Capitolul 67

827 69 8
                                    

     Eris:

Inspir adanc si privesc lacul. Razele lunii danseaza incet pe apa,iar tot ce ma înconjoară e de vis. Hotelul in care suntem cazat e chiar pe marginea lacului Como si in jur e o liniște deplina. Locul asta pare desprins din Rai. Stam pe terasa,iar degetele lui Enzo se plimba in jos si-n sus pe coapsa mea. Am un brat trecut pe dupa gatul lui si ii stau in poala. Astazi e ziua lui si am sărbătorit in oras. Am vizitat ce nu am apucat ieri sa vedem și ce pot sa zic? Orasul Milano e splendid. E plin de muzee,biblioteci si exista o mulțime de construcții frumoase. Orașul asta e arta.
Am mai fost în Italia,dar chiar în Milano nu am ajuns niciodată,de aceea am luat si o mulțime de suveniruri ca sa duc acasă la ai mei.
-Esti bine angioletto?ma întreabă soptit si ma cuibăresc mai bine la pieptul lui.
-Da. Imi place aici.
-Si mie. O sa mai venim,vita mia.
Ridic capul si il sarut incet pe buze.
-Crezi ca apa e rece?intreb si se incrunta.
-Poftim?
-Apa din lac,crezi ca e rece?
-Vrei sa te balacesti la ora asta diavola?intreaba razand.
-Nu,spun si imi musc buza de jos.
Privirea lui se fixează pe gura mea,dupa urca incet spre ochii mei.
-Vrei sa ti-o trag in apa?intreaba soptit.
-Tu vrei?intreb in schimb.
Se uita la apa,apoi la mine si isi trece o mana prin par.
-Am o alta idee,spune si se ridica cu tot cu mine de pe scaun.
-Unde mergem?intreb cand coboara scările de la terasa.
-Mergem la piscina,unde apa e calda. In lac ai sa ingheti. Cu siguranță apa e rece și nu vreau sa sufere fetita,imi spune si incep sa chicotesc.
Deschide incet usa de la piscina interioara și nu e nimeni inauntru. Piscina e luminata doar de câteva leduri albastre ce sunt pe fundul ei in rest sala e intunecata. Ma lasa jos pe marginea ei si verifica apa.
-E buna. Hai sa iti îndeplinim fantezia,spune si isi da jos tricoul de pe el,apoi pantalonii.
Se descălța de papuci si ma ridica de jos. Isi trece incet palmele pe umerii mei si prinde de bretelele rochiei de pe mine,apoi fara sa se grăbească o da jos de pe mine. Ma mangaie incet pe solduri si privirea lui incepe sa vibreze si fiecare celula din mine incepe sa arda. Ma ridica in brate si un colt al buzelor se ridica intr-un ranjet.
-Tine-ti respiratia,imi spune apoi sare cu mine in piscina.
Isi lipeste buzele de ale mele si din nou ma saruta sub apa. Zambesc si iesim la suprafata. Ma lipeste de zid si incepe sa ma sarute incet pe gat,iar degetele si le afunda in fesele mele.
-Enzo...gem si imi trec mainile prin parul lui.
Ma ridica pe marginea piscinei si isi face loc intre picioarele mele,dupa incepe sa-mi sarute interiorul coapselor. Imi departez picioarele mai tare când trage cu doua degete de materialul chiloților si isi apropie gura de mine. Ma trage mai aproape de el si limba lui incepe sa guste fiecare particica din mine.
-O doamne!gem cand isi baga doua degete in mine.
Sunetele de placere ce imi părăsesc buzele sunt tot mai sonore si spulbera liniștea nopții.
-Enzoo...ii gem numele cand îndoaie degetele in mine si incepe sa le miste mai repede.
Il aud cum geme si ma sprijin in palme,apoi imi pun tălpile pe marginea piscinei si imi ridic putin fundul ca sa ma pot misc. Incep sa gem mai tare si mai repede cand isi apasa gura pe mine,iar orgasmul ce ma cuprinde ma lasa fără aer. Ridica ochii la mine si isi misca limba incet pe clitorisul meu. Degetele lui intra si ies lent din mine,iar corpul meu tremura pana cand orgasmul imi trece si ma lasa fără vlaga. Scoate degetele si ma saruta pe fiecare coapsa in parte,apoi isi pune degetele pe buze si scoate limba printre ele. Inghit in sec cand il vad cat de incet isi trece limba pe ele si dorinta se aprinde din nou in mine. Imi face cu ochiul,apoi un geamăt ii părăsește buzele cand isi pune degetele pe buzele mele si incep sa le ling.
-M-am gândit ca ai pofte,spune chicotind.
-Chiar voiam sa fac și eu asta,spun zambind.
Ma trage inapoi in apa si ii inconjor talia cu picioarele. Buzele noastre se lipesc intre ele si scot limba sa mi-o trec incet peste ale lui.
-Ti amo angioletto,sopteste si simt cum ma patrunde incet.
Imi prinde fesele în palme si incepe sa se miște. Inchid ochii si imi bag capul in scobitura gatului lui. Ma saruta incet pe umar si ma bucur de atingerea buzelor lui fierbinti. Intra incet,dar adanc,iar eu simt cum ma aprind toata. Apa ne mai stropește din cand în cand din cauza mișcărilor lui si am impresia ca se încălzește o data cu mine. Ma infierbant si simt ca innbunesc din cauza ritmului lent in care ma patrunde.
-Esti bine angioletto?intreaba soptit si isi unduieste soldurile.
-Daaa...gem si ridic capul.
Ne sarutam pasional,umed și inflacarat. Isi încordează soldurile si incepe sa se miște mai repede,dar nu brutal. Se freacă de mine de fiecare data când ma patrunde,iar clitorisul meu umflat de dorinta si sensibil incepe sa pulseze,iar șocurile electrice imi strabat tot corpul cand orgasmul ma invaluie.
Gem lung si el ma strange mai tare la pieptul lui. Isi lipeste fruntea de a mea si rămâne nemișcat. Respiratiile nostre sacadate incep incet,incet sa revină la normal,iar cand Enzo iese din mine ma ridica inapoi pe marginea piscinei. Imi trec degetele prin parul lui ud si ranjeste la mine.
-Ti-a plăcut zeita?intreaba cand iese din piscina.
-Foarte mult,spun si ma ajuta sa ma ridic de jos.
Imi cuprinde obrajii in palme si buzele lui le ating usor pe ale mele.
-Si mie...dar hai sa mergem. Nu vreau sa răcești.
Ne imbracam repede si iesim in liniște afara.
-Stai linistit psychi mou. Fetita nu o sa răcească.
-Am sa stau liniștit dupa ce naști asa ca nu mai comenta. Vreau sa fii bine si tu si fetita,spune si ma ridica in brate.
Urca scările înapoi spre terasa si il musc de buza de jos. Incepe sa maraie si chicotesc incet.
-Esti un maniac al controlului,spune si pufneste.
-Distreaza-te pe seama mea angioletto,nu ma interesează. Poți sa imi spui cum vrei,dar eu vreau sa fiți amandoua bine,imi spune serios.
Zambesc si imi frec nasul de a lui.
-Stiu psychi mou. Se agapo.
Intra in camera și merge direct in baie. Da drumul la apa calda în dus si incepe sa ma dezbrace.
-Ti amo angioletto.
Da jos hainele de pe el si intram amandoi in dus. Ma strange la pieptul lui si apa calda cade pe noi.
-Mai sunt 3 luni si cateva săptămâni pana naști. Vreau sa fii bine vita mia.
-Sunt bine psychi mou.
Ridic ochii sa-i întâlnesc privirea si il mangai incet pe obraji. Isi intoarce capul intr-o parte si imi saruta incet palma dreapta.
-Pana nu naști,nu pot sa fiu 100% liniștit,sopteste si il inteleg perfect.
Si in mine noaptea aceea a lăsat urme adânci,dar acum ce a fost mai greu a trecut,iar fetita creste și se dezvolta perfect. Nu imi e frica ca am sa patesc din nou ceva. Nici macar nu ma gândesc la asa ceva. Aștept cu nerăbdare ziua când am sa nasc ca sa imi tin zeita in brate.
-Abia aștept sa facem cunostinta cu ea,spun incet si ochii lui verzi sclipesc dintr-o data.
-Si eu angioletto. Si eu...

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum