Eris:
Ma pun la linia de start si incep sa spumeg de nervi.
"Cum dracu sa am eu norocul asta? Tot timpul sa fiu intr-o competitie cu idioata asta chiar și atunci cand nu vreau."
Astăzi ne întrecem,iar eu o am ca adversara pe blonda idioata.
"Mda...ce sa zic? Sunt o norocoasa si nu alta,nu?"
Inspir adanc atunci cand brunetul meu incepe numărătoarea inversa,iar cand da startul,o zbughesc imediat din loc.
Avem de făcut 3 ture de teren și chiar dacă nu ma dau în vânt după sport,nu o pot lasa pe idioata sa câștige.
Cu transpirația curgandu-mi pe la tample trec in mare viteza linia de start pentru a doua oara si imi oblig picioarele sa alerge mai tare. Pe la jumatatea terenului prind un avans considerabil,iar toata clasa incepe sa urle si sa fluiere de fericire.
-Hai Chronis!urla psychi mou ca sa acopere larma din jurul lui si as zambi dacă as putea,dar sincer,abia mai pot sa respir.
-Pe mine nu ma încurajați,domnu diriginte?o aud pe idioata si m-as opri ca sa-i scot dintii din gura,dar chiar vreau sa câștig întrecerea asta ca să o umilesc încă o data.
Sa vadă ca niciodată nu e bine sa te pui cu un membru Chronis. Asa ca...imi inclestez dintii si ma forțez sa alerg mai tare.
-Si tu...hai o data!râvnește pe un ton sec in timp ce eu trec pentru a treia oara linia de start.
Toti incep sa urle la mine sa ma misc mai repede și cu cât ma apropii mai mult de final cu atat aclama mai tare.
-Hai E-ris! Hai E-ris!
Doar asta aud pe tt parcursul turei,iar cand ma apropii pentru ultima data de linia de start,imi tin respirația si ma oblig sa grăbesc mai tare pasul. Fug ca nebuna,iar cand trec dincolo de linie,toti incep sa sara in sus de bucurie. Nu stiu daca o fac într-adevăr pentru mine s-au pentru faptul ca am umilit-o pe idioata,cert este ca toti urla si bat palmele intre ei.
Eu in schimb imi duc o mana la inima cand inchei cursa si incerc pe cat posibil sa imi reglez respirația. Inspir adanc pe nas și expir lung pe gura,iar dupa cateva secunde,bataile inimii incep sa mi se domolească. Insa nu apuc sa-mi revin cum trebuie in fire,pentru ca simt degetele cuiva in parul meu,apoi forta cu care ma trage de cap,ma obliga sa fac un pas în spate.
-Te omorrrrr!!!!urlu cand imi dau seama cine e.
Imi da drumul la par cand imi aude vocea monstruoasa si ma îmbrânceste pe la spate. Fac un pas în fata si imediat imi strang degetele in pumni pregatindu-ma sa atac.
-NU!!! Eris! Nu!il aud pe psychi mou,dar e prea târziu.
Ma intorc dintr-o singura miscare si ii trantesc doi pumni în plina fata idioatei ce deja a început sa ma calce rau de tot pe coada. Cu furia involburandu-se prin venele mele,nu mai gândesc si ma reped spre ea. De data asta ii dau un pumn în stomac și scoate un geamăt de durere,apoi se apleaca in fata,iar eu ii trantesc un genunchi direct in gura ce o face sa icneasca.
-Eris!!!tuna vocea groasa a lui psychi cand Irina cade pe terenul de sport.
"M-am saturat de ea! O omor!"
Ma urc peste trupul ei manata de dracii ce ard în mine si ii mai dau un pumn în fata. Ridic din nou bratul ca sa-i mai trântesc una,dar nu mai apuc sa o pocnesc pentru ca psychi mou ma imobilizeaza si salta de pe ea.
-Te omorrr!!!urlu ca nebuna si incep sa ma zbat ca sa ma eliberez din strânsoarea brunetului meu.
-Diavolaaa,maraie cat sa-l aud doar eu,apoi ma pune jos dupa ce face câțiva pași în spate si il omor din priviri.
-Ea a sărit prima la bătaie!!!urlu ca turbata la el si gesticulez ca nebuna.
-Calmeaza-te,maraie printre dintii inclestati si ochii ii ard în cap.
-Sa ma calmez?intreb vexata. Da sigur!!! Cum sa nu?? Intreb ironic. Dupa ce o omor am sa ma calmez!!ma rastesc si dau sa trec pe langa el,dar ma prinde de un brat si ma tine în loc.
Incep sa marai in vreme ce idioata se ridica singura de pe jos si imi tranteste o privire încărcată de venin.
"De pun mana pe tine am sa-ti rup gatul!"
-Angioletto,calmeaza-te,imi șoptește,dar sunt prea plina de nervi ca sa-l ascult.
-O omor!harai amenințător.
-Linisteste-te fir-ar sa fie,sopteste la limita răbdării. Promit ca am sa ti-o trag cand ajungem acasa pana scot toti dracii din tine diavola,dar acum potoleste-te. Ma ocup eu de ea.
Inspir adânc cand il aud si imi inclestez maxilarul in vreme ce imi strang degetele in pumni. Ma forțez sa raman pe loc,dar tot continui sa o omor pe idioata din priviri. Il vad pe psychi cum trece pe lângă mine cand realizează ca am sa stau potolita si se postează in fața mea,apoi urla atat de tare ca ma face si pe mine sa tresar.
-In biroul directorului. Acum!!!
O vad cum isi șterge cu o mana sangele ce ii curge din nas și cu pasi impleticiti ce îndreaptă spre ieșirea din sala. Imi vine sa merg după ea ca să o joc in picioare,dar maraitul lui psychi mou ma opreste din orice miscare as vrea sa fac.
-Toata lumea in clasa,haraie,iar eu sunt singura ce raman pe loc.
Fără sa scoată vreo unul un cuvânt pe buze,se pun toti in miscare si o urmează pe idioata de Irina.
-Sa dea dracu sa imi ții morala ca sar la gatul tău în secunda doi!ma zburlesc la el cand rămânem singuri pe teren.
Ranjeste ca un nemernic,dupa ma prinde de mana si ma trage dupa el. Inchide usa dupa noi cand ajungem in biroul lui si isi zdrobește imediat buzele de ale mele.
-Mio Dio,angioletto...mai ca nu i-ai rupt capul,spune amuzat printre saruturi si ma strange cu forta la pieptul sau.
Incepe sa-mi devoreze gura,iar eu imi bag degetele in parul lui.
Dorinta din mine i-a locul nervilor si ma înfierbânt in mai puțin de cateva secunde cand adanceste sarutul. Ma gândesc cât de bine ar fi sa poată sa se ocupe aici si acum de mine ca sa nu mai fiu nevoita sa astept pana ajungem acasa,dar știu ca i-as cere imposibilul dacă i-as spune ce vreau in clipa asta de la el,asa ca o las balta.
-Diavolaaa ti amo,geme peste buzele mele si incep sa vibre cand imi prinde buza de jos intre dinti si incepe sa mi-o muste.
Flacarile imi incendiaza interiorul cand mainile lui incep sa se plimbe peste tot pe mine si un suspin de placere imi iese din adancul gatului.
-Ma ocup de tine cand ajungem acasa,vita mia. Acum trebuie sa ajung in biroul lui Rossi,spune si ma bosumflu imediat.
-Bine,soptesc si ma retrag din îmbrățișare.
-Nu te supara vita mia...dar chiar trebuie sa ma ocup de idioata aia.
"Stiu...dar mintea mea acum nu mai gândește cum trebuie din cauza dracilor ce vor sa ii întâlnească pe ai lui. Pfff...abia aștept sa ajungem la el acasă...fiindca o sa aibă de furca cu mine la cati nervi a putut sa-mi provoace idioata aia."
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...