Eris:
-Eu una,m-am saturat de figurile lui Eris,spune idioata de Irina și imi dau ochii peste cap.
Suntem la ora de dirigenție si in momentul de fata toti tâmpiții isi spun oful.
-Ce aveți voi doua de împărțit pana la urma?intreaba psychi mou si ii vad maxilarul cum zvacneste.
-Eu nimic!sare idioata ca arsa din banca.
Imi frec fruntea cu degetele,iar dacă nu m-ar durea atat de tare capul i-as zice vreo doua de sa ma tina minte,dar cum nu ma simt bine,prefer sa nu-mi consum energia pe care o mai am ca sa ma cert cu ea.
E luni,iar ieri am stat cu toții afara fiindca pateras a facut un grătar. A zis sa mai profitam de razele soarelui chiar dacă e începutul lunii Octombrie,insa treleí a venit cu ideea geniala de a face baie în piscina si s-a ținut de capul meu pana cand am cedat si m-am băgat cu ea in apa,iar acum ma simt ca dracu si cred ca ma paste o raceala de zile mari.
-Nu,zău!pufneste psychi mou si nu pot sa-mi reprim ranjetul de pe buze cand il aud.
-Serios domnule diriginte...eu chiar nu am nimic de împărțit cu ea,se pisicește idioata si mai ca nu-mi vine sa vomit cand o aud.
-Ahhh!! Du-te dracu!i-o trântesc cand vad ca imi soarbe brunetul din priviri.
-Domnisoara Chronis,vrei sa-ti reamintesc ca ești totuși la scoala si ca trebuie sa-ti cenzurezi limbajul?intreaba fara sa ma scape o clipa din ochi.
-Ce sa cenzurere,domnule diriginte? Ăștia a lui Chronis nu stiu ce inseamna sa ai cei 7 ani de acasă,pufneste Irina si se așează inapoi in banca.
-Am vorbit cumva cu tine?intreaba psychi mou,dar tot nu-si muta privirea de pe mine.
-Nu...dar...
-Atunci,vorbeste doar cand ești intrebata. Clar?i-o trântește si din nou ranjesc.
-Mda...sigur. Va rog frumos sa ma iertati,spune idioata pe un ton plangacios.
-Bun!exclama psychi si se ridica de la catedra,apoi se sprijină cu soldul de marginea ei si incepe sa ne scurteze pe toti cu privirea,dupa ochii lui se țintesc pe mine si inspira brusc.
-Mai aveți si alte probleme? Sau am terminat pentru astăzi cu ele?
Inghit in sec cand ii vad ochii cum se aprind si temperatura creste cu vateva grade in mine.
Deși isi păstrează o mina serioasa,eu cunosc privirea ce mi-o tranteste. E cea care promite multe păcate.
"O vai...o sa ma rupă imediat ce pune mana pe mine. Stiu ca il enervează idioata de Irina,iar in momentul asta chiar as vrea sa il ajut,insa nu am cu ce. Dar pot sa pariez pe orice ca atunci cand o sa prindă momentul o sa mi-o traga ca un sălbatic,iar eu una sincera sa fiu,abia aștept."
-Daca nu mai aveți nici o problema,propun ca mâine la ora de sport sa jucați toti fotbal. Băieții mi-au spus ca vor un meci,dar cum sunt doar 9,iar voi 16 fete,o sa formam echipe mixte. Bine?
Aud cum in jurul meu se stârnesc tot felul de reacții,dar eu nu pot sa scot nici un cuvânt pe gura fiindca simt cum incepe sa mi se facă rau si imi duc o mana la gura. Ma ridic deodata din banca si vreau sa fug spre usa,dar ametesc si ma impleticeste in propriile picioare. Cad în genunchi,dar inainte sa ma intind pe podea,doua brate puternice ma prind si ma ridica imediat in picioare. Imi pun capul pe pieptul lui pentru ca ii cunosc atingerea si inchid ochii,apoi incep sa tușesc pana raman fără aer.
-Eris!spune incordat si ridic incet privirea spre el.
Deschid cu greu ochii si il vad ca prin ceata.
-Imi este rau,reusesc sa spun cand imi recapat putin suflul si il simt cum se încordează cand imi aude gâjâitul din voce.
Fără sa-mi zică ceva,ma ridica in brate si ma strange la pieptul lui.
-Stati cuminți in clasa,maraie in timp.ce se întoarce pe calcaie si se îndreaptă cu pasi apăsați spre usa.
Inchid din nou ochii cand simt ca-mi iau foc si gem dureros cand gatul incepe sa ma intepe.
- Angioletto...sopteste imediat ce iesim din clasa.
Tac fiindca sunt sigura ca de as deschide gura iar as incepe sa tușesc si imi las capul pe umarul lui. Bratele i se strang mai tare in jurul meu si grăbește pasul spre cabinetul scolii. Deschid ochii imediat ce da buzna inauntru,iar doctorița tresare pe scaun.
-Buna ziua! Cu ce va pot ajuta?intreaba femeia ce are în jur de 50 de ani in vreme ce psychi mou ma pune pe pat.
-Ii este rau. Era cât pe ce sa cada din picioare si sa-si sparga capul.
-Am înțeles. Pai am sa o consult sa vedem despre ce e vorba si va spun dupa ce are,zice doctorița,iar brunetul meu o priveste intr-un mod sec.
-Nu plac nicăieri,i-o trântește incordat.
-Dar...
-Doamna doctor,o întrerupe brusc. Domnisoara Chronis nu trebuie sa se dezbrace,asa-i?intreaba si as bufni in ras dacă alta ar fi situația,fiindca el ma cunoaște cap coada pe dinăuntru si pe dinafara.
-Asa este,dar...
-Bun! Asta înseamnă ca pot sa stau,vorbeste peste ea si se asaza pe un scaun de la birou.
Doctorita inspira brusc,apoi ofteaza cand vede ca nu o scoate la capat cu el,dupa se întoarce spre mine si scoate o lanterna din buzunarul halatului.
-Ce te doare?
-Ma doare gatul si capul foarte tare,raspund pe un ton ragusit.
Da din cap aprobator si intinde mana spre suportul de pe birou ce e plin cu bete.
-Deschide gura,imi cere si fac si tocmai. Ai rosu-n gat,continua in timp ce ma controlează.
-Ii puteți prescrie dumneavoastră pastile sau trebuie sa meargă la doctorul de familie?intreaba brunetul si vine langa mine.
-Am sa ii prescriu eu un antibiotic. De tușit,tușește?intreaba si incuviintez din cap. Seaca sau productiva?
-Seaca,raspunde psychi mou.
-Am înțeles. Atunci un antibiotic si un sirop pentru tuse. Dar hai totuși sa te ascult la plamani ca sa ma asigur ca nu ai altceva.
Imi ridic camasa si ma asculta,apoi ma asigura ca e totul in regula si ca nu trebuie sa ma sperii fiindca am doar o raceala,dupa imi prescrie reteta,iar eu ma prind de bratul lui psychi sa ma dau jos din pat. Imi aranjez camasa,iar cand dau sa iau reteta,brunetul e mai rapid decât mine si mai ca nu i-o smulge doctoriței dintre degetele ca sa nu pun eu prima mana pe ea,dupa ma scoate din cabinet si se uita pe ea in timp ce ne deplasam cu viteza melcului.
-Am sa merg la pauza sa iti cumpar pastilele astea si siropul.
-Psychi mou...spun pe un ton ragusit. Nu trebuie sa-mi cumperi tu nimic. Am sa...
- Angioletto,ma întrerupe si ma prinde cu 2 degete de barbie. Eu am o fereastra libera dupa ora asta de dirigenție asa ca am sa merg la farmacie sa iti i-au pastilele,iar la pauza mare dupa ce mănânci,ai sa te pui deja sa iei una. Capisci?(intelegi?)
-Si,capisco(da,am inteles),raspund si vreau sa chicotesc,dar in schimb incep sa tușesc.
-Inveti repede,hm?intreaba dupa ce imi trece tusea.
-Daca imi place ceva,atunci da. Dar tot mai mult imi place sa-ti vorbesc pe limba mea.
Ma opreste cand ajungem la coltul holului si imi cuprinde obrajii in palme. Se apropie și ma saruta usor pe buze. Gem incet cand limbile noastre se întâlnesc și ma lipesc de pieptul lui.
-Ti amo angioletto,sopteste in gura mea.
-Se agapo psychi mou.
Cand rupem sarutul facem amândoi un pas în spate si mergem mai departe pe hol,iar pe la mijlocul lui incepe sa chicoteasca.
-Ce e?intreb si intorc incet capul spre el.
-Stiu eu un tratament mult mai bun pentru tine decât pastilele astea,zice fluturand reteta ce o tine intre degete.
-Nu mai spune...ce anume? Ceai de coji de ceapa? Sau un păhărel de țuică cu piper?
-Ce??intreaba stramband din nas. Suna a otrava ce zici tu acolo nu a leac,spune si bufnesc in ras.
-De fapt...chiar sunt leacuri băbești,il informez.
-Ma rog...plescaie din buze. Dar eu ma gândeam sa iti dau alt remediu,insa trebuie sa vii după scoala la mine,zice si ochii ii scanteiaza in cap.
-Pai zi-mi ce leac știi tu,inafara de astea doua pe care ți le-am spus deja.
-Aspirina săracului,raspunde jucând din sprancene.
-Aaa...din câte știu...aspirina chiar e o pastila pentru saraci...spun si bufneste in ras.
-Dio! Iar ti-ai luat mofturile de printesa cu tine?
Pufnesc.
-Nu sunt mofturi...doar ca nu stiu la ce te referi când zici aspirina săracului...insa privirea ta transmite multe păcate si nu inteleg care-i faza intre aspirina si sex.
-Ah...dar te asigur diavola ca exista o legătură între dorinta mea si raceala ta,zice din nou cu vocea aia ragusita ce ma innebuneste mai tare de cap si ranjeste cu viclenie.
Cand ajungem in fata ușii de la clasa,profit de faptul ca nu e nimeni pe hol si imi trec ușor degetele peste abdomenul lui bine definit,apoi il prind de penis prin materialul blugilor ce ii are pe el si chicoteste mai rau ca un drac.
-Ahhh...ce-ti mai place sa te joci diavola,sopteste incantat. Tu nici atunci cand iti este rau nu te potolești.
Ranjesc cand ii vad pupilele cum se dilata si incepe sa ma devoreze din priviri.
-Mergi cu mine acasă angioletto?intreaba soptit,iar raguseala din vocea lui trezeste dorinta arzătoare din mine.
-Daaa...gem si imi apropii gura de a lui.
Ma musca de buza de jos si imi inabus un suspin.
-Bun. Pentru ca am sa te rup cand ajungem acasa,angioletto.*****
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...