Eris:
-Tu nu ești normala?exclama Hera si face ochii cat cepele.
Ranjesc.
"Cand naiba am fost eu normala?"
-Pe bune,Eris! Dacă va vedea cineva?
Ma asez pe pat lângă ea și langa Sandra,apoi chicotesc exact ca o diavolita.
Suntem acasă de o ora. Seth ne-a luat de la scoala si ne-a lăsat in fata casei,dupa a plecat la clubul lui de pacatosi,iar eu le-am povestit nebunelor despre psychi mou si despre faptul ca l-am sarutat.
"Primul meu sarut!"
Surad in timp ce ele se uita la mine ca la mașini străine. Bine,mai mult Hera,fiindca Sandra e mai mult curioasa,decât scandalizata de cele auzite.
-Eu te înțeleg sa stii,zice Sandra. Pana sa fiu cu Seth,adica sa recunoască ticalosul ca si el ma vrea,continua in timp ce eu chicotesc. Sa știi ca mereu aveam pornirea asta de a sări pe el si voiam cu tot dinadinsul sa-l sărut.
O bat incet pe mana si dau din cap aprobator pentru ca o inteleg perfect.
"Exact asta simt eu. Daca s-ar putea as vrea sa stau toată ziua la el în brate."
-Doamne,Sandra! Nu o incuraja! Țicnita asta nu are toate "țiglele pe casa". Nu ii da idei,ca o sa ajungem sa o vedem cățărata de gatul profului de sport pe holurile liceului,pufneste Hera si o priveste intr-un mod dijenitor pe blonda.
Buzele mi se curbeaza intr-un zambet malefic cand o aud. Il simt cat e de malefic. Sunt in stare sa fac asta. Sunt în stare de orice dacă îmi doresc ceva.
-Vaiiii,ce fața ai!!! La ce dracu te gândești?ma întreabă Sandra razand. Esti malefica!
-Ma gândesc cum sa fac ca sa devina realitate tot ce a zis Hera.
-Du-te nebuno de aici!țipa soră-mea si arunca cu o perna in mine. Eris,serios! Potolește-te! Aici nu e de joaca. Ai sa-i faci probleme. El e profesor,la dracu! Iar tu ești eleva lui. Nu fii nebuna!
-Dar el e psychi mou!!!exclam si i-au perna ce a aruncat-o in mine,apoi o lovesc in joaca cu ea.
-Poate sa fie...dar inafara scolii,spune si clatina nemulțumită din cap.
"Stiu si eu asta. Nu sunt chiar asa nebuna. Azi nu m-am putut abține. Când am dat peste el din greșeală si m-a prins în brate,corpul meu a luat foc. Am profitat de situație și am făcut ce am simțit și ce mi-am dorit,iar lui i-a plăcut la fel de mult precum mi-a plăcut mie. L-am simțit. Stiu ca i-a plăcut."
Zambesc cand imi aduc aminte scena cu pricina.
"Normal ca i-a plăcut,doar e al meu. Cand i-am simțit buzele peste ale mele si forta cu care m-a sărutat,am simțit pur și simplu ca plutesc. Iar cand palmele lui m-au strâns de fese am crezut ca înnebunesc. Nimeni nu m-a atins pana la el. Nici nu aveau cum. Toti cei care ma cunosc știu cine e familia mea,dar sincer nici nu am simțit nevoia si nici nu am nevoie de un fătălău langa mine. Cine nu poate sa-mi înfrunte familia nu are ce cauta în preajma mea,iar eu am nevoie de unul care sa facă față caracterului meu vulcanic. Cineva mult mai puternic decât mine. Am nevoie de un bărbat nu de un puști care sa bage coada între picioare dacă pateras sau frații mei ii arunca o privire urata. Eu am nevoie de el. De psychi mou. Iar Lorenzo D'Angelo e ce trebuie pentru ca el e : I misi mou psychi."******
Enzo:
Ies din biroul lui Rossi buimac. Traversez holul lung al liceului si trec dincolo de usa ce da in curtea din spate. Imi îndrept pasii spre sala de sport si clatin de cateva ori din cap fiindca vreau sa alung gândurile ce mi se tot invart prin minte.
Maresc pasul pe terenul de sport,iar cand ajung in dreptul salii,intru in ea si deschid usa de la biroul meu. Mă schimb repede in echipamentul sportiv si imi pun hainele de strada in dulap. I-au fisa de pe birou,apoi parasesc biroul si imi îndrept pasii spre terenul unde ma așteaptă elevii cu inima bubuindu-mi in piept.
"Cazzo! Ce emoții am fiindca e prima mea zi in calitate de profesor de sport. Dacă ieri nu am făcut altceva decât sa ma plimb de la o clasa la alta si sa ii cunosc pe elevi,astazi e diferit. Astazi intr-un in pâine,iar eu am o stare de agitație încă de aseară. Iar faptul ca nu am dormit nu ma ajuta absolut deloc acum"
Inchid pentru o clipa ochii si inspir adanc,dar in loc sa imi revin,mintea mea o contureaza perfect pe diavola in spatele pleoapelor închise si marai frustrat pentru ca pustoaica mi-a luat mințile.
"Sa-mi bag...trebuie sa-i rezist,altfel,dracu e al meu."
Deschid ochii si intru in sala,apoi ma opresc in fata elevilor aliniați pentru a face încălzirea si incep sa-mi plimb privirea pe ei. Imi impreunez mainile la spate si imi mușc buza ca sa nu rad atunci cand ii vad.
"Normal ca norocul sau ghinionul face ca prima ora pe care sa o predau in calitate de profesor de sport e clasa unde sunt si diriginte."
Ma uit la băieți,iar ei ma privesc confuzi. In schimb fetele...hmmm...fetele ma sorb din priviri si ma abțin sa nu pufnesc.
"Normal nu le-as baga privirile in seama,v-am spus,nu am ce naiba sa fac cu o puștoaică,dar una singura mi-a atras atenția si acum se afla în fata mea,iar prezenta ei imi preschimba sangele in lava. Pfff!!! Potoleste-te amice!!! E o pustoaica la fel ca celelalte!!!"
-Buna dimineața!ii salut tare cu vocea mea groasa in timp ce imi reduc mintea la tăcere.
O vad cum clipește des ca trezita din vis,apoi incepe si ea sa se holbezi la mine. Imi fortez ochii sa se mute de pe ea fiindca e a naibii de periculos daca continui sa o sorb din priviri si ma uit la băieții ce stau în spatele fetelor.
Inspir adanc fiindca scula imi zvacneste o data din cauza echipamentului de sport ce il are diavola pe ea si ma abțin sa nu marai cand incepe sa-mi pulseze dureros.
"Cum rahat sa nu mi se scoale,cand are un echipament pe ea,de ma baga în boala? Unul ce ii lasa toate formele si curburile delicioase la vedere,iar eu mi-as dori sa o musc si sa ma infrupt din ea ca ultimul hamesit de pe fata pământului. Ahhhh!!! Trebuie sa ma potolesc,altfel am sa o iau razna!!!"
-Pentru început toata lumea 30 de genuflexiuni,zic fara ca vocea sa-mi trădeze dorinta ce-mi curge prin vene si imi cere sa o rup pe bruneta focoasa ce a reușit sa ma dea complet peste cap.
Toți cei 25 de elevi ai mei se pun in miscare si fac ce le cer,iar eu ma plimb dintr-o parte-n alta si ii urmăresc pe fiecare cum executa genuflexiunile.
-Baiatu blond cu tricou albastru,mai jos.
-Eu?intreaba dolofanul printre gâfâieli.
-Da tu. Cum te cheamă?
-Marian.
-Marian...las-o mai moale cu dulciurile,ii spun cand vad cat e de durduliu.
-Are dreptate domnul diriginte,Marian. Las-o mai moale cu dulciurile.
Ma uit la blonda ce se baga în seama și repeta dupa mine precum un papagal si ridic usor dintr-o sprânceană.
-Cum te cheamă?
-Pe mine?intreaba si incuviintez din cap.
-Irina. Irina Leahu,spune mandra de parca numele ei chiar ar trebui sa îmi zică ceva.
-Irina,încă 10 genuflexiuni,i-o trantesc si face ochii cat cepele,apoi se roseste toata la fata pentru porția de umilinta ce i-am servit-o.
O vad pe bruneta focoasa cum ranjeste ca un mic drac si imi dau seama ca ii convine situația în care se afla colega ei.
-Si tu de ce zambesti asa?o intreb,iar ranjetul se mărește mai tare pe buzele ei păcătoase.
"Dio! Buzele ei roșii ca focul ma omoara!!!"
-E interzis sa o fac?intreaba in timp ce continua sa facă genuflexiuni.
Ochii i se aprind din nou in felul ala ciudat de chiar zici ca e diabolică si ma urmărește mai rau ca o felina ce e gata sa imi sara la gat.
"Sau sa zic ca o tigroaica ori ca o pantera? Mai degrabă o pantera si asa e neagra. Par negru,ochi negri,suflet doar pe jumătate negru,iar pielea o are la fel de ciocolatie ca a mea. Zici ca e intorsa din Iad si nu alta. Bruneta asta e mortala pentru mine."
In așteptarea răspunsului meu se arcuieste mai mult decât trebuie,scotandu-si astfel sanii perfecti in fata si se lasa innebunitor de lent in jos cand face următoarea genuflexiune.
"Merda! Ma omoara incet da sigur nebuna asta de pustoaica."
-Nu e interzis,dar pare ca te bucuri pentru ca a primit încă 10 genuflexiuni pe plus colega ta.
-Pai chiar o fac...nu doar pare. Eu chiar ma bucur,mi-o trântește diavola pe un ton cantat.
Ma uit lung la ea si imi face cu ochiul.
"Dio!!! Asta e satana pe pământ."
-Bun. Încă 10 genuflexiuni si pentru tine,domnișoară Chronis,spun si ii sterg imediat ranjetul de pe buze.
Pufneste,dar își tine comentariile pentru ea si bine face,altfel mai lua 10 genuflexiuni pe plus.
Imi trec privirea peste ei in vreme ce diavola isi executa exercitiul,iar cand il termina,abia mai respira.
-Bun! Vreau sa faceți o tura de teren în pas alergător ca sa imi dau seama câta rezistenta aveți,zic si se uita la mine ca trăsniți.
Oftez.
-Stiti ce-i ala pas alergator?
-Da!raspund in cor.
-Pai si? Ce mai aștepți? Stanga imprejur si faceti ce v-am cerut!ridic vocea si imediat se pun in miscare.
Dupa ce ora se termina chicotesc cand ii vad pe toți ca abia se mai tin pe picioare. Clatin din cap in timp ce parasesc terenul sălii de sport pe sunetul gafaielilor ce se desprind incontinuu de pe buzele lor.
Cand intru in birou imi verific programul si vad ca am o fereastra libera de la 10-11,apoi imi pregătesc o cafea și ma trântesc pe scaunul din piele. Imi pun coatele pe suprafata dura a biroului si privesc in gol. Ma gândesc la diavola si nu imi dau seama dacă imi place sau nu lucrul asta. A devenit o obsesie si nu ma prea încântă lucru asta.
"Merda! Ce ma fac cu dracoaica asta?"
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...