Capitolul 21

1.2K 91 27
                                    

     Eris:

    -Promite-mi ca nu ai sa faci urat,ii cer si intorc capul spre el.
     -Koritsáki mou...
     -Doar promite-mi,ii cer din nou si oftează din tot sufletul.
      Suntem în masina. E sâmbătă,iar pateras ma duce la psychi mou pentru ca vrea sa il cunoască.
      -Nu pot sa-ti promit asa ceva.
      -Ei nu!!pufnesc scurt. Haide...spune-o,insist si intoarce capul o clipa spre mine.
       Ii vad privirea cum mocnește,dar nu ma las distrasa de ochii lui demonici.
      -Deci??intreb si oftează din nou.
      -Bine,la dracu!ridica vocea. Promit.
      Zambesc învingătoare cand il aud si dau din cap aprobator.
       -L-as omorî cu mana mea,imi spune printre dintii inclestati cand revine cu privirea asupra drumului si nu am nici un dubiu ca nu ar face-o.
        "Pateras e in stare sa facă orice pentru noi,dar in situația de fata nu are de ce sa-si iasă din minti fiinda e vorba de psychi mou."
       -Hai pateras...nu fii asa! E vorba de psychi mou!
       -Fir-ar sa fie de psychi!!!maraie enervat. Nu puteai sa îl găsești si tu peste câțiva ani?intreaba,dar nu ma lasa sa răspund. Nu ma înțelege greșit. Ma bucur ca l-ai găsit...dar sa imi ceri sa te duc la el ca sa ramai peste noapte???intreaba si isi trece o mana prin par.
       Imi mușc obrazul ca sa nu rad,dar tot il privesc amuzata.
       -Hai pateras...tu când ai iubit-o prima data pe mama?intreb si ochii i se maresc pentru o clipa.
        Bufnesc in ras de data asta pentru ca nu ma mai pot abține cand ii vad fata. E socat si nervos in acelasi timp.
        -Sa înțeleg ca nu avea aproape 18 ani ca mine?intreb razand,iar el isi strange buzele intr-o linie dura.
         -Asta nu te privește pe tine,raspunde pe un ton calm,dar tot simt o unda ne nervozitate.
         -Deci???insist cand el nu scoate nici un cuvânt. Avea 17 ani?intreb si continua sa taca. Avea 16 ani?insist si imi mușc buzele pe rand cand ii vad din nou fața socata.
        -Nu-i treaba ta koritsáki mou,mi-o trântește si ma umfla imediat rasul.
        -Ce golan...spun chicotind si intoarce din nou capul spre mine.
        Mijeste ochii si vad cum scantei sar din abisurile negre.
        -O cunosc pe psychi mou de cand ma stiu...era normal sa se întâmple totul mult mai repede. Tu cât ai de cand il știi? O luna și deja vrei sa dormi la el? Serios? Despre ce vorbim aici?intreaba si pufneste nervos.
         -Tu mi-ai spus ca o sa vina după mine dacă il fac gelos,spun exasperata.
        -Da,la dracu! Dar nu ti-am spus sa te culci cu el!
        Flutur dintr-o mana cand il aud si imi mut privirea pe geamul din dreapta.
       -De unde știi ca am sa ma culc cu el? Si daca as face-o...ce e asa grav? Nu e ca și cum as omorî un om,i-o trantesc sec si il aud cum maraie.
       -Nu e ca și cum mergi la el sa ramai peste noapte ca sa jucați carti,nu?intreaba ironic. Stii...am fost și eu la vârsta ta...ce faci tu acum...eu le-am făcut de prea multe ori ca sa ai impresia ca ma poți prosti. Si nu...nu ai omorî pe nimeni,dar nu vrei sa stii cum se simte cand realizezi ca fetita ta nu mai e de fapt o fetita,spune si imi intorc capul spre el.
       Ii prind palma ce o tine pe schimbator intre degete si ne privim pentru o clipa în ochi.
       -Pateras...oftez. Mereu am sa fiu fetita ta chiar și atunci cand am sa am propria mea familie.
        -Stiu,raspunde cu glas spart. Doar...lasa-ma putin sa ma obișnuiesc cu gândul asta. Imi e greu sa accept ca nu mai ești mica mea zeita. E foarte greu sa iti explic ceea ce simt,dar pentru mine e de-a dreptul groaznic sa știu ca nu o sa-mi mai apartii in totalitate,fiindca esti prima mea fetita si te iubesc enorm de mult,continua,iar eu zambesc in coltul gurii. O iubesc și pe Hera ca pe ochii mei din cap si pe băieți la fel,dar tu si Ares...lasa cuvintele in aer si inspir adanc.
       -Suntem slăbiciunea ta supremă?intreb razand.
       -De fapt,ingerasul e slăbiciunea supremă. Dar,da...sunteți mai mult decât ceilalți. Nu cu mult. Cu un procent,dar e suficient cât sa-mi pierd mințile intr-o fracțiune de secunda.
       Oftez si il mangai incer pe mana.
     -Inteleg pateras,dar toate lucrurile astea sunt normale,nu? Asa ne-ai învățat de mici...sa ne cautam jumatatea. Si uita-te la mama...ea chiar se bucura pentru mine. Nu are nici o treaba,ai văzut?
       Pufneste cand ma aude.
      -Unu la mana. Da,ai dreptate. Sunt lucruri normale. Doi la mana. Ingerasul se bucura și nu are nici o treaba pentru ca e mama ta. Chiar dacă te iubește ca pe ochii din cap ii e mult mai ușor sa iti dea drumul,decât imi este mie. Probabil ii e mai ușor pentru ca se gândește ca si ea făcea pe dracu in patru ca sa ne întâlnim și știu cât de greu era la noi ca sa o facem fiindca trebuia sa ne ascundem de ochii tuturor. De asta nu vrea sa iti stea în cale asa cum noua ne-au stat ai nostri.
       Dau din cap aprobator si ma gândesc la ei cand erau de varsta mea.
      "Nu le știu in totalitate povestea,dar știu esențialul si ce e mai important. Stiu ca bunicii mei din ambele părți nu erau de-acord cu relația lor,dar lucrul asta nu i-a împiedicat pe ei sa isi trăiască povestea de iubire. Chiar daca la vremea aia era una interzisa."
       -Pai...ar trebui sa-i urmezi exemplul,ii sugerez zambind. Dacă nu am sa încep sa fac pe nebuna si nu o sa-ti placa,il amenint si bufneste in ras.
      -Dumnezeule! Am niște copii...spune si ma priveste rânjind ca un demon.
       -Perfecti?intreb razand. Nebuni?continui,iar el incuviinteaza din cap. Dar oricum am fii...știi ca te iubim cu tot sufletul nostru,nu?intreb si ridica dintr-o sprânceană.
       -Stiu asta pentru ca o simt...dar nu incerca sa ma arzi la sentiment pentru ca nu o sa-ti meargă. Tot am pornirea de ai rupe capul lui psychi tău.
       Il privesc amuzata si bufnesc intr-un ras de nebuna cand ii vad trăsăturile cum se impietresc,iar privirea ii devine una monstruoasa.
      -Doamne pateras...mare figura esti!!
       -Mda...plescaie din buze. De aia am și asemenea draci de copii.
       Dau din cap aprobator,apoi ma uit după un loc de parcare pentru ca am intrat în cartierul lui psychi.
      -Acolo sta,zic si indic cu degetul spre blocul respectiv. Vezi și tu unde parchezi.
       -Eris...ma descurc. Permisul meu de conducerea are mai mulți ani de vechime decât ai tu ani de viata,spune râzând.
       -Mda...acus faci...
       -Nu o spune!ma întrerupe brusc,iar buzele imi tresalta intr-un ranjet.
       -Hai pateras...e doar un număr,ce dracu?intreb,iar el pufneste.
        Nu zice nimic,iar dupa ce parchează masina și se da jos din ea,vine pe partea mea si imi deschide portiera.
      -Deci? Cum rămâne cu varsta?intreb in timp ce il prind de mana si chicotesc cand vad ca nu are de gând sa zică nimic.
      -Varsta?intreaba intr-un final. La cum ma simt nu am mai mult de 30 de ani koritsáki mou,zice in timp ce inaintăm spre scara blocului și sun la interfon cand ajungem in dreptul lui.
      -Ce tot ai cu varsta asta? Mereu zici numărul asta,intreb usor incruntata in vreme ce interfonul suna de cateva ori,apoi usa se deblochează si intram in scara.
      -E varsta la care viata mea a prins din nou gust de Rai,raspunde cu zambetul pe buze.
       Ma gândesc la cuvintele lui si apas pe buton cand ajungem langa lift. Fac un calcul in minte și la matematica mea e anul in care s-a reîntâlnit din nou cu mama.
       Intram in lift si cu cat urcam cu atât vad cum zambetul ii dispare de pe buze,iar ochii incep din nou sa ii mocneasca in cap.
      "Doamne! Numai sa nu se bata."
      Nu mai scoatem nici unul vreun cuvânt de pe buze,iar cand ușile se deschid,il vad pe psychi cum ne așteaptă in pragul de la intrarea în apartamentul lui. Zambesc cand il vad observ ca nu poarta șosete pe picioare,dupa imi inabus un geamăt din cauza felului in care e imbracat. O pereche de blugi gri ii atarna pe solduri,iar un tricou alb i se muleaza pe trupul lui si ii scoate toti muschii in evidenta.
       -Intrati,spune si se da din usa.
      Ma asez pe canapea cand intru in sufragerie,dar pateras rămâne în picioare. Il măsoară pe psychi mou din priviri si inghit in sec cand ii vad ochii cum arunca sageti otrăvitoare spre el.
      -Salut. Sunt Lorenzo D'Angelo,
se prezintă si intinde mana dreapta spre pateras.
      "O doamne!"
       Ma uit la pateras cum il priveste pe psychi si imi vine sa-i sar la gat. Se uita la Enzo de parca ar fi un gândac ce tocmai a intrat în bucătăria noastră si vrea sa-l strivească sub talpa papucului.
        -Max Chronis,raspunde pe un ton dur si il prinde strans de mana.
       De aici pot sa vad cata presiune pune pe degetele brunetului meu. De parca ar vrea sa ii rupa mana sau sa i-o smulgă cu tot cu brat.
         Oftez subtil si imi mut privirea pe psychi. Imi face cu ochiul si buzele i se curbeaza intr-un ranjet obraznic.
       "Doamne!!! Unul mai nebun ca celalalt."
      -Inteleg ca nu iti e tot una si nu esti de-acord cu relația noastra,dar te asigur ca o iubesc ca un nebun pe fata ta,spune psychi mou,iar privirea ii devine una foarte ferma.
      -Asta rămâne de văzut,zice pateras pe un ton incarcat de avertismente si ii eliberează palma. Degeaba o iubești...ma interesează ce ești dispus sa faci pentru ea? Daca o sa afle lumea de relația voastră ai sa bagi coada între picioare si ai sa fugi? Sau dacă dați de greu ai sa-i întorci spatele?
      -Bine-nteles ca nu!!pufneste psychi nervos,iar pateras isi încrucișează bratele la piept in timp ce il priveste neimpresioanat.
       -Sa nu dea dracu sa o faci sa sufere ca te îngrop de viu,il ameninta direct printre dintii inclestati si incepe sa-l tranșeze cu ochii lui diabolici.
       -Sunt de-acord cu asta,dar nu o sa fie necesar,zice brunetul meu. Ultimul lucru pe care mi-l doresc e sa o fac sa sufere.
        Tăcerea se lasa dintr-o data peste noi si ma uit la ei suspect. Vad cum se privesc cu intensitate si imi dau seama ca poarta un dialog mut. Cumva isi vorbesc doar din priviri si cel mai probabil se si ameninta unul pe altul.
      -Bun. Sper sa fie asa,altfel pădurea din spatele casei mele o sa-ti primească bucuroasa trupul sub pamantul ei,replica pateras pe un ton incantat si rautacios totodată.
      Imi dau ochii peste cap cand il aud si ma ridic de pe canapea.
      -Ok...daca ne-am lămurit,ne vedem mâine,spun si il prind de mana.
      Vreau sa il trag dupa mine,dar nu se misca din loc.
      -Ce mai e?intreb in timp ce ii trantesc o privire urata.
      -Un sfat...asa pentru viitor,raspunde fără sa îmi bage în seama privirea criminala. Dacă nu vrei sa-l omor,dar cumva ajungeți sa va certați si ai de gând sa-l ierti,mai bine nu-mi spui. Altfel...daca aud ca te supara am sa il jupoi de viu,dupa am sa-l frec cu sare și am sa-l picur cu ceara,abia apoi am sa-l îngrop în pădurea din spatele casei. Clar?intreaba cu o privire ce promite exact amenințările ce tocmai mi le-a pus în fata.
       -Am înțeles,raspund oftând,iar el ma prinde strâns de mana si trece pe lângă psychi fără sa ma scoată un cuvânt.
       Ma trage dupa el pana in dreptul ușii de la intrare,apoi ma saruta lung pe frunte.
      -Suna-ma daca vrei sa vin mai repede dupa tine,murmura cu buzele încă lipite de fruntea mea.
      -Pateras...totul e în regula. Stai linistit,ii cer si ridic putin capul sa-l pot privi in ochi.
      -Bine,oftează si ma mai saruta o data. Se agapo,koritsáki mou.
      -Se agapo,pateras.
     Imi da drumul cu greu din îmbrățișare,apoi intinde o mana spre psychi.
     -Ai grija ce faci. Nu am glumit ca te îngrop de viu,replica pe un ton inghetaat si ii strange din nou mana cu putere.
      Dau amandoi aprobator din cap,apoi pateras se întoarce si iese din apartament.
       -Ne vedem mâine,spun cand ajunge in dreptul liftului.
       -Bine...se agapo,mormăie morocănos.
        -Se agapo,zic si il privesc cum intra in lift.
        Imi duc doua degetel la buze si le sarut,apoi suflu peste ele si ii trimit un pupic prin aer. Clatina din cap,dar ridica mana dreapta si se preface ca imi prinde pupicul,dupa duce palma in dreptul inimi si schițează o jumătate de zambet.
       Zambesc la randul meu si ii fac cu mana inainte ca ușile liftului sa se închidă,dupa ma intorc spre psychi mou si chicotesc.
      -N-a fost chiar atât de rău,spune cand inchide usa dupa mine,apoi ma trage in bratele lui.
      -Asta pentru ca l-am pus sa-mi promita ca nu o sa fie rău,replic amuzata.
       -Deci...ti-a fost frica ca o sa-mi rupa capul?intreaba râzând si ii inconjor gatul cu bratele.
       -Poti sa spui și asa,raspund si il sarut scurt pe buze.
       -Sa ma bucur pentru ca ai încercat sa ma salvezi sau sa ma enervez pentru ca nu ai încredere în mine?
      -Cum adică n-am încredere în tine?ma zburlesc la el.
      -Angioletto...nu sunt un pustan. Pot sa-mi pazesc singur spatele. In schimb e de datoria mea sa am grija de tine și nu invers,spune si imi cuprinde obrajii in palme.
      -Mda...daca nu te-ai descurcat cu fosta,cum o faceai cu pateras?intreb pe un ton sarcastic.
       -Parca eram în regula,pufneste. Plus ca nu e același lucru,diavola. M-am blocat cand nebuna m-a sărutat pentru ca nu ma asteptam sa faca asta,dar cu tat-tu e altceva,iar dacă eram nevoit sa încasez câțiva pumni doar ca sa-si impuna punctul de vedere...as fi facut-o pentru tine.
      -Ei lasa...de ce sa-ti sifoneze pateras chipul asta angelic,cand putem sa evitam lucrul asta,nu?intreb si imi trec usor un deget pe linia maxilarului lui.
      -Esti belea angioletto,pufneste din nou.
      Zambesc si imi trec limba peste buzele lui.
       -Sunt...dar acum hai sa mi-o tragi,soptesc pe un ton ispititor si starea de spirit i se schimba imediat,iar ochii in cap incep sa-i scanteieze.
        -Pervers si murdar?intreaba pe un ton ragusit si ma prinde strans de fese.
        -Intotdeauna pervers si murdar,raspund incet si ranjesc ca o diavolita.
        -Hmmm...geme cand ma aude si ma salta mai sus in bratele lui.
       Isi afunda mai tare degetele in carnea mea si se întoarce pe calcaie.
       -Ti amo angioletto,nu uita asta.
       "Nu uit...in schimb vreau sa ma pierd în cele mai fierbinți si demente păcate."

*****
      
      

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum