Capitolul 54

932 82 10
                                    

      Lex:

     Stau cu fetele in bucătărie si tai legumele pentru ciorba. Sandra inca se simte rau. Acum 10 minute a fugit din bucătărie pentru ca i-a venit sa vomite,iar Eris mai are unele momente cand i se face rău,dar măcar ea nu vomita. Ma opresc din tăiat legumele și ma blochez cand il vad pe Max ca intra in bucătărie si e vanat pe fata. Pun cuțitul jos si ma reped spre el.
     -Max?intreb cu ochii mari si ii cercetez obrazul vanat.
     -Sunt bine psychi mou,imi spune si ma saruta pe frunte.
      Inima mea o ia razna. Nu l-am văzut niciodată pe Max bătut. Niciodată in viata mea nu l-am văzut cu vreun semn pe el.
      -Pateras,de ce ești vanat?intreaba Hera si el ofteaza incet.
      -Vorbim mai târziu,spune si ma apuca de mana. Sunt bine,le asigura pe fete inainte sa ieșim din bucătărie.
      Mergem in tăcere spre dormitor si pufneste cand il vede pe Seth ca intra in casa.
     -Ce mama dracului??? Cine ti-a facut asta ca il omor!!maraie dracusorul si se posteaza in fata noastră.
      -Crezi ca am nevoie de ajutor dacă vreau sa rup gatul cuiva?
      -Pai nu stiu...de ce dracu esti vanat?
      -Vorbim mai târziu Seth,ii spune si da sa treacă pe lângă el,dar dracusorul ii pune o mana in piept si il opreste.
     -Seth...maraie Max si el isi da ochii peste cap.
     -Nu pleci de aici pana nu-mi spui numele lui.
     -Dumnezeule! Ce dracusor nebun  esti!
     -Mda...pai nebun sau nu,tu nu pleci de aici pana nu-mi spui ce vreau sa aud.
     Ma uit când la unul cand la altul și nu stiu ce sa fac,dar si eu sunt curioasa si vreau sa aflu cu cine s-a bătut.
      -M-am bătut cu Dima,spune si fac ochii cat cepele.
     -Cu blondul enervant?
     -Chiar el.
     -De ce?intreaba si vad cum isi strange degetele in pumni.
      -Pentru ca a spus ce nu trebuia vreodată spus.
     Seth isi inclina capul intr-o parte si mijeste ochii la Max.
      -A spus ceva de mine?
      -Nu doar de tine,spune Max si clatina din cap.
      -Il omor fir-ar el sa fie de nesuferit!tuna Seth enervat.
      -Stai cuminte agori mou. Mi-am încheiat socotelile cu el,iar acum suntem bine.
     Seth isi încrucișează bratele la piept si se incrunta vizibil.
      -Nu imi place de el. Nu mi-a plăcut niciodată. Nu stiu de ce,dar îmi e antipatic rau blondul.
      Un hohot mic ii părăsește buzele lui Max si il priveste amuzat.
      -Acelasi lucru i-a spus si Ares astăzi lui Dima.
      -Deci Ares s-a luat de el si pe mine nu ma lași?
      -Da,spune Max scurt. Am încheiat ce a fost de încheiat și acum suntem din nou bine.
       -Ei pe dracu!exclama dracusorul exasperat.
       -Seth,promite-mi ca ai sa fii cuminte.
       -Pateras...
       -Seth...maraie la el.
       Dracusorul pufneste,apoi încuviinteaza din cap.
      -Bine. Promit.
      -Bun. Acum scuza-ma,dar ma grăbesc,spune si trece pe lângă el.
      Ne continuam drumul spre dormitor,iar cand inchide usa in urma noastra ma intorc spre el si aștept sa îmi explice ce naiba se întâmplă de fapt.
       -Ingeras...spune si ma strange la pieptul lui.
       -Ce s-a întâmplat de fapt?
      Ma ridica in brate si intram in baie. Incepe sa ma dezbrace si ma incrunt.
      -Ai sa-mi spui ce vreau sa aud Max Chronis si nu ai sa folosești sexul ca sa ma distragi.
       -Nu?intreaba pe un ton catifelat si foarte sexy,iar eu ma aprind instant. Corpul tău nu e de aceeași părere cu tine,ingeras...spune si isi trece degetele peste sfarcurile mele deja întărite.
      -Max...ii gem numele si nemernicul ranjeste arogant.
      -Da psychi mou?intreaba soptit si se lasa in jos.
     Imi prinde sfarcul între buze si incepe sa-l suga cu putere in timp ce pe celalalt il strange intre degete.
      -Maxx...ii gem din nou numele si imi bag mainile in parul lui.
      -Te repeti ingeras,spune si ma musca și de celalalt sfârc.
       -Spune-mi,ingaim cu greu si imi las capul pe spate cand traseaza o linie fierbinte dintre sanii mei in sus pana in dreptul gatului.
      -Te vreau,sopteste si degetele lui coboara in jos pe trupul meu si ma prinde de fese.
      Totul in mintea mea se incetoseaza si nu mai pot sa gândesc. Caldura imi inunda corpul si plăcerea incepe sa ma arda pe interior.
      -Maxx...ii gem pentru a treia oara numele si ma ridica in brate.
     Ma pune pe blatul de la chiuveta si  gem incet cand il vad cum isi linge buzele in timp ce se dezbraca,dupa isi plimba mainile pe picioarele mele si îngenunchează intre ele.
      Tremur cand limba lui trece incet printre labiile mele,apoi imi cuprinde clitorisul cu buzele si incepe sa-l suga.
      -Se agapo,sopteste si ma uit în jos la el.
      Imi pune picioarele pe umerii lui si privirea si-o fixează in a mea. Ma deschide mai tare cu doua degete si gem cand ii vad limba cum trece printre labiile mele. Imi vad umezeala pe limba lui si ma excit mai tare.
      -Dulceee,spune incet si repeta mișcarea.
      Zambesc si ma linge din nou,dar de data asta mult mai apasat. Imi bag degetele in parul lui si il trag spre mine. Flăcările joaca în abisurile negre si maraitul lui reverbereaza in mine. Fiecare celula din mine arde si incep sa ma misc pe gura lui. Deschide gura mai tare si incepe sa ma devoreze,iar degetele lui se afunda mai tare in coapsele mele.
     -Ahhh!!!Max...gem isi apasa gura mai tare pe mine.
      Ma musca si ma linge mai apasat,iar picioarele mele incep sa tremure pe umerii lui. Isi baga limba inauntrul meu si degetele mi se inclesteaza in parul lui,iar un țipat de placere imi părăsește buzele atunci cand corpul incepe sa-mi fie strabatut de spasme. Respir sacadat cand se ridica de jos si ii inconjor gatul cu bratele. Ma ridica si intra cu mine in dus. Da drumul la apa calda si imi ridica un picior în jurul taliei lui. Il ridic si pe celalalt cand ma prinde strans de fese si le impreunez la glezne.
     -Ingeras...geme si ma patrunde incet.
     Imi dau capul pe spate si il lipesc de zid. Intrat tot,apoi se retrage si ii simt buzele cum ma saruta,apoi ma musca incet de gat. Aerul imi părăsește deodata plamanii cand se izbeste puternic in mine si ridic capul sa il pot privi.
     -Ya tebya lyublyu,spun printre gafaieli si isi zdrobește buzele de ale mele.
      -Te simt,spune si mai primesc o izbitura.
      Ne sarutam ca doi sălbatici. Buzele noastre se izbesc unele de altele,iar limbile noastre se împletesc si se gusta intre ele. Max creste ritmul si ii gem in gura,apoi urlu peste buzele lui cand ma pătrunde adânc si in forta,dupa se retrage si mai primesc o izbitura.
      Il musc de buza de jos si maraitul lui ma excita mai tare. Incepe sa mi-o traga dur si respirația mi se accelereaza. Orgasmul îl simt cum se apropie si incep sa-i gem numele la nesfârșit. Simt cum valurile ma lovesc ca un tsunami si el continua sa se izbească brutal de mine.
      -Ahhh ingerasul meu decazut,spune printre dintii inclestati. Nu am sa ma saturat niciodată de tine psychi mou,nici dacă ar fi sa trăiesc pana la sfârșitul timpului si dincolo de el.
      Inima imi tresare in piept cand ii aud glasul încărcat de iubire și o lacrima imi curge pe obraji. Respiratia mi se taie si stiu ca nu e din cauza orgasmului,chiar dacă in clipa de fata pulsez in jurul lui. E din cauza lui. Ceea ce a spus mi-a tăiat respiratia,cu toate ca nu e prima data cand aud cuvintele astea.
     -Nu plange psychi mou fiindcă eu sunt fericit ca te-am găsit,sopteste si ritmul se schimba.
      Devine unul bland si isi roteste soldurile incet in timp ce ma patrunde adanc.
      -Ma bucur ca te-am găsit ingeras. M-ai făcut cel mai fericit bărbat de pe pământ și încă continui sa ma faci psychi mou. Mi-ai darut familia la care am visat de cand eram copil si pe care mi-am dorit-o doar alături de tine.
      Imi musc buza de jos si privirea mi se incetoseaza. Clipesc des sa alung lacrimile ca sa-l pot vedea și gem cand se lipește de mine si isi roteste soldurile,iar muschii vaginului meu se mulează perfect in jurul lui. Buzele lui se lipesc de ale mele si ma saruta incet si tandru.
       -Esti a mea. Mereu ai fost si mereu ai sa fii ingerasul meu decazut.
      Bufnesc in plans si incep sa tremur in bratele lui din cauza suspinelor. Imi bag capul in scobitura gatului lui si il strang tare in bratele mele. Ma desprinde de perete si se pune în fund pe jos. Apa calda curge pe spatele meu si incep sa ma misc cand mainile lui ma strang incet de solduri.
      Ridic capul si ii întâlnesc privirea,iar abisurile negre pe care le cunosc de o viata sunt calme. Nu mai ard si nici nu mai mocnesc. Ma priveste doar cu iubire. Fără vreo dorinta perversa sau intunecata. E doar iubire pura in ochii lui.
      -Ya tebya lyublyu,Max...șoptesc si imi lipesc buzele de ale lui.
      Mainile ii coboara pe fesele mele si incepe sa ma miste mai repede pe el.
      -Mereu am sa o fac Max. Pana la sfârșit si dincolo de el.
     Zambeste si ma strange la pieptul lui. Urc si cobor incet pe toata lungimea lui si il sarut pe gat.
      -Daca in viata urmatoare nu ai sa ma găsești,promit ca am sa o fac eu. Pentru ca ce simt pentru tine nu are cum sa dispară. Nu am cum sa uit de tine Max Chronis. Faci parte din mine.
      Ridic capul si ma priveste adanc in ochi.
      -Ti-am promis si am sa o fac din nou. Indiferent de cate ori am sa ma nasc,am sa te caut si am sa te găsesc în orice viata ingeras. Tu esti Raiul meu îngerașului meu decazut. Se agapo i misi mou psychi. Mereu am facut-o si mereu am sa o fac. Pana la sfârșitul timpului si dincolo de el.

     

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum