Capitolul 9

1.2K 84 9
                                    

      Lex:

    Ies din baie cand Max intra in dormitor si ridic dintr-o sprânceană cand imi dau seama ca e nervos. Se opreste in mijlocul camerei si incepe sa-si treacă o mana prin par in timp ce priveste in gol,iar eu nu înțeleg de ce naiba e atat de agitat.
    Ma apropii incet de el si imi trec un brat in jurul gatului sau,iar cealaltă mână mi-o pun usor pe pieptul lui.
     -Ce s-a întâmplat,Max?intreb soptit si isi lasa capul in jos ca ma privească.
      Ofteaza lung si ma strange tare in brate.
      -Max...ma sperii,spun cand ii simt inima in piept cat de tare bate.
      -Eu...zice si inghite in sec,apoi ma ridic in brate si ma pune pe pat.
      Stau în fund si se asaza în spatele meu,dupa imi înconjoară talia cu bratele si imi las capul pe umarul lui.
     -Ce e Max?intreb si intorc capul spre el.
      Ma saruta incet pe frunte si sta cu buzele lipite mai multe de cateva secunde,dupa ma priveste adanc in ochi si vad abisurile cum se intuneca din ce in ce mai tare,semn ca ceva l-a tulburat rau de tot.
     -Tocmai am vorbit cu Eris.
     -Si?intreab cu sprâncenele arcuite.
     -A spus ca l-a găsit pe psychi...raspunde cu greu si ma abțin sa nu rad când il aud cat de gâjâit scoate cuvintele pe gura.
      -De asta ești nervos?
      Ma sageata cu privirea,iar buzele si le strange într-o linie subtire.
      -Da! Pentru ca am spus ca nu am sa o las sa aibe iubit pana nu face 20 de ani cred...
       Acum chiar ca bufnesc in ras pentru ca nu ma mai pot abține cand ii vad fața împietrita de durere.
      -Sfinteee!!! Max...pentru atat esti supărat și nervos???intreb printre hohote de ras.
      Maraie si intr-o secunda ma intinde pe spate in pat. Se urca peste mine si imi prinde încheieturile mâinilor,apoi le ridica deasupra capului meu.
      -Razi de suferinta mea,îngeraș??haraie ca un demon si un alt hohot de ras imi părăsește buzele.
      -Nu inteleg de ce ești supărat,Max?intreb si isi lipeste soldurile de mine,iar erectia lui o simt prin materialul pantalonilor de pe el cand imi presează abdomenul.
      -Pentru ca e koritsáki mou si e prea micuta,maraie din nou cuvintele si ma musca cu ciuda de buza de jos.
      Icnesc si sasai cand dintii lui imi sfâșie buza,apoi incep sa ma zvarcolesc sub el.
      -Max...esti belea!spun cand imi da drumu la buza.
       Isi baga nasul intre sanii mei si inspira adânc.
      -Dar nu vreau sa aibe pe nimeni deocamdată,zice incet.
      -Da-mi drumu la maini,ii cer si imi eliberează incheieturile,apoi ma atinge incet cu degetele pana in dreptul coatelor,dupa coboara pana imi prinde sanii in palme si incepe sa-i maseze.
      Gem si ma arcuiesc de spate. Trage de materialul cămășii de noapte ce o am pe mine pana cand sanii imi ies afara si incepe sa-mi linga sfarcurile pe rand.
      -Max...gem si incep sa-l mangai pe spate.
      Ridica ochii demonici in ai mei si imi prinde un san in gura. Incerc sa ma concentrez pe ce am sa-i spun, dar nu ma ajuta de loc faptul ca isi strecoară mainile pe sub cămașă si imi prinde fesele în palme.
      -Max...nu fii supărat. Dacă l-a găsit pe psychi e de bine. Știi bine lucru asta,replic gâfâind si tip cand ma musca de sfarc.
      Vine deasupra mea și isi pune palmele pe o parte si de alta a mea,iar ochii lui imi ard pielea la cat de intens ma priveste.
     -Stiu,la dracu...maraie din adancul gatului. Dar tot nu îmi convine.
     Imi strecor mainile pe sub tricoul lui si il ridic in sus.
     -Lasa Max...ca ai sa te obișnuiești cu ideea,zic si scot tricoul de pe el.
     -Dumnezeule,îngeraș! Cum de ești atat de calma?intreaba in timp ce scoate cămașa de pe mine.
     -Sfinte! Da ce vrei sa fac Max? Ma bucur ca l-a găsit pe psychi. Trăim în povestea asta cu jumătățile de o viață. Știi foarte bine cum se simte. Nu inteleg care e problema?
       Pufneste,dupa imi da chiloții jos de pe mine,apoi sa dezbraca la randul lui si vine deasupra mea. Isi lipeste penisul de mine si imi departez mai mult picioarele ca sa-i fac loc.
      Ranjeste ca un nemernic,iar starea de spirit i se schimba imediat. Abisurile negre incep sa arunce umbre si le simt prezenta intunecata peste tot pe mine.
      -Probabil nu e nici o problema...trebuie doar sa accept ca fetita mea nu mai e chiar o fetita,spune inainte sa-si zdrobească buzele de ale mele.
    "Hai ca ne indreptam pe drumul cel bun. Măcar s-a mai liniștit."
      Isi baga agresiv limba in gura mea si ma saruta cu duritate,iar eu imi infing unghiile in spatele lui si incep sa-l zgârii.
     -Ahh...psychi mou,maraie peste buzele mele iar tonul intunecat din vocea lui ma invalui din cap pana-n picioare si ma infior toata.
      Se ridica in momentul in care aerul incepe sa sfaraie in jurul nostru si ma întoarce pe burta,apoi ma prinde de solduri si imi ridica fundul în sus.
     -Hmmm...geme apreciativ si isi trece doua degete printre labiile mele. Ce udă ești,îngeraș...continua si gem prelung.
     -Haide,ii cer si imi imping fundul spre el.
      Imi da o palma la fund si suspin de placere. Ma patrunde cu degetele si imi mai da o palma la cur.
      -Ahhh!!!tip si isi infinge degetele mai adanc in mine.
      -Se agapo,sopteste si ma saruta pe fesa ce tocmai mi-a lovit-o.
      Incepe sa isi miste degetele mai repede in mine si ma imping la rândul meu in spate. Maraie,dupa isi scoate degetele si ma prinde strans de fese,apoi le departeaza cat poate de tare.
      -Max...gem cand isi trece limba de pe clitorisul meu,printre labii si urca cu ea pana intre fesele mele.
      -Dulceee...șoptește si repeta mișcarea.
      -Hmmm...gem si din nou ma linge.
      -Atat de dulce...murmură cuvintele cand se oprește în dreptul labiilor mele si ii simt repiratia fierbinte peste ele.
     -Te rog,ii spun cand vad ca nu face nimic ci doar sta si ma priveste.
     -Dulcea mea Lex...șoptește si un curent de electricitate imi strabate tot corpul cand ii aud glasul încărcat de dorinta.
     - Ya tebya lyublyu,Max,soptesc si in secunda următoare ii simt buzele pe mine.
     -Dumnezeule! N-am sa ma sarut niciodata de tine,spune incet,dupa imi cuprinde clitorisul intre buze si incepe sa-l suga.
     Ma infior toata,iar pielea mea se face de gaina. Vocea lui ragusita si joasa are încă același efect asupra mea. Incep sa ma misc si sa ma frec de gura lui,apoi suspin cand isi scoate limba si o trece printre labiile mele,dupa o baga înăuntrul meu si incepe sa o miste.
     -Sfinte,Max!tip cand isi apasa gura mai tare pe mine,dar nu durează mult si se îndepărtează cand bufneste intr-un ras de om nebun.
     -Sfinte Max???asta e noua îngeraș,spune râzând si isi baga din nou doua degete in mine.
     Respiratia ni se accelereaza cand le îndoaie si incepe sa le miste repede,iar caldura isi face simțită prezenta în pântec.
     -Mai repede,ii cer cand simt orgasmul cum se apropie.
       Isi misca degetele cu mai multa asprime,iar orgasmul ma loveste in secunda in care limba lui apasa pe anusul meu.
     -Ahhhh!!!tip si incep sa tremur.
     Isi misca degetele in continuare in mine si limba la fel.
     -Sfinte cat de pervers esti!exclam cu respirația întreierata.
      Un hohot sinistru ii părăsește buzele si vine deasupra mea cand corpul mi se linisteste iar convulsiile imi dispar. Ma ridic și sprijin pe brate,iar el isi lipeste pieptul de spatele meu. Scoate degetele din mine si mi le baga in gura. Incep sa le sug in timp ce își prinde cu cealaltă mână penisul si il trece printre labiile mele ude. Il musc de degete cand ma pătrunde dintr-o miscare,dar imediat le dau drumu cand primesc o izbitura si deschid gura,iar un geamăt imi iese din piept si imi părăsește buzele.
      -Pervers sunt de cand ma stii îngeraș,te miri cumva?imi șoptește la ureche si mai primesc o izbitura.
     Ranjesc si ma imping cu fundul în el.
     -Te ador,ii spun si mai primesc o izbitura.
     -Te venerez ca pe o zeita,sopteste si ma pregătesc pentru următoarea izbitura.
     -Esti al meu intunecatule!tip cand ma pătrunde cu forta. 
     -Pana la sfârșitul timpului și dincolo de el.
     -Exact,raspund si aerul imi părăsește plămânii brusc cand se impinge inca o data atat de adanc incat imi taie respirația.
      Se ridica in genunchi si ma prinde de solduri,apoi intra dur si de fiecare data sa izbeste mai tare de fundul meu.
     -Haide!imi cere si primesc doua palme zdravene peste fese.
      Ii simt muschii cum se încordează si ma strange mai tare de fese. Imi dau capul pe spate imediat ce caldura imi invadeaza corpul,iar orgasmul il simt cum e tot mai aproape cu fiecare izbitura mai brutala de a lui.
      -Max...gem si il scoate din mine,doar ca mi-l bage în fund.
      Tip cand ma penetrează și il baga tot intr-o miscare,apoi incepe sa se izbească la fel de nemilos in mine.
     -Haide psychi mou,imi cere din nou si mai primesc doua palme la fund.
      Las orgasmul sa ma cuprinda si gemete de placere imi parasesc buzele cand incep sa pulsez in jurul lui,iar corpul începe sa imi tremure incontrolabil.
     -Da,la dracu!urla si mai primesc doua palme,apoi se infinge tare in fundul meu si ii simt jeturile calde de sperma cum patrund adanc in mine.
      Bratele imi cedează si cad pe saltea,iar el se lasa in jos si ma saruta intre omoplați.
      -Esti bine,psychi mou?intreaba incet si ma mai saruta o data pe pielea fierbinte.
      -Da...șoptesc si abia mai respir.
      Se mai impinge de cateva ori in fundul meu,apoi iese incet din mine si se întinde pe saltea,iar eu ma urc peste el. Ma managie incet pe spate,apoi imi masează fesele si ma aplec sa il sărut.
       -Esti mai bine acum?spotesc peste buzele lui.
       -Da...dar tot nu îmi convine ca Eris la găsit pe psychi,raspunde si chicotesc cand il aud.
       -Lasa Max...ai sa te obișnuiești tu intr-un final...sper.
       Ma priveste serios,dar eu nu ma pot abține sa nu ranjesc.
      -Ma bucur ca nu te fac sa razi,îngeraș.
      -Mda...si eu ma bucur ca nu o faci Max.
       Ma lipește de pieptul lui si imi i-a buzele cu asalt. O mana ii ajunge in parul meu si imi trage capul mai mult spre el. Limba lui o gaseste pe a mea si incepem sa ne sarutam ca doi flamanzi.
      -Se agapo psychi mou,murmura peste buzele mele.
     - Ya tebya lyublyu,Max,raspund si ne lasam cuprinși de pasiune.
       "Ma bucur ca e puțin mai bine...dar sper sa faca cumva pace cu nebunia din capul lui si sa o lase pe Eris sa respire. Nu sa-i fie un ghimpe intre coaste acum ca l-a găsit pe psychi."
   
    
 
     

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum