Capitolul 76

987 78 4
                                    

Enzo:

Imi zambeste si sufletul vibrează in mine. Imi trimite un pupic prin aer,apoi imi face cu ochiul.
-Ti amo,soptesc si ochii ii ard in cap.
E in bucătărie cu fetele,iar eu pe canapea impreuna cu băieții. O tin pe Venus in brate si imi privesc diavola. Se uita la mine cu dorinta,exact asa cum a facut-o si prima data cand privirile nostre s-au întâlnit. Imi musc buza de jos si o vad cum isi scoate limba printre dinti,dupa si-o trece foarte incet pe buze intr-un mod atat de senzual ca scula incepe sa-mi pulseze dureros in pantaloni. Astazi Ares si Cleo i-au botezat pe Venus si Sin,iar acum stam toți in living si vorbim. Tot astăzi e si ziua brunetei mele,face 19 ani. Nu-mi vine sa cred cât de mult s-a schimbat viata mea in decurs de un an jumătate. Liceul,nunta noastră,sarcina ei pierduta,apoi venirea lui Venus pe lume. Singurul lucru ce umbrește putin fericirea noastră e sarcina pierduta,dar in final am fost binecuvântați cu Venus,ingerasul nostru micut.
Isi intoarce capul spre fete,iar eu imi mut privirea pe Max cand intinde un pahar de vin spre mine.
-Pentru Sin si Venus!spune Ares zambind.
Ridic paharul si dau noroc cu ei.
-Pentru Sin si Venus,spune toti in cor.
-E o nebunie în casa asta!exclama Seth si bufneste in ras.
"Da...chiar e o nebunie în casa."
Rhea isi schimba intr-una rochițele si defilează prin fata noastră,iar Dionys e imbracat intr-un costum de zeu si ne mai scapa cate o sabie pe dupa cap. E plin de baloanele,iar Dionys mai sare din cand in cand si pe ele ca să le sparga. E si Rossi cu Sofia aici si dupa zambetul crispat de pe fata lor imi dau seama ca nu le prea place nebunia din jur.
"Sincer...mi se rupe. Eu ma simt excelent printre nebunii mei."
Ma ridic de pe canapea cand Venus incepe sa planga si ii fac semn diavolei sa ma urmeze. Urc scările si ma indrept spre dormitor. O pun pe pat cand angioletto intra in camera și înainte sa urce langa Venus isi da rochia jos de pe ea.
-Ce sexy esti,doamna D'Angelo,spun cu un zâmbet larg pe buze.
-Si tu psychi mou.
Imi plimb ochii pe trupul ei de zeita ce acum are forme mai voluptoase si simt cum imi ploua in gura.
-Se agapo psychi mou,sopteste pentru ca Venus deja a adormit la san.
-Nu mai mult decât mine angioletto.
-Nu a mâncat cum trebuie,imi spune si ma gândesc ca nu o sa am mult timp la dispoziție ca sa o fac a mea,dar ma mulțumesc cu oricât de putin ar fi pentru ca trebuie sa intru in ea.
Ii i-au micuțul ingeras de la san si ies din dormitor. Cobor treptele si ma indrept spre Max.
-O ții te rog pe Venus? Sa speram ca o sa doarma macar o ora,spun si ticălosul chicoteste.
-Ti-am mai spus ca nu trebuie sa ma rogi.
Imi ia fetita din brate si o strange la pieptul lui.
-In caz ca se trezeste si incepe sa planga pentru ca vrea san,te sun.
-Bine. Mersi,spun si imi sarut micul ingeras pe frunte,dupa ma intorc pe calcaie si ma intorc in dormitor.
Zambesc cand intru si o vad pe diavola goala. Incep sa ma dezbrac si ochii ei se plimba incet pe trupul meu.
-N-am sa ma satur niciodata de asta,spune si arata spre pieptul meu.
-Serios?intreb si ma urc peste ea.
Gura mea se lipește de a ei si imi bag limba adanc inauntru. O sarut ca un flamand si ii cuprind ceafa in palma. O trag spre mine in timp ce limbile nostre se sorb una pe alta,iar cu cealalta mana ii cuprind un san in palma. Geme si isi strecoara o mana intre noi.
-Dio,soptesc cand imi cuprinde scula in pumn si incepe sa o frece.
-Te vreau,geme cuvintele si ma aprind.
"Eu o vreau ca un nebun. De cand a născut nu m-am atins deloc de ea."
Isi deschide picioarele mai tare si imi pozitionez scula la intrare in ea.
-Esti uda,soptesc cand imi trec capul printre labiile ei.
-Daaa...
Cobor cu saruturi umede pe gat,dupa o ling pe sani si o sarut in jos pe abdomen pana ajung intre picioarele ei.
-O doamne!exclama si isi ridica soldurile.
O prind de ele si imi afund degetele in carnea ei moale. Imi plimb limba peste tot pe ea,dupa ii cuprind clitorisul intre buze si cu vârful limbii incep sa o tachinez.
-Enzo...te rog...
Isi baga mainile in parul meu si ma apasa mai tare in jos. Incep sa o devorez si sa o ling ca un om lacom. Imi bag 2 degete in pasarica ei si incep sa le misc incet. Le umezesc bine,dupa scot unul si cobor cu el pana ajung in dreptul anusului si il bag in fundul ei.
-Enzooo!!imi tipa numele si ma năpustesc asupra ei.
Incep sa o ling apasat si misc degetele mai repede in ea. Urla de placere si corpul incepe sa-i vibreze,apoi incepe sa-mi geama numele încontinuu. Cand orgasmul ii trece ma ridic deasupra ei si ma sprijin pe antebrațe.
-Esti bine angioletto?
-Daaa. Acum trage-mi-o,spune si isi baga unghiile in fesele mele.
-Mmmm...marai la ea. Stai sa vedem dacă nu te doare prima data diavola.
Imping incet si inchid ochii cand ii simt moliciunea si caldura de care imi era atat de dor.
-Dio! Esti atat de stramta,ca am impresia ca te dezvirginez din nou.
O aud cum chicoteste si deschid ochii. Intru mai adanc si intredeschide buzele,apoi un geamăt senzual ii iese printre ele.
-Tanjeam dupa tina,dupa locul meu preferat. Tânjeam dupa pasarica ta dulce.
Zambeste si incep sa ma misc incet in ea. Ii i-au gura cu asalt si o patrund mai tare in timp ce ea isi ridica soldurile si incepe sa se miște o data cu mine. Ma izbesc o data in ea si scoate un țipat.
-Angioletto?
-Sunt bine. E bine. Nu te opri,geme si ma izbesc din nou.
Trupurile noastre se sincronizează perfect si am impresia ca in momentul asta suntem o singura fiinta. Imi răsucesc soldurile si intru mai in forta in ea. Isi baga unghiile in spatele meu si ne privim adanc in ochi.
-Ti amo angioletto,soptesc si ochii ei incep sa strălucească.
Ma aplec sa o sarut incet de data asta si imi înconjoară talia cu picioarele. Schimb ritmul si o patrund mai tare.
-Se agapo,spune gâfâind si corpul incepe sa-i tremure.
Incepe sa ma stranga si sa pulseze in jurul meu,iar eu imi inclestez maxilarul si ma forțez sa-mi aman propriul orgasm.
Ma strange in brate si imi bag capul in scobitura gatului ei. Cand corpul ei se linisteste mai imping de cateva ori,apoi ies din ea si termin pe abdomenul ei. Ridic capul si zambesc cand ii vad privirea satisfăcută.
-Esti bine angioletto?intreb soptit si o sarut scurt pe buze.
-Perfetto,imi spune chicotind.
-Hai sa facem un dus.
Ma ridic de pe ea si o i-au în brate. Intru in baie si dau drumul la apa in dus. Torn gel in palma si incep sa o spal. Masez si spal fiecare centimetru de piele de pe corpul ei si oftează incet.
-Cred ca imediat o sa vrea Venus sa manance. Sanii mei sunt dureroși de grei.
Buzele mi se curbeaza intr-un zambet si o sarut pe frunte.
-Fetele mele,spun si se agata de gatul meu.
-Se agapo psychi mou.
-Asa si trebuie,spun si chicoteste.
Ma spal si eu,apoi iesim din dus si o infasor intr-un prosop,dupa imi pun si eu unul in jurul taliei. Intram in dormitor si i-au telefonul de pe noptiera cand incepe sa sune.
-Max...
-Sper ca v-ati făcut de cap pentru ca zeita urla si nu-i mai pot face nimic.
-Adu-o in dormitor,spun razand incet.
Inchid si ma intorc spre angioletto.
-Venus vrea sa manance,nu?intreaba cu zambetul pe buze.
-Da.
-Ti-am spus eu,imi zice razand.
Deschid usa cand Max bate in ea si imi pune zeita in brate. Imi face cu ochiul inainte sa plece si intru in dormitor. O pun pe Venus langa angioletto pe pat si isi da jos prosopul de pe ea,dupa ingerasul prinde imediat de sfarc si incepe sa tragă cu putere din el. Ma uit la fetele mele si gustul fericirii il simt pe buzele mele. Le iubesc cu fiecare bataie a inimii,cu fiecare celula din corp si fiecare fibra de pe mine.
Soția mea minunata. Jumatatea sufletului meu si rodul iubirii noastre. Micutul nostru ingeras. Zeita noastră,Venus. Ele sunt totul meu.
Sunt implinit,fericit și binecuvântat. Sunt complet si trăiesc o iubire absoluta alături de ea.
Eris,soția mea. Pustoaica jumatate inger,jumatate demon.
Mio angioletto. Un angioletto cu ochi demonici. Ochii ce ii iubesc din prima clipa în care i-am văzut si am sa-i iubesc cat timp am sa trăiesc.

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum