Eris:
Ma joc cu inelul si cu verigheta de pe deget in timp ce colegii isi spun din nou oful. E vineri si suntem la ora de dirigenție,iar de mai bine de jumătate de ora aud cum toti se vaita si se parasc unii pe alții.
Ridic capul când usa se deschide cu putere și directorul Rossi,urmat de doi polițiști intra in clasa.
-Domnisoara Chronis,poți sa ii lasi pe domnii politisti sa iti verifice ghiozdanul?ma întreabă direct si intorc capul spre Enzo.
Se desprinde de catedra si vine spre mine.
-Ce s-a întâmplat?se interesează el si ma ridica din banca,apoi ma trage in spatele lui.
Unul dintre politisti vine spre noi si imi ia ghiozdanul,apoi răstoarnă tot conținutul pe banca.
-Ce dracu crezi ca faci?urlu la el.
Cauta prin lucrurile mele,dupa se întoarce spre noi ținând intre degete o punguța transparenta ce are in ea un praf alb.
-Stii ce e in punguta asta,domnișoară Chronis?ma întreabă pe un ton dur.
-Nu. De unde dracu sa știu? Habar nu am cum a ajung punguta aia la mine in ghiozdan,spun oripilata cand imi dau seama ca sunt droguri.
-Asa spuneți toti,pufneste polițistul si ma priveste scârbit.
Aud cum toti exclama surprinși si ma uit la ei. Toti ma privesc cu ochii mari,doar Irina ranjeste ca o vipera.
-Tu le-ai pus la mine in ghiozdan,idioato!urlu si ma reped spre ea.
-Calmeaza-te,imi cere psychi mou si ma prinde de mana.
-In biroul meu amandoi,ne cere directorul.
Ambii politisti se uita la mine in timp ce trec pe langa ei si il urmam pe director.
-Asta e o greșeală!urlu de cum usa biroului se închide în urma noastra.
Rossi isi ridica o sprânceană si se aseaza pe scaun.
-Da? Chiar e o greșeală domnișoară Chronis? Sau sa-ti spun doamna D'Angelo?intreaba pe un ton răutăcios.
-Merda!tuna vocea lui Enzo. Termina cu teatru asta ieftin,ii cere. Doar nu crezi ca Eris consuma droguri,nu?zbiara enervat.
-Nu stiu ce sa cred,Lorenzo...
-Serios? De ce dracu m-as droga?intreb si eu enervata.
-Pai...toata lumea a observat ca ai fost sau încă ești intr-o stare proasta. Esti in depresie si cu toții știm ca oamenii cand sunt in depresie vor sa scape de realitate si se apuca sa consume substanțe care sa ii facă euforici pentru putin timp,imi spune si casc ochii cand il aud.
-Dio!exclama psychi si isi freacă fata cu palmele. Te asigur ca Eris nu e o consumatoare. Doarme în pat cu mine la naiba!urla din nou.
-Poate sa o facă Lorenzo. De unde știu ca nu consumați amandoi?intreaba Rossi calm.
-Esti nebun?întrebam amandoi si ne uitam șocați la el.
-Daca au găsit punga aia nu înseamnă ca este a ei!tuna din nou vocea lui Enzo. Si cum se face ca au mers direct la tinta?intreaba si il omoara pe Rossi din priviri.
-Pentru ca cineva i-a anunțat,spune oftând.
-Ea e de vine!exclam si ma uit la psychi mou. Am văzut ce fericita era cand polițistul a găsit punga la mine in ghiozdan. Ea e cea care i-a anunțat si tot ea e cea care mi-a pus drogurile in ghiozdan. O omor!marai si incep sa tremur din cauza nervilor.
-Asta nu am de unde sa știu,domnișoară Chronis.
Imi mut privirea de pe Enzo si ma uit la director. Sta în scaunul lui din piele neagra,cu ochii mijiti la mine si parca vad si o urma de bucurie in ochii lui.
-Pai va spun eu dacă nu știți,spun pe un ton glaciar. Habar nu am in primul rand ce e praful ala din punga. Nu stiu cum se numește si nici nu m-am drogat vreodată în viata mea!
-Si de ce te-as crede?intreaba pe un ton răutăcios.
-Pai dacă nu o crezi pe ea,atunci crede-ma pe mine cand iti spun ca nu consuma nimic,ii spune Enzo pe un ton sec.
-Nici pe tine nu te cred Lorenzo. E normal sa ii iei apărarea,spune oftând.
-Normal! E nevasta-mea la dracu!tuna din nou vocea lui Enzo.
Rossi clatina din cap si se uita cand la unul cand la altul.
-Daca se dovedește ca drogurile iti apartin Eris,alta soluție nu exista decât sa te exmatriculez.
-Pai nu o sa se întâmple asta pentru ca nu sunt ale mele!urlu nervoasa la el.
-Rossi putem face amandoi testul antidrog si terminam cu tot circul asta,ii spune psychi vizibil iritat. Cineva a pus drogurile alea acolo,spune si trăsăturile fetei i se inaspresc. Iar dacă are dreptate și in spatele acestei tărășenii se afla Irina,am sa o omor pe sorca.(scarbă)
-Ai luat-o razna Lorenzo? De cand ai intrat în familia Chronis nu te mai recunosc!urla Rossi si sare de pe scaun ca ars.
-Ei pe dracu!ma ratoiesc la el. L-ai cunoscut vreodată pe Enzo cu adevărat?urlu la el. L-ai înțeles vreodată? L-ai susținut?tip si furia mea da deja pe afara. Daca face ce vrea nu e din cauza familiei mele! Asa e el,iar în familia mea sa fii tu insuti e ceea ce contează spre deosebire de a voastră. Asa ca hai sictir Rossi si mai du-te dracu cu familia ta cu tot!
Imi strang degetele in pumni si am pornirea de ai dai una in gura aia spurcata. Nu inteleg care e problema lui cu familia mea. Ma uit la el si il omor din priviri,iar el se face tot mai rosu la fata din cauza nervilor.
-Ce e asa amuzant Lorenzo?intreaba printre dintii inclestati cand psychi mou bufneste in ras.
-Angioletto,spune si vine langa mine.
Ma strange in brate si ma saruta pe frunte.
-Ti amo diavola.
-Nebuna de nevasta-ta tocmai ne-a insultat familia si tu ii spui ca o iubești?intreaba oripilat.
-Esatto,spune si il priveste amuzat. Hai sa mergem angioletto.
Ma prinde de mana si ma trage dupa el.
-Sper sa nu-ti treacă prin cap faptul ca Eris ar fi vreun dealer. Nu trebuie sa-ti spun eu ca nu are nevoie de bani,nu?intreaba sarcastic înainte sa ieșim din birou.
-Doamne psychi mou! Ce fac? Sunt sigura ca idioata aia mi-a pus drogurile in ghiozdan.
-Stiu angioletto si am sa o fac sa recunoască,maraie cuvintele si ma trage dupa el.
Traversam holul si urcam scările ca sa ajungem inapoi in clasa.
Deschide ușa cu putere și intra in urma mea. Il simt cum fierbe cu fiecare pas pe care il face. Trece pe lângă mine si merge glonț spre Irina.
-Recunoaste,maraie la ea si isi pune palmele pe banca,apoi se apleaca si o priveste ca un criminal.
-Domnule diriginte...spune cu vocea tremurând.
-Recunoaste,maraie din nou.
-Ce? Ce sa recunosc?intreaba,dar ochii ii devin din ce în ce mai sticlosi.
-Nu fa pe proasta cu mine!tuna deodata de o face pe Irina sa sara din banca.
Enzo se îndreaptă de spate si isi încrucișează bratele la piept. Inghit in sec si nu stiu daca sa ma bag sau sa-l las sa-si facă de cap.
-M-am saturat la dracu sa te bagi în seama cu japca. M-am saturat de tine pustoaico. Spune-mi ce vreau sa aud.
-Dar...nu stiu despre ce vorbiți,spune Irina si face un pas în spate.
-Incearca din nou. Nu m-ai convins,ii spune psychi sec.
-Pai...eu...
-Tu esti cea care a pus drogurile in ghiozdanul lui Eris,spune serios. Daca tot faci pe nebuna,măcar fa-o dracu pana la capat.
Il priveste cu teama,dupa vad cum starea de spirit i se schimba și scantei incep sa joace în ochii ei.
-Bine!urla nebuna,apoi se repede la Enzo si il loveste cu pumnii în piept si in brate.
Imi vad colegii cum toti isi scot telefoanele si incep sa filmeze întreaga scena. Eu ma uit ca trăsnita la nebuna de Irina si nu stiu daca sa rad sau sa-i dau doua in gura.
-Recunosc! Eu le-am pus. Dar știi de ce?intreaba si alti pumni ii da lu Enzo in piept. Pentru ca nu o vreau langa tine! Ti-am spus ca nu o vreau si am sa fac orice să nu o ai!tipa,apoi incepe sa planga.
Enzo o prinde de maini si o îndepărtează. Mijeste ochii la ea si privirea incepe sa-i mocneasca.
-Esti nebuna,ii spune enervat. Tu nu pricepi fetiță ca nu ma interesezi? Cat de bătută in cap poți sa fii ca sa pricepi o data pentru totdeauna ca o vreau doar pe ea? Si cat de proasta poți sa fii sa încerci sa o ții la distanta de mine pe Eris cand ea e soția mea! Adică dorm cu ea in acelasi pat,ii spune psychi si ea il priveste cu ura.
-Nu inteleg de ce te vreau? Cand e clar ca nu am ce cauta langa unul ca tine!pufneste nervoasa.
-Pai stai dracu departe de mine si de Eris!tuna din nou vocea lui Enzo. Stai dracu departe de mine si de Eris,ii repeta din nou,dar de data asta ii spune cuvintele pe un ton jos si apasat.
-Bine!urla nebuna si il impinge sau încearcă sa-l impinga,dar Enzo nu se clienteste din loc.
Se întoarce pe calcaie si vine spre mine. Ma trage dupa el,iar cand deschide ușa clasei suna si clopoțelul.
-Unde mergem?intreb cand vad ca se îndreaptă spre scari.
-Trebuie sa intru in tine,imi spune pe un ton aspru.
Grabim pasul cand iesim din liceu si ne indreptam spre sala de sport. De cum usa biroului se închide dupa noi isi baga o mana in gatul meu si ma trage spre el,iar gurile noastre se întâlnesc la jumatate. Isi trece celalalt brat in jurul taliei mele si ma lipește de pieptul lui. Ma saruta dur si limba lui intra agresiv în gura mea. Imi bag mainile in parul lui,iar mana ii coboara de pe spate si ma strange tare de o fesa.
Ma infierbant mai tare când isi strecoara mana pe sub fusta mea,iar degetele lui ajung intre picioarele mele si ma mangaie prin materialul chiloților ce deja e ud. Imi las capul pe spate si ma saruta pe gat,apoi ma musca de el. Ma prinde cu ambele maini de fese si ma ridica in brate. Merge pana in dreptul biroului si ma pune cu fundul pe el. Isi scoate penisul afara,imi da chilotii la o parte si in timp ce ma patrunde isi zdrobește buzele de ale mele.
-Ahh!!gem cand se retrage si se impinge din nou cu putere.
-Da...șoptește si repeta mișcarea.
Imi bag unghiile in umerii lui si isi roteste soldurile in ritmul in care mi-o trage. Ii citesc plăcerea pe chip si ma uit la el fascinata. Ochii lui ard,iar eu ma aprind mai tare pe interior. Imi urc talpile pe birou si imi ridic soldurile sa poata intra mai adânc. Se lipește de mine si incepe sa se miște asa lipit cum e de mine.
-Ah doamne!tip cand se freacă de mine si imi stimulează in acelasi timp clitorisul.
-Esti perfecta angioletto.
Se apleaca sa ma muste de gat in timp ce imi ridica piciorul stâng si se infinge mai adanc in mine. Il cuprind cu bratele de dupa gat si ma trage spre el. Incepe sa se izbească tare de mine si totul parca e mai intens. Se tine cu mana stanga de birou,iar cea dreapta o trece pe sub genunchiul meu.
-Ti amo angioletto,murmura pe pielea gatului meu.
Simt orgasmul cum se apropie de mine si de parca ar simti si el asta mareste ritmul mai tare si izbiturile continua pana cand valurile ma inunda si tot corpul incepe sa mi se cutremure.
-Cazzo,sopteste si isi lipeste fruntea de umarul meu. Te simt atat de bine angioletto. N-am sa ma saturat niciodată de tine.
Imi arcuiesc spatele si gem lung cand mișcările lui devin sălbatice.
-Ahhh!!!tip de placere si incep sa ma strang in jurul lui.
-Santo Dio!(Dumnezeule mare)urla si continua sa mi-o traga ca un sălbatic.
-Enzoo!tip cand un nou val imi strabate corpul.
Toate terminațiile mele nervoase incep sa vibreze si tresar cand se infinge adanc in mine,iar un geamăt puternic ii părăsește buzele atunci cand orgasmul îl cuprinde si pe el.
-Ce naiba mi-ai făcut psychi mou?intreb razand.
-Te-am iubit,spune cu respirația greoaie si ridica capul sa ma poată privi. Te-am iubit ce-i drept ca un sălbatic,dar mai vreau o partida ca asta. Nu acum pentru ca nu mai avem timp,dar pauza viitoare cu siguranță am sa ti-o mai trag o data,spune zambind.
Iese din mine si un geamăt ii părăsește buzele. Isi coboara privirea intre picioarele mele si isi apasa degetul mare pe clitorisul meu.
-Imi pare rău,spune si ma incrunt.
-Pentru ce?
-Pentru ca ti-am tras-o ca un nemernic fără ca măcar sa te ating,spune si apasa degetul mai tare.
-Pai...pauza viitoare o sa ai ocazia sa o faci pentru ca nu ai sa mai fii atat de nervos si o sa avem și timp pentru ca vine pauza mare.
Ridica ochii la mine si zambeste din nou. Se apropie si ma saruta incet.
-Promit ca înainte sa ti-o trag din nou ca un sălbatic am sa te iubesc asa cum trebuie,dupa cel mai probabil am sa-mi pierd din nou controlul.
-Imi place cand iti pierzi controlul psychi mou,spun si el ma patrunde cu 2 degete in timp ce pune presiune mai mare pe clitoris.
-Ce uda esti angioletto,susura peste buzele mele.
-Vrei sa nu mai ajung la ora?intreb razand. Daca continui asa cu siguranță n-am sa mai ajung.
Chicoteste si scoate degetele din mine. Ma dau jos de pe birou si imi aranjez hainele in timp ce el isi trage pantalonii pe el,dupa ma strange tare in brate.
-Ti amo angioletto.
Zambesc.
Stiu ca ma iubește. Stiu ca e al meu cu totul,iar eu il iubesc cu toata fiinta mea.
-Se agapo psychi mou.
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomansVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...