Enzo:
Cobor scările cu zeita in brate si pufnesc incet cand il vad pe Max cum sare de pe fotoliu si vine spre mine.
-A mea...spune si intinde bratele spre mine.
Oftez si clatin din cap. Îi pun ingerasul in brate si il vad cum incepe s-o adulmece.
"Nu am nici o șansă cu el. Dacă nebunul de Seth nu are,eu nici măcar nu ma mai obosesc cu el. Oricum tot cum vrea el iese."
-Koritsáki mou...șoptește si incep sa rad incet.
-Ai grija de ea cât timp îmi fac și eu o cafea?intreb si ma sageata cu privirea.
-Din partea mea poți sa dispari pentru cateva ore,imi spune si se întoarce pe calcaie.
Strange fetita la piept si il aud cum ofteaza.
-Dumnezeule! Ce dor mi-a fost sa am copii mici in casa,ii spune lui Lex si se aseaza langa ea pe canapea.
Imi îndrept pasii spre bucătărie si scot o cana din dulap,dupa imi pun de o cafea.
-Cum e Eris?
Intorc capul cand Hera intra in bucătărie si zambesc cand se apropie de mine.
-E bine. Acum face o baie.
Venus are doar o luna si angioletto e epuizata. Fetita se trezeste din 3 in 3 ore sa manance la san,iar ea nici bine nu adorme dupa ce o alăptează ca plansul zeiței o trezeste din nou cand i se face foame.
-Psychi! Ce faci?intreaba Seth cand intra in bucătărie si scoate o cana din dulap.
Pufnesc cand il aud si nebunul incepe sa chicoteasca.
-Hai nu te supara,zice si isi trece un brat pe dupa gatul meu.
-Esti nebun,i-o trântesc si el aproba din cap.
-Adevarat.
-Dupa ce trec sărbătorile de iarna eu si creata va botezam teroriștii.
Întoarcem amandoi capul spre Ares si bufnim in ras cand incepe sa joace din sprancene.
-Bine,spun pentru ca știu sigur ca Eris s-ar bucura ca ei sa o facă.
-Mie îmi convine,spune si Seth.
Imi pun o lingurita de zahar in cafea si pornesc din nou expresorul cand Ares isi pune cana ca sa-si faca si el una.
-Unde-i Sin?il intreb pe Seth cand il vad cat de linistit sta.
De cand Sin s-a născut zici ca a luat-o razna. Inafara de Max care il ia oricum din brate lui fără sa-l intereseze daca ii convine sau nu lui Seth,noi restul nu ne prea putem apropia de băiat cat timp e la Seth in brate. E innebunit dupa el.
-E la mama,spune dupa se întoarce spre Ares. Cum o s-o cheme pe terorista?
Ares se uita cand la unul cand la altul si un zâmbet ii ridica colturile gurii.
-Arthemis,spune si chicotesc.
-Bun,spune nebunul de Seth. Deci chiar avem o familie de zei,zice si cade imediat pe gânduri.
-Ce e Seth?il intreaba Ares si dracusorul clipește ca trezit din vis.
-Eu...aaa...mi s-a întâmplat ceva ciudat cand Sandra a născut,spune si ridic dintr-o sprânceană.
-Ce?intreaba Ares pe un ton grav.
Hera il priveste din cap pana în picioare si asteapta nerabdatoare răspunsul lui.
-Pai...o sa sune ciudat,dar...se oprește și întoarce capul spre Max cand intra in bucătărie.
-Zeita,imi faci și mie te rog o cafea?
-Acum pateras,spune bruneta si cauta cana lui de cafea.
-Ce aveți?intreaba Max si o strange pe Venus la pieptul lui.
-Ziceam ca atunci cand am dus-o pe Sandra la spital sa nasca. Stii ca m-a trimis dupa apa,nu?
-Asa si?intreaba Max încruntat.
-Pai...sa nu spui ca-s nebun...dar am coborât pe scări,iar cand am intrat în hol in fata liftului eram eu si Sin,iar el intreaba de Athena,spune si Ares pare vizibil șocat.
-Nu cred ca ești nebun agori mou. Nu ești primul din familia asta care imi spune ca a avut viziuni. Stai linistit,chiar nu ești nebun.
-Ah! Mersi,dar acum poate ai sa-ti schimbi părerea si chiar ai sa ma crezi nebun.
-De ce?intreaba Ares precaut.
-Pentru ca...spune si ne privește pe fiecare,apoi inghite nodul din gat si continua. Ochii mei...străluceau si la un moment dat au devenit albi... apoi mi-am auzit propria voce in cap. Adică eu cel din lift am vorbit în capul meu cel din hol. Intelegi ce vreau sa spun? Cum explici asta?
Max se uita la Ares si Ares la Hera. Seth se uita la ei si clatina din cap.
-Poate totuși sunt nebun...
-Nu ești,i-o taie Ares imediat. Cati ani aveai cand te-ai văzut?
-Nu stiu...25 sau 26? Nu cred ca Sin avea mai mult de 5 sau 6 ani,hai maxim 7...dar nu cred ca era asa mare.
-Ciudat...spune Max si o priveste intens pe Hera. 5 sau 6 ani zici,hm?intreaba taraganat.
-Da...de ce?
-Hades e prea mic ca sa isi găsească jumatatea inca...sau ma rog si daca o găsește oricum e încă un copil...deci nu se poate intampla cine știe ce,dar tu Hera...spune Max si o fixează cu privirea,apoi clatina din cap.
-Crezi ca Hera e de vina ca a avut el viziunea asta?intreaba Ares.
-Sunt sigur. Ma întreb cine iti e jumatate zeita,spune Max incet si Hera inghite in sec.
-Ramane de văzut...cine știe,poate totuși nu se întâmplă nimic,spune Seth si isi ia cana de cafea în mana. Hai sa mergem in living.
Ne luam fiecare cana de cafea si il vad pe Ares si pe Max cum cad pe gânduri.
"Habar nu am ce naiba se întâmplă. Stiu ca sunt nebuni si legenda cu jumătățile am ajuns sa o trăiesc pe propria mea piele,dar am un sentiment ciudat cand ii vad pe amandoi asa îngândurati."
Zambesc si starea de spirit mi se schimba radical cand imi vad bruneta pe canapea in living. Ma pun langa ea si las cana pe masuta. O trag in bratele mele,în timp ce Seth o ridica pe Sandra de pe fotoliu si se aseaza in locul ei,dupa o trage in poala lui. Ares se pune si el pe un fotoliu,iar Dionys si Rhea se urca imediat la el in brate,iar Hera se aseaza pe canapea langa Lex.
-Esti bine psychi mou?intreaba Ares cand Cleo coboara treptele si vine spre noi.
-Da,spune incet si se aseaza langa angioletto.
Mai are 4 luni si naste.
-Deschid eu!striga Hades cand soneria se aude în toată casa.
Imi sarut bruneta pe frunte si ridic surprins din sprancene cand il vad pe Rossi si pe Sofia cum vin in urma lui Hades.
-Buna ziua!spun amandoi si ma ridic de pe canapea.
-Ciao,le spun cu jumatate de gura.
-Lorenzo...spune Sofia cu lacrimi în ochi.
-Da?
-De ce nu ne-ai anunțat ca a născut?ma întreabă si pufnesc.
-A născut cine? Soția mea? Sau Eris? Pentru ca știi...asa o cheamă? Plus de asta,de ce sa o fi facut? Sau ati uitat ultima noastră întâlnire?
-Noi...spune Sofia cu voce tremurand.
-Am venit sa ne vedem nepotica,continua Rossi pe un ton ferm.
"Nu ma innebuni..."
-Ai lasa-ma...spun pe un ton sarcastic.
-Lorenzo,stiu ca nu ne-am înțeles in ultima vreme,dar...
-Noi nu ne-am înțeles niciodată,i-o tai sec Sofiei si face ochii cat cepele la mine.
-Te rog Lorenzo. Doar lasa-ne sa o vedem,ma implora cu lacrimi în ochi.
Imi intorc capul cand angioletto vine langa mine si ma prinde incet de mana.
-E ok,spune si ma priveste zambind,dupa isi intoarce capul spre ai mei. Buna ziua. Eu sunt Eris,spune nebuna chicotind. Haideți...intrati.
Ne intoarcem pe calcaie si mergem la canapele. Privirea lui Max deja mocnește cand ii vede pe ai mei ca se apropie de el.
-Buna ziua,ii saluta Sofia pe toti si face pasi mici spre Max.
-Buna,saluta Ares si Cleo.
Il vad pe Seth cum strâmbă din nas și il vad si pe Max cum o strange pe Venus la pieptul lui. Imi musc limba ca sa nu bufnesc in ras și o lipesc pe diavola de pieptul meu.
-Buna. Vreți sa va fac o cafea?intreaba Lex amabila si il pune pe Sin in bratele Herei.
-Da...mulțumim,raspunde Rossi.
-Ea e Venus,spune angioletto cand se desprinde din bratele mele si merge langa Sofia.
-Pot sa o tin în brate?intreaba cu voce mica si putin nesigura.
-Nu,maraie Max la ea si acum chiar incep sa rad.
Ii vad pe ai mei cum intorc capul spre mine si ma privesc ca pe un nebun cand incep sa rad in hohote.
-Daca Venus e in bratele lui Max puteți doar sa o priviți,spun si ticălosul ranjeste.
-Exact,le spune si imi face cu ochiul.
Rossi si Sofia se pun pe canapea langa el si o vad Sofia cum intinde mana sa o mangaie incet pe micuta.
-Lei e bellissima.(E frumoasa),
sopteste si lacrimi ii curg pe obraji.
-Cum ai vrea sa fie? Părinții ei sunt urâți?o întreabă Max si il vad pe Rossi cum se abține sa nu comenteze ceva caracteristic lui.
"Asta chiar e o nebunie. Stiu cum sunt ai mei. Mereu vor sa para ceea ce nu sunt. Familia noastră e orice altceva,dar nu e perfecta asa cum vor ei sa lase impresia si dacă am invatat ceva de cand stau in casa Chronis,este ca lor nu le place prefăcătoria,la fel cum nici mie nu îmi place. De aia Max isi si provoacă ca sa isi dea arama pe față."
-Nu...nuuuu....se grăbește Sofia sa-i raspunda. Doar ca e atat de frumoasa! Pot sa o tin puțin in brate?intreaba cu speranța in glas.
Max ridica privirea spre mine si incuviintez din cap. Ofteaza si ii da fetita,iar angioletto imi face cu ochiul si imi zambeste ca un inger. Lex vine cu cele doua cafele si le pune pe masuta in fata lor,apoi zambeste si ea cand o vede pe Venus in bratele Sofiei. Isi muta dupa privirea pe Max si incepe sa chicoteasca. Rad incet cand il vad ca isi da ochii peste cap si se citește pe fata lui ca nu-i convine de loc situația. Ma pun pe canapeaua din fata lor si angioletto se aseaza in poala mea.
-De unde ați aflat?intreb si Rossi ma fixează cu privirea.
-Nu e greu sa socotești 9 luni Lorenzo,mi-o trântește sec si ridic dintr-o sprânceană la el.
-Regleaza-ti tonul domnule director,ii cere Max pe un ton badjocoritor. Daca nu ti-ai dat seama,aici nu ești la scoala. Tocmai ai intrat în cusca cu lei,iar dacă il superi pe agori mou o sa te facem bucatele.
Inspira adanc si deși nu înțelege ce inseamna agori mou,tonul dur a lui Max il face imediat sa-si schimbe atitudinea.
-Imi pare rău...imi pare rău pentru tot ce am spus sau am făcut,spune si raman surprins când il aud.
-Bine...spun șocat.
"Niciodata in viata mea nu l-am auzit sa-si ceara scuze. Mai ales de la mine."
-Vreau sa facem cumva sa ne înțelegem,continua el. Noi ne dorim sa o vedem pe micuta crescând sub ochii noștri.
-Venus nu o sa rămână niciodata doar cu voi doi. Venus nu o sa doarma niciodata la voi,ii spune Max categoric si din nou bufnesc in ras.
-Asta hotărăsc eu si angioletto,ii spun si el se incrunta la mine. Dar...are dreptate,spun si imi mut privirea inapoi pe Rossi. Nu imi doresc ca fetita mea sa sta nici o clipa în casa voastră. Eu am stat acolo atatia ani si crede-ma,abia am așteptat sa plec. Nu imi doresc asta nici macar o clipa pentru fetita mea.
-Lorenzo,spune Sofia cu glas frant.
-O sa puteți veni în vizita. Nu ma deranjează,dar Venus nu o sa doarma niciodata la voi decât dacă ea o sa isi dorească neapărat lucrul asta.
-Ceea ce nu cred ca o sa se întâmple vreodată,imi șoptește angioletto la ureche.
Sunt conștient si eu de asta. La cum se comporta Max si Lex cu ea,nu cred ca o sa-si dorească sa fie în alta parte decât în casa asta.
-Cred ca ii e foame,spune Sofia cand ingerasul incepe sa planga.
Angioletto sare ca arsa din bratele mele si se repede la ea. Zambesc si ma ridic in picioare.
-Pai...ce sa spun? Cu timpul poate chiar o sa reușim sa ne înțelegem,dar acum ma scuzați,trebuie sa merg cu fetele mele.
Amandoi se ridica si ma îmbrățișează pe rand.
-Am sa te mai sun,imi spune Sofia.
-Bine. Ciao...spun si ma intorc pe calcaie.
Urc scările si ma indept spre dormitor. O găsesc pe angioletto cu un san scos afara din bluza si Venus trage cu putere din el. Ma pun in spatele brunetei mele si imi trec un brat peste ea,iar cu palma o mangai incet pe Venus.
-E bine ca au făcut primul pas,imi spune incet.
-Probabil,dar e mult de munca ca sa reușim sa ne facem relația.
-Macar incearca sa o repare psychi mou.
Oftez si imi pun bărbia pe umarul ei. Imi lipesc pieptul mai tare de spatele ei si amandoi privim zeita cum trage guri mari de lapte.
-Mda...e de apreciat,dar tot trebuie sa treacă timpul ca sa le suport prezenta prin jurul meu. Hmm..vezi ca Ares impreuna cu Cleo vor sa ii boteze dupa sărbători pe Venus si pe Sin,spun eu ca sa schimb subiectul.
-Asta e minunat!exclama in șoaptă. O sa facem botezul de ziua mea. Daca nunta tot in ziua aia am făcut-o atunci o sa facem și botezul. Ce zici?
Ridic capul si fericirea i se citește in ochi.
-Orice iti dorești tu printesa. Stii ca nu ti-as refuza nimic.
Chicoteste si ma aplec sa o sarut. Buzele ei moi se lipesc de ale mele,iar limba mea intre printre ele si ii gust interiorul gurii. Gem incet si scula imi zvacneste in pantaloni.
-Imi e dor de tine,sopteste peste buzele mele.
-Si mie,dar trebuie sa mai așteptăm putin,angioletto.
Ne privim în ochi si încuviințeaza din cap. Ard dupa ea,dar încă nu s-a recuperat complet.
-Se agapo psychi mou.
-Nu mai mult decât mine angioletto. Ti amo vita mia.
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...