Enzo:
-Doamne,ce frumos e!exclama incantata si se întoarce spre mine cu un zâmbet imens pe buze.
Suntem in Milano. Dupa ce ne-am cauzat la un hotel pe malul lacului Como,am făcut repede un dus si ne-am întors în oraș. Am mancat,iar acum ne plimbam prin Parcul Sempione. E un parc in stil romantic și e situat în centrul istoric al orașului. De aici poți vedea multe clădiri importante,ca de exemplu Arena Napolonica sau Castelul Sforzesco ori Arcul de Triumf cunoscut sub numele de Arco Della Pace.
-Enzo!ma striga si ridic dintr-o sprânceană.
-Da angioletto?
-Te uitai pierdut la mine,spune chicotind.
"Normal ca ma uitam. E bellissima."
Numai cand ii vad buzele roșii sau ochii demonici ma stârnește si ma excita.
O trag in bratele mele si imi bag nasul în parul ei. Ma aprind cand mirosul de cacao ma invaluie si parfumul imi trezeste fiecare celula din corp la viata. Ridica capul iar cand privirile ni se întâlnesc,ii vad ochii arzând si dorinta ma cuprinde. Isi lipeste buzele de ale mele si ma contopesc o data cu ea. Ne pierdem intr-un sarut umed și pasional,iar caldura gurii ei imi invaluie limba si un fior imi strabate corpul oprindu-se fix in vintre. Ma uit la ea in timp ce ne sarutam si sufletul vibrează in mine.
-Tu sei piu Bella di un Angelo.(Esti mai frumoasa decât un inger.)
-Multumesc psychi mou. Se agapo.
Zambesc.
Imi pun o palma pe burtica ei si o mangai incet.
-Ce face fetita mea?o intreb si buzele ei se curbeaza in cel mai blând zambet pe care l-am văzut vreodată la ea.
-Fetita ta e bine,psychi mou,spune incet si o sarut pe frunte.
-Vrei sa ne mai plimbam?
-Nu. Vreau sa mergem la hotel. Deja ma dor picioarele.
Oftez si o ridic in brate.
-Poate dacă nu ai mai purta tocuri,nu te-ar mai durea picioarele,nu crezi?o intreb si pufneste.
-Nu stiu...dar cât timp inca pot sa le port am sa o fac,mi-o trântește enervata.
-Calmeaza-te diavola. Nu ii faci bine fetitei dacă te enervezi.
-Mmmm...maraie la mine si imi zdrobesc buzele de ale ei.
O musc de ele si incep sa o devorez. Gura ei umeda alimentează dorinta sălbatică din mine si abia aștept sa ajungem la hotel. Ii ling interiorul gurii si o sarut cu lăcomie. Doar asa o pot face sa taca si doar asa o pot calma. Scula imi zvacneste cand isi trece bratele in jurul gatului meu si imi geme in gura cand limbile noastre se întâlnesc. Limba ei fierbinte se misca cu ardoare in gura mea intr-un mod atat de senzual ca ma face sa-mi pierd mințile. Grabesc pasul prin parc si urc in primul taxi ce imi iese în cale.
O dezbrac din mers cand ajungem in camera de hotel si ii aud respirația sacadata atunci cand imi plimb privirea pe trupul ei gol. Imi dau hainele jos si incepe sa tremure usor.
"O vreau. Nu ma mai satur de ea."
Ma apropii incet si o ridic in brate. Ii strang fesele in palme si intru cu ea in dormitor. Caldura ei ma înconjoară si sunt atat de tare si atat de nerăbdător sa intru in ea ca sincer imi e frica sa nu o spintec in doua. O duc in dreptul geamului cand intru in dormitor si o las jos din brate. O intorc cu spatele la mine si isi pune palmele pe sticla geamului,iar respirația ei fierbinte il aburește.
-Enzo,geme si imi lipesc pieptul de spatele ei.
O musc incet de umăr si ii vad sfarcurile cum se întăresc din cauza excitatiei. O prind de solduri si imi lipesc scula de fundul ei.
-Esti atat de uda angioletto,soptesc atunci cand imi cobor mana intre picioarele ei si o patrund cu 2 degete.
Imi misc degetele in ea si apas cu podul palmei pe clitorisul ei.
-Daaa...geme si isi sprijină capul de umarul meu.
Ii cuprind un san in palma cu celalalt mana si il masez incet. Incepe sa se miște pe mana mea in căutarea orgasmului si ranjesc.
-Perversooo...ii gem la ureche si o patrund cu degetele mai adanc. Vrei sa termini angioletto?intreb pe un ton jos si ragusit.
-Da...te rog...
Incep sa-mi misc degetele mai repede in ea si scoate un urlet cand termina pe degetele mele,apoi le scot si i le pun pe buze.
-Suge-le,spun incet si imi bag degetele in gura ei cand intredeschide buzele.
Le cuprinde cu buzele ei roșii si carnoase,iar limba ei se misca printre ele.
-In genunchi diavola,soptesc cand imi scot degetele din gura ei,iar scula mea pulseaza dureros.
Se întoarce cu fata la mine si se aseaza in genunchi. Ranjesc cand o vad cum isi linge buzele,apoi isi departeaza tare genunchi si isi ridica puțin fundul. Rad incet cand imi mut privirea pe geam și in reflexia sticlei ii vad pasarica. Marai cand deschide gura si ma infing adanc in ea. Incep sa ma misc dur si imi musc buza de jos când vad cum isi duce o mana intre picioare si incepe sa se frece.
-Ahh angioletto...gem si imi mut ochii pe ea. Cuprinde-ma mai tare diavola si primeste-ma mai adanc.
Inghit in sec cand o privesc cat de frumos ma suge,iar cand ridica ochii întunecați la mine si privirile ni se întâlnesc iau foc. E atat de excitata si ii place atat de mult ce-mi face ca ma termina.
Imi bag o mana in parul ei si ma imping pana in străfundul gatului. Geme si o vad cum se freacă mai repede. Orgasmul ma cuprinde si ma eliberez in gura ei. Nu întrerupe contactul vizual si ii citesc satisfacția in ochii ei diabolici atunci cand geamatul de placere imi părăsește buzele,iar jeturile fierbinți ii invadeaza gatul.
O ridic de jos dupa ce orgasmul imi trece si o trag dupa mine pana in dreptul patului. Se pune în 4 labe fără sa-i spun nimic si ingenunchez în spatele ei. Imi plimb 2 degete printre labiile ude si ii intind umezeala pana intre fese. Fac câteva cercuri in jurul anusului,dupa le bag in curul ei pacatos. Se arcuieste de spate si o patrund mai adanc. Gaura ei stramta se deschide pentru mine,iar angioletto incepe sa tremure toata.
-Ahhh!!!geme si se impinge tare in spate.
Incep sa-mi misc degetele mai repede in ea si imi lipesc buzele de pasarica ei. Corpul incepe sa i se cutremure si un geamăt ii părăsește buzele cand termina pe limba mea. Scot degetele din ea cand orgasmul ii trece si o prind de solduri. O trag spre mine in timp ce intru brutal in ea si incep sa marai. O patrund dur si o lovesc mereu in acelasi loc,iar în scurt timp un nou val de placere ii strabate trupul.
-Ma omori!urlu cand o vad cum se prăbușește pe saltea si pasarica ei ma strange si ma trage mai adanc inauntrul ei.
Incepe sa tremure incontrolabil si inca o simt cum pulsează in jurul meu. O tin de solduri si ma izbesc cu sălbăticie in ea. Simt orgasmul cum se apropie cu o viteza năucitoare si ma arde tot atunci cand ma invaluie.
-Cazzo!injur si ma infing in ea.
-Se agapo,imi spune fără vlaga.
Rad incet si ii dau o palma la fund in timp ce jeturile mele patrund in ea.
-Esti bine diavola?
Ies din ea cand orgasmul imi trece si ma intind pe pat. Ma pun pe o parte si o strang in brate cand se întoarce și isi baga nasul in pieptul meu.
-Ma simt perfect,imi spune pe un ton somnoros.
-Iti e somn angioletto?intreb incet si o mangai pe spate.
-Da...e de la sarcina. As dormi mai mereu,iar cand nu imi e somn vreau sa mi-o tragi ori sa mananc. Poate ma îngraș de nu am sa mai intru pe usa.
-Lasa angioletto. Nu e problema sau ai uitat cu ce se ocupa soțul tău?
Incepe sa rada si ridica ochii la mine.
-N-am uitat,dar mie nu-mi place sportul.
-Pai...daca vii sa te antrenez ai sa primești și un bonus la sfârșitul fiecărei ședințe.
-Il primesc oricum. Sunt nevasta-ta,mi-o trântește diavola si incepe sa rada mai tare.
-Atunci am sa ma gândesc la altceva cu care sa te ispitesc.
-Bine. Abia aștept sa vad ce-ti mai coace mintea.
Rad incet cand o aud si o privesc amuzat.
-Ti amo angioletto.
-Se agapo psychi mou.
Imi lipesc buzele de ale ei si o sarut tandru,iar cand se retrage din sărut isi baga din nou nasul in pieptul meu si imediat adoarme. O sarut pe frunte incet si o strang mai tare la pieptul meu. Zambesc si inchid ochii. Maine e ziua mea,iar începând de anul asta am sa ma bucur de cel mai frumos cadou pe care viata mi-l putea oferi. Ma bucur de o iubire intensa alături de diavola mea,iar în scurt timp am sa imi tin si micuțul ingeras in brate. Sunt fericit și împlinit. Alături de ea ma simt complet.
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...