Eris:
-Psychi mou,vreau sa imi arati ce e in celalalt dormitor,ii cer cand ma retrag din sărut.
-Esti sigura?intreaba si ma priveste intens.
-Da,raspund imediat.
Aproba cu o mișcare a capului,apoi ma prinde de mana si ma trage dupa el. Traversam holul,iar cand ajunge in fata ușii respective,o deschide si ma lasa sa intru prima. Casc ochii cand pasesc inauntru,apoi privesc cu interes patul imens ce tronează in mijlocul camerei. Are așternuturile de culoarea sângelui si cate un stâlp la fiecare capat.
Ce e interesant la pat,este grilajul ce il are deasupra. Are un sistem complex de prindere ce e făcut pe sine,iar la capătul sau atarna doua cătușe din piele neagra.
Îmi mut privirea de pe pat si mai fac câțiva pasi prin camera,apoi ochii mi se fixează pe leagănul din piele ce e prins cu un lant de tavan. Ma pun din nou in miscare si înaintez pana in mijlocul dormitorului,iar pe peretele din dreapta imi atrage atentia o vitrina ce e plina ochi cu bice si cravase,iar pe partea stanga exista o comoda cu mai multe sertare si pe ea sunt o sumedenie de lumânări.
Ma intorc pe calcaie imediat ce imi fac o idee despre felul în care ii place brunetului meu sa faca sex in acest dormitor si dau cu ochii de un crucifix prins in perete.
Nu la fel de mare ca cel din Olimp,dar tot e ciudat sa vezi un crucifix intr-un apartament.
Iar daca va întrebați de unde știu eu de crucifixul din Olimp,ei bine... pentru ca intr-o zi am tras impreuna cu Hera si Sandra cu ochiul in camera aurie fiindca usa nu era încuiată.
-Eris...sopteste si zambesc in coltul gurii.
-Sunt in regula,il asigur si fac câțiva pași spre vitrina din sticla,apoi deschid ușile si imi trec mana peste nebuniile ce sunt inauntrul.
"Hmmm...sunt moi la atingere. Interesant..."
-Ce sunt astea?intreb cand ma opresc cu mana pe o cravasa ce are la capat o pană.
Sunt mai multe,în diferite mărimi,iar penele din varf sunt foarte colorate.
-Se numesc stimulatoare,raspunde si vine in spatele meu,apoi isi trece bratele in jurul taliei mele. Nu sunt pentru a provoca durere,sunt pentru a te stimula si a te împinge cu un pas mai aproape de delir,continuă și isi lasa bărbia pe umarul meu.
-Aha...soptesc si i-au un bici in mana.
Observ ca la capatul de unde il țin e facut din silicon,dar franjurile împletite ce sunt prinse de el sunt extrem de moi.
-Asta e pentru durere?intreb curioasa,dar o fac pe un ton ragusit.
-Pentru o durere ce poate fi suportata. Ti-am spus angioletto,nu imi doresc sa te rănesc,sopteste in timp ce pun biciul inapoi la locul lui si imi țintesc privirea pe raftul de jos unde sunt o mulțime de vibratoare.
Inspir adânc si intorc putin capul spre el.
-Le-ai folosit cu cineva?intreb si fac semn spre ele.
-Nu. Le-am cumpărat de curând,dar asteptam momentul potrivit ca sa ti le arat.
Inghit in sec si ma gândesc cât de bine m-as simti dacă ar folosi toate astea pe mine.
"Ar fi cu siguranță cea mai dulce tortura pe care as putea sa o trăiesc vreodată."
Cu excitatia deja curgandu-mi pein vene,ma intorc in bratele lui si ii inconjor talia. Il privesc cu dorinta si ii vad ochii cum se intuneca in vreme ce pe buze ii apare un ranjet al naibii de pervers. din cap si ma intorc in bratele lui.
-Vrei sa încerci...constata dupa ce privește adanc in ochii mei si incuviintez din cap.
-Da...vreau sa folosești biciul pe mine. Sunt curioasa cum se simte.
-Perversooo,sopteste incantat si imi musc cu lentoare buza de jos.
Prinde incet de materialul bluzei de pe mine si o ridica in sus,dupa ma dezbraca fără graba de restul hainelor. Imi cuprinde fesele in palme cand raman goala,iar in vreme ce mi le framanta incepe sa ma sarute incet pe buze,apoi pe gat,dupa ma musca de umăr.
Gem cand ma linge pe linia pulsului ce mi-a cam luat-o razna,iar din cauza excitatiei ce imi inunda mai tare venele,sfarcurile mi se intaresc,iar clitorisul il simt cum incepe sa-mi pulseze in ton cu bataile haotice ale inimii.
-Ahhh!!!gem cand isi trece degetele peste sfarcurile mele si ma ciupește de ele.
-Esti in regula?vrea sa stie si imediat imi cercetează fata.
-Sunt bine...raspund gafaind.
-Daca nu o sa-ti placa,imi spui si ma opresc. Bine angioletto?
-Bine,spun cu inima batandu-mi in gat de nerăbdare.
Se desprinde de mine si i-a biciul ce l-am ținut eu mai devreme în mana,apoi incepe sa se invarta incet in jurul meu si respirația mi se accelereaza cu toate ca stiu faptul ca biciul e moale,tot imi e puțin frica se lovituri.
-O sa fie 10 lovituri si vreau sa le numeri,imi spune pe o voce joasa.
-Ok,raspund,iar el ridica mana si cu o mișcare degajata pocneste biciul in aer.
Pielea incepe sa ma furnice din cauza sunetului,iar un val incendiar imi inunda venele facandu-mi trupul sa ia foc.
Inspir adanc cand aerul nu-mi mai ajunge cum trebuie in plamani,iar el imi zambeste cu blandete.
-Angioletto...totul o sa fie bine. O sa-ti placa,ma asigura si inchid ochii iar soapta lui ragusita patrunde ca o umbra intunecata adanc in sufletul meu.
Aud din nou biciul cum pocnește in aer si deschid larg ochii. Inghit in sec cand ii vad privirea de diavol,iar el chicoteste usor in barba,apoi se opreste in spatele meu si ma infior toata cand se apleaca asupra mea.
-Ti amo angioletto,spune inainte sa ma sarute pe umar,iar eu suspin si ii simt buzele cum se curbeaza intr-un zambet pe pielea mea cand ma aude.
Incep sa vibrez cand simt biciul cum imi mangaie ușor spatele,dupa umerii si ridic ochii in ai lui cand ajunge in fata mea. Verdele din privirea sa mai are foarte puțin pana ajunge la nuanta de negru,iar lucrul asta ma incanta fiindca imi place faptul ca e atat de excitat.
Surad cand trece impletiturile biciului peste sanii mei si imi gadila sfarcurile,apoi gem cand biciul coboara in jos pe abdomenul meu si ma pocnește peste o coapsa imediat ce ajunge in dreptul ei.
-Unu,soptesc si simt piele cum mi se face toata de gaina.
Mai pocnește o data din bici,iar de data asta ma loveste peste coapsa stanga si icnesc.
-Doi...continui numărătoarea si din nou incepe sa se invarta in jurul meu. Trei,patru...spun cand ma loveste peste fese si simt o caldura colosala cum imi arde salbatic interiorul,iar umezeala mi se accentuează mai mult si incepe sa mi se prelinge printre labii.
Ma relaxez vizibil cand realizez ca durerea chiar e suportabila si ma las cu totul in voia lui pentru ca am încredere ca o sa ma facă sa-mi pierd mințile.
-Cinci...șoptesc cand imi mai da una peste fund,apoi ii simt palma peste fesa ce tocmai a lovit-o cum o masează usor.
-Enzo...soptesc cu o voce încărcată imediat ce degetele lui urca pe spinarea mea.
-Da?intreaba pe un ton ragusit si imi cuprinde un san in palma.
-E bine...il asigur si isi lipeste pieptul de spatele meu,apoi incepe sa ma mangaie cu biciul începând din zona genunchiului drept pana in cea a taliei.
Ma infior toata sub atingerea mainii lui ce ma strange usor de san,iar sfarcul il cuprinde intre doua degete si incepe sa se joace cu el.
-Imi place csnd tremuri...sopteste incantat si imi las capul pe umarul lui in vreme ce trupul imi vibrează usor.
-Imi place ce-mi faci,zic iar el ma saruta incet pe tampla.
-Vad diavola...sopteste,dupa se postează in fața mea si o lacrima imi curge pe obraz cand vad cu cata dragoste ma priveste.
-Angioletto...spune cu o sprânceană ridicata si zambesc in coltul gurii.
-Sunt bine,il asigur,iar el incuviinteaza din cap,apoi ridica biciul si ma cutremur cand ma loveste peste sani.
-Sase...spun cu respirația sacadata.
Coboara bratul,iar de data asta loveste peste solduri.
-Sapte,opt...
Ma ciupește din nou de san si gem de placere,dupa suspin cand isi baga mana libera intre coapsele mele.
-Esti atat de uda angioletto,geme grav si isi lasa doua degete sa alunece printre labiile mele,apoi ma pătrunde cu ele.
Suspin si ma agat de gatul lui.
"Doamne!!! Ce bine e!!!"
-Sa înțeleg ca ti-am urcat demonii in Rai?intreaba râzând incet.
-O da!!exclam si imi lipesc buzele de ale lui.
Începem sa ne sarutam ca doi nebuni si o facem pana rămânem fără aer. Când rupe sarutul scoate degetele din mine si le baga în gura,apoi imi da ultimele doua lovituri peste abdomen,dar prinde și putin din zona mea intima,iar clitorisul incepe sa-mi pulseze mai tare.
Lasa biciul sa-i scape printre degete dupa ce termin numărătoarea,apoi isi scoate degetele din gura si ma ridica in brate. Ma pune în fata patului si imi incatuseaza mainile in cătușele groase ce sunt prinse de grilaj,dupa trage de el si bratele mi se ridica atat de mult incat ajung in scurt timp sa stau pe vârfuri.
Ma uit la Enzo cum i-a o lumânare si o bricheta de pe comoda,apoi vine in fata mea si incep sa tremur ușor cand imi amintesc ce senzatii stârnește ceara aia ferbinte pe pielea mea.
"Am sa o iau razna!"
-Inconjoara-mi talia cu picioarele,imi cere cand ma prinde cu o mana de fund si ma salta in bratele lui.
Fac ce-mi cere și ranjeste ca un demon in vreme ce aprinde lumânarea. Arunca bricheta pe pat,iar eu las capul pe spate si suspin cand inclina flacara,iar ceara imi ajunge pe abdomen. Apoi simt ceara fierbinte cum imi arde pielea coapselor si gem lung. Ridic capul iar el ma priveste in ochi exact in clipa in care lasa ceara sa picure pe clitorisul meu.
-Ahhhh!!!urlu cand simt fierbinteala pe carnea mea moale,dar imediat senzația de placere înlocuiește durerea si zona dintre picioarele mele incepe sa pulseze dureros.
Surade sinistru cand ma aude,dupa ridica lumânarea si imi picura incet ceara pe sani. Incep sa ma zbat si sa ma zvarcolesc de placere,iar lanțurile scot un sunet metalic cand se lovesc de grilaj. Imi mușc buzele cand caldura imi invadeaza trupul in valuri,iar interiorul incepe sa-mi vibreze cu putere din cauza dulcei torturi.
-Atat de perfecta,sopteste si picura din nou ceara pe pielea mea.
Traseaza o linie fierbinte de la un san la altul și se uita în ochii mei in timp ce eu tip cand simt durerea si usturimea,dar imediat gem cand totul se transforma în extaz.
Cu respirația sacadata,il privesc in ochii,iar verdele din privirea lui e atat de intunecat incat acum imi lasa impresia ca smaraldele lui s-au transformat în doua abisuri negre,la fel de intunecate ca cele din ochii mei si imi place mult ceea ce vad fiindca ii iubesc privirea de dominator.
-Hmmm...gem cand inclina ultima data lumânarea,iar cand ceara ajunge pe abdomenul meu simt caldura cum imi inunda pantecul.
Datorita durerii ce se amesteca la perfecție cu placerea înăuntrul meu,simt umezeala cum mi se accentuează si mai tare intre picioare.
-Te vreau...te rog!spun gâfâind si din nou ranjeste.
Stinge lumânarea si o lasa sa cada pe parchet,apoi ma prinde strans de fese si imi inhata gura. Se uita în ochii mei in timp ce limba lui pătrunde adânc printre buzele mele,apoi imi linge cu nesat interiorul.
-O doamne!!!tip cand ma pătrunde dintr-o singura mișcare.
-Mio Dio!exclama cand se retrage doar ca să ma patrunda din nou la fel de tare si adanc ca prima data.
Isi strivește buzele din nou de ale mele,apoi incepe sa se miște mai repede si mai brutal in mine in vreme ce imi sfâșie gura.
-Dio! Angioletto...ce bine te simt!spune cu respirația greoaie si nu slăbește deloc ritmul.
Degetele lui se afunda mai tare in fesele mele,iar in scurt timp incepe sa mi-o traga exact ca un sălbatic. Simt pielea cum imi arde,iar sangele cum fierbe în mine din cauza izbiturile lui si nu durează mult pana cand orasmul sa ma invaluie.
-Enzoo...ii gem numele si imi las capul pe spate.
Incep sa tremur incontrolabil si sa ma strang tare in jurul lui.
-Cazzo!urla de placere si se izbeste mai tare in mine.
-Ahhh!!! E bineee!tip cand un alt val de placere ma loveste si incep sa ma contract din nou in jurul lui.
-Diavolaaa,maraie printre dintii inclestati si ma musca de gat.
Respir sacadat in vreme ce caldura ma devastează pe interior,apoi ii simt muschii cum se încordează dintr-o data pe el.
-Merda!injura si iese din mine ca ars.
Ne privim în ochi fără sa mai spunem vreun cuvânt si il vad dupa cateva secunde cum inghite cu dificultate.
-Dio! Ce am făcut?intreaba soptit.
-Enzo,soptesc incet si el clatina din cap.
-Imi pare rău angioletto. Eu...nu am vrut,dar era atat de bine ca nu am mai realizat ca termin in tine.
Ma lasa jos din brate si imi descătușeaza mainile,iar dupa ce sangele mi se pune din nou in miscare,ii cuprinde obrajii in palme si ma saruta incet pe frunte.
-Dio!sopteste.
Se uita intens in ochii mei si citesc putina panica în ei,dar mai e ceva acolo...si nu-mi dau seama ce e mai exact.
-Angioletto,jur ca nu am facut-o intenționat,imi spune si vocea i se frânge spre final. Adică imi doresc copii cu tine,dar nu as putea fi atat de egoist încât sa te las insarcinata fără ca măcar sa vorbesc cu tine despre asta.
-Psychi mou,spun si ii inconjor talia cu bratele. E ok...nu sunt supărat.
-Nu?intreaba cercetandu-mi fata.
-Nu Enzo,raspund zambind. Daca e sa avem un copil peste noua luni,nu ma deranjează lucrul asta.
-Dar...esti tanara. Cum de iti dorești copii atat de devreme?
Zambetul mi se mărește mai tare pe buze când il aud.
"E adevărat ca nu am vorbit niciodată despre asta,dar nu am nici o problema dacă rămân insarcinata atat de devreme."
-Am 4 frați si 2 nepoti. Ii iubesc si imi doresc sa avem și noi la randul noștru copii. Nu contează daca se întâmplă acum sau peste 5 ani. Eu vreau copii cu tine.
-Dio!ofteaza si isi lipeste fruntea de a mea.
-Tu nu iti dorești copii acum?intreb putin speriata. Adică...daca am sa raman insarcinata...
-Angioletto,spune privindu-mă in ochi. Imi doresc totul cu tine vita mea. Totul,înțelegi?intreaba si incuviintez usor din cap.
In secunda următoare isi lipeste buzele de ale mele si ma strange tare la pieptul lui in vreme ce ma saruta cu tandrete.
-Ti amo angioletto,iar dacă tu ești de-acord cu asta...sa știi ca imi doresc sa ramai însărcinată. Cu toate ca ar fi mai indicat sa ramai dupa ce termini liceul,imi spune si incep sa chicotesc.
-Rămâne de văzut. Poate face vreun terorist sau vreo teroristă pana atunci,zic,iar pe buze ii înflorește cel mai cald și bland zambet ce mi-a fost dat sa-l vad pana acum pe chipul lui.
"Pentru mine n-ar fi nici o problema dacă as rămâne insarcinata. Pana la urma mama l-a nasuct pe Ares cand avea 18 ani,la fel si Cleo cand a ramas insarcinata cu Dionys. Eu de ce sa nu fiu o mama tanara daca tot l-am găsit atat de devreme pe psychi,nu?"
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...