Capitolul 35

1.2K 78 5
                                    

Enzo:

-Hai sa dansam angioletto,ii soptesc la ureche.
Se ridica de la masa cu miscari lente si o urmez pana in mijlocul livingului.
Sunt la ea acasă. Abia am terminat de mâncat,iar lumea a început sa se dezlănțuie. Toti canta si dansează,iar atmosfera e una de sărbătoare.
Cand mi-a spus ca ei sărbătoresc tot timpul Craciunul si Anul Nou acasă am rămas surprins. Eu am crezut ca bogatii dispar pe undeva pe vreo insula exotica,dar se pare ca nu e si cazul lor. Din câte am înțeles sărbătorile de iarna se sărbătoresc mereu acasa in familia lor. E o tradiție pe care niciodata nu au incalcat-o pentru ca lor le place sa fie impreuna in aceasta perioada a anului,lucru ce mi se pare de admirat.
De cele mai multe ori în familiile bogate nu ai sa vezi asa ceva. Sa se pună accent mai mult pe familie,decât pe lucrurile materiale. Majoritatea vor vacante scumpe si servicii cat mai de lux. Insa ei cu toate ca au mai mult decât le trebuie,sunt foarte modești.
"Un lucru ce tatălui meu i-ar fi imposibil sa-l creadă. Mereu i-a văzut ca pe niște infumurati ce pot cumpăra orice si pe oricine cu banii lor. Dar se pare ca aparentele chiar inseala."
-Esti atat de frumoasa...soptesc cand ne alăturam mulțimii si incepe sa dansam.
Ii inconjor talia cu un brat si o lipesc de pieptul meu,iar ea imi inlantuie gatul si ma aplec sa o sarut incet pe buze. Geme si isi baga mainile in parul meu de la ceafa,apoi ma saruta mai apasat,iar sangele se aprinde instant in mine.
-Nu te juca angioletto,murmur peste buze.
-Dar ce fac? Doar dansez si te sărut,spune incet.
-Ma distragi,raspund si o musc de buze. Iar pe deasupra te mai și unduiesti ca o serpoaica si ma faci sa vreau sa rup rochia sexy de pe tine.
Chicoteste cand ma aude,dupa ma musca usor de mandibula.
-Angioletto,gem incet.
-Hm?intreaba si continua sa ma muste.
Imi bag o mana in parul ei si ii trag capul pe spate cand o vad ca nu se potoleste,apoi ranjesc cand ochii incep sa-i sclipeasca.
-Pacatosilorrr,il aud pe Seth in timp ce ma aplec sa-i devorez gura.
Rad usor in barba si ma indrept de spate,apoi o strang la pieptul meu si continuam sa dansam. In vreme ce ne legănam pe ritmul melodiei lente,ma uit la toți ai ei si ii vad cum zambesc fericiți spre noi.
"Sincer...ma simt bine în preajma lor,dar cel mai mult ma bucura faptul ca Max a încetat sa mai facă pe nebunul cu mine."
-Esti o perversa,ii soptesc la ureche in vreme ce ii privesc familia.
-Mda,exact asa sunt. Suntem jumatati...cum ai vrea sa fiu cand tu esti un pervers pana in maduva oaselor?
Ranjesc.
"Are dreptate."
-Isteato!zic si chicoteste.
-Sunt exact cum vrei tu sa fiu,replica pe un ton jos.
-Esti perfecta asa cum ești,angioletto. Si tare as vrea sa intru in tine,dar trebuie sa ma abțin,nu? Suntem totuși la masa de Crăciun sau vrei sa ti-o trag de fata cu ai tai?intreb incet,iar diavola bufneste in ras.
-Hai sa ne abținem...pana la urma avem toata noaptea la dispoziție,nu? Ramai la mine,asa-i?intreaba si imi cobor privirea pe ea.
-Da angioletto,confirm si scoate un sunet de fericire.
Dupa ce melodia se termina,angioletto merge sa se joace cu nepoții ei,iar eu ma alatur băieților in bucătărie in bucătări.
-Psychi!exclama Seth cand ma vede si imi dau ochii peste cap.
-Ce dracu îmi tot spui asa?
-Pai nu ești tu psychi?intreaba el rânjind si ma apuca cu un brat de dupa gat.
-Pai si tu nu ești?intreb sarcastic.
-Ba da...dar eu sunt un Chronis,mi-o tranteste cu aroganta.
Clatin din cap si ii indepartez bratul de pe mine.
-Ce dracu ai? Eu am fost tot timpul ala dragut din familia asta care a vrut sa-ti faca felul.
Izbucnesc in ras cand il aud.
-Ati vrut sa-mi faceți felul?intreb si imi mut privirea pe Ares si pe Max.
Amandoi ridica din umeri nevinovati,dar in schimb pe buze le apare cate un ranjet. Unul a naibii de intunecat.
-Mda...plescai din buze. Ce naiba sa mai zic?
-Ce dracu ai de fapt?intreaba Max si mijeste ochii la mine.
Imi trec o mana prin par si ma gândesc dacă sa le spun sau nu ce dracu am de fapt. Fiindca starea mea putin iritata nu se datorează lor.
-Spune o data!imi cere si il vad cum
ridica o sprânceană in așteptarea răspunsul.
-Am primit de dimineata un mesaj.
-Asa...si?
-Si...era un mesaj în care respectiva imi spunea sa ma despart de Eris,altfel o sa meargă la ziar sa faca publica relația noastră.
-Respectiva?intreaba mirat. De unde știi ca e o ea?
-Crede-ma...stiu,marai cand ma gândesc la enervanta de Irina.
"Doar ea putea sa îmi trimita un astfel de mesaj."
-Cu ce dracu sa meargă la ziar? Doar nu are nici o dovada. Doar nu crezi ca aia o s-o creadă asa pe ochi frumoși,nu?intreaba Seth.
-Nu cred ca are vreo dovada,raspund meditativ in vreme ce ma gândesc dacă exista sansa sa ne fi văzut impreuna.
-Sper ca nu i-ai răspuns la mesaj,nu?
-Cat de idiot ma crezi?pufnesc nervos cand il aud pe Seth ce întrebare tampita imi pune.
-Eiii hooo psychi...nu te aprinde asa!Am întrebat doar,n-am dat cu parul.
Imi strang buzele intr-o linie dura ca sa nu dau drumul înjurăturilor ce imi stau pe vârful limbii si imi incrucisez bratele la piept.
-Lasa ca nu o sa se întâmple nimic,continua el pe un ton încurajator. Oricum...cat mai e pana face Eris 18 ani? Doua săptămâni?
-Nici atat,ii spun scut.
-Pai vezi? Nu te mai stresa ca faci riduri.
Ma uit la Seth ca trăsnit cand il aud.
Cu fiecare clipa petrecuta mai mult in preajma lui,baiatul asta ma convinge ca el e chiar nebun. Nimic nu ia în serios. Tratează totul la mișto. Lui chiar i se rupe de toti si toate.
-Calmeaza-te Enzo. O scoatem noi la capat,imi spune Max cand se postează langa mine si ma strange usor de umăr.
Oftez si dau aprobator din cap,dar gândul tot acolo imi fuge.
"Daca nebuna chiar are vreo poza cu noi doi și o sa o facă publica o sa abata asupra noastră un scandal monstru."
-Hai sa mergem la fete,ma scoate vocea lui din ganduri si ma apuca cu un brat de dupa gat. Nu te mai gândi acolo Enzo. Lasa sa treacă sărbătorile,va căsătoriți si dupa poate sa spuna oricine ce vrea ca oricum nu mai au ce sa va facă.
Ma uit la Max si ma lasa mut. Nici măcar Rossi nu ma cunoaște si nu ma citește atat de bine cum o face el.
"Ce e in neregula cu omul asta? Are cumva puterea de a citi gandurile?"
Scutur din cap încercând sa alung gandurile,fiindca in stilul asta mai am puțin și o i-au pe aratura,apoi oftez zgomotos.
-Bine. Hai sa mergem,zic si iesim toti din bucătărie.
Zambesc cand o vad pe diavola mea cum dansează si se prostește cu Rhea in brate. Ma opresc pe loc doar ca o admir,fiindca imaginea asta cu ea cu un copil în brate imi umple sufletul de dulceata.
-Iti place ce vezi?intreaba Max incet si dau aprobator din cap. Ma bucur...dar sper ca nu iti trece prin cap sa o lași insarcinata de pe acum,nu?
Intorc capul spre el si ranjesc.
-Ai avea ceva împotriva? Nu ca m-ar interesa,spun si un hohot de ras ii părăsește buzele.
-Sigur nu ești vreun copil de al meu?intreaba,iar de data asta il privesc socat.
-Glumesti,nu?
Rade mai tare si ma bate de cateva ori pe spate.
-Nu glumesc.
-Ce dracu? Nu ca ar exista posibilitatea ca eu sa fiu copilul tau,dar doar n-ai inselat-o pe Lex,nu?
-Nu...dar acum 26 de ani nu eram impreuna cu ea. Deci ar exista sansa sa i-o fi tras doamnei D'Angelo,replica si continua sa rada ca un nemernic.
-Du-te dracu,i-o trântesc.
-Glumesc...zice taraganat cand se opreste din ras.
-Mda...hahaha...ce-mi plac glumele tale,Max!
-Haide,nu pune bot,imi cere si pufnesc. Dar ca îți răspund la intrebare,continua fără sa-mi ia iritarea in seama. Sa știi ca nu as avea nimic împotriva,dar ai crescut pe langa vreun copil mic ca sa știi ce te așteaptă?
Clatin din cap dezaprobator.
-Pai iti spun eu...sex mai puțin,oboseala mai multa. Plus stres si frica,iar asta doar in primele luni...dupa totul se schimba. Incep nopțile nedormite pentru ca urla din cauza dinților,sexul tot mai puțin rămâne,oboseala se accentuează mai tare si...
-Am priceput,il intrerup brusc. Nu imi pasa,vreau un copil sau doi cu ea.
Max incepe sa rada din nou cand ma aude.
-Dumnezeule!exclama si se uita la mine surprins. Tu sigur nu ești copilul meu?
-Iar ne-am întors la faza asta?intreab si imi dau ochii peste cap. Mai ai si alte glume proaste in program? Sa îl chem pe Seth sa ma gâdile ca sa rad la ele?
-Ce nemernic! Eu vorbesc serios ticalosule.
Ma incrunt cand vad ca el chiar e serios si nu glumește.
-Ce e?
-Pai asta am zis și eu cand avea vreo 19 ani...am vrut doi copii cu ingerasul si am ajuns sa fac cinci.
-Oh! Las ca aici nu mai semanam...eu am sa ma opresc la doi...hai maxim trei.
-Mda...daca iti mai dau sa bei un pahar de vin imi spui ca te opresti la al patrulea si pana te duci la culcare ajungi la al cincilea.
Bufnesc in ras de data asta cand il aud.
-Asta chiar e o gluma buna,Max.
-Mda...doar ca de data asta eu nu glumesc,imi spune ironic.
-Pai...ma duc sa îmi i-au diavola si sa vedem dacă imi iese sau nu un copil,zic si il bat de cateva ori pe spate.
-Dumnezeule!exclama si clatina din cap.
Incep sa rad incet si ma indrept spre angioletto. Ma uit la rochia aurie de pe ea cum se ridica tot mai sus pe coapse cand dansează ca nebuna si ii inconjor talia cu bratele cand ajung in spatele ei.
-Hai sa-ti urc demonii in Rai,ii soptesc la ureche.
-Hai,raspunde chicotind.
Ne impreunam degetele si ne indreptam spre scari. Imi zdrobesc buzele de ale ei de cum urcam scările si ajungem pe hol,apoi o ridic in brate si imi strecor palmele pe sub rochie. Imi geme in gura cand o strang de fese si limba mea intra dur in gura ei. Ii gust interiorul,iar o aroma dulce imi amețește simturile.
"Cred ca a baut vin."
Inchid usa de la dormitorul ei cand intru cu ea inauntru si o las jos din brate cand ajung in dreptul patului.
-Esti bine angioletto?intreb cand o vad ca ma priveste pierduta.
-Hm?intreaba si clipește des.
Rad incet si o intorc cu spatele la mine.
-Te-am întrebat dacă ești bine vita mia,soptesc si o sarut incet pe umar.
Se cutremura pe picioare si buzele mi se arcuiesc într-un zâmbet. Imi plimb incet degetele pe spatele ei si o mai sarut o data pe umar.
-Deci?intreb soptit la ureche,dupa o sarut in spatele ei.
-Doamne! Ma innebunesti...șoptește. Nu inteleg ce vrei de la mine...
-Vreau sa ti-o trag,dar vreau sa știu dacă ești bine prima data.
-Ah...da,normal ca sunt bine. De ce ma întrebi?
Buzele mi se lipesc de gatul ei si scot limba sa mi-o trec încet pe linia pulsului. Ii aud respiratia cum se accelereaza si incep sa ii desfac incet nasturii de la spate,apoi prind de bretele si trag rochia incet in jos. Zambesc cand o vad ca se infioara toata.
-Ma vrei...
-Da...geme si inspir adânc.
"Dio! Pustoaica mea ma baga în boala cu gemetele ei de placere."
Las rochia sa cada la picioarele ei si marai cand o privesc din cap pana în picioare.
-Cat de perversa sa fii sa stai fără sutien si chiloti pe tine?
Incepe sa rada ca o diavolita,dar nu imi răspunde la intrebare. Se pune pe pat si se întinde pe burta,iar eu o mananc din priviri. Incep sa ma dezbrac in vreme ce imi plimb ochii pe trupul ei plin de curburi si deja simt cum imi ploua în gura fiindca sunt nerăbdător sa ma înfrupt din ea.
"Bellissima"
Ma urc peste ea cand raman gol si ii dau doua palme la fund.
-Mai are rost sa te întreb cum vrei sa ti-o trag? Sau gândim la fel?intreb in vreme ce imi plimb o mana pe spatele ei pana ajung cu ea intre picioare.
-Gandim la fel,raspunde printre gafaieli.
Imi bag doua degete inauntru ei si gem grav cand o simt cat e de uda, fierbinte si catifelata. Incep sa le misc si le imping mai tare când o aud ca suspina de placere.
-Cazzo!! Ma exciti îngrozitor cand te aud,iar din cauza asta sa ti-o trag tare si brutal,exact ca un sălbatic,ii promit si din nou suspina.
Imi imping degetele mai adanc in gaura stramta si incepe sa vibreze cand găsesc locul sensibil dinăuntrul ei.
-Ahh!!geme prelung si se arcuieste de spate.
Incepe sa se impinga in mana mea si imi bag degete mai tare in canalul fierbinte,dupa le misc mai repede si focul se aprinde in mine cand ii simt excitatia cum se accentuează tot mai mult.
"Dio! E perfecta! O ador efectiv! Cand vad cat de mult ii place ceea ce ii fac,mintea mea o ia razna."
-Acolo...daaa!!!geme cand o ating din nou in acel punct sensibil si incep sa il frec mai apasat cu ambele degete.
Vaginul in scurt timp incepe sa-i tremure,iar corpul sa-i fie străbătut de spasme cand orgasmul o cuprinde.  Injur cand o simt ca se strange tare in jurul degetelor mele si continui sa o patrund pana cand placere ii trece. Isi lipeste obrazul de perna in vreme ce respira sacadat si ma aplec sa o sarut in coltul gurii,dupa ii despart picioarele si imi fac loc intre ele. Ma lipesc cu pieptul de spatele ei,iar cand imi trec scula printre labiile ude se cutremura din nou.
-Ahhh...doamne!!!sopteste cand o patrund incet si ma adâncesc tot mai mult in pasarica stramta si fierbinte.
-Dio! Ce bine e!soptesc si ma adâncesc in ea pana la capat.
Stau câteva clipe nemișcat,apoi imi pun palmele pe o parte si de alta a corpului ei si incep sa-mi unduiesc soldurile. Isi ridica fundul si intru mai tare in ea,apoi il scot aproape tot si ma izbesc cu brutalitate in interiorul catifelat. Isi da capul pe spate si geme din nou de placere,iar sangele meu ajunge intr-o clipa sa dea în clocot. Gem gutural cand se izbeste de mine si ma aplec sa o musc de umăr. O patrund mai adanc de fiecare data când ma izbesc in ea si marai cand incepe sa-si unduiasca soldurile. Manat de dorinta,ma indrept de spate si o prind strans de solduri. Ma uita la formele ei delicioase si jur ca as musca fiecare bucățică din ea. Excitatia imi creste tot mai mult cand vad ce miscari lascive face si de placere ii dau o palma zdravănă la fund,apoi ies din ea si o intorc pe spate. Ma aplec sa o sarut si ne impreunam degetele in timp ce o patrund din nou.
-Te vreau...geme peste buzele mele.
-Si ma ai...susur printre saruturi.
-Da...dar vreau sa iti provoc placere cu gura. Vreau sa ti-o sug tare si sa te iau pana-n gat,apoi sa termini pe sanii mei asa cum stiu ca iti dorești.
-Cazzo!injur si gem in acelasi timp. Angioletto tu chiar vrei sa ma innebunesti?
Chicoteste.
Ies din ea cu dorinta arzandu-mi prin vene si ma urc deasupra ei.
-Diavolaaa,soptesc si imi pun scula pe valea dintre sani.
Isi prinde sanii in palme si ii lipeste sanii de scula mea,iar eu incep sa ma misc intre ei. Inghit in sec cand deschide gura si scoate limba afara. Si-o trece de fiecare data pe capul sculei si gem gutural. Ii indepartez palmele de pe sani si ma ridic mai sus. Ii bag scula in gura si incepe sa ma suga. Ne privim în ochi in timp ce ma infing in gatul ei si gemem amandoi.
-Hmmm...spun fără sa o scap din ochi si incep sa ma misc mai repede in gura ei.
Ma infing in caldura umeda cu mișcări adânci si o patrund de fiecare data pana dincolo de cerul gurii. 
-Dio,angioletto...ce bine e!marai printre dintii inclestati.
Ochii ei întunecați incep sa arda si innebunesc cand ii vad.
Imi bag o mana in parul ei si incep sa ma dezlantui. Dorinta sălbatică ma cuprinde intr-o secunda si ma face sa-mi pierd control. Incep sa o posed si marai ca un demon cand intru si ies burtal din gura ei. Ii vad lacrimile cum incep sa-i curga pe obraji si orgasmul îl simt cum imi coboara de pe sirea spinării direct in testicule din cauza imaginei. Ies din gura ei cand ajung la limita si imi prind scula in pumn.
-Angioletto,soptesc ragusit cand ma uit la jeturile mele cum ii acoperă sanii perfecti.
-Ah la dracu ce imagine sexy!exclama diavola mea si buzele i se curbeaza intr-un ranjet.
Inspir adânc si ma intind langa ea pe pat cand orgasmul imi trece,apoi ma sprijin intr-un cot ca sa o pot privi. Incep sa ma joc cu doua degete pe pieptul ei si sa-i intind sperma incet pe sani.
-Vrei?intreb pe un ton ispititor si o privesc in ochi.
Nici nu mai astept sa imi răspundă,pentru ca privirea ei vorbeste de la sine. Asa ca...adun sperma si ii bag doua degete in gura.
-Dio ce perversa esti!
Chicoteste dupa ce curata sperma de pe degete si ma intind ca sa o sarut. ii  O fac cu lacomie si foarte profund.
-Non posso vivere senza te(nu pot trai fără tine),soptesc peste buzele ei,apoi cobor incet pe gat.
-Stiu psychi mou,dar mai sunt câteva luni pana termin scoala si ne putem muta impreuna.
Oftez si imi bag capul in scobitura gatului ei. Ii inspir parfumul si buzele minsw curbeaza intr-un zambet pentru ca ii ador mirosul de cacao,combinat cu ferbinteala trupului ei.
-Stiu angioletto,dar tot te doresc zi si noapte langa mine,spun si ridic usor capul.
Privirile ni se întâlnesc imediat,iar ea incepe sa-si treacă usor degetele prin parul meu.
O sarut usor pe buze,iar ochii de data asta incep sa-i arda din iubire.
-Abia aștept sa adorm în fiecare seara la tine în brate,sopteste pe un ton incarcat.
Zambesc si imi frec usor nasul de al ei,apoi o sarut din nou pe buze.
-Te cred,pentru ca de fiecare data adormi in mai puțin de un minut atunci cand vii la mine si iti pui capul pe pieptul meu,spun si zambeste in coltul gurii.
-Pentru ca acolo imi e locul de fapt si de drept. La tine în brate.
"Si ma bucur ca l-a găsit. Ma bucur ca ea imi aparține si ca mi-a fost destinata mie."

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum