Capitolul 11

1.3K 94 9
                                    

Enzo:

Sunt nervos.
A naibii de nervos fiindca nu mi-o pot scoate din cap.
"De ce dracu o vreau pe pustoaica asta? Nici măcar nu pot sa-mi explic de ce mama naibii tânjesc dupa ea. Sunt un bărbat matur,la dracu! La 26 de ani n-ar mai trebui sa imi pierd capul si mai ales după o puștoaică."
Oftez zgomotos si incerc sa găsesc sursa nebuniei mele.
"De ce?? De ce rahat o vreau?? De ce ma innebuneste?? Iar pe deasupra ma si scoate din sarite siguranta ei. Ma enervează faptul ca imi arunca atat de sigura pe ea faptul ca o sa sfârșească la mine in pat. Ma enervează faptul ca e atat de dornica sa mi se ofere fiindca sunt si satul de toate tipele ce isi desfac picioarele fara nici un efort în fata mea. As vrea sa lupt pentru ea,dar totodată as vrea sa o rup. As vrea sa o iubesc,dar în același timp sa nu o vad. Pe de alta parte as vrea sa imi fie aproape si totodată sa ma indepartez de ea. Stiu
..sunt nebun...dar ea e sursa nebuniei mele mai nou din câte îmi dau seama. Imi face mintea praf si ma face sa tânjesc ca un dement după ea."
Sunt atras de puștoaică in cele mai imorale moduri posibile și de multe ori abia mai reușesc sa ma mai stăpânesc in preajma ei.
"Cazzo! Un lucru e clar! Eu ori am sa ajung sa sfarsesc langa ea,ori am sa ajung la balamuc. Din doua,una...fiindca alta scăpare nu mai am!"
A trecut o săptămână de cand am sarutat-o ultima data,dupa am evitat-o cat de mult am putut,dar tot îmi fug ochii dupa ea cand o vad pe holurile liceului. E ca și cum i-as simți prezenta de dinainte sa apară prin apropierea mea si nu pot sa nu o caut ori de câte ori interiorul imi vibrează din cauza atracției ce exista intre noi.
"E atat de ciudat!"
Clatin naucit din cap si imi îndrept pasii spre tipa ce ma așteaptă sa o antrenez. Sunt la sala,iar pentru cateva ore pot sa-mi ocup mintea si cu altceva. Poate,doar poate reușesc sa mi-o scot din cap.
-Buna Lorenzo!ma saluta roșcata pe un ton seducător.
"Mda...ce ziceam...sunt satul de ametite ce vor sa-mi infing scula in ele."
-Buna,o salut scurt si ii fac semn spre zona de încălzire.
Zambeste cu toți dintii,apoi paseste in fata mea si isi unduieste mai mult decât trebuie soldurile,iar eu ma abțin sa nu-mi dau ochii peste cap.
"Cazzo! M-am saturat pana in gat de ele. Am ajuns în punctul in care imi doresc altceva. Vreau o femeie langa mine...sa fie non stop a mea. Sa ne iubim și sa ne pierdem impreuna în placere. Imi doresc sa-mi fac de cap doar cu femeia mea. Dar deocamdată nu o am,iar in loc sa o caut,eu am ajuns sa tânjesc dupa diavola."
-Imi pare rău,dar am sa-l rog pe colegul meu sa se ocupe de tine,spun la un moment dat cand gandul meu din nou se îndreaptă spre bruneta cu ochii de tăciune.
-Poftim?intreaba ca trasnita si se întoarce pe calcaie.
Ma priveste furioasa,dar o durere în suflet am eu de nervii ei. Ii fac semn lui Codin sa vina la mine si ii cer sa se ocupe de roscata,apoi ma intorc pe calcaie si merg glont spre sacul de box. Incep sa marai in timp ce lovesc fiindca mintea imi fuge din nou la ea.
"Ce dracu pot sa fac ca sa mi-o scot din cap si pentru o afurisita de secunda?"
Ma razbun pe sacul de box cand nu găsesc răspuns la întrebarea mea si lovesc pana incep sa ma doara pumnii.
-Merda!injur,iar forta cu care incep sa lovesc creste mai mult in intensitate cu cat chipul ei se contureaza mai clar in mintea mea.
Fierbe sangele in mine cand gandul imi fuge la formele ei,apoi la buzele cărnoase si la gustul ce mi-a pătruns pana in cel mai adanc substrat.
-Sa-mi bag...am sa innebunesc!marai printre dintii inclestati.
"O vreau fir-ar sa fie! Dar in acelasi timp as vrea sa o tin cat mai departe de mine. Dio! Ce naiba e in neregula cu mine si cu mintea mea nebuna?"
Gem grav cand ochii ei negrii imi apar perfect in minte,iar privirea sa flamanda de "am sa ma abandonez cu totul tie" ma omoara incet,dar sigur. Doar faptul ca atat de dornica imi face sangele sa fiarbă si scula sa-mi zvacneasca.
Prin gândurile și imaginile ce mi se invat prin cap,ma presc si intorc privirea cand am impresia ca ii aud rasul colorat.
"Dio! Eu chiar am sa innebunesc."
-Cazzo...soptesc cand realizez ca nu înnebunesc atunci cand o vad cum rade alături de Codin si de blonda ce imi e eleva în clasa a 11.
-Va antrenez imediat,frumoaselor. Doar așteptați sa termin cu domnișoara. Nu mai durează mult,le asigura Codin si sangele imi da in clocot cand ii vad privirea idiotului cum fuge pe formele brunetei,dupa o scanează si pe blonda de langa ea.
"Nu ma interesează atat de mult de blonda...dar de bruneta imi pasa mai mult decât mi-as dori. Ce dracu? Doar nu sunt gelos,nu? De ce simt nevoia sa le rup capul tuturor celor ce se invart in jurul ei? Iar in clipa de fata Codin e cel vizat. De ce vreau sa il joc in picioare pe prietenul meu?"
Nu stau sa-mi mai raspund la intrebari si imi îndrept pasii spre ele. Nici măcar nu se uita în direcția mea,dar știu ca imi simte prezenta.
"E suparata...chiar dacă nu o arata,eu știu. Fiindca mi-a spus ca trebuie sa vorbim,dar nu i-am oferit ocazia. Nu pot sa o am prin preajma mea si in afara scolii,cu toate ca mi-as dori. Dar imi e de ajuns ca ma innebuneste de cap cât suntem acolo,dacă as mai avea-o si dupa cursuri langa mine...nu știu unde ar duce nebunia mea."
-Buna ziua!ma saluta blonda zâmbitoare.
-Buna Sandra,raspund,dar nu-mi mut privirea de pe bruneta. Hai sa faceți încălzirea cu mine,le propun si amandoua ma urmează fara sa mai scoată un cuvânt.
"M-am obișnuit sa vina elevi aici de cand sunt profesor de sport la liceu,dar prezenta ei imi e puțin suspecta. Nu stiu ce are de gând sa facă,dar nu am sa intru in jocul ei. Nu vreau sa ii dau apa la moara,fiindca nu avem cum sa fim împreună! Imi e eleva fir-ar sa fie!"
Dupa 20 de minute de încălzire,le ofer greutati pentru brate si incep sa le ridice la piept in timp ce fac genuflexiuni,iar gafaielile lor ma fac sa rad,insa ma abțin eroic. Deși bruneta are un corp de zeita,stiu ca nu se datorează exercițiilor fizice. Se pare ca mama natura a fost darnica cu ea si diavola asta arata atat de bine ca de cele mai multe ori reuseste sa ma bage-n boala.
-Haideti pe banda de alergat,le cer dupa ce amandoua isi încheie exercițiul si le setez viteza cand ajung in dreptul aparatelor pentru alergat.
Nu durează decât cateva minute pana cand scot limba afara de la efort și clatin din cap.
"Daca de blonda am zis ca nu-mi pasa...ei bine de bruneta imi pare rău. I-as spune cum naiba ar trebui sa respire ca sa nu obosească atat de repede,dar pun pariu ca mi-ar da cu ceva in cap dacă as deschide gura."
-Va aduc cate o sticla de apa?intreb cand ii vad buzele păcătoase cat sunt de uscate.
-Da! Ar fi perfect,răspunde blonda printre gafaieli.
Incuviintez din cap si ma indrept spre frigider. I-au doua sticle,iar cand revin la ele,puștoaicele sunt întinse pe jos si isi trag sufletul. Le intind apa,dupa opresc benzile si ma uit de sus la ele.
-Sunteti bine?intreb cu o sprânceană ridicată.
-Ah,da! Mulțumim pentru apa!raspunde blonda si mai bea o gura in timp ce isi sterge transpirația de pe frunte. Gata pentru astăzi?intreaba cand se ridica de jos.
-Da,spun scurt.
-Perfect! Trebuie sa fac un duș,zice si ii indic cu degetul pe unde trebuie sa meargă,apoi intind o mana spre bruneta ce sta in fund si priveste in gol.
-Eris...soptesc si clipește de cateva ori,dupa ma loveste peste mana si cu greu se ridica de jos.
"Ahhh...ma omoara comportamentul asta al ei! As rupe-o ca sa-i scot figurile din cap!"
Pufnesc cand trece pe lângă mine fara sa scoată un cuvânt si merge glont spre vestiare. O urmez ca o umbra,iar inainte sa intre pe holul ce duce spre dușuri,o prind de mana si o trag dupa mine pana in biroul meu.
-Ce dracu e cu tine?intreb de cum inchid usa dupa noi.
-Ce dracu e cu mine?maraie si ma sageata cu privirea. Ti-am spus ca trebuie sa vorbim și tu ce ai făcut? La scoala ma eviți,iar eu nu pot sa dau de tine pentru ca nu am numărul tău de telefon!!!se rasteste la mine. Iar acum ma întrebi ce dracu e cu mine?pune întrebarea pe un ton ridicat.
Imi trec o mana prin par si nu stiu ce naiba sa-i spun fiindca nici eu nu știu ce vreau.
-Trebuie sa vorbim,haraie cuvintele si ma priveste ca o nebuna.
Imi frec fata cu palmele si inspir adânc.
"Ce faci D'Angelo?? Cum o scoți la capat cu nebuna? Sa o eviți n-ai cum la nesfârșit,iar sa ti-o scoți din cap nici atat. Puștoaica asta ti-a luat mințile si ai sa ajungi sa înnebunești atat in preajma ei,cat si in lipsa ei."
-Bine,cedez intr-un final cand accept faptul ca sunt total pierdut din pricina sa.
-Bine,repeta dupa mine,iar tonul jos ii trădează grav nervii ce ii curg prin vene.
-Am sa iti dau numărul meu de telefon și am sa-ti scriu mesaj cand o sa putem sa ne vedem,ok?intreb si ma apropii incet de ea.
Isi ridica privirea in a mea si ma priveste ciudat. Nu o mai face cu pofta,ci cu dragoste. Cred ca e dragoste,fiindca inima mea o ia razna cand abisurile din ochii ei incep sa se topească.
-Ok,raspunde scurt.
Trece pe lângă mine si se opreste in fata biroul meu,apoi cauta o foaie si un pix,dupa isi scrie numărul de telefon iar cand termina,ii i-au pixul si imi notez numărul la randul meu,dupa facem schimb de foi si se îndreaptă spre usa.
-Am sa plec acum. Nu vreau sa te rețin,sopteste cu glas spart si simt cum ma frang pe dinauntru.
I-as cere sa rămână fiindca vreau sa o simt. Imi doresc sa o tin in brate si sa o sarut,dar creierul meu suferă un scurtcircuit cand ii întâlnesc privirea otelita si nu mai gândesc cand deschid gura ca sa-i raspund.
-Ok. Te caut eu,spun si deschide imediat usa.
Nu ma mai priveste cand iese din birou,iar in momentul in care raman singur,simt o ruptura inauntrul meu. Gem cand rana se adanceste in inima mea si am imboldul de a fugi dupa diavola ce fara prea mari eforturi reuseste sa ma faca praf si pulbere.
"Dio! Ce se intampla cu mine?"

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum