Enzo:
Cand pășesc pe holurile liceului si o vad pe Irina,sangele incepe sa fiarbă în mine. Ma observa si ma priveste într-un mod foarte ciudat,apoi buzele ei se curbeaza intr-un ranjet răutăcios.
-In biroul meu,marai cand ajung in dreptul ei si face stanga imprejur.
Merg în spatele ei pana cand ajungem pe holul salii de sport,iar cand intram in biroul meu,ma asez pe scaun si ii fac semn sa se pună pe cel din fata mea.
-Domnule diriginte...s-a întâmplat ceva?face pe proasta si ma abțin sa nu-i zbor capul de pe umeri chiar în clipa asta.
-Ai ceva sa-mi spui,domnișoară Leahu?intreb pe un ton dur si isi pierde imediat curajul.
Se schimba la fata,iar ochii i se maresc in cap,apoi inchite cu dificultate si isi drege de cateva ori grasul inainte de a răspunde.
-Nu...ingaima cu greu si ma priveste precauta.
-Nu?intreb cu o falsa seninatate. Atunci am eu ceva să-ți spun,i-o trantesc si ma ridic in picioare.
O privesc de sus mai ceva decât un criminal,iar fata ii devine livida si buza de jos incepe sa-i tremure din ce in ce mai tare.
"Sunt conștient de cum arat si cat de tare pot sa sperii pe cineva doar prin statura mea impunatoare,iar in clipa stiu sigur ca pustoaica asta mai are foarte puțin și face pe ea de frica."
-Ce vreți sa-mi spuneți?intreaba cu voce mica.
-Stiu ca ai accidentat-o intenționat pe Eris,asa ca,spune-mi de ce ai făcut-o?
-Poftim?intreaba si ii arunc o privire scarbita cand vad ce teatru ieftin joaca. Ce vreți sa spuneți? A fost un accident!! Nu am lovit-o intentionat!exclama speriata si vocea ii tremura spre final.
Incep sa rad,dar o fac de nervi pentru ca factura asta chiar are tupeul sa ma ia de prost.
-Stii...nu ma interesează ca ești fata,iar eu am fost crescut sa nu dau într-una. Dar dacă nu recunoști si nu imi spui de ce ai facut-o,am sa-ti dau una de am sa-ti zbor capul de pe umeri,marai amenințător. Asa ca...te mai întreb o data și vreau sa-mi răspunzi pe bune. De ce ai accidentat-o?
Sare deodata in picioare si cu o privire sfidătoare vine in fata mea.
-Eu...
-Tu...o imiți si vrei sa fii ca ea,spun printre dintii inclestati. Dar hai sa te luminez fetita fiindca imi dau seama ca ești cam grea de cap. Tu nu ai cum sa fii ca ea! Nimeni nu poate.
Pufneste nervoasa cand ma aude,iar de data asta ma priveste cu aroganta.
-Nu inteleg ce vezi la ea? Serios acum...ce are ea si nu am eu?intreaba revoltata.
"Dio! Puștoaica asta chiar e nebuna si grea de cap!"
-Esti nebuna,i-o trântesc enervat.
-Dar te vreauuu,suspina si se agata de bratul meu. Iti dau tot ce vrei,iti dau inima mea,zice si incepe sa planga.
Ma uit la ea ca trăsnit.
"Aolo! Acum sunt ferm convins ca pustoaica asta e nebuna."
-Nu mersi. O am pe a mea si-mi ajunge una.
-Dar te vreau,sopteste de data asta cuvintele si incepe sa ma mangaie incet pe un obraz.
-Ia-ți dracu mainile de pe mine!marai si o imping un pas în spate.
-Bine!!!răbufneste si ridica exasperata mainile in aer. Daca nu ma vrei pe mine,nici cu ea nu ai sa fii!ma amenință in timp ce ma tinteste cu un deget.
-Crezi ca ma sperii,pustoaico?intreb privind-o in ochi.
Ranjeste ca o fiara salbatica cand imi aude întrebarea.
-Ar trebui,fiindca am sa spun tuturor ca ti-o tragi cu o eleva.
Ridic dint-o spranceana neimpresioanat,apoi ii rad in fata.
-Fa-o si zbori din liceu,replic si ii cade fata.
-De ce?intreaba nervoasa dupa ce isi revine din soc. Doar pentru ca tat-tu e director?
-Nu. Pentru ca am sa cer sa ti se facă un control psihologic.
Casca ochii la mine si imi apropii fata periculos de mult de a ei. O spintec cu privirea,dar se pare ca nu o deranjează lucrul asta fiindca întredeschide buzele si vrea sa ma sarute. Rad ca un diavol in barba cand o vad cat e de dornică,dupa incep sa harai din adancul sufletului.
-Stai dracu departe de mine si de Eris,altfel te mananc de vie,replic pe un ton al naibii de jos.
Ma indrept de spate cand din nou se schimba la fata si ii arat usa.
-Iesi si sa nu iti mai treacă vreodată prin cap sa te pui în calea mea si a lui Eris ca dracul ii al tău!litru cuvintele si ma priveste speriata,apoi dintr-o miscare rapida,se năpusteste asupra mea si cel mai probabil manata de nebunie,ma saruta.
"Merda!!! E nebuna!!!"
Marai ca scos din minti si incep sa tremur de nervi in vreme ce o prind cu violenta de un brat si o indepartez de pe mine.
-De ce naiba nu ma vrei pe mine???urla cand mai ca nu o azvârl pe jos si incepe sa planga cu suspine.
-Sorca(sârbă),marai la ea. Chiar vrei sa stii motivul?intreb,dar nu o las sa răspundă si continui. Pentru ca mie scula nu mi se întărește in prezenta ta,i-o trântesc pe un ton rautacios. Esti penibila fatuco! Acum iesi dracu afara,altfel te scot in suturi.
Ma priveste cu ciuda,apoi isi strange buzele nervoasa intr-o linie subtire.
-Esti jalnica pustoaico,spun si imi proptesc un sold de marginea biroului.
-Las ca mai vedem noi,zice si o transez din priviri.
-Nu te juca aiurito,pentru ca nu știi de ce sunt in stare sa fac. Data viitoare când o sa-ti mai treacă prin capatana aia seaca sa ma ameninți, am sa te fac una cu pământul fără sa clipesc măcar.
-Bine ca Eris Chronis nu e jalnica pentru că-și deschide picioarele pentru tine,plescaie din buze si imi tranteste o privire caustica.
"O omor!"
Fără sa mai gândesc,ma reped spre ea si imi infing cu putere o mana in parul ei. Incep sa marai ca un turbat si o trag de cateva ori de cap înainte sa imi apropii fata de a ei. Geme dureros,iar ochii i se umplu de lacrimi,insa mie nu îmi pasa nici cât negru sub unghii de durerea ei.
-Eris nu e jalnica ametito..tu in schimb da. Fiindca vii la mine exact ca o tarfulita si imi ceri sa ti-o trag. Esti vai de capul tau fiindca n-ai nici o problema în a-ti deschide picioarele pentru mine la orice ora din zi și din noapte...deci??? Ciocul mic si joc de glezne pentru ca nu te poți ridica la înălțimea brunetei mele. Tu esti doar o cațea in calduri ce vrea sa fie fututa. Asa ca nu îndrăzni sa vorbești de Eris cand tu esti penibila ce ar face orice doar ca să îmi dau măcar o data scula pe ea.
Imi pufneste in nas și o trag mai tare de cap.
-Du-te dracu!ma injura si bufnesc intr-un ras sec,apoi ma pun in miscare si o trag dupa mine.
Deschid usa cu putere si o arunc pe hol ca pe ultima carpa.
-Daca ii mai rostești vreodată numele mătur cu tine tot liceul și toată curtea lui,harai amenințător. Invata sa stai dracu in banca ta,altfel te joc in picioare.
Ma priveste socata,apoi lacrimile incep sa-i curga șiroaie pe obraji,dar nu ma impresionează absolut de loc. Ma intorc si trantesc usa dupa mine,apoi ma indrept spre birou si ma trântesc pe scaun cu sangele clocotindu-mi prin vene.
"Dio! Am sa o omor pe tampita asta dacă se mai apropie de angioletto sau de mine."
Marai ca scos din minti din cauza dorinței criminale ce pune stăpânire pe mine,apoi inspir adânc incercand sa ma calmez. Imi forțez mintea sa isi îndrepte gandurile spre diavola si inchid ochii. Chipul ei se contureaza imediat in spatele pleoapelor închise si zambesc cu tristețe.
De trei zile e acasă si tot de trei zile nu am mai vazut-o,dar in week-end merg dupa ea ca sa o aduc la mine. O sa rămâne pana duminica langa mine,iar eu unul abia astept sa o tin din nou in brate.
"Dio! Abia aștept sa o vad. Imi e atat de dor de ea..."
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...