Enzo:
Intru in cantina si o găsesc imediat cu privirea. O vad cum se îndreaptă spre masa unde stau Hera si Sandra si imi îndrept pasii spre ea,dar ma opresc imediat pe loc si incep sa marai cand il vad pe Raul cum o sorbe din priviri.
-Raul...marai cand ajung in dreptul lui si tresare vizibil speriat.
Ranjesc cand ii vad reacția. Si-a dat seama ca l-am prins cu privirea iar acum își lasa capul în jos din cauza ca se simte rusinat si vinovat.
-Stii ca e măritată,nu?intreb chicotind.
-Imi pare rău domnule diriginte...eu...
-Tu...trebuie sa ti-o scoți din cap. Stiu ca ești îndrăgostit de ea,dar vezi asta?intreb si ii arat verigheta de pe degetul meu inelar.
Verigheta ce e identica cu a ei,doar ca a mea e puțin mai lata. El da aprobator din cap si incepe sa se schimbe la fata.
-Vezi sa nu leșini,ii spun cand il vad cum trece de la o culoare la alta,iar acum fata lui se înverzeste. Stai linistit,nu am sa te omor. Sunt constient ca soția mea e bellissima si foarte mulți dintre voi mucosilor o admirați,iar lucru asta ma încânta si sunt in regula cu asta,dar îți pierzi timpul degeaba,Raul. Ea e a mea!
-Am înțeles domnule diriginte. Imi pare rău...
-Bun. Pentru ca ar fi penibil sa ajung in situația în care sa iti explic de ce trebuie sa ti-o scoți din cap,nu?
-Mda...
-Ok. Pofta buna sa ai,ii spun si trec pe langa el.
Ma pun pe scaunul de langa angioletto cand ajung la masa lor si zambesc cand isi intoarce privirea spre mine si ii vad ochii din nou plini de viata. A trecut mai bine de 2 luni de la întâmplarea nefericita prin care a trebuit sa trecem și incet,incet ne revenim. Rana nu mai sângerează atat de tare,iar de cateva săptămâni angioletto e din nou cu zâmbetul pe buze.
-Angioletto,soptesc si o sarut incet pe frunte.
-Psychi mou...ce faci?
-Bine. Voi ce faceți?
-Noi vorbeam...peste o luna vine ziua lui Ares si a lui Dionys,apoi ziua lui Seth si apoi a Herei.
-Aha...spun si ma uit la fete.
-Si mai vorbeam și despre faptul ca Eris vrea sa o aduci la clubul lui Seth,imi spune Sandra chicotind.
Ridic surprins dintr-o sprânceană si intorc capul spre angioletto.
-Chiar vrei asta?intreb mirat pentru ca de cand a pierdut sarcina nu m-am mai atins de ea.
-Da...spune incet si ochii incep sa-i scanteieze,iar mie scula incepe sa-mi pulseze in pantaloni cand vad flăcările cum joaca din nou in ochii ei demonici.
-Pai...daca asta iti dorești...spune-mi când vrei sa mergem.
-Azi,imi spune promt si rad incet.
-Ok atunci. Dupa scoala mergem direct la club. Bine?
-Perfect,spune si imi înconjoară gatul cu bratele. Se agapo.*****
Eris:
Luminile aurii se aprind in camera intunecata si sangele incepe sa fiarbă în mine. Ii simt prezenta în spatele meu dupa ce încuie usa,apoi mainile lui imi înconjoară talia si bărbia si-o sprijina de umarul meu.
-Cum te simți?intreaba si intoarce capul sa ma sarute pe gat.
-Sunt bine.
Ma intoarce in bratele lui si ma priveste intens.
-Angioletto...ofteaza in felul acela specific lui ce imi opreste respiratia in plamani si imi face sangele sa fuga mai repede prin vene.
Ma strange tare in brate si isi spirijina fruntea de a mea.
-Te vreau...dar dacă nu ești bine 100% putem sa mai asteptam.
Ma cuprinde un val de caldura si ma uit pierduta la el. Sotul meu. Barbatul dureros de frumos din fata mea,arogant si plin de el,a reușit intr-un timp foarte scurt sa adune bucățile sparte din mine si sa le lipească la loc. Am mai spus ca ii iubesc tandrețea. Ea m-a făcut bine,dar acum am nevoie de barbatul arogant,plin de el,pervers si pacatos.
-Sunt bine psychi mou. Am nevoie de asta. Am nevoie de tine si am nevoie sa fii pervers. Mai ești încă pervers sau te-ai pierdut pe drum?
Ranjeste cand ma aude si imi trage o privire lasciva de mi se uda instant chilotii.
-Ahhh angioletto...asta nu o sa dispară niciodata din mine. Perversitatea e a doua mea natura,imi spune pe un ton arogant.
-Si prima care e?intreb razand.
-Sunt un dominator,nu uita asta,sopteste si ma saruta pe frunte.
Isi coboara mainile pe spatele meu si imi prinde fesele în palme. Isi zdrobește buzele de ale mele,iar sufletele si inimile noastre se unesc din nou intr-un intreg perfect.
Amandoi am jucat,amandoi am pierdut o parte din noi,iar acum amandoi ne regăsim echilibrul unul in bratele celuilalt.
Ne privim în ochi si ne pierdem intr-o lume doar a noastră. Exact asa cum a spus el in ziua în care ne-am căsătorit. Ma pierd în el doar ca să ma regăsesc din nou pe mine.
Se retrage din sărut si corpul meu vibrează de emotii. Il vreau. Am nevoie de asta. Am nevoie de el.
-Esti sigura ca nu am sa-ti fac rău?ma întreabă si ma strange mai tare de fese.
-Nu psychi mou. Nu ai sa-mi faci nici un rău. Te vreau...
Isi lipeste buzele din nou de ale mele,iar limba si-o adanceste in gura mea. Imi strecor mainile pe sub camasa lui si imi geme in gura. Un geamăt gutural ce ma excita si ma face sa vreau mai mult. Tot corpul meu se trezeste la viata și sangele incepe sa se preschimbe in lava si sa-mi curga prin vene mai repede. Iau foc si respirația imi devine sacadata.
-Enzo...ii gem numele si imi lipesc soldurile de ale lui.
Ii simt erectia prin materialul blugilor si incep sa ma frec de el.
-Dio!exclama si ma ridica in brate.
Ma intinde pe pat si incepe sa ma dezbrace.
-Mi-a fost atat de dor de tine angioletto...de atingerea ta. Imi e dor de gustul tău. Tânjesc dupa tine si te vreau.. vreau sa te simt din nou. Vreau sa gust din dulceata ta și vreau sa te aud cum tipi de placere. Vreau sa imi gemi numele si vreau sa te simt cum pulsezi in jurul meu. Vreau sa te domin si sa te posed,angioletto.
Gem cand il aud si cuvintele lui alimentează mai tare focul din venele mele.
-Vreau sa ma infing adanc in tine,vreau sa tremuri de placere in mainile mele,spune incet in timp ce se dezbraca. Vreau sa fii din nou pacatoasa si perversa,diavola.
Imi departez tare picioarele si ma priveste ca un flamand. Îngenunchează intre ele cand rămâne gol si imi ridic soldurile intr-o invitație muta. Isi lasa capul in jos in timp ce buzele lui se curbeaza intr-un ranjet pervers si nu isi muta privirea dintr-a mea cand buzele lui se lipesc de clitorisul meu. Gafai cand ii vad ochii cum se intuneca si un geamăt imi părăsește buzele cand ma prinde de fese si ma strange tare de ele. Vad dorinta cum arde in ochii lui verzi si incep sa ma frec de gura lui. Strang așternuturile in pumni si incep sa-mi misc soldurile mai repede. Limba lui apasa mai tare printre labiile mele si urca in sus pana imi prinde clitorisul intre buze si incepe sa-l suga cu putere.
-O doamne!gem si respir cu dificultate.
Corpul incepe sa-mi tremure si caldura imi inunda pântecul cand isi baga limba adanc in mine.
"Ahhh!!! Ce dor mi-a fost de asta!"
-Enzooo!!!țip si incep sa ma zvarcolesc cand orgasmul ma cuprinde si corpul incepe sa-mi tremure.
Isi desprinde gura de mine cand spasmele imi părăsesc trupul si imi las fundul în jos inapoi pe saltea. Ma saruta incet pe clitoris,dupa urca cu saruturi in sus pe abdomen si buzele lui se opresc sub buricul meu. O lacrima imi curge cand apasa pe pântecul meu cu buzele si respirația lui calda imi mangaie incet pielea. Dupa urca în sus si imi cuprinde un sfârc intre buze si gem cand limba lui face cercuri in jurul lui. Ma musca de el pana se întărește,apoi face același lucru și cu celalalt san. Imi bag unghiile in umerii lui lati si corpul imi i-a foc cand vine deasupra mea si isi baga o mana in gatul meu. Gem si buzele lui se lipesc de ale mele.
Cealaltă mână ii coboara intre picioarele mele si pune presiune pe clitorisul meu. Il simt cum incepe sa pulseze si dorinta ma copleșește. Corpul meu arde,iar el isi misca degetele in sus si-n jos trecandu-le prin umezeala dintre labiile mele.
-Doamne!!! Ce bine e!!!gem cuvintele peste buzele lui.
Plăcerea creste în mine si incep sa ma pierd în ea. Continua sa ma frece si ma saruta incet pe mandibula,dupa ma musca de ea,iar picioarele incep sa-mi tremure. Aud sunetul produs de umezeala mea pe degetele lui si ma fac una cu plăcerea. Ma contopesc o data cu ea cand imi invadeaza trupul,iar geamatul lui de satisfacție si ochii ce ma privesc cu o dorinta sălbatică ma imping dincolo de prăpastie si cand in abis. Valuri de placere imi strabat corpul si imi revin la realitate atunci cand buzele lui se zdrobesc de ale mele si limba lui intra dur in gura mea. Ma saruta brutal si posesiv,apoi ma musca de buza de jos si imi infing unghiile mai tare in umerii lui,apoi trag in jos si il zgârii pe spate.
-Ti amo angioletto,murmura peste buzele mele.
Ma ridica in brate si ma duce langa bara de strip-tease. Ma lasa jos si ma întoarce cu fata spre oglinzile mari de pe peretele din fata noastră. Cu coada ochiului ma vad si in oglinzile din partea dreapta. Sunt doi pereți făcuți din oglinzi iar podiumul cu bara de strip-tease e doar la o distanta de 2 metri de ele.
-Hai sa vedem cât de elastica esti,imi șoptește si ma prind cu mainile de bara.
Ma strange de solduri si ne privim în oglinda din fata noastră. Isi freacă penisul de fesele mele si inghit in sec.
-Nu vrei sa folosim prezervativ?intreb incet.
Ma saruta incet pe umar,dupa isi ridica din nou privirea spre oglinda.
-Nu...nu vreau.
Ma mangaie incet pe abdomen si ma lipesc cu spatele de pieptul lui.
-Vrei sa folosesc prezervativ?
-Nu...spun dupa un minut în care doar am stat și m-am gândit. Daca exista sansa sa raman insarcinata din nou...eu..adică.. sunt constienta ca nici o sarcina nu seamănă una cu alta. Daca am pierdut-o pe prima asta nu înseamnă ca o sa o pierd si pe următoarea. Nu vreau sa mai trăiesc cu frică. O sa i-au lucrurile exact asa cum vin.
-Esatto angioletto. Chiar dacă in noaptea aia am crezut ca mor stand intr-o blestemata de sala de așteptare,plin din cap pana-n picioare de sangele tău si al copilul nostru,spune si vocea lui se frânge spre final. Nu vreau sa ma gandesc ca am sa mai trec inca o data prin asta.
Imi curge o lacrima pe obraz,dar o sterg repede.
-Nu plange angioletto. Ai plâns destul,nu crezi? Imi doresc sa te fac fericita. Chiar dacă am trecut prin asa ceva,trebuie sa mergem înainte. Am pierdut amandoi un copil,un copil pe care nu o sa-l cunoaștem niciodata,dar viata merge înainte nu sta sa ne aștepte pe noi. Piesele pe tabla de joc s-au schimbat...hai sa le mutam inapoi in favoarea noastră. Riscam si poate castigam,dar dacă nu incercam jocul e pierdut din start.
Ne privim în oglinda si încuviintez din cap.
-Deci? Vrei sa ne jucam? Vrei sa riscam angioletto?
Ranjesc. Dintotdeauna mi-a plăcut sa ma joc cu focul si niciodata nu am dat înapoi cand a fost vorba de o lupta...mai ales cand viata m-a provocat si a trebuit sa ma autodepășesc ca sa ii fac fata.
-Da,raspund sigura pe mine.
-Pai atunci zic sa dam Start Joc diavola.*****
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...