Capitolul 73

892 79 20
                                    

      Max:

    -Hera,hai sa ma ajuți te rog! Mai am câteva baloane de umflat!imi aud ingerasul cum striga din living.
     -Vin acum!
     Imi i-au cana de cafea și ies din bucătărie. Astazi Sandra o sa fie externata si chiar dacă l-am văzut deja pe Sin,abia aștept sa il aduca acasă. Imediat trebuie sa ajungă și Deea cu Dima,iar fetele aranjează livingul pentru petrecerea de bun venit a micuțului pacatos.
  "Dumnezeule! Doar dracusorului meu putea sa-i dea prin cap numele asta."
Intru in living si ma asez pe canapea. Pun cana de cafea pe masuta si ma uit la nebunia din casa. Cleo agata pe unde poate mesaje de bun venit pentru micuțul nostru brunetel.Hades impreuna cu Ares împachetează cadourile pentru el. Hera umfla ultimele baloane cu psychi mou,iar Eris e pe terasa cu Enzo. Mai are câteva zile și naste,iar de ceva timp tot ne spune ca nu are suficient aer si trebuie sa iasa afara,iar Dionys si Rhea se plimba dintr-un colt in altul si sunt foarte nerăbdători sa il cunoască pe Sin.
     -Max? Tu ce faci?se rastește ingerasul la mine.
     -Beau o cafea psychi mou,ii spun relaxat.
     -Da?pufneste enervata. Ma bucur Max Chronis. Nu cumva sa pui mana pe ceva ca ne ajuți...
      Ma ridic de pe canapea si merg langa ea.
      -Cu ce sa te ajut psychi mou?
      -Nu stiu. Fa și tu ceva,imi spune nervoasa.
       "As scoate dracii din curul tău..."
      -Ce e cu tine ingeras?intreb incet si o lipesc de mine. Ai draci in cur si nu știi cum sa-i scoți?
       -Te omorrrr,sâsâie la mine si chicotesc răutăcios.
        -Hai ingeras. Daca vrei sa ti-o trag,trebuie doar sa-mi ceri,spun cu ranjetul pe buze.
         -Esti nebun!tuna deodata si ma incrunt.
        -Ingeras...mârâi la ea si ma sageata cu privirea.
        -Seth trebuie sa ajungă imediat!
        -Asa...si?
        -Cum si?se zburleste la mine. Vreau sa fie totul perfect.
         -Dar e totul perfect psychi mou. De ce te agiti asa?
         Ofteaza si o strang mai tare la pieptul meu.
        -Ce e cu tine ingeras? Te comporți de parca ai fii insarcinata,spun si ridica atat de repede capul din pieptul meu ca il aud cum trosneste.
         -Sfinte!!! Nici in gluma sa nu mai spui asta Max!
         Rad incet si o mangai pe spate.
         -Sunt nerăbdătoare,imi spune privindu-ma in ochi. Azi vine Sin acasă si in zilele următoare o sa nasca si Eris.
        -Asa e...si totuși de ce faci pe nebuna ca nu pricep,hm?
        -Scuze...cred ca e din cauza excesului de zel.
         -Au ajuns!ne anunta Eris cand deschide ușa de la terasa.
         Ingerasul face ochii mari si zambesc. Imi mut privirea pe Seth cand intra in living impreuna cu Sandra si tine scoica intr-o mana,iar cealaltă o are în jurul Sandrei.
        -Al meu...șoptesc si imi sarut ingerasul pe frunte,dupa ne adunam toti in jurul lor.
        -Salut,ne spune si pune scoica pe un fotoliu.
         Inima imi scapa o bataie cand il vad pe Seth cum il scoate pe Sin din scoica si gândul imi fuge imediat la mine si la ingeras. Aveam varsta lui Seth cand ea l-a născut pe Ares. Ma uit la agori mou si ma vad pe mine. Dacă ea nu ar fi plecat de langa mine exact asa am fi arătat si noi. Doi tineri la inceput de drum ce se iubeau ca nebunii si din iubirea lor pacatoasa ieșise rodul lor. Dacă de Ares nu m-am putut bucura de la inceput,am avut grija sa ma bucur de restul,iar acum a venit timpul sa ma bucur si de nepoții mei.
        -Al meu...spun din nou si dracusorul se incrunta.
       -Ce e al tău pateras?pufneste si il strange pe Sin la pieptul lui.
       -E agori mou,spun si din nou pufneste.
        -Vrei sa spui,agori mou,accentuează el ultimele doua cuvinte.
        Ares incepe sa chicoteasca,iar eu sa mârâie.
         -Fa bine și lasa-l sa-l tina pe Sin in brate,ii spune Ares razand.
         -Nu!spune dracusorul.
         -Cum nu?intreb si nu-mi i-au ochii de pe Sin.
          -Nu. Ce nu înțelegi? Nu e nu, spune si imi mut privirea pe el.
           -Ce vorbești agori mou? Da-mi baiatul,ii cer si el clatina din cap.
           -Nu!spune din nou si incepe sa-l adulmece. Dumnezeule ce frumos miroase!exclama si incep sa fierb.
            -Seth...da-mi baiatul,ii cer din nou si toti incep sa rada.
            -Bai omule! Jur...esti nebun si insistent,pufneste enervat. Daca ti-l dau nu o sa mi-l mai dai înapoi decât atunci cand o sa vrea san.
           -Nici nu știi câte dreptate ai,agori mou,spun si isi da ochii peste cap.
           -Ba chiar stiu,mi-o trântește.
          Face un pas în fata si ranjesc. Ii i-au baiatul din brate si imi bag nasul în el.
          -Dumnezeule!exclam când ii inhaleaz aroma de bebelus. Ce dor mi-a fost de mirosul asta,soptesc si ingerasul vine langa mine.
           -Doamne ce dulce e!spune Eris incet si il mangaie pe o manuta.
            -Max,da-mi-l si mie,imi cere psychi mou.
            -Ingeras...nu il dau la nimeni. E al meu..
             -De fapt e al meu si al Sandrei,dar ai noroc ca ești de-al casei,comentează imediat dracusorul.
          Mai ca nu-mi dau ochii peste cap cand il aud. Ma asez pe canapea si privesc brunetelul din bratele mele. Imi era dor sa țin un bebeluș in brate. Ma aplec sa il sarut pe frunte si inchid ochii. Imi iubesc copii mai mult decât imi iubesc viata,dar sentimentul ce il am cand imi tin nepoții in brate e ceva de nedescris. Pe toti ii iubesc atat de mult încât de multe ori ma copleșește iubire ce le-o port.
       -Max..șoptește ingerasul si deschid ochii. Mi-l dai și mie?
       Oftez si il pun pe Sin in bratele ei. Nu l-as mai lasa jos din brate,dar știu ca si ei ii e dor precum imi e mie sa tina un bebeluș in brate. Zambesc cand il strange pe Sin la pieptul ei si vad lacrimile cum incep sa-i curga pe obrajii atunci cand il saruta pe frunte. Mi-a placut mereu sa o vad cu un copil în brate,de aia nici nu am lasat-o sa respire cand am fost tineri,iar diferenta de varsta dintre Seth,Eris si Hera e una foarte mica. Am vrut o familie cu ea. Mi-am dorit 2 copii si pana la urma am făcut 5,iar acum am ajuns sa-mi tin in brate si nepoții. Nu am cum sa-mi doresc ceva mai mult de la viata. Ei sunt totul pentru mine.
        Nu o sa conștientizeze niciodata nici unul dintre ei ce inseamna asta pentru mine,dar ei sunt cadourile ce imi bucura sufletul in fiecare zi. Asa nebuni,rai si pacatosi cum sunt. Sunt ai mei,iar eu ii iubesc la nebunie,iar pe ea o iubesc pana la sfârșitul timpului si dincolo de el pentru ca ea e i miss mou psychi si alături de ea am ajuns sa-mi trăiesc propriul vis.

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum