Capitolul 30

1.1K 87 25
                                    

Eris:

Deschid ochii si ma ridic din pat. Intru in baie sa ma spal pe dinti si fac repede un dus,apoi ma infasor intr-un prosop cand sunt gata si revin cu pasi mici in dormitor.
"Ce e asta?"
Ma apropii de pat cand vad un trandafirul rosu pe saltea,iar csnd il i-au intre degete,vad ca exista sub el un bilețel.

"Legenda spune ca un singur trandafir rosu oferit persoanei iubite înseamnă : Te iubesc.
Trandafirul rosu simbolizează dragostea eterna,iar un buchet format din 101 trandafiri roșii,înseamnă: Tu esti unica mea dragoste.
Adu-mi trandafirul ca să întregești buchetul. Am 100 de trandafiri ce te așteaptă deja,dar ca ajungi la mine angioletto,trebuie mai întâi sa treci pe la brunetica cu ochi angelici.
Ti amo."

Imi duc o mana la inima cand incepe sa bata ca nebuna si inspir de cateva ori adanc. Ma intorc si scot repede din dulap o pereche de chiloti,un tricou si o pereche de pantaloni scurți,apoi le trag toate pe mine,dupa i-au trandafirul si ies din dormitor. Cateva clipe mai târziu intru in camera Herei si o găsesc intinsa pe pat cu o carte în mana.
-Ce faci surioara? Am nevoie de ajutorul tău,zic si lasa cartea pe saltea,apoi se da jos din pat.
-Nu pot sa te ajut,imi spune zambind. Dar ceea ce cauți sa stii ca e pus la vedere insa nu iti pot spune unde anume il găsești sau ce anume este.
Ma uit prin camera ce e toata facuta intr-un roz pal si vad trandafirul alb pe pervazul geamului. Chicotesc si trag perdeaua,apoi il i-au si citesc in gand bilețelul de langa el.

"Pentru ca sufletul tău este pe jumătate sacru,m-am gândit sa iti ofer un trandafir ce semnifica puritatea.
Felicitări angioletto,esti cu un pas mai aproape de mine.
Ca sa faci următorul pas spre mine prima data trebuie sa treci prin nebunie.
Ti amo ancora (Inca te iubesc)"

-Doamne ce nebun e! Ahh!!! Ce-mi place!exclam si sar in sus de fericire.
-Stai sa vezi ce ti-a pregătit,imi spune Hera chicotind.
-Ce??intreb si pun trandafirul alb langa cel rosu,apoi ma indrept spre usa.
-Nu pot sa-ti spun...dar grăbește-te.
La indemul eu,dau buzna in camera lui Seth si il găsesc calare peste Sandra.
-Scuze...dar am ceva ce-mi aparține la tine în camera.
-In sfârșit!exclama si se ridica in picioare. Hai! Ce mai aștepți? Pune-te si cauta.
-Nu imi dați nici un indiciu?intreb,dar ma uit tinta la Sandra.
-Imi pare rău,scorpie...dar nu pot sa te ajut.
-Vai si amar! Vreau sa ajung mai repede la el!ridic tonul spre final in timp ce ma uit prin camera.
Mijesc ochii cand mi se pare ca vad câteva petale negre in spatele pozelor de pe raft,apoi rad malefic cand realizez ca acolo e un trandafir.
-L-am găsit!strig si i-au bilețelul de sub floare.
-Ce nebuna!ranjeste Seth si ma apuca cu un brat de dupa gat,apoi incepe sa citească bilețelul cu voce tare.

"Dar asa cum sufletul tău este pe jumătate sacru,e si pe jumătate profan,exact ca trandafirul negru. Negru si intunecat,plin de umbre si pangarit. Mai exact o jumătate de suflet pe gustul meu.Un gust pacatos.
Hai ca ai mai făcut un pas spre mine,diavola.
Următorul trandafir il găsești la micul terorist infernal.
Ti amo ancora di più.
(Te iubesc mai mult)"

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum