Enzo:
-Care-i treaba?se interesează Codin.
Sunt la sala. E trecut de ora 20 si sunt doar eu cu el. Amandoi alergam pe banda de vreo 15 minute,iar eu nu am scos nici un cuvânt pe gura in tot acest timp.
-Deci...insista si imi arunca o privire curioasa. Nu mi-ai răspuns la întrebare. Te vezi sau nu cu vreo gagică?intreaba si clatin din cap.
Inspir adânc cand ma dau jos de pe banda si o opresc. Ma indrept spre peretele cu oglinzi,i-au 2 greutati de 18 kg fiecare si incep sa le ridic la piept.
-Ce naiba ai,omule? In ultima vreme parca nu mai ești tu!
"Mie imi povestești? Sa vezi ce mișto e sa trăiești în pielea mea in ultima vreme. Sunt in Iad. Acolo sunt."
Vine langa mine si isi scoate telefonul,butoneaza ceva pe el,apoi isi ia si el o pereche de greutăți si incepe sa chicoteasca.
-Am chemat 2 tipe încoace...o sa ajungă în jumătate de ora. Poate asa ai să-ți revii.
Il vad in oglinda cum ranjeste ca un idiot si imi dau ochii peste cap. Suntem prieteni,ne cunoaștem din facultate,iar mai nou e antrenor la sala mea.
In timp ce el incepe sa joace ca un drac din sprancene,eu ma gândesc la ideea lui si ajung in scurt timp sa cred ca nu e chiar atat de rea.
"Poate ca asa reușesc sa mi-o scot din cap. Cred ca as reuși sa o fac mai repede dacă nu ar trebui sa o vad zilnic la scoala,dar poate ideea lui o sa ma ajute cat de cat sa imi iau gandul de la diavola ce imi fuge mereu prin minte."
Las greutățile jos din mana cand apele incep sa curgă pe mine si desfac o sticla de apa,dupa beau mai bine de jumătate din ea si mai fac cateva tracțiuni la bara pana sa apara cele doua tipe.
-Au ajuns!ma anunta in timp ce se deplasează spre usa dubla de la intrare,iar cand o deschide in sala intra o satena si o bruneta.
"Perfect!"
-Pe care o vrei?intreaba idiotul cand se apropie de mine.
Strang din dinți și o apuc pe bruneta de mana cand ajunge in fata mea. O trag dupa mine si nu ma opresc pana nu ajung cu ea in biroul meu.
-Apleaca-te,ii cer cand intram inauntru si o conduc pana in dreptul biroului.
-Dar ce dur ești,chicoteste si ii trantesc o privire seaca.
"Nu am chef de stat la taclale. Vreau sa intru mai repede in ea ca sa-mi scot pustoaica din cap."
-Stii...mie chiar îmi place sa fiu dominata,replica pe un ton senzual in vreme ce eu i-au un prezervativ din sertarul biroului si ma apropii de ea.
-Apleaca-te,ii repet fara sa ii bag remarca in seama si ma postez in spatele ei.
Imi scot scula din pantaloni si rulez prezervativul pe ea,dupa pun o palma pe birou,iar cu cealalta ii ridic rochia peste fund si ii trag chiloții la o parte. Imi prind scula in pumn si o trec printre labiile ei,iar bruneta isi departeaza mai mult picioarele si se lipește mai tare de suprafata biroului.
Tipa cand ma infing in ea,apoi incepe sa gafaie cand incep sa i-o trag fara pic de mila. Fiindca asa imi place mie sa fac sex. Dur,brutal,murdar,uneori chiar dureros si foarte pacatos.
-Daaaa!!!urla cand o apuc cu ambele maini de solduri si incep sa ma izbesc de ea.
Parul brunet incepe sa i se miște intr-o parte si in alta,iar mintea mea zboară imediat la diavola ce imi mănâncă sufletul inca din prima clipa in care am intalnit-o.
Marai fiindca nu imi pot bloca gândurile sa se mai indrepte spre ea si incep sa ii dau palme tipei peste fese,dar o fac de ciuda si nu de placere. Pentru ca sa fiu al naibii de nu o vreau pe ea. Vreau sa o fac sa urle de placere. Vreau sa simt cum tremura carnea pe ea. Imi doresc sa o simt sa o miros si sa o gust. Am nevoie de diavola ce mi-a facut creierii praf.
"Cazzo! Imi pierd mințile din cauza ei!!!"
Cu gândul la ea imi inclestez maxilarul si inchid ochii. Chipul ei se contureaza perfect in mintea mea si gem grav cand ii vad buzele roșii si cărnoase,apoi inspir adanc cand am impresia ca-i simt prezenta in mine. A ajuns sa ma obsedeze si pot sa jur ca in clipa asta mirosul ei de cacao imi inunda narile si am impresia ca-i aud pana si rasul melodios in cap.
Intru brutal in tipa bruneta din fata mea si o strang tare de solduri in vreme ce continui sa ma gandesc la ea si sa mi-o imaginez in tot felul de poziții.
Marai ca un demon cand oragasmul imi strabate sirea spinării,iar un urlet ii părăsește buzele brunetei atunci cand ma infing pentru o ultima data în ea. Cu respirația sacadata deschid ochii si ies din ea imediat ce placerea imi trece,apoi imi scot prezervativul si il arunc la cos.
-Ei bine...asta a fost...se oprește cand nu-si găsește cuvintele si ii trantesc din nou o privire seaca.
-O greșeală,i-o tai si se schimba imediat la fata.
-Dar...
-Doar pleacă,marai in timp ce isi trage rochia peste fund.
-Nesimtitule!!exclama si iese vijelios din birou.
Ma trantesc pe scaunul din piele și inchid ochii in vreme ce imi las capul pe spate si oftez zgomotos.
"Dio! Am sa innebunesc. "
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...