Capitolul 17

1.2K 85 2
                                    

      Enzo:

    Oftez cand usa salii de sport se deschide cu un zgomot puternic,apoi ma incrunt cand aud pasi alergând pe hol.
    "Ce naiba?"
     Ma ridic de la birou si fac câțiva pași spre usa,dar ma opresc atunci cand se deschide,iar diavola mea intra vijelios inauntru. Ma priveste speriata si inima imi tresare cu putere in piept.
     - Angioletto,ce s-a întâmplat?o intreb dintr-o suflare si ma reped spre ea.
     "Ce s-a întâmplat de e aici și nu la ore?"
     -Eu...am vrut sa iti fac o surpriza și am dat de dracu,raspunde si fara sa vreau ma umfla rasul cand o aud.
     "Cand nu da de dracu? Sunt cu ea zilnic. Trăiește langa mine cea mai mare parte din zi."
      -De ce spui asta,angioletto?vreau sa știu și pufneste,apoi se desprinde de mine si se uita spre una dintre ferestre,dupa injura de mama focului.
     -Aolo...trebuie sa ma ascund,zice si da fuga la dulap.
     Intorc capul sa vad ce i-a atras atenția și il vad pe Rossi cum vine nervos spre sala de sport.
     Clatin din cap si revin cu privirea asupra ei.
     "In ce te-ai mai băgat,diavola?"
      -Nu am loc!!!spune enervata si trântește usa de la dulapul unde imi tin echipamentele sportive.
      - Angioletto,calmeaza-te! Spune-mi ce ai făcut,ca știu cu ce sa te ajut.
      -Nu poți...nu poți psychi mou!tipa scurt si se invarte pe loc ca o nebuna,apoi fuge la usa si o deschide. La dracu! Nu mai am timp sa fug în alta parte!sopteste si se face alba la fata.
      Trece in viteza pe langa mine si se baga sub biroul meu. O vad cum trage scaunul si incep sa rad.
     "Dio! Ma mănâncă diavolita asta cand suntem la scoala. Nu trece o zi fără sa nu facă ea ceva."
      Imi mut privirea de pe birou cand usa se deschide si Rossi intra suparat înăuntru.
      -Lorenzo! Tu razi singur de nebun?
      -Mi-am amintit ceva,raspund si ma măsoară din priviri.
       -Pai știi vorba aia...prostul rade de ce isi amintește,mi-o tranteste si imi dau ochii peste cap,apoi imi îndrept pasii spre birou si trag scaunul incet,dupa ma pun cu grija pe el ca sa nu o lovesc pe diavola ce ma priveste speriata.
      -De ce ești aici?intreb si ma uit plictisit la ceas. Nu trebuia sa fii în ședința la ora asta?
       -Ba da...dar o eleva m-a lovit cu usa in cap si a fugit. Nu am apucat sa vad cine e,dar cred ca e Eris Chronis. Am văzut doar un par brunet cand usa scolii s-a închis. Asa ca,m-am gândit ca a venit aici,fiindca nu avea unde sa fuga în alta parte. Nu ai vazut-o?
      "Ba da...sta la picioarele mele"
      -N-am văzut pe nimeni,dar am sa merg sa verific dacă e in clasa sau nu,raspund in schimb. Esti sigur ca a fost ea?
      -Asa cred. Dar dacă nu e in clasa,vreau sa te ocupi de ea. I-as tine eu o lecție ca la carte dacă nu as avea treaba,dar numai bine tu ii esti diriginte si poți sa o pedepsești. Dacă ea e cea care m-a lovit,vreau sa o ții toata săptămâna dupa ore la antrenamente,spune si rad usor in barba. Si vezi sa fie unul intens,sa ii scoți figurile din cap. M-am saturat de membrii Chronis!exclama exasperat fără sa-mi bage rasul in seama si deschide ușa de la birou. Vorbim mai târziu,mai zice inainte sa plece.
      -I-auzi diavola,ești pedepsita,i-o trantesc si ma indepartez putin cu scaunul de birou.
      -Ahhh!!geme si iese de sub el. Cred ca am sa-i dau mai des cu usa in cap. Cel puțin o data pe saptamana,zice chicotind si merge sa încuie usa biroului.
        Imi ling buzele cand ii privesc curburile delicioase incet si ranjeste ca o diavola cand imi surprinde gestul,apoi se apropie cu pasi senzuali de mine si mi se urca in poala. Imi zdrobesc buzele de ale ei si marai cand incepe sa-si frece pasarica de scula mea.
       - Angioletto,nu trebuie sa ajungi la ore?intreb cu ultima fărâmă de luciditate.
       Se îndepărtează putin cat sa ma privească,apoi scoate limba si si-o trece foarte incet pe buze.
     "Ah! O rup!"
      -Nu...eu am vrut sa chiulesc si sa vin la tine. Dar acum tat-tu ma bănuiește ca eu am fost cea care i-a dat cu usa in cap,iar tu ești în timpul programului...asa ca...ce ar fi sa ma pedepsești domnule diriginte,imi sugerează pe un ton ispititor si scula incepe sa-mi pulseze dureros in pantaloni cand ii simt undele încărcate de dorințe.
       -Daca nu mergi la ore diavola,am sa fiu nevoit sa iti aplic o dubla pedeapsa,spun pe un ton jos si o strang tare de fese.
       -Hmmmm,geme ca răspuns.
       Imi bag o mana printre șuvițele mătăsoase si o trag tare de par cand o aud,apoi imi apropii fata periculos de mult de a ei si buzele mi se curbeaza intr-un ranjet cand ii vad pupilele dilatate.
       -Atunci angioletto,pedeapsa ta o sa fie următoarea. Nu am sa ti-o trag pentru ca ești pedepsita,replic cu aroganta si ii cade fata.
     "Cu toate ca i-as trage-o ca un nebun,dar la dracu suntem la scoala si nu mai putem risca inca o data sa ne-o tragem aici."
       -De ce nu?intreaba ca trasnita.
       -Fugi la ore diavola,raspund in schimb si imi i-au mainile de pe ea.
       Mijeste ochii la mine si se ridica in picioare,apoi isi coboara privirea pe scula mea si ranjeste cand imi vede umflatura din pantaloni.
       "Normal ca am o ditamai scula fiindca o doresc ca un nebun!" 
       O simt cat e de tare fiindca ma doare și imi pulsează salbatic in boxeri.
       Fără sa zică un cuvânt isi ridica ochii întunecați pe chipul meu si cu miscari senzuale îngenunchează la picioarele mele.
     "Nu! La naiba,nu! Ma omoara! Fir-ar ea sa fie de pustoaica. Chiar tine neapărat sa-mi pierd de tot mințile?"
       -Dio!exclam cand ma descheie la blugi si imi cobor privirea pe ea.
        Isi linge buzele in timp ce imi eliberează scula,apoi ma baga adanc in gura ei si un geamăt gutural imi reverbereaza in gat.
       -Cazzo! Ai sa ma omori angioletto!soptesc si imi las capul pe spate cand ii simt caldura umeda.
      Suspina si se infinge cu forta in mine.
      "Vai sa-mi bag de nu ma omoara diabolica asta mica."
      Dorinta imi explodează in vene cand ii simt muschii moi cum se contracta pe lungimea mea si revin cu ochii asupra ei,apoi imi ridic soldurile,dupa imi bag o mana în parul ei si o patrund cat pot de adanc.
     "Dio! Cat e de frumoasa!"
      -Sa-mi bag...gem cuvintele si din nou imi ridic soldurile. Ahh,angioletto...ce gura futabila ai!! Ma omori diavola!mormai și incepe sa ma suga mai cu pofta. Angioletto...continui cu respirația sacadata. Am sa termin bella(frumoaso).
       Ma baga pana in străfundul gâtului imediat ce ma aude in timp ce își strecoara mâinile pe sub tricoul meu si incepe sa ma zgarie ca o mâța pe abdomen. Orgasmul ma loveste imediat si ma eliberez in gatul ei cu un geamăt animalic.
       Ii vad lacrimile cum ii umplu ochii,dar la naiba dacă sunt în stare sa ma retrag ca sa o las sa respire cum trebuie.
       "E atat de bine!"
       Imi dau capul pe spate in timp ce jeturile mele ii invadeaza gatul,iar dupa ce orgasmul imi trece,o ridic de jos si se urca imediat in poala mea.
      -Ti amo,soptesc si o strang cu putere in brate.
      Inima imi vibrează in piept cand ochii nostri se întâlnesc și sa ma ia naiba dacă nu sunt în stare sa mor pentru pustoaica asta. As face orice pentru ea. Fiindca e vita mia. E totul meu si chiar as fi in stare sa strabat Iadul ca sa o știu pe ea bine. Pentru ca e a mea si doar impreuna suntem perfecti.
       -Ma ierti?intreaba din senin si isi lipeste buzele de ale mele.
     Ridic dintr-o sprânceană in vreme ce ma săruta,apoi chicotesc cand imi dau seama de ce isi cere iertare.
      -Trebuie sa te iert pentru ceva angioletto?intreb cu o falsa seninatate.
      -Da...pentru ca mereu ma bag in belele,chiar și atunci cand nu vreau.
      Zambesc.
      "Ea e o mare belea pe capul meu si o problema pe doua picioare. Chiar are dreptate cand zice ca se baga în belele si atunci cand nu vrea. Trag problemele la ea ca albinele la miere,dar ce sa-i fac? E beleaua mea,nu? Asa ca ce-mi rămâne de făcut? Imi bat capul doar ca o scot din ele."
      -Nu am ce sa-ti iert angioletto. Dacă nu te-ai baga in belele,nu ai mai fii tu,iar mie imi placi exact asa cum ești. Chiar daca de multe ori esti o problema pe doua picioare,angioletto...dar ești problema mea.
       Ma strange tare cu bratele de dupa gat cand ma aude si o sarut incet pe frunte.
     "Din prima zi de când am vazut-o am știut ca o sa fie o problema pentru mine. Si ma bucur ca am avut dreptate. Fiindca alături de ea am ajuns sa gust din Rai."
        -Enzo...sopteste incet si ridic dintr-o sprânceană.
         -Ce mai e?intreb fiindca ochii ei imi dau clar de înțeles ca mai are o problema.
        -Aaaa...poți sa-mi motivezi absenta?
         Ma abțin sa nu rad când o aud.
         "Habar nu are ca de fiecare data cand a întârziat sau chiar a lipsit de la vreo ora fiindca a fost ocupata cu mine,am rezolvat-o cu fiecare absenta."
          -Am sa ma ocup de problema,o asigur si scoate un sunet de fericire,apoi ma saruta cu lăcomie.
           -Esti cel mai tare!
           "Hmm...in clipa asta sunt atat la propriu cat si la figurat,pentru ca scula imi e sculata chiar daca nu de mult ce m-a scos din gura ei păcătoasă,insa caldura coapselor ei ma face sa-mi doresc sa ii fut si pasarica dupa care tânjesc ca un nebun."
     
     

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum