Eris:
Imi cuprinde obrajii în palme de cum intram in dormitorul lui si isi lipeste buzele de ale mele. Imi trec mainile prin parul sau si gem cand limba lui intra adanc in gura mea. Ma saruta dur si posesiv pana ma lasa fără aer.
-Ti amo angioletto,sopteste peste buzele mele,iar ochii lui frumosi se intuneca.
Ma împinge până la marginea patului si ma intind incet pe saltea.
-Se agapo psychi mou.
-Promite-mi ca ai sa-ti amintești cuvintele astea vita mia,imi cere pe un ton jos si nu ma scapa o clipa din ochi.
Dau din cap aprobator si incepe sa se dezbrace.
-Foarte bine...pentru ca am sa ti-o trag,angioletto exact asa cum imi place mie.
-Daaa...gem cand ii aud vocea ragusita si promisiunea din spatele ei.
Imi plimb privirea pe corpul lui bine lucrat atunci cand rămâne gol în fata mea,iar cand ochii nostrii se întâlnesc,un cutremur ma trece din cap pana în picioare fiindca se uita la mine diferit. Ma priveste ca un animal ce e gata sa atace si sa ma manance de vie,iar mie îmi place la nebunie.
Incepe sa ma dezbrace cu miscari rapide,apoi isi strecoara limba printre buzele mele si ma saruta ca un flamand,iar eu il las sa faca orice ii poftește sufletul cu mine.
Gem cand ma musca de buza de jos,apoi se retrage din sărut si scoate ceva din punga ce a lasat-o pe comoda atunci cand a ajuns acasă.
-Hai angioletto,
îngenunchează,imi cere cand ajunge la marginea patului.
Imi ling buzele nerăbdatoare in timp ce ma ridic din pat si îngenunchez în fața lui. Tine ceva in mana,dar nu imi pot da seama ce ar putea fi.
Inima imi bate mai tare in piept cand isi prinde cu cealaltă mână penisul tare ce așteaptă ca eu sa-l gust si incepe sa-l frece incet. Ridic ochii si il vad cum ranjeste,dupa inghit in sec cand isi trece capul peste buzele mele si de fiecare data depășește conturul lor. Zambesc cand imi dau seama ca nemernicul imi intinde rujul de pe buze si chicoteste ca un drac.
-Dio! Ce frumoasa ești...si cat de mult mi-am dorit sa fac asta!exclama la un moment dat.
"Doamne! Vocea lui ma termina. E atat de joasa și ragusita ca m-ar putea aduce la orgasm doar din cateva vorbe."
-Suge-l,imi ordona cand isi desprinde mana de pe penis si o baga în parul meu.
Caldura ma invaluie din cauza vocii lui si a comenzilor ce mi le da,iar dorinta o simt cum incepe sa pulseze prin venele mele. Scot limba si mi-o trec de la baza pana la varf,iar el geme cand fac cateva cercuri in jurul capului umflat. Deschid gura si il cuprind cu buzele,iar soldurile ii zvacnesc in fata în timp ce cu degetele imi trage capul mai aproape de el.
Încerc sa respir normal si sa nu imi fac din nou greata atunci cand intra adanc si suspin cand sta câteva secunde infipt in gatul meu. Ridic privirea la el si innebunesc cand vad ca e in extaz. Ochii ii ard de dorinta,dar sclipesc intr-un mod ciudat. O sclipire ce imi face pielea sa se infioare,pentru ca ma domina si imi place ceea ce imi transmite. Forta,putere si păcate. Dar pe langa asta se mai uita si cu iubire,venerație si dragoste.
Ii susțin privirea in timp ce se misca in gura mea si ma las folosita dupa bunul lui plac. Nu ma simt înjosita chiar daca ma foloseste ca pe jucărie destinata placerii lui. Simt doar placere si siguranță langa el. Asa ca...vreau sa ii ofer tot ce are nevoie,iar dacă asa ii place lui sa faca sex,pe mine nu ma deranjează.
-Dio...ma innebunesti angioletto,geme cand il cuprind mai strans cu buzele si scade considerabil ritmul. Vreau sa termin din nou in gura ta vita mia,pot?ma întreabă si gem in semn de aprobare.
Isi inclesteaza maxilarul cand ma aude si ii vad vena de la gat incepe sa-i pulseze cu repeziciune semn ca ii convine de numai răspunsul meu. Creste ritmul,iar dupa cateva mișcări se infinge din nou până în străfundul gâtului meu,apoi se eliberează cu un geamăt. Ma chinui sa inghit si sa respir totodată în timp ce jeturile lui imi umplu gatul,iar cand ii simt gustul sarat,buzele mi se curbeaza intr-un zambet.
"Nu m-am gândit ca am sa fac vreodată asa ceva,dar ce nu faci cand vine vorba de psychi,nu?"
Ma ridica de jos când orgasmul ii trece si isi zdrobește buzele de ale mele.
-In 4 labe pe pat,imi maraie cuvintele si ma întoarce cu spatele la el.
Isi lipeste penisul de fundul meu si incepe sa se frece ușor de mine,apoi ma musca de umăr si imi cuprinde sanii in palme.
-Am sa te devorez,diavola...imi șoptește la ureche si simt cum i-au foc pe dinauntru. Astăzi tu angioletto ai sa fii toata a mea.
-Da,raspund cu glas incarcat si ma urc pe pat.
Ma asez asa cum mi-a cerut si ii simt prezenta în spatele meu. Îngenunchează si ma prinde de solduri,dupa isi trece limba pe toata coloana mea vertebrala si ma adulmeca in tot acest timp.
-Ahhh...angioletto...ti amo,sopteste si ma musca din nou de umăr cand ajunge in dreptul lui. Hai sa-ti duc demonii in Rai,diavola,imi propune si zambesc. E rândul meu sa te innebunesc.
Gem numai cand il aud cum vorbește si abia aștept sa văd ce poate sa imi faca. Ii simt respiratia fierbinte intre picioarele mele cand se lasa in jos,apoi limba cum trece printre labiile mele atunci cand ma deschise cu 2 degete. Incep sa tremur din cauza fiorului de electricitate ce imi strabate tot corpul si imi misc fundul în sus si în jos ca sa ma frec de gura lui.
-Hmmm,geme grav si imi da o palma la fund.
Ma arcuiesc de spate cand ma pătrunde cu limba si gem lung cand palmele lui imi departeaza fesele,apoi isi scoate limba din vaginul meu doar ca să urce cu ea pana intre fesele mele si ma blochez putin cand face cercuri in jurul anusului.
"Vai de mine!!! E nebun!!!"
-Ai încredere în mine angioletto,imi spune si respirația lui fierbinte imi mangaie ușor fesele.
"Am încredere,dar sa de-a dracu in tat-su de nu e pervers rau psychi mou!"
Ma strange tare de fund cand un geamăt imi iese printre buze si isi pune toata gura pe anusul meu,apoi imi forțează intrarea cu limba si icnesc cand si-o strecoară inauntrul meu.
-Doamne!tip,dar de placere nu de rușine.
"Nu pot sa cred ca face asa ceva si nu pot sa cred cât de bine se simte!"
Gem lung in timp ce își strecoara 2 degete in vaginul meu si le roteste incet,apoi le scoate și urcă cu ele între fesele mele.
-Respira angioletto,spune inainte sa ma patrunda cu un deget.
-Ahhh!!!
-Esti bine angioletto?
-Da!urlu cand isi baga si al 2 deget.
-Sa-mi bag! Esti exact pe sufletul meu perversooo,geme si incepe sa-si miste degetele in mine,iar inima mea incepe sa-mi bubuie in piept cand sangele mai are puțin și imi da in clocot.
Gem si gafai,iar gatul mi se usucă imediat. La fel si gura. Se ridica din nou in genunchi in spatele meu cand ma obișnuiesc cu degetele lui in mine,apoi simt cu le departeaza inauntrul meu si ma deschide.
-Vai de mine!tip fiindca nici nu vreau sa ma gândesc cum naiba se vede fundul meu expus în fata lui.
-Superba...maraie incantat si simt ceva rece cum ajunge in gaura mea.
-Hmmm...gem si imi mușc buza de jos când lichidul ce il toarnă în mine ma umple tot mai mult.
-Relaxeaza-te angioletto,e doar lubrifiant. O sa ne ajute ca sa nu te doara...foarte tare,punctează ultima parte. Oricum o sa te doara angioletto pentru ca sunt prea mare pentru gaura ta strâmtă.
Inghit in sec cand scoate degetele din mine,apoi iar simt gelul cum il intinde in jurul anusului meu.
-Respira si lasa-ma sa intru,sopteste pe un ton ispititor. Am sa te urc în Rai angioletto.
Încerc sa trag aer adanc in piept si sa nu ma las copleșită de emotii.
"Sincer...imi e puțin frica,dar vreau sa fac asta. Vreau sa fac totul cu el."
-Respira angioletto. Iti jur ca o sa fie incredibil.
"Il cred. Cu el stiu ca orice mi-ar face o sa se simta de-a dreptul divin."
Incet,incet datorita respiratie reușesc sa ma calmez si gem cand ii simt capul cum trece de prima mea bariera.
-Hmmm...daaa,sopteste cand intra putin mai adanc. Dio,ce stramta esti angioletto!
Imi las capul pe perna si imi lipesc obrazul stang de ea,apoi respir adanc in timp ce el intra mai mult in fundul meu. Ma focusez pe placere si nu pe disconfortul ce mi-l provoacă,iar un geamăt mic se desprinde de pe buzele mele din cauza felului pervers in care mi-o trage. Suspin cand isi lipeste pieptul de spatele meu,iar el geme in ureche cand intra tot si se opreste din orice miscare.
-Cum ești,angioletto?intreaba soptit si ma saruta pe obraz.
Inghit zgomotos si mai respir o data adanc inainte sa-i raspund.
-Sunt bine,spun incet. Incerc sa ma obișnuiesc cu tine in mine.
-Crede-ma diavola,cand asta o sa se întâmple,o sa-ti placa fiecare clipa în care am sa ti-o trag in curul asta pacatos.
Chicotesc.
"N-am nici o urma de indoiala ca nu o sa fie asa."
-Pot sa ma misc?intreaba si ma mai saruta o data pe obraz.
-Da,soptesc si se ridica de pe mine.
Ma prinde de solduri si se retrage incet,apoi impinge si intra din nou până la capăt. Gem si prind așternuturile in pumni.
-Respira angioletto,imi reamintește si din nou se retrage.
Inspir pe nas și expir pe gura,iar o lacrima mi se prelinge pe obraz din cauza durerii ce se accentuează cu fiecare împingere si retragere a lui.
-Sa dea dracu cat de mare esti!urlu,apoi scrasnesc din dinți.
Se oprește cand e infipt adanc in fundul meu si rade ca un nemernic. Incep sa marai cand il aud,iar el ma mangaie pe fese in încercarea de a ma calma.
-Vrei sa ne oprim,angioletto?
Inspir adânc si incerc sa ma focusez pe respirație si nu pe durerea ce o simt ca îmi rupe fundul.
-Sa-mi bag!!!urlu cand penisul lui zvacneste inauntrul meu.
-Ti-am mai spus ca astea doua sunt cuvintele mele preferate din tot vocabularul limbii romane,nu?intreaba si rade ca un drac.
-Mmmm...harai si se apleaca,apoi ma saruta intre omoplați. Trage-mi-o o data arogantul,ii cer cu ciuda si ma musca imediat de un umăr.
-Spune-mi a cui ii curul asta pacatos?intreaba cand se îndreaptă de spate si imi da o palma la fund.
-A tau psychi mou,raspund prinde dintii inclestati si incepe sa se miște.
-Esatto(exact),mi-o tranteste italianul meu si bufnesc in ras.
-Dio! Ce nebun mi-ai dat!exclam si un hohot se desprinde de pe buzele lui.
In scurt timp respiratia incepe sa mi se accelereze cand ma obișnuiesc cu durerea,iar plăcerea creste cu fiecare penetrare mai rapida de a lui.
-Cazzo!injura si mișcările ii devin putin mai dure. Hai angioletto,imi cere si primesc o palma la fund. Dio,ce bine e! Simti diavola? Deja curu tău stramt s-a obișnuit cu mine si s-a dilatat dupa scula mea,continua si imi departeaza fesele mai tare.
-Ahhhh!!gem si ma imping la rândul meu in el.
-Asa angioletto,primeste-l tot,imi spune si se izbeste o data adanc in mine.
Gem,iar focul se aprinde mai tare inauntrul meu cand mana lui se strecoară intre coapsele mele si incepe sa puna presiune cu doua degete pe clitoris.
Placerea creste mai mult in mine datorita penetrării lui si simt cum ma apropii tot mai mult de orgasm cu fiecare cercuri pe care il face asupra clitorisului.
-Psychi mou,gem cand orgasmul ma invaluie si incep sa ard pe dinauntru. Doamneee!!!urlu cand simt cum incep sa tremur din toate incheieturile.
-Hmmm...angioletto,geme grav si imediat il simt cum erupe.
Tot corpul mi se cutremura din cauza convulsiilor si il simt cum mai impinge de cateva ori,apoi se lipește de spatele meu si lasa jeturile calde sa ma umple.
-Ti amo angioletto,sopteste la urechea mea,dupa ma saruta incet pe umar. N-am sa ma satur niciodata de tine,vita mia.
"Stiu...e imposibil lucrul asta."
Iese incet din mine cand placerea ii trece si se întinde pe pat. Ma fac mica la pieptul lui si incepe sa ma mangaie pe spate.
-Mi-a plăcut,soptesc si nemernicul incepe sa rada incet.
-Nici nu mi-am dat seama ca ti-a plăcut sexul pervers si murdar,angioletto. La felul în care ai urlet,cred ca si vecinii s-au prins de lucrul asta.
Surad,iar el ma lipește mai tare de pieptul lui.
-Esti perfecta,Eris...spune pe un ton profund. Esti facuta exact pe sufletul meu,continua si ridic privirea,iar el isi lipeste buzele de ale mele.
Sarutul pasional si fierbinte imi aprinde din nou sangele in vene si gem in gura lui cand imi soarbe limba.
-Vrei sa ti-o trag din nou pervers si murdar?intreaba soptit,iar buzele mi se curbeaza intr-un ranjet.
-Vezi...de aia suntem jumatati de suflet. Gândim si simțit la fel psychi mou.
-M-am prins...acum...nu uita ca,ti amo tanto,angioletto(te iubesc mult,ingeras)
-Nu uit,il asigur si ma intinde pe spate,dupa imi cuprinde un sfârc cu buzele si il suge pana la limita durerii.
Gem,iar dupa ce imi suge si celalalt sfarc,vine deasupra mea,iar în timp ce ma priveste cu pofta,ma patrunde cu 2 degete.
-Hai sa iti fut si pasarica...la fel de tare si brutal cum ti-am futut si curul.
Incep sa vibrez cand ii aud cuvintele vulgare. Ma excita îngrozitor cand imi vorbeste asa.
-Vreau sa ti-o trag tare ca sa ma simți in tine si peste câteva zile,angioletto. Vreau sa iti aduci aminte ca doar eu am fost,sunt si am sa fiu vreodata in tine pentru ca tu ai fost,ești si vei fi doar a mea.
"Mare adevăr grăiești psychi mou..."
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomantizmVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...