului ca sunt foarte fericit si ca nu-mi vine sa cred ca e din nou insarcinata. Am mai spus ca nu cred in minuni,dar totuși si asta se simte exact ca una. Sa o stiu insarcinata imi bucură sufletul.
O sarut incet pe buze si ma asez inapoi in scaun. Apas accelerația si intru in trafic.
-Sa stii ca si Sandra e insarcinata,nu?intreaba si intorc capul spre ea.
-Pai si ce o sa faca cu scoala?
-I-am spus sa-si înghețe anul,raspunde si revin cu privirea inapoi la drum.
Rad incet cand ma gândesc la Max si la Lex. Doi nepoti dintr-un foc o sa aibe peste câteva luni.
-Stai sa vezi,zice chicotind. Sandra e la noi si abia aștept sa ii vad fata lui Seth cand o sa afle.
-Crezi ca o sa se bucure?
-Normal!rapsunde singura pe ea.
Cand suntem aproape de casa scoate telecomanda din torpedou si imi deschide porțile. Parchez masina in fata casei si coboram din ea. O ridic in brate si imi îndrept pasii spre usa de la intrare.
-Stii...sa merg am voie,nu?chicoteste.
-Stiu angioletto,dar dacă tot sunt lângă tine am sa te car în brate.
Intru in casa si merg spre living.
Ii găsesc pe toți pe canapele si intorc capul spre noi cand angioletto ii saluta.
-Ce faceți?intreb si o las pe diavola jos din brate,apoi o pun pe canapea,dupa dau mana cu Max,cu Seth si cu Hades.
-Bine. Voi?intreaba Seth si o strange pe Sandra la pieptul lui.
Zambesc subtil cand vad privirea Sandrei.
"E emoționată,semn ca nu i-a spus nimic încă lui Seth."
-Noi bine. Am venit sa va dam o veste,raspund si ma asez langa angioletto.
-Ce? S-a încheiat ancheta?intreaba tot Seth.
-Nu. Nu cred ca o sa se încheie pana la sfârșitul anului.
-Pai normal...tat-su a sărit cu bani ca ascundă mizeria idioatei sub pres,pufneste Hera nervoasa.
-Pe mine nu ma mai interesează,spune angioletto relaxata.
O strang in brate si imi lipesc buzele de fruntea ei.
-Dar tot trebuie sa plătească pentru ce a făcut,zic cu buzele lipite inca de fruntea ei.
-Mda...pai asta nu o sa se întâmple. Cazul o sa se închidă si o sa se facă dupa uitat. Tat-su o sa plătească o caruta de bani pentru ea si toata lumea o sa închidă ochii,imi spune si nu pot sa nu ii dau dreptate.
"De obicei astia cu bani fac tot ce vor si toti ies curati indiferent de ce naiba fac."
-Pe mine m-a sunat imbecilul de tat-su,spune Max pe un ton sec si ridic surprins dintr-o sprânceană.
-De ce?intreb si rade putin răutăcios.
-Mi-a propus o suma de bani ca dam totul uitării.
-Pai ce sa vezi??? Nu i-ai spus ca nu avem nevoie de bani? Ar fi mai bine sa o dreseze putin pe fiica-sa,pufneste Seth.
-Asta i-am spus și eu. Pana la urma koritsáki mou nu a pățit nimic...era mai grav sa ii fi pus droguri in bautura atunci o strângeam de gat pe fiica-sa pana o lasam fara suflare,dar pentru ca i-a aruncat o punga de droguri în ghiozdan nu e ceva ce sa o afecteze pe Eris. Pana la urma si daca nu se afla ca fiica-sa le-a pus acolo...tot făceam sa ii fie bine zeiței mele.
Ranjesc cand il aud si decid ca asta e cel mai bun moment sa ii dau vestea.
-Bun...pai hai sa va spun de ce suntem aici,zic si ma uit când la Max cand la Lex.
Max mijeste ochii lui negrii la mine si Lex ma priveste cu sprâncenele ridicate.
-Angioletto e insarcinata,spun si Lex isi duce mainile la gura,dupa incepe sa planga.
Max o strange la pieptul lui in timp ce isi coboara privirea pe abdomenul lui Eris si o priveste intens.
-De data asta o sa ne asiguram ca o sa ducă sarcina pana la capat,zic si Max isi ridica privirea si si-o fixează pe mine.
Nu spune nimic dar imi dau seama ca se gândește la ceva pentru ca ochii lui de tăciune incep sa se aprinda.
-Nu vreți sa va mutati aici? Serios acum. Casa asta e imensa. La ce dracu vreți sa stați intr-un apartament?intreaba si il privesc mirat.
Intorc capul spre angioletto si vad cu cata speranța ma priveste. Oftez si ma gândesc la ce m-a întrebat Max. Sunt constient ca s-ar simți mult mai in siguranță aici,mai ales atunci cand eu am sa fiu la sala si decât sa stea singura in apartament mai bine i-ar fi aici în compania cuiva.
-Hai Enzo. Daca nu ai chef sa ne vezi fața nu trebuie sa cobori din camera,spune Max si bufnesc in ras.
-Nu e vorba de asta,zic si imi privesc bruneta in ochi.
-Hai psychi...daca vrei sa te ascunzi de noi,ne spui și noi promitem sa nu te cautam,imi spune si nebunul de Seth.
Un hohot de ras imi părăsește buzele si intorc capul spre el. Ma priveste cu o sclipire de amuzament în ochi si cu un rânjet de drac pe buze.
-Vrei sa stam aici?intreb cand imi mut privirea inapoi pe angioletto si da aprobator din cap.
-Doar dacă vrei si tu,spune incet.
"Vreau orice vrea ea atat timp cât ceea ce își dorește o face fericita."
-Bine,spun si face ochii mari,apoi se agata de gatul meu si ma strange tare in brate.
-Se agapo.
-Ti amo angioletto.
-Perfect,spune Max incantat.
-Pai...am sa va dau și eu o veste,aud vocea Sandrei si toti întoarcem capul spre ea.
Eu si angioletto zambim,in timp ce ea isi framanta palmele in poala,iar restul o privesc curioși.
-Ce e psychi mou?intreaba Seth si o vad cum inghite in sec cand il priveste.
-Pai...eu...spune si se opreste incercand sa isi găsească cuvintele.
-Blondo?intreaba de data asta Seth putin nesigur.
-Aaa...pai nu stiu cum sa-ti spun.
-Psychi mou! Spune o data ca ma sperii!
-Sunt insarcinata,i-o trântește deodata si inchide ochii.
Seth o priveste ca trasnit si clipește de cateva ori buimac cand o aude,apoi buzele i se intredeschid dar nici un cuvânt nu i se desprinde de pe ele. Sandra deschide ochii si il priveste speriata.
-Poftim?intreaba incet.
-Sunt insarcinata Seth,repeta si il vad cum inghite in sec.
Ma uit la Max si la Lex cum o privesc pe Sandra cu ochii mari si nici unul nu e in stare sa spună nimic in clipa asta. Toata lumea e in soc.
-Stai puțin,ingaima brunetul cu greu si isi baga nasul in scobitura gatului ei.
Sandra incepe sa planga,in vreme ce toti o privesc uimiți,doar eu și  angioletto ne uitam la ea cu un zâmbet mic pe buze.
-Se agapo...sopteste Seth...sa nu uiți lucrul asta,continua,apoi inspira de cateva ori adanc. Doar lasa-ma putin sa-mi revin,bine?
Sandra nu raspunde,doar il strange tare in brate. Seth ii înconjoară talia si o lipeste mai mult de pieptul lui. Ma uit la bruneta mea cand ridica ochii spre mine si intind capul,apoi o sarut pe frunte. Tresare deodata cand nebunul de Seth se ridica de pe fotoliu cu tot cu Sandra in brate si incepe sa urle in timp ce o invarte.
-Sa dea dracu! Am sa fiu tatic!racneste fericit,apoi incepe sa rada din tot sufletul.
Sandra bufneste la randul ei in ras când îl aude si eliberarea se citește imediat pe chipul ei.
-Ingeras,se pare ca o sa avem 2 nepotei,spune Max,iar încântarea i se simte clar in voce.
-Sfinte!exclama,iar Max isi lipeste buzele de ale ei.
-Fir-ar sa fie trelos!!! Se agapo psychi mou. Pana la sfârșitul nebuniei!zbiara din nou nebunul.
-Ce dracu aveți de urlați asa?
Întoarcem toti capul spre Ares cand ii auzim vocea si Seth incepe sa rada in hohote. O pune pe Sandra inapoi pe fotoliu si se repede la Ares. Incepe sa joace din picioare si isi ridica pumni in dreptul pieptului,dupa ii da doi pumni unul dupa altul lui Ares in umar.
-Ce dracu? Te-ai țăcănit de cap?pufneste Ares si trece pe lângă el. Salut,ne spune si arunca un dosar pe masunta de sticla din fata noastră. Am nevoie sa semnezi actele astea,spune si ii intinde un pix lui Max. Sunt pentru contabil.
-Ares!tuna deodata vocea lui Seth.
-Ce vrei teroristule?intreaba si se întoarce spre el.
Seth il prinde de umeri și il scutura de cateva ori.
-Ce are nebunul asta?intreaba si intoarce capul spre Max.
-De ce te miri agori mou? E dracusorul de frate-tu,spune in timp ce semnează foile.
-Zi-mi ce ai,ii cere Ares si isi muta din nou privirea pe el.
-Ares,fii atent la mine,ii spune Seth serios.
-Sunt.
-Nu o sa-ti vina sa crezi Ares,spune Seth si incepe din nou sa rada.
Ma uit la brunetii din fata mea si chicotesc. Deși seamănă foarte mult si la aspect si la înfățișare sunt total diferiti. Daca Seth e tot timpul pus pe distracții,Ares e foarte calculat. Il priveste serios pe Seth si ridica dintr-o sprânceană in așteptarea răspunsul.
-Dumnezeule! Dar zi-mi o data ce ai?
-Vezi sa nu leșini,bine?intreaba si Ares isi da ochii peste cap. Ares?spune si din nou il scutura de cateva ori.
-Asa ma cheamă,ii spune ironic.
-O sa am un terorist,ii zice si Ares rămâne blocat pentru o clipa,apoi isi inclina capul si o priveste pe Sandra.
-Esti insarcinata,constata si ea da aprobator din cap.
Bufneste deodata in ras și se întoarce spre Max.
-Iti dai seama ce terorist o sa iasă din nebunii astea doi,pateras?
Cand il aude,Max incepe si el sa rada.
-Felicitari Seth!
Intoarce privirea inapoi pe Seth si il strange in brate.
-Mersi Ares,dar asta nu e tot,spune si un rânjet ii curbeaza buzele.
-Nu mai spune...
-Da...pai terorista de sora-ta trebuie sa-ti spuna ceva.
Ares se întoarce si o fixează pe diavola cu privirea. Se desprinde din îmbrățișare si vine spre noi. Se lasa in jos in fata ei,o prinde de maini si ii zambeste.
-Ce trebuie sa-mi spui?intreaba bland si angioletto bufneste in plans. Ce dracu?spune si o strange la pieptul lui,apoi ma priveste încruntat. Ce s-a întâmplat Eris?
Zambesc cand il vad ca ma omoara din priviri. Ii plac pentru ca se iubesc atat de mult si au grija unii de alții.
-Eu...sunt însărcinată,spune angioletto incet si ochii lui Ares se maresc.
-Serios?intreaba si se retrage putin cat sa o vadă.
Privirea ii devine una calda si incepe sa ii șteargă lacrimile de pe obraji.
-Da...azi am fost la doctor. Am 3 săptămâni de sarcina.
-Pai asta e o veste minunata,spune si o saruta pe frunte. Felicitări!
-Multumim,spun cand se ridica in picioare si ii strang mana atunci cand o intinde spre mine.
-Doi teroriști?intreaba razand.
-Asa se pare,spune Max. O sa se mute impreuna aici,acasă.
-Serios?intreaba si isi muta din nou privirea pe noi.
-Aha,spune angioletto chocotind.
-Nu vrei sa vii și tu inapoi acasa?intreaba Seth si il bate de cateva ori pe spate.
-De ce? Ca sa ii înnebunim pe ai noștri? Patru teroriști la un loc,nu suna bine de loc.
-De fapt,ideea lui Seth e chiar bună,spune Max si se ridica in picioare. Am crescut 5 teroriști,eu zic ca ma descurc foarte bine cu 4,nu crezi?intreaba si nu isi muta privirea de pe Ares.
-Pateras...tu te auzi?intreaba Ares razand. Sa stam toți impreuna o sa fie nebunia de pe lume în casa asta.
-Si ce? Nu asa ne place noua?intreaba Max si un rânjet ii curbeaza buzele.
Ares isi muta ochii de pe Max si se uita la Lex care il roagă din priviri sa accepte.
-Hai puiule. Max are dreptate. La ce naiba stam în ditamai casa,dacă nu locuim impreuna?intreaba si se ridica in picioare.
Ares o trage in bratele lui si o strange la piept,apoi o saruta pe frunte si un oftat ii părăsește buzele.
-Ati înnebunit,spune incet. Am sa vorbesc cu psychi mou,iar dacă e de-acord...atunci am sa ma intorc acasă cu tot cu familia mea de teroriști.
Angioletto sare ca arsa cand il aude,la fel și Hera si Hades. Toti se strang in jurul lui Ares si il îmbrățișează. Ma uit la ei si zambesc. Sunt nebuni si imprevizibili,dar impreuna sunt o forță si la cat de mult se iubesc sunt invincibili.




Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum