Capitolul 28

1K 90 12
                                    

      Enzo:

    Cobor din masina si sun de cateva  ori la usa pana cand intr-un final fratele ei,Seth deschide si ma priveste amuzat.
      -Psychi! Ai ajuns!spune rânjind si imi face loc sa trec pe langa el. Tu chiar vrei sa mori si nu știi cum,hm?continua in vreme ce isi potrivește pasul cu al meu.
       -Nu astazi Chronis...raspund in timp ce ma conduce in living.
       -Psychi mou!exclama bruneta mea cand ma vede si-mi zambeste ca un înger.
       Ma apropii de ea si o strang incet în brate,dupa ma aplec sa o sarut pe buze.
       -Cum ești,angioletto?
       -Sunt bine. Abia aștept sa scap de ghips.
       "Diavola mea mai are o săptămână pana cand o sa i se scoata ghipsul,iar eu abia aștept sa se întâmple lucrul asta."
       -Tu cum ești?intreaba cand ma indrept de spate.
       -Bine,raspund si ma pun sa fac cunostinta cu fratele ei,Ares si cu soția sa,apoi il salut pe Max ce ma priveste exact ca un criminal,dupa dau mana cu micuțul Hades.
       Cand termin cu băieții,o pup pe Hera pe obraji si ma intorc cand apare Lex cu doi copii mici dupa ea.
       -Buna Enzo,imi spune zambind.
       -Buna.
       -Ei sunt Dionys si Rhea,ii prezintă pe micuți si ma las pe vine ca sa fac cunostinta cu ei,apoi ma pun lângă angioletto pe canapea si o strang la pieptul meu.
        -Ce o sa ne facem cu idioata de Irina?ma întreabă soptit.
         Oftez si ma gândesc la un răspuns pentru întrebarea ei.
         "Astăzi e sambata si e ziua lui Max,dar ieri la ora de dirigenție,Irina a spus întregii clase cum ca,ea crede ca am o relație cu Eris. Bine,nu a crezut-o nimeni,mai ales cand diavola mea si-a scos colții si i-a spus ce părere are ea despre asta. Bine-nteles ca a facut-o in stilul ei caracteristic,spunând ca ea Irina sufera din cauza hormonilor ce i s-au urcat la cap pentru ca nu are cine sa i-o traga si de aceea incepe sa inventeze povesti despre relația inexistena dintre mine și ea."
        -Nu stiu inca,angioletto...raspund si o sarut pe frunte.
        -Ce s-a întâmplat?se interesează fratele ei Ares.
        -O idioata s-a găsit ieri sa spună la ora de dirigenție ca eu si psychi suntem intr-o relație.
        Il vad pe Max cum mijeste ochii la noi,iar Lex isi duce o mana la gura.
        -De ce aveți fetele astea?intreaba Seth cand se pune pe un fotoliu,iar Sandra se urca imediat în poala lui.
        -Irina Leahu e o tampita,replica diavola pe un ton veninos si privirea i se intuneca.
         -Pai?intreb brunetul ridicand dintr-o sprânceană.
         -Idioata aia si-a dat seama ca Eris si Enzo au o relație,il lămurește Sandra.
         -Eiii...mare tragedie,spune Seth taraganat in timp ce își da ochii peste cap. De ce dracu va agitati? Nu are cu ce sa dovedească,asa ca ascundeti-va in continuare si nu o sa fie nici o problema.
         -Sfinte! Dacă se afla o sa fie circul de pe lume!exclama Lex cu voce sparta.
         -Doar dacă...zic si pentru o clipa las cuvintele in aer cand ma gândesc din nou la ideea nebuna ce tocmai mi-a trecut prin cap.
        -Doar dacă,ce?intreaba angioletto curioasa.
        -Doar dacă ne căsătorim atunci cand faci 18 ani. Atunci nu o sa mai fie nici o problema,nu?intreb si Max se îneacă cand ma aude.
        -Pateras? Ești bine?intreaba Hera si Lex il bate usor pe spate.
        -Sunt pe dracu!exclama nervos.
        -O haide pateras! Nu mai fii asa!pufneste deodata diavola mea. Eu cred ca e o idee geniala!continua,iar cand revine cu privirea asupra mea,imi cuprinde obrajii in palme. Asta ar inchide gurile tuturor,spune privindu-mă adanc in ochi.
        -Hmmm...si eu cred ca e o idee buna,dar Eris ar trebui sa isi păstreze numele de Chronis,intervine Ares in discuție. In cazul în care relația voastră iese la lumina,o sa ii lasi pe toți muti cand ai sa dovedești ca ai tot dreptul din lume sa faci ce vrei tu cu Eris pentru ca ea e soția ta.
        Ridic dintr-o sprânceană cand il aud ce spune si sincer,ideea lui nu e rea deloc.
        "Dacă isi păstrează numele atunci nu trebuie sa schimbe nici un act la scoala,iar cu Rossi am sa rezolv eu dacă e nevoie sa il fac sa isi tina gura inchisa."
       -Poti sa iti păstrezi numele pana la terminarea liceului,dupa o sa-l schimbam,zic si Max pufneste.
        -Dumnezeule! Casa de nebuni ce suntem!exclama si isi trece de mai mult ori o mana prin par.
         -Max,trebuie sa fim cu 3 pasi înaintea tuturor,nu? Chiar tu ne spui mereu asta. Iar,Ares are dreptate. Dacă vreunul se găsește sa comenteze,Enzo o sa ii bage certificatul de căsătorie în ochi,spune Lex in timp ce il mangaie pe spate.
       -Ingeras...
       -Serios acum! E vorba de psychi. Ce dracu? Nu contează daca o fac peste 2 luni,2 ani sau 20,nu?se enervează deodata bruneta si se aprinde mai rau ca o torță.
       Zambesc cand imi dau seama de unde moștenește diavola mea focul sălbatic ce arde inuntrul ei. De la mama sa. Se aprinde intr-o clipa la fel de repede ca bruneta ce sta in poala lui Max.
        "Sincer...e prima data cand o vad asa. De obicei e foarte calma,dar se pare ca sub armura de ingeras si ea ascunde un mic diavol."
       -Si cand te gândești ca am așteptat mai bine de 12 ani ca se nască,iar acum vine nemernicul asta si mi-o fura,mormăie Max in barba și mai ca nu ma umfla rasul cand il aud.
       -Cine dracu e nemernic?il iau la rost. Chiar nu înțeleg ce naiba ai cu mine?intreb si Seth cu Ares bufnesc in ras pentru ca am tupeul sa il confrunt pe nebun.
       -Tu,fir-ai a draculu! Tu esti un nemernic!maraie la mine.
       -Max...Nu cred ca trebuie sa iti explic tocmai eu cum funcționează treaba asta cu jumătățile,nu?intreb retoric. Voi sunteți nebunii cu jumătățile de suflet si nici nu cred ca trebuie sa-ti spun cât de mult o iubesc,asa-i? Pentru ca as strabate Iadul pentru ea,doar ca o știu bine,zic si trăsăturile fetei i se mai îmblanzesc putin cand imi aude fermitatea din voce.
       -Si cu ai tai ce faci?vrea sa știe și ma priveste foarte serios.
       -Nu dau doi bani pe ei,i-o trântesc sec,iar buzele lui se curbeaza intr-un ranjet.
       Se ridica de pe fotoliu si vine spre mine,iar eu ii dau drumul lui Eris din îmbrățișare,apoi ma ridic la rândul meu de pe canapea si il masor in priviri.
        -Doar nu vrei sa ne batem acum,nu?il intreb cand ii vad strălucirea stranie din ochii negrii ca abisul.
        Nu răspunde,dar raman surprins cand ma îmbrățișează si ma bate de cateva ori pe spate. Reactionez abia după câteva clipe si il strang la randul meu in brate.
        -Ca sa vezi...răspunsul tău m-a făcut sa imi schimb părerea total despre tine,imi spune cand se retrage.
        -Serios? De ce?intreb surprins.
        -Pentru ca aceeași întrebare mi s-a pus si mie cu câțiva ani in urma si exact același răspuns l-am dat la randul meu. Poate ca nu ești un Chronis prin sânge,dar cu siguranță ai sa devii unul prin legatura de suflet. Te comporți si vorbești exact ca unul,ceea ce e foarte interesant având în vedere din ce familie te tragi.
         Stramb din nas cand il aud.
        "Eu nu am nici o legătură cu ai mei. Nu ma comport si nu vorbesc ca ei. Sunt total opus familiei mele."
         -Enzo!
          Imi focusez privirea din nou pe Max cand ii aud vocea ce ma scoate din ganduri si zambesc cand vad cu cata caldura ma priveste.
          "Ca sa vezi...tartorul dracilor chiar are o inima ce poate sa bata di pentru altcineva ce nu face parte din familia lui."
         -Bun venit în familie,psychi, spune si intinde mana dreapta spre mine.
         -Ma bucur ca nu ma mai consideri un nemernic,spun si ii strang palma intre degete.
         Incepe sa rada,apoi imi face cu ochiul.
         -Tot un nemernic ramai,dar acum ești unul de-al casei. Iar sa fii nemernic in familia asta e o calitate atat timp cât suntem cu restul si nu cu membrii familiei. Iar atat timp cât iti iubești jumatatea si o venerezi ca pe o zeita,eu nu am sa mai am dorinta morbida sa iti rup capul.
          Imi mut privirea de pe el imediat ce termina de vorbit si o privesc pe diavola mea.
          -Da....spun zambind. Chiar o venerez ca pe o zeita,continui si ii dau drumul la mana,apoi ma postez in fata lui angioletto si ma las pe vine.
         Ii cuprind obrajii în palme si imi apropii de gura ei,iar inainte sa o sarut ii soptesc din tot sufletul cuvintele ce le simt din toata inima.
          -Ti amo vita mia. Am sa o fac pentru eternitate.

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum