Capitolul 61

1K 77 15
                                    

      Eris:

     Umplu cu Sandra baloanele cu apa și le punem intr-o galeata. E ziua Herei si e foarte cald afara. Mai sunt 3 săptămâni pana termin liceul și abia aștept sa intru in vacanta. O vacanta ce o sa tina un an.
      -Ce faceți aici?
      Intorc capul si bufnesc in ras cand o vad pe Cleo.
      -Ce dracu ai la par?
      -Rhea a vrut sa-l împletească,spune râzând.
      -O doamne!exclama Sandra cand o vede. Zici ca ești scăpată de la nebuni!
     Un hohot de ras imi părăsește buzele cand vad cum strâmbă Cleo din nas și nu pot sa-i dau dreptate Sandrei. Chiar zici ca e scăpată de la nebuni. Parul ei roscat si creț sta în toate direcțiile si e foarte ciufulit.
     -Las ca am sa va vad și pe voi asa daca o sa aveți fetita.
     Zambesc si ii fac cu ochiul.
     -Aia e...oricum suntem o casa de nebuni.
    -Stai sa vezi acum nebuniei,spune Sandra chicotind. Hai sa mergem,zice si prinde de galeata.
     Iesim din bucătărie si ne oprim in fata ferestrelor mari din living ce dau spre gradina din spate.
     -Pe cine atacam prima data?ma întreabă si privim amandoua spre băieți.
     -Pe cine nimerim,zic si zambesc cand il vad pe Enzo cum sta lângă Ares pe marginea piscinei.
     Iesim pe terasa si coboram incet scările. Mergem cu pasi mici spre ei si ne oprim la coltul casei ca sa ii pandim. Acum langa Ares si Enzo a apărut și Seth. Pateras dansează cu Hera,iar mama sta cu Hades,Rhea si Dionys la masa din foișor.
      -La atacccc!!!urla nebuna de Sandra dupa ce isi pune in brate cateva baloane si aleargă spre ei.
     Bufnesc in ras și aleg in urma ei cu galeata in mana. Bag mana dupa un balon si il arunc spre Enzo.
     -Cazzo!injura cand balonul se sparge de capul lui.
      Bag mana din nou in galeata si mai arunc un balon spre el.
     -Te rup angioletto!spune râzând si se ridica in picioare.
     -Trelossss!!!urla Seth cand primește si el un balon in piept. Sa nu aluneci fir-ai tu sa fii de nebuna!
     Radem amandoua ca doua nebune si aruncam baloane in cine nimerim.
      -Te mananc psychi mou dacă aluneci!tuna din nou vocea lui Seth.
      Ridic mana si arunc un balon in spatele lui pateras,dupa unul in umarul Herei.
     -Ati înnebunit?intreaba Ares si arunc si in el un balon,dar se ferește si se sparge pe jos.
      Enzo se repede la mine si dau sa ma intorc. Incep sa fug,dar ma prinde din urma si urlu cand bratul lui imi înconjoară mijlocul si ma întoarce cu fata spre Seth. Un jet de apa se izbeste imediat de fata mea,apoi aud râsetul de drăcușor a lui Seth si il fixez cu privirea. Tine in mana un furtun si incepe sa ude pe toata lumea din jurul lui.
       -Eris!ma striga Hades si intorc capul spre el.
       "Proasta miscare."
      Un balon cu apa mi se izbeste de fata si teroristul incepe sa rada. O vad pe Cleo cum trage de galeata ca sa nu-l mai lase pe Hades sa ia baloane din ea si vine spre mine.
      -Hai sa ne batem!striga Seth.
      Imediat i se alatura si pateras cu Ares,iar Enzo ma saruta scurt pe buze si merge langa ei. Hades le intinde la fiecare câte un pistol cu apa,dar Seth refuza si tine in continuare furtunul in mana. Sandra apare langa mine si imediat mama ni se alatura. Cleo pune galeata ei cu baloane in mijloc nostru și o las si eu jos pe a mea. Dionys si Rhea rad cu gura pana la urechi,iar Hades vine intre noi si incepe sa numere.
      -3,2,1....Sa înceapă nebunia!!!
     Băieții stau toti in fata noastră pregătiți pentru bătălie si ne lasă pe noi sa facem prima mutare. Ne provoacă din priviri si mama pufneste langa mine.
     -Hai sa le rupem capul,spune si baga mana in galeata.
     Luam cat de multe baloane putem in brate,iar cand aruncam in ei,nebunia chiar incepe. Baloanele noastre se sparg mai mult pe jos decât sa se izbească de ei si jeturile lor de apa din pistoale ne uda peste tot.
      -Doamne!!!urlu cand Seth intoarce furtunul spre mine si ma uda din cap pana în picioare.
     -Ingerassss....maraie pateras,apoi o aud pe mama cum tipa.
      Bufnesc in ras și ma aplec sa mai iau niște baloane din galeata. Ma indrept de spate si fac ochii mari cand il vad pe Enzo in fata mea cu pistolul îndreptat spre mine si cu un rânjet dubios pe buze.
     -Angioletto...spune răgușit si coboara tinta de pe fata mea.
     Ranjetul se transforma intr-unul pervers si imi uda sanii. Arunc toate baloanele ce le am în mana spre el si incep sa fug. Primesc un jet de apa in spate de la pateras si unul in piept de la Ares,apoi doua brate puternice ma ridica in aer si stiu ca e Enzo. Ma lipește cu spatele de pieptul lui si ma invarte de cateva ori,apoi ma lasa in jos si ma întoarce cu fata spre el. Ma slata in brate si ii inconjor talia cu picioarele. Incepe sa fuga si il strang tare cu bratele de dupa gat.
    -Tine-ti respiratia,imi spune si sare cu tot cu mine in piscina.
     Ma tine strâns de fete,iar cand ajungem sub apa isi zdrobește buzele de ale mele. Bufnesc in ras dupa cateva clipe si dau tot aerul afara din plamani. Ma ridica la suprafata si ma duce la marginea piscinei.
      -Asta chiar a fost tare!exclam. Un sarut sub apa? Trebuia sa ne facă cineva o poza.
     Ma ridica si ma pune cu fundul pe marginea piscinei,apoi isi pune palmele pe o parte si de alta a corpului meu. Se ridica in brate si isi zdrobește buzele de ale mele.
      -Las' ca facem una daca vrei,imi spune zambind.
      Se lasa inapoi in apa si isi pune capul pe coapsa mea stanga. Imi departez mai mult picioarele si incepe sa maraie. Intoarce capul si se uita fix intre picioarele mele.
    -Ce vrei angioletto?intreaba ragusit si se apropie mai mult de mine.
     Chilotii uzi de la costumul de baie ce il am pe mine se umezesc mai tare din cauza excitatiei mele atunci cand isi freacă nasul de mine. Ridica ochii lui de smarald spre mine si un ranjet pervers ii cubeaza buzele. Intredeschid buzele si un geamăt mic imi scapa printre ele,iar el se ridica din nou si ma musca incet de buza de jos.
     -Iar hormonii?ma întreabă razand.
     -Pot sa dau oricând vina pe ei...dar ai sa te ocupi de mine mai târziu.
     Isi pune capul inapoi pe coapsa mea si priveste nebunia din curte.
     -Familia ta e nebuna,spune soptit si imi trec o mana prin parul lui negru ca pana corbului.
     Picăturile de apa se preling incet din el si ii aluneca in jos pe spatele puternic,iar soarele ii mangaie pielea ca de ciocolata.
     Intorc capul spre ai mei si zambesc cu gura pana la urechi cand vad ca încă continua sa se bata cu apa.
      -Da...chiar sunt.
      -Imi plac. Chiar ma simt bine cu ei,spune si imi mut privirea inapoi pe el.
      -Esti unul de-al casei psychi mou. Ei chiar te considera parte din familie.
       -Stiu.
      Se ridica pe marginea piscinei si ma lipește de pieptul lui.
       -Cum ești?
       Isi trece un brat in jurul taliei mele,iar cealaltă mână si-o pune pe abdomenul meu.
       -Sunt bine...m-am gândit,zic si ridica capul din pieptul lui. Nu vreau sa mai merg un an in vacanta. Oricum nici nu as putea,dar vreau sa stau linistita acasă. Vreau sa treca astea cateva luni cat mai repede ca nasc o data.
      -Bine angioletto,dar știi ca tot trebuie sa mergem in August in Grecia. Max mi-a spus ca aveți o tradiție si din câte am înțeles anul asta se aniversează cei 5 ani.
      -Da...o data la 5 ani iti reînnoiesc jurămintele. Ares face cu Cleo 5 ani de când sunt impreuna,iar pateras cu mama serbează 20 de ani.
      -Sunt căsătoriți de 20 de ani?
      -Nu...cred ca au mai puțin...18 sau 19...habar nu am...dar știu ca era Seth mic cand s-au căsătorit.
      -Pai si Ares? E mai mare decât mine cu 4 ani.
      Chicotesc si încuviintez din cap.
     -E complicat...foarte complicat la ai mei.
     -Aha...deci nu suntem singurii care au trecut prin greu la început.
     -A nu!! Chiar nu suntem psychi mou.
     -De asta mi-a spus o data Max ca e posibil sa fiu copilul lui?intreaba si ridic surprinsa dintr-o sprânceană.
     -Nimic...era doar o glumă.
     -Da...pai...pateras cu mama s-au despărțit din cauza familiilor lor. Zece ani mai târziu s-au reîntâlnit si atunci a aflat pateras de existenta lui Ares.Nu a știut de el pana nu l-a întâlnit întâmplător pe strada cand mama se întorsese acasă. Oricum...e bine ca s-au găsit din nou chiar si dupa 10 ani. De aia mergem la Acropole. Acolo isi unesc jumătățile membrii familiei Chronis. Totul a început de la pateras,iar Ares a ales sa o facă și el cu Cleo tot acolo,iar anul trecut Seth si-a unit jumatatea cu Sandra tot la Atena.
     -Sa ma aștept la o cerere în căsătorie? Chiar dacă suntem căsătoriți deja?intreaba si bufnim amandoi in ras.
      -Nu psychi mou. Asta o fac doar bărbații Chronis.
      -Aha...am înțeles. Ti amo angioletto.
      -Stiu,spun chicotind.
      -Hai sa mergem. Vad ca s-au potolit.
     Se ridica in picioare si imi intinde o mana sa ma ajute și pe mine. Mergem spre foișor si ma asez in poala lui cand se pune pe scaun. Isi trece un brat in jurul meu si il cuprind cu mainile de dupa gat.
     -Eris,luna viitoare mergem impreuna la doctor. L-am rugat sa ma programeze dupa tine. Poate aflan ce avem în aceeași zi.
     -Da,dar o sa mergem doar noi doua. Fără băieți.
     -Nuuu!!urla deodata Seth si Enzo.
     -De ce?intreb razand.
     -Cum sa aflați voi si noi nu?intreaba Seth si se incrunta la amândouă.
      -Nu vreți sa facem un baby-shower?intreaba mama si amandoua întoarcem capul spre ea.
      -Nu ingeras. Nu vor,spune pateras categoric,iar mama isi da ochii peste cap.
      -De ce nu? Nu ar fi fain?
      -Nu psychi mou. Nu ar fi fain de loc,pufneste pateras fără sa ne dea timp sa raspundem.
     Bufnesc in ras cand il vad asa serios și el isi strange buzele intr-o linie dura.
      -Eu vreau sa aflu ce o sa avem cat mai repede,iar tu vrei din nou un baby-shower? Mi-a ajuns unul pentru toată viata,nu mai vreau.
      -Despre ce vorbiți?intreb razand si mama strâmbă din nas.
      -Despre petrecerea ce am facut-o cand am aflat ca sunt insarcinata cu Hera. Lui Max nu i-a convenit ca l-am rugat pe doctor sa nu ii spună ce avem ca sa pot organiza si eu o petrecere.
      -A trebuit sa aștept doua săptămâni!pufneste din nou pateras. Deci..fără petreceri,spune serios si ne ameninta cu un deget pe amandoua.
     -Bine...am înțeles. Fara petreceri,spun si el încuviinteaza din cap. V-ati gândit la nume?intreb si imi mut privirea pe Sandra si pe Seth.
      -Da,spun amandoi.
      -Si? Ne spuneți sau e secret?intreaba Hera curioasa.
     -Eu nu vreau sa fie secret,dar Seth nu ma lasa sa spun,zice Sandra bosumflata.
     -Atunci nu va spunem nici noi. Si eu stiu cum o sa-l cheme pe băiatul meu.
     -Baiat?intreaba Cleo suspicioasa.
     -Stai linistita creato. Nu am visat nimic,dar dacă e băiat eu ii pun numele,iar dacă e fata ii pune Enzo.
     -Hai...zi la ce nume te-ai gândit,imi cere pateras zâmbind.
     -Il spun doar dacă il zice si Seth.
     Ma uit la dracusor si buzele lui se curbeaza intr-un ranjet.
     -Bine,zice si isi muta privirea pe pateras. Daca e fata vrem sa o cheme Athena,dacă tot ne unim jumătățile acolo,iar dacă e băiat...spune si ranjetul ii devine unul pervers si pacatos.
     Ii vad ochii cum incep sa sclipeasca si toti il privim curioși.
     -Haidee!!!il indemn cand vad ca nu are de gând sa ne spună.
     -O sa-l chema Sin.(Pacat)
     -O doamne!spun si bufnim toti in ras.
     -Dar știi ca exista și un zeu cu numele asta,nu?
     -Normal pateras,de ce crezi ca l-am ales? In primul rand pentru ca suntem doi pacatosi,iar tradiția cu numele de zei trebuie sa continuie,spune mândru. Acum,hai zi teroristo. La ce nume te-ai gândit?
      Imi plimb privirea pe toți ai mei si ii vad cat sunt de nerăbdători sa afle. Il privesc dupa pe psychi in ochi si imi face semn sa continui. Si el e curios sa audă la ce nume m-am gândit.
     -Pai...spun si imi dreg glasul. Pentru ca nu ma mai cheamă Eris Chronis,iar băiatul nu o sa mai poarte numele nostru de familie,m-am gândit sa poarte numele titanului de la care ni se trage noua numele. Asa ca o sa-l cheme Cronis D'Angelo.
      -Cronis D'Angelo?intreaba Enzo razand incet. Deci si copilul nostru o sa fie un pacatos cu jumătate de nume angelic. Tu esti jumătate sacra,jumătate profana. Eu sunt un pacatos cu nume de inger,iar băiatul nostru o sa fie un zeu...jumătate intuneric si jumătate lumina. Practic noi chiar suntem formati din doua jumatati.
     -Esatto psychi mou. Cu toate ca titanul Cronos era un zeu al timpului. Dar era cel mai rau dintre toți.
     Imi lipesc buzele de ale lui si ma strange mai tare in brate.
     -Imi place,sopteste peste buzele mele.
      -Pai si daca e fetita? La ce nume te-ai gândit Enzo?intreaba Ares si rup sarutul.
      Toti ne uitam la el si isi pune o palma pe abdomenul meu. Ma mangaie incet si zambeste in coltul gurii.
      -Daca e fetita vreau sa o cheme Venus,zeita romanilor ce in mitologia grecilor o reprezinta pe Afrodita. Nu am nici o indoiala ca fetita mea nu o sa fie la fel de frumoasa ca angioletto.
      Zambesc si il strang la rândul meu mai tare in brate.
      -Se agapo psychi mou.
      -Nu mai mult decât mine,imi spune incet,apoi imi face cu ochiul.
Ti amo angioletto.
     
    
    
    

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum