Capitolul 33

1.1K 78 6
                                    

        Eris:

     Dau buzna in dormitorul lui Seth si regret in secunda doi ca nu am batut la usa de data asta.
     -Sa-mi bag!tip si ma intorc cu spatele.
     -Teroristo...maraie la mine.
     -O doamne!exclam când o aud pe Sandra cum urla pentru ca nesimțitul o plesnește peste fund. Seth...spune-mi unde găsesc cheia de la usa aurie?
     -Pacatosilorrrr,spune râzând. E in seif.
      -In care dintre ele?intreb si inchid ochii cand o aud deodata pe Sandra ca geme.
     -In dressing la pateras. Ultimul dulap din stanga. 3101 e codul.
     Deschid ochii cand il aud si ies ca o vijelie din dormitorul lui. Imi îndrept pasii spre cel al părinților nostri si merg direct in dressing cand intru inauntru. Deschid dulapul si formez codul,apoi caut cheia printre harțoage.
     -Aici erai!tip de fericire cand o găsesc si cu pasi grabiti revin în camera mea.
      Zambesc cand realizez de la ce vine 3101. Pe 31 decembrie e ziua mamei,iar pe 1 noiembrie e a lui pateras.
        "Asa ceva...iubirea lor se regăsește pana si-n cele mai banale lucruri."
       Cu buzele inca curbate,intru in dormitor si il vad pe Enzo cum tine în mana poza înrămata de pe noptiera mea.
       -Cand ai facut-o?intreaba imediat ce ajung in dreptul lui.
       -Evident cand tu dormeai psychi mou,raspund chicotind.
       In poza suntem amândoi goi. Eu stau cu capul pe pieptul lui,iar parul meu lung imi acoperă sanii. Am facut-o intr-un week-end cand am rămas la el.
       -Esti superba...sopteste si pune poza inapoi pe noptiera,apoi ochii lui se țintesc in ai mei.
       -Mersi...dar acum hai psychi mou sa mergem în Olimp,zic cu zâmbetul pe buze și ridic mana dreapta ca sa-i arat cheia aurie.
        -Stai,imi cere si scoate din geanta lui de sala o cravasa.
        Rad incet cand ii vad ranjetul de pervers pe buze si il apuc de mana libera,apoi il trag dupa mine si grabesc pasii pe hol fiindca nu mai am răbdare și vreau sa ajung mai repede in camera aurie.
        Coboram impreuna scările,iar cand ajungem in fata ușii ce da in camera păcatelor,o descui,dupa aprind becurile si Enzo închide usa dupa noi,apoi o încuie.
        -Ahhh...angioletto...te rup,imi șoptește cand se postează in spatele meu si se apleaca sa ma sarute incet pe umar.
         -Vreauuu,gem nerăbdare si imi imping fundul în el atunci cand bratul lui imi înconjoară talia. Esti gata?intreb soptit si el chicoteste.
        -Pentru tine oricând,angioletto.
       Ma intorc in bratele lui si ma strange tare la piept.
       "Doamne! Il ador! Chiar dacă e un nemernic,arogant si infumurat,e al meu,iar eu sunt innebunita dupa el."
       Cu zanbetul intuncat pe buze,isi  baga nasul in parul meu si inspira adanc.
       -Mirosi atat de bine diavola,murmura cuvintele si inchid ochii.
      "Mor si reinvii de fiecare data cand folosește vocea asta joasa și ragusita. Efectiv ma face praf si pulbere."
        -Hai sa păcătuim,continua si lasa cravasa sa-i scape printre degete,dupa degetele lui aluneca pe spate meu si prinde materialul rochiei de pe mine,apoi mi-o scoate peste cap.
        Ridic capul,iar el imi inhata gura,dupa limba lui o gaseste pe a mea si incepe sa mi-o mangaie intr-un mod a naibii de senzual. Cu miscari lente,isi baga o mana in parul meu si adanceste sarutul,iar cu cealalta ma apuca de o fesa si incepe sa mi-o frământe.
        -Vreau sa ti-o trag tare ca un pervers ce sunt,sopteste peste buzele mele si ma aprind imediat.
         -Hai...gem,iar ochii lui incep sa arda si citesc multe promisiuni perverse in adâncul lor.
          -Hai sa scapam de ăștia,propune,iar in secunda următoare prinde de chilotii mei si ii rupe.
         Surad,in vreme ce el incepe sa se dezbrace fără sa isi mute privirea de pe mine si vad cum culoarea ochilor incepe sa i se intunece din ce în ce mai tare. Pulsul meu se întețește si respirația mi se accelereaza cand rămâne gol,apoi gafai cand ma ridica in brate si ma duce in fata crucii întoarse. Imi incatuseaza mainile,dupa se postează in fata mea si incepe sa-si plimbe doua degete pe buzele mele.
         -Suge-le,imi poruncește in soapta.
       Deschid gura si le cuprind cu buzele,apoi incep sa le umezesc si sa le sug cu pofta,iar muschii vaginului ii simt cum incep sa se contracte din cauza excitatiei ce imi inunda tot mai mult venele. Geme imediat ce scoate usor degetele din gura mea,apoi ma devorează din priviri cand le coboara in jos pe barbie,dupa printre sani si  în timp ce ajunge cu ele pe abdomenul meu pana priveste in ochi si vad posesivitate cum incepe sa arda in smaraldele lui.
        -Diavola,ce uda esti...haraie cand ma pătrunde cu degetele si incepe sa le miste adanc in mine.
      Din cauza placerii imi las capul pe spate si mi-l sprijin de crucifix,iar gemetele de placere ce imi părăsesc buzele se izbesc cu ecou de peretii camerei imediat ce ma las in voia lui.
         -Ti amo angioletto,imi spune incet deși degetele lui se misca tare si nemilos in mine.
           "Stiu ca o face pentru ca ii simt iubirea prin fiecare por."
          Suspin cand imi prinde un sfârc intre degete si trage de el,apoi il răsucește pana cand se întărește si imediat palma lui se face plici peste sanul meu. Tip si ridic capul când face același lucru și cu celalalt,iar plăcerea o simt cum incepe sa capete o nuanta intunecata.
          -Se agapo,gem in vreme ce mai aprind toata pe dinauntru.
       Isi baga mana în parul meu cand ma aude si pieptul si-l lipeste de mine. Sfarcurile mele întărite si sensibile ii ating pielea fierbinte,iar fiori de placere incep sa-mi traverseze trupul din cap pana în picioare.
         -Hmmm...intr-o zi am sa-ti funt sanii astia deliciosi angioletto,imi promite,iar cuvintele lui trezesc imediat partea perversa din mine. Am sa o fac pana cand imi dau drumul pe ei si am sa-ti intind toata sperma pe piept. Am sa te murdăresc si am sa te marchez in cel mai primitiv mod cu putință.
        "Ahhh...ce-mi place sa-mi vorbească murdar. Ma excita îngrozitor cand lasa sa iasa la suprafata intunericul din el."
        Gem lung imediat ce caldura ma invaluie si incep sa tremur.
        -Daaaa...haraie incantat. Termina pe degetele mele diavola,continua pe un ton tentant si explodez cand il aud.
        Orgasmul imi inunda intr-o clipa trupul,iar carnea incepe sa tremure pe mine.
        -Dio! Ce frumoasa ești cand termini,angioletto!exclama admirativ.
        -Doamne! E atat de...atat de...soptesc,dar nu pot sa-mi duc cuvintele la capat din cauza placerii,fiindca gemetele incep sa mi se desprinda încontinuu de pe buze.
        -Stiu angioletto. Te simt.
      Scoate degetele cand trupul mi se liniștește si incepe sa le linga incet in fata ochilor mei,apoi le baga in gura si le suge cu pofta.
       -Perversuleee,spun zambind,iar el chicoteste.
       Isi zdrobește buzele de ale mele cand scoate degetele din gura si incepem sa ne sarutam cu duritate si foarte posesiv.
       Se retrage cand raman fără aer,apoi isi recuperează cravasa de pe jos si ranjeste cand se postează din nou in fata mea.
      Inghit in sec cand isi prinde penisul cu mana libera si gem lung cand incepe sa faca miscari lungi si lente.
       -Diavola...sopteste ragusit,iar eu ma forțez sa ridic ochii in ai lui.
        Cand reusesc sa o fac,vad dorinta mistuitoare cum arde in smaraldele lui si ma infior toata de placere.
        -Pregatita?intreaba si incuviintez din cap.
       Ridica cravasa si o trece peste sanii mei,apoi face cercuri in jurul unui sfârc si imi tin respiratia cand ma loveste peste el. Geme cand repeta mișcarea si ma loveste peste celalalt,iar eu ametesc putin din cauza placerii ce se amesteca la perfecție cu durerea.
        -Angioletto...geme,iar de data asta ma loveste peste solduri,apoi strecoară cravasa intre picioarele mele si imi mangaie clitorisul. Departeaza mai mult picioarele,imi cere pe un ton dur.
       -Ahhh!!!tip cand ma supun dorinței lui si ma loveste o data peste labii.
       Imi musc buza tare cand incepe sa miste cravasa printre ele si simt cum umezeala se prelinge pe materialul dur. Ranjeste cand scoate cravasa dintre coapsele mele si urca incet cu ea pana cand ajunge in dreptul buzelor.
        -Deschide gura si scoate limba afara,imi cere pe un ton intunecat si din nou ma supun.
       -Daaaa,sopteste cand capatul cravasei ajunge pe limba mea si imi simt propriul gust.
       -Perfecta...spune cu raguseala aia in voce ce imi face mereu mintea praf.
        Lasa cravasa sa alunece pe bărbia mea dupa ce curat capatul ei si suspin cand coboara pana în dreptul coapselor. Ma loveste peste ele,iar dulcea durere ce mi-o provoacă face ca excitatia sa-mi fuga mai repede prin vene.
       Savurez placerea cand ma mangaie incet pe clitoris,dupa gem lung cand ma loveste peste el.
       -Merda!injura si lasa cravasa sa-i scape din mana. Ma innebunesti cand gemi!continua si rupe distanta dintre  noi,apoi isi lipeste buzele de ale mele si sunetul ce se aude atunci cand isi misca mana mai repede pe penis ma face sa i-au foc.
        Geme grav peste buzele mele in vreme ce trupul ii tremura,dupa rupe sarutul si imi arata mana cu care s-a masturbat. Ranjesc imediat ce vad sperma cum se prelinge in palma lui,dupa i-au foc cand incepe sa-mi manjeasca sanii.
        -Nu am cum sa ma abțin...dorinta de a termina pe ei imi ardea prea tare in vene,spune pe un ton jos.
        Imi scot limba printre dinti si imi ling incet buzele cand simt lichidul cleios cum imi imbraca pielea fierbinte,iar pupilele lui imediat se dilata. Maraie si isi ridica privirea in a mea,apoi buzele i se curbeaza intr-un ranjet pervers si il simt cum aduna cu un deget sperma ce tocmai a intins-o pe sanii mei.
         -Deschide gura diavolaaa,sopteste ragusit.
         Intredeschid incet buze si isi baga degetul adanc in gura mea,iar eu incep imediat sa ii curaj excitatia de pe el.
        -Inghite,imi ordona si nu ma scapa nici macar o secunda din ochi.
        Inghit si gem extaziata cand ii simt gustul.
       -Dio! Am sa innebunesc din cauza ta,spune si aduna de data asta cu 2 degete sperma de pe sani. Inca o data,sopteste si se uita tinta la gura mea.
        Chicotesc,dupa intredeschid buzele si scot limba afară.
        -Ce perversa,maraie si-mi baga degetele pana-n gatul meu.
         Incepe sa le miste,iar focul din mine se întețește din cauza perversitatii ce atinge cote colosale in noi.
         Suspin cand isi scoate degetele din gura mea,apoi isi lasa capul putin pe spate si deschide larg gura.
        -Ahhh Doamne!!!!exclam când vad cum se prelinge de pe vârful lor un firicel subrire de saliva amestecata cu putin sperma si ii aterizează direct in gat.
       Rade ca un demon cand ma aude si revine cu privirea asupra mea. Isi baga degetele in gura si incepe sa le suga in timp ce ma priveste amuzat,iar eu ma uit ca o flamanda la el.
        -Cat de uda esti?vrea sa stie si chicotesc ca o dracoiaca.
        -Afla singur,il indemn,iar privirea lui ia foc.
        -Diavolaaa...ce-ti mai place sa te joci...spune incantat si imi baga doua degete inauntru,apoi continua. Esti fleasca,constata si incep sa rad.
       -Doar din cauza ta sunt asa...spun cu voce încărcată de dorinta.
       -Stiu...iar tu știi cat de mult iti ador gustul,?intreaba ragusit si scoate degetele din mine in vreme ce eu incuviintez din cap.
       -Daaa,gem si urmăresc cum isi duce degetele la gura.
        Incepe sa le suga cu pofta si respirația mi se sacadează mai tare din cauza gestului.
       - Doamne ce tare poți sa ma exciti!!!gem cuvintele.
       -Stiu...dar acum trebuie sa intru in tine,spune cand isi scoate degetele din gura.
       -O da!!! Hai o data,ii cer nerabdatoare,iar nemernicul rade incet cand ma aude,dupa ma prinde de fese si ii inconjor imediat talia cu picioarele.
          Ma patrunde dintr-o singura miscare si gemem amandoi.
        -Raiul meu...haraie si se izbeste cu putere in mine.
       -Hmmm...gem prelung cand simt cat de adanc ma patrunde.
       -Iti iubesc adancurile,continua si mai primesc o izbitura puternica.
       Icnesc cand repeta mișcarea,apoi gem innebunita si isi lipeste buzele de ale mele ca sa imi înghită fiecare sunet de placere.
      -Daaaa!!!urlu cand incepe un asalt infernal asupra mea. 
       Izbiturile lui dure imi declanșează imediat orgasmul si inchid ochii in vreme ce trupul imi e inundat de fierbinteala.
       -Cat e de bine!!!urla cand incep sa ma contract pe lungimea lui.
        Deschid ochii si il vad cum isi da capul pe spate si geme ca un sălbatic cand se infinge o ultima data in mine si explodează cu violenta inauntrul meu.
       -Se agapo,spun cu respirația sacadata si savurez senzația penisului lui infipt adanc in interiorul meu.
       -Cazzo!injura si iese imediat din mine,iar eu simt cum fluidele fierbinti se preling usor printre labiile mele.
      "Doamne ce bine a fost!"
       Un amalgam de emotii se stârnește imediat in pieptul meu si o lacrima o simt cum imi curge usor pe obraz.
      -Angioletto? Esti bine?intreaba ingrijorat si imi cercetează chipul speriat.
        Zambesc,iar el se incrunta.
       -Te doare ceva? Am fost prea dur,diavola?
       -Nu psychi mou,raspund incet.
       -Atunci de ce plângi? E din cauza ca am spus ca nu mai termin in tine si cu toate astea am facut-o din nou?
       As rade in clipa asta dacă nu as vedea cât e de îngrijorat.
       "A spus ca nu o sa mai termine pana nu termin liceul,dar mai mereu se pierde in placere si uita sa il scoată. Lucru ce sincera sa fiu,pe mine nu ma deranjează. Am mai spus ca vreau copii cu el. Deci...nu am nici o problema cu faptul ca termina in mine."
       -Esti nebun? Plang de fericire,zic dintr-o suflare. Plang pentru ca te iubesc si pentru ca ma faci sa ma simt atat de bine.
          -Dio!sopteste,apoi ma strange la pieptul lui. M-ai speriat angioletto.
          Chicotesc,iar ochii lui se mijesc imediat.
         -E totul in regula psychi mou,il asigur si inspira adanc,apoi imi descătușeaza incheieturile,dupa incepe sa-mi maseze incet mainile pana cand circulația sângelui imi revine la normal.
         -Se agapo psychi mou,soptesc cand ma ridica in brate.
          Ii inlantui gatul imediat ce ma saruta si gemem amandoi cand limbile noastre se sorb între ele intr-un mod pasional si fierbinte.
        -Ti amo di più,mio angioletto.
     (Te iubesc mult,ingerasul meu)

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum