Enzo:
-Angioletto!strig cand nu vad nici o miscare prin apartament.
E a treia oara când urc in apartament pentru ca a trebuit sa fac doua ture pana la masina ca sa duc toate cadourile pentru Rhea si pentru Dionys. Deși azi e ziua doar a lu Dionys si a lui Ares,nu putem sa mergem doar cu cadouri pentru el,am luat și pentru ea,iar angioletto trebuia sa fie gata pana acum. Cand am coborât prima data mai trebuia doar sa se imbrace,dar se pare ca încă nu a reusit. Imi îndrept pasii spre dormitor si gem cand deschid usa si o vad aplecata ca sa-si încheie sandalele.
Are o rochie galbena si foarte scurta pe ea ce se mulează perfect pe formele ei,iar asa cum sta aplecata rochia ii e ridica periculos de mult,atat de mult încât ii pot vedea chilotii de pe ea.
-Dio!exclam si rup distanta dintre noi.
Imi lipesc soldurile de fundul ei si ma frec usor de ea. Incepe sa rada si isi impinge fundul în mine.
-Diavola...ce e cu rochia asta atat de scurta pe tine?intreb maraind cuvintele.
-Asa-i ca-i faina?
-Imi place atat de mult încât sunt in stare sa o rup de pe tine.
Se îndreaptă de spate si ii inconjor talia cu bratele. O lipesc de pieptul meu si o sarut incet pe gat.
-Esti foarte sexy diavola. Vrei sa stau cu ea sculata toata ziua?
Se întoarce în bratele mele si un rânjet ii curbeaza buzele.
-Dar si cand venim inapoi acasa ce ai sa-mi faci?
Rad incet si imi bag capul in scobitura gatului ei. O adulmec si parfumul ei de cacao ma innebuneste de cap.
-Am sa te rup,soptesc si ii ling incet linia pulsului.
-Daaa...
Ridic capul si o sarut pe frunte.
-Mergem?intreb desi nu as vrea sa mai plecam.
-Da,spune si ma saruta cast pe buze.
Cand iesim din scara blocului o aud cum maraie in timp ce tot cauta ceva prin geanta ei.
-Ce s-a întâmplat?
-Stai aici. Trebuie sa urc inapoi in casa.
-De ce?
-Mi-am uitat telefonul in dormitor.
-Pai si?
- Vreau sa fac poze la ziua lui Ares si a lui Dionys.
-Pai faci cu telefonul meu diavola. Hai sa mergem.
-Nu...mie imi plac cum ies pozele doar cu telefonul meu.
Ma abțin sa nu-mi dau ochii peste cap si imi scot cheile de la masina din buzunar.
-Urca,ii spun si pun cheile in palma ei.
Ma intorc pe calcaie si ma intorc inapoi in apartament. Ii i-au telefonul din dormitor si cobor jos. Ma incrunt cand cobor scările si vad un idiot cum se da la nevasta-mea. Ies din scara blocului și grabesc pasul spre Eris.
-Daca vrei sa trăiești,te sfătuiesc sa iei viteza,o aud pe diavola si buzele mi se curbeaza intr-un ranjet răutăcios.
-Ma ameninți papusica?
-Uita-te in spate,ii cere diavola si isi încrucișează bratele la piept iar sanii ei perfecti ies si mai tare in evidenta.
Idiotule nu mai apuca sa se uite în spate fiindcă il prind de ceafa si in secunda următoare il izbesc cu capul de capota mașinii. Geme de durere si il mai izbesc o data.
-Ce vrei tu de la nevasta-mea?marai la el si il vad cum ma priveste speriat.
-Eu...spune si il izbesc din nou de capota.
Ii ridic capul când vad ca ii curge sânge din nas și il omor din priviri.
-Ce a vrut de la tine angioletto?intreb,dar nu imi mut privirea de pe idiot si imi strang degetele mai tare in jurul gatul lui.
-Cel mai probabil i s-au aprins călcâiele cand a văzut rochia scurta de pe mine si incerca sa filtreze cu mine.
Cad rosu in fata ochilor cand o aud si pumnul meu se izbeste violent de fata lui. Face doi pași în spate si isi șterge sangele ce ii curge din nas.
-Nevasta-mea dacă vrea sa iasă din casa doar in costum de baie nu are decât sa o facă,înțelegi idiotule?intreb si încuviinteaza din cap. Are un inel pe deget atat de mare ca ar putea sa iti scoată ochii cu el,dar tu esti prea idiot ca sa iti dai seama ca e măritată si vrei sa te dai la ea,nu?marai din adancul gatului cuvintele.
Demonii din mine se trezesc și nu pot sa ma abțin atunci cand ridic din nou pumnul si il lovesc in fata. Se prăbușește pe loc si din nou geme de durere.
-Spune mersi ca ma grăbesc,dar dacă mai dau vreodată ochii cu tine prin oraș de mainile mele mori. Capisci?
Nu spune nimic,dar se ridica de jos si se întoarce pe calcaie,apoi fuge spre o străduță dintre blocuri si dispare din raza mea vizuala.
Clatin din cap si ma intorc spre angioletto.
-Ti-am spus sa intri în masina. De ce nu ai facut-o?intreb calm desi fierb de nervi.
Isi flutura genele negre la mine si imi zambeste ca un ingeras.
-Aveam nevoie de o gura de aer proaspăt,imi spune in timp ce se apropie de mine.
O strang in bratele mele si oftez.
-Hai psychi mou,dacă il consideram o amenințare chiar crezi ca mai stăteam atat de calma? Ma plictiseam,iar tâmpitul a trecut prin fata mea si m-a masurat din priviri. Am început sa fac mișto de el si probabil a crezut ca vreau ceva de la el.
-Dio! Diavola tu nu ești normala? Dacă idiotul ala chiar punea mana pe tine?
-Nu avea cand. Știam ca trebuie sa cobori dintr-o clipa în alta.
-Esti nebuna,spun si o sarut pe frunte.
-Dar ma iubești,sopteste si isi baga nasul in scobitura gatului meu.
-Ca pe ochii mei din cap. Hai sa mergem angioletto,dar pentru ce ai făcut imi vine sa te pun pe genunchi si sa iti dau o bataie la curu ala pacatos.
Deschid portiera si marai cand se aseaza pe scaun iar rochia se ridica din nou mai mult decât trebuie si din nou ii vad chiloții. Urc pe partea mea si o vad cum ma priveste amuzata.
-Te distrezi angioletto?
-Si inca cum,spune chicotind.
Pornesc motorul si calc accelerația. Intru in trafic si o vad cum imi arunca priviri pe furiș.
-Am sa iti rup curul cand ne întoarcem acasă.
-Hmmm...geme si sangele incepe sa fiarbă în mine. Abia aștept psychi mou.
"Nu mai mult decât aștept eu,angioletto."
Jumătate de ora mai târziu parchez masina in fata casei si coboram din ea. Incep sa scot toate cadourile din masina si le duc pe toate în fata ușii.
-Lasa-le angioletto,ma descurc. Du-te inauntru,ii spun dar diavola bine-nțeles ca nu ma asculta si prinde de cateva pungi,apoi intra in casa.
Marai cand se întoarce si imi face cu ochiul.
-Ma provoci angioletto,spun si un geamăt senzual ii părăsește buzele si ma loveste direct in vintre.
O urmez si lasam cadourile in living. Ma uit la membrii Chronis cum fac flotări si ridic dintr-o sprânceană.
-Ce naiba fac?intreb si imi trec un brat in jurul taliei ei,apoi o lipesc de mine.
-Se intrec,imi spune diavola si isi da ochii peste cap.
-Ahhh...psychi. Ai venit! Stop!urla Seth si se ridica in picioare. Hai sa te intreci cu noi.
-La ce?intreb curios si ma apropii de ei.
-Pai...eu zic sa facem flotări cu jumătățile in spate.
Angioletto bufneste in ras și intorc capul spre ea. Ochii imi fug imediat la buzele ei cărnoase si ma aplec sa o sarut. Ii musc buza de jos si imi geme in gura.
"Clar asta o sa fie cea mai lunga zi din viata mea."
Adancesc sarutul si atmosfera se incinge in jurul nostru.
-Aolo! Pacatosilor! Hai la flotări si nu o mai manca de fata cu noi.
Chicotesc,dar corpul meu e tot încins.
"As rupe-o."
-Hai sa castigam întrecerea asta angioletto,ii spun si o trag dupa mine.
-La mulți ani Ares!
-Mersi,Enzo.
Dau mana cu el,dupa ma las in jos si il i-au pe Dionys in brate.
-La mulți ani micutule.
-Mersi unchiule Enzo.
Zambesc si il sarut pe frunte iar inima mea se frânge putin. Ispir adanc si imi oblig mintea sa nu se intoarca din nou la noaptea aia neagra ce mi-a marcat viata. Il pun jos pe Dionys si ma alatur băieților.
-Ce faci Max?
-Le dau lecții la dracusorii ăștia ai mei,spune râzând.
-Hai sa te vad de ce ești în stare,zic si ma asez in poziție de flotăre. Cate facem?
-Hai sa facem 25 cu ele in spate,imi spune Seth.
-Eu zic sa facem 30,spun si fiecare i-a poziția pentru flotare.
-Am înnebunit Max dacă luam parte la nebunia lui Seth,spune Lex razand.
-Hai ingeras intinde-te peste mine si nu mai comenta,ii spune si bufnim in ras.
-Vrei sa te fac sa pierzi Max?intreaba Lex pe un ton senzual.
-Hmmmm....maraie Max. Atat iti trebuie psychi mou ca iti rup curu.
-De unde știi ca nu vreau asta intunecatule,ii spune soptit cand se întinde pe spatele lui dar cu toții o auzim.
-Pai unde ar mai fi distracția ingeras dacă nu as ști ca ti-ar plece. Acum fii fata bună si inconjoara-mi gâtul cu bratele.
Imi inclestez maxilarul cand angioletto se urca pe spatele meu si isi trece bratele in jurul gatului meu.
Fiori ma trec din cap pana în picioare din cauza atingerii ei. Imi pierd mințile din cauza ei. Ard si tânjesc dupa mai mult de fiecare data când o simt.
-3,2,1...Start!urla Hades si toti incepem sa facem flotări.
-Pai si ce castig?intreb si toti pufnesc cand ma aud.
-Ce te face sa crezi ca ai sa câștigi?ma întreabă ironic Seth.
-Pentru ca sunt sigur ca am sa o fac,ii spun pe un ton arogant si el pufneste din nou.
-15,16,17...
-Enzo aici ești in liga campionilor,nu te intreci cu începătorii tai de la sala,imi spune Ares amuzat.
-Hai psychi mou,imi șoptește diavola ca o ispita la ureche si isi trece un brat in jurul abdomenul meu.
-Angioletto...gem cand ii simt degetele cum se misca pe pătrățelele mele. I-ați mana de acolo diavola. Nu ma ajuți deloc in felul asta.
-22,23,24...
Continuam sa facem flotări pana cand Hades spune Stop si ne ridica toti in picioare.
-Egalitate,spune micul terorist infernal.
Ma intorc si imi i-au diavola in brate.
-Nici nu stii cat de mult imi doresc sa intru in tine,ii soptesc la ureche.
Chicoteste si imi înconjoară talia cu bratele.
-Cine ma ajuta sa pun masa?intreaba Cleo si diavola se desprinde de mine.
-Te ajut eu,spune si dispare de langa mine.
Ma intorc si ma pun pe un fotoliu.
-Ce s-a mai întâmplat cu ancheta?ma întreabă Seth cand vine in dreptul meu si se pune pe fotoliul de langa mine.
-Nimic...probabil o lungesc pana idioata o sa termine liceul. Daca s-ar inchide cazul acum,cel mai probabil ar fi exmatriculata.
-Iti dai seama ca tat-su nu o sa permită una ca asta,imi spune Max maraind.
-Nu stiu cine e tat-su dar am înțeles ca are destui bani cât sa închidă multe guri,pufnesc nervos.
-Pai...ce pot sa spun,spune Ares razand incet. Si pateras a facut multe pentru noi...Bine noi nu am umblat cu prostii din astea. La noi era vorba doar de bataie.
-Multa,multa bataie...spune Seth razand.
-Macar acum v-ati potolit dracului,pufneste Max si amandoi incep sa rada.
-Degeaba am facut-o pateras...nu vezi ca Eris si fără sa vrea iti mănâncă zilele?
Il fulger cu privirea pe Seth cand il aud,iar el in schimb imi face cu ochiul.
-Mda...oare ce ma așteaptă la Hera cand o sa-l găsească pe psychi?intreaba Max morocănos si isi trece o mana prin par.
-Nu stiu...dar ma întreb ce te așteaptă cand Hades o sa crească?intreaba Ares si il priveste intens pe micul terorist infernal.
-Haosul...asta ma așteaptă,spune Max razand.
-Vai,vai,vai pateras...nu e vina noastră,spune Seth chicotind.
-Nu?intreaba Max cu o falsa seninatate. Dar a cui e?
-A ta!spun amandoi de o data și bufensc in ras.
-Ei pe dracu! E vina mea ca sunteți nebuni si imi mâncați zilele?
-Ce aveți de urlați?intreaba Lex si se aseaza in poala lui Max.
-Dracii astea ai noștri de copii dau vina pe mine ca au ieșit atat de nebuni,pufneste Max si Lex ranjeste exact ca dracusorul de Seth.
-Pai si nu au dreptate intunecatule?
-Tu cu cine ții psychi mou?intreaba Max si o musca de buza de jos.
-O haideeee!!!exclama Seth si isi da ochii peste cap. Nu avem nevoie de nici o demonstrație de a ta intunecatule,pufneste Seth si se ridica de pe fotoliu.
Rad incet si ma uit la Ares. Are un rânjet de nemernic pe buze si se uita după Cleo. Se ridica și el de pe canapea dar nu apaca sa faca decat cativa pasi pentru ca Rhea se prinde de piciorul lui.
-Tata...spune si se uita în sus la el.
Il vad cum ofteaza si o ridica pe Rhea in brate,dupa merge spre bucătărie.
-Vezi Enzo...asta ai sa patesti si tu cand o sa apara un copil în viata voastră,imi spune Max. Cand ai sa vrei si tu ceva...se găsește teroristul sau terorista sa-ti stea în cale.
Bufnesc in ras și clatin din cap.
-Atunci am sa profit de timpul pe care il am acum liber si am sa i-o trag lu angioletto pana nu o sa mai știe de ea,spun razand si el pufneste.
-Nemernicul dracului!spune cand ma ridic de pe fotoliu.
Las un hohot de ras sa-mi scape si imi îndrept pasii spre angioletto. Ii inconjor talia cu un brat cand o găsesc aplecata peste masa ca sa puna farfuriile pe ea si imi lipesc soldurile de fundul ei.
-Psychi mou...geme incet.
-La naiba angioletto...vreau sa mergem cat mai repede acasă,ii marai la ureche cand se îndreaptă de spate.
-Hai ca nu mai stam mult si mergem.
-Sethhh lasa-ma jos!o aud pe Sandra cum urla si amandoi întoarcem capul spre ea.
-Pe noi nu ne așteptați sa mancam...eu am sa încep prima data cu fructul meu interzis,ne anunta Seth si urca scările cu Sandra pe umarul lui.
-Te duci în dormitorul din capătul holului!!!!urla Ares la el.
-Am înțeles!striga Seth.
O lipesc mai tare pe angioletto de pieptul meu si incep din nou sa marai.
-Mai am un dormitor pe care nu îl folosește nimeni dacă aveți nevoie urgenta de el,spune Ares cand vine spre noi.
-Ce te face sa crezi ca avem nevoie de dormitor?
-Fața ta,mi-o trântește razand.
-Al naibii futaciosi,mârâie Max incet cand trece pe lângă noi și bufnesc in ras.
-Nu mersi. Am sa refuz oferta ta,ii spun lui Ares si trag un scaun de la masa ca diavola sa se așeze pe el.
-Deci nu ești chiar asa de pacatos precum lasi impresia,hm?ma întreabă Ares.
Ma asez langa diavola mea si ma uit sa vad unde sunt copii. Ii vad ca sunt pe langa Cleo in bucătărie si buzele mi se curbeaza intr-un zambet malițios.
-De fapt Ares,sunt foarte pacatos de aia dormitorul tău nu imi e de ajutor,spun si il vad pe Max cum mijeste ochii la mine.
-Daca iti place sa o legi sa stii ca am câteva perechi de catuse,imi spune râzând.
Clatin din cap si imi trec un brat pe dupa gatul lui angioletto. O privesc amuzat si ea imi face cu ochiul.
-Se pare ca am ajuns în familia care trebuie,spun si bufneste in ras.
-Crede-ma ingerasule pacatos,ai ajuns în Raiul păcătoșilor,imi spune Ares chicotind.
-Sau in Infernul îngerilor decăzuți,continuă Max.
-Sau cum ar spune Seth,păcătoși pana la sfârșitul nebuniei,spune diavola mea.
Ma uit la ea cu zâmbetul pe buze si realizez cat de mult iubesc familia asta de pacatosi.
-Sau cum am spune noi angioletto. Am ajuns în Raiul locuit de demoni.
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...