Enzo:
O strang pe diavola in brate si privesc cum bărbații Chronis isi mărturisesc dragostea fata de jumătățile lor pe treptele de la Acropole.
Diavola imi intinde o sticla de șampanie și o desfac,apoi impreuna cu Hades ii stropim din cap pana în picioare. Pun sticla goala pe jos si imi strang dupa bruneta in brate. Imi lipesc buzele de ale ei si bag o mana in buzunar ca sa scot cutiuța ce o am cu mine de cand am plecat din România.
-Chiar dacă ma cheamă D'Angelo,iar jurămintele pe treptele astea le fac doar membrii Chronis,eu fac parte din familia asta asa ca angioletto vreau sa iti spun ca am sa fiu alături de tine când ai sa fii fericita sau cand ai sa fii trista. Cand ai sa fii suparata sau irascibila. Cand nu ai sa poți dormi sau cand totul o sa se transforme în jurul tău în haos. Am sa fiu lângă tine cand ai sa fii bucuroasa sau cand nu ai sa mai poți respira in caz ca viata o sa faca din nou o mutare împotriva noastră și o sa te arunce din nou in mijlocul oceanului. Am sa fiu mereu gura ta de aer proaspăt angioletto. Am sa fiu lângă tine cand mintea ta o sa fuga în toate părțile sau poate doar cand o sa ai nevoie de o îmbrățișare si nimic mai mult. Oricare ar fi situația,eu am sa fiu mereu lângă tine angioletto. Pana la sfârșit si pana dincolo de Rai. Ti amo vita mia.
-Se agapo,imi șoptește si ii zambesc bland.
Imi lipesc buzele de ale ei si o strang cu un brat mai tare la pieptul meu,apoi rup sarutul si deschid cutiuța. In ea sunt 3 brățări. Toate au șnur auriu din piele,doar ca fiecare bratara are o alta culoare la trandafirul ce se afla în mijlocul ei.
-Ti-am spus ca simbolul Afroditei e un trandafir si m-am gândit sa il transform in simbolul nostru,spun si scot bratara ce are un trandafir de culoare roșie.
-Imi plac,imi spune incet si ii pun bratara la mana.
-Ma bucur angioletto.
Scoate bratara mea din cutie ce are un trandafir negru si mi-o pune langa cealalta bratara ce am primit-o anul trecut de Crăciun tot de la ea.
Ne uitam amandoi la bratara ce a rămas in cutiuță si zambim. Trandafirul alb o sa fie pus pe manuta zeiței noastre Venus. Bag cutiuța inapoi in buzunar și ii cuprind cu o mana ceafa,iar cu cealalta ii inconjor mai strans talia. Imi zdrobesc buzele de ale ei si gura mea o devorează. Tot raționamentul meu zboară si nu mai gândesc cand cobor mana de pe spatele ei si imi strecor degetele pe sub rochie,apoi o strang de fesa.
-Se agapo,imi șoptește din nou si ma prinde de gulerul cămășii.
Ma trage mai aproape de ea si adâncesc sarutul. Limbile noastre se ating pasional si ne pierdem intr-un sarut umed,iar o dorinta sălbatică pune stăpânire pe mine când ii inghit un geamăt ce-i părăsește buzele.
-Te rup,marai peste buzele ei si din nou geme,dar de data asta o face doar ca să ma stârnească si mai tare.
-Aolooo!!! Păcătoșilor!!!il aud pe Seth razand si imediat sunt stropit din cap pana în picioare cu șampanie.
Incep sa rad incet si o musc jucaus de buze cu toate ca ochii noștrii isi transmit multe promisiuni păcătoase. Angioletto chicoteste si acel sunet ajunge direct in pantalonii mei si scula imi zvacneste.
-Hai sa sărbătorim!!urla Sandra si ne întoarcem amandoi spre familia noastră de pacatosi.
Imi inclin capul intr-o parte si o privesc pe diavola.
-Nu vrei sa sărbătorim,nu-i asa?ma întreabă razand.
-Vreau...dar doar noi doi.
-Ai vrea sa te infingi in mine chiar acum,nu-i asa?ma întreabă soptit la ureche.
-Foarte mult!exclam si din nou chicoteste.
-Pai...ai sa o faci psychi mou. Dar chiar vreau sa mergem sa sărbătorim pentru ca mor de foame.
Cand o aud zici ca imi toarnă cineva o galeata cu apa rece in cap si erectia imi moare instant.
-Hai sa mergem,le spun si o prind pe diavola de mana.
Noi doi urcam pe bancheta din spate a mașinei ce o are Seth inchiriata,iar Sandra urca în fata. Max si Lex,impreuna cu Hades si Hera urca în cea din fata noastră,iar Ares cu Cleo,impreuna cu Dionys si Rhea in cea din spatele nostru.
-Mor de foame Seth!exclama Sandra si incep sa rad.
-Hai ca imediat ajungem psychi mou.
-Si eu fir-ar sa fie!spune si angioletto si intorc capul spre ea.
O vad cum isi freacă coapsele intre ele si ranjesc.
"Chiar dacă ii e foame tot nu se potolește sa nu ma stârnească."
-Da-mi chilotii,ii cer soptindu-i la ureche si din nou chicoteste.
"Am sa înnebunesc dacă o mai aud chicotind o data."
Ma retrag si o vad cum se uita în oglinda retrovizoare ca sa il urmărească pe Seth,apoi isi scoate incet chilotii de pe ea si ii pune la mine in palma.
-Ce te-a apucat? Iar ai chef de jocuri perverse?ma întreabă incet la ureche si ii strang chilotii in pumn.
-Tu m-ai apucat. Ti-am mai spus ca înnebunesc cand te aud gemand si chicotitul tău mai nou ma stârnește. Ca să nu îți mai spun si despre privirea inflacarata ce ma face sa iau foc. Plus de asta,imi place sa te provoac angioletto,iar cand te supui mereu dorințelor mele perverse sangele incepe sa fiarbă în mine.
Isi zdrobește buzele de ale mele si imi geme in gura. Marai si limba ei intra in gura mea. Ne sarutam intens,iar scula incepe sa-mi pulseze dureros in pantaloni. Ii vad privirea cum se aprinde si ma infierbant mai tare.
-Pacatosilorrrr...maraie Seth si imi mut privirea pe oglinda retrovizoare.
Ma desprind din sărut si rad incet cand il vad cum joaca din sprancene.
-Probleme?intreb rânjind.
-Nici una psychi. Sa-ti reamintesc ca am un club pentru pacatosi? Din partea mea puteți sa o faceți si pe bancheta din spate.
-Doamne!!! Ce nebun!!exclama Sandra. Sa nu va pună dracu sa faceți asta!zice si ne ameninta pe amandoi cu un deget.
-Nu mai au oricum timp,trelos. Jos ca am ajuns.
Coboram din masina si intram in hotel. Mergem toți spre terasa din spate a restaurantului si ne așezăm la o masa.
-Dumnezeule! Imi place Grecia,dar urăsc caldura asta,spune Max in timp ce citește meniul.
-Ce vrei sa mănânci psychi mou?ma întreabă si deschide un meniu.
Ma uit pe el si ea imi bate cu degetul intr-un preparat de pe foaie.
-Gyros,cred ca o sa-ti placa. E mancare specifica Greciei. Friptura cu sos de tzatziki,roșii,ceapa și pâine.
-Daca tu zici,atunci am sa încerc.
-Perfect. Eu am sa-mi comand platou cu fructe de mare,spune si ma abțin sa nu rad.
Nu știu eu prea multe despre Grecia,dar știu ca porțiile lor sunt destul de mari. Ma uit la ea in tăcere si ridica din sprancene la mine.
-Ce e?intraba si clatin din cap.
-Nimic angioletto,spun si imi trec un brat pe dupa gatul ei,apoi o trag spre mine.
-Ti amo,spun si o sarut pe frunte.
-Se agapo.
Jumătate de ora mai târziu după ce comanda ne-a fost luata,un mic haos se produce la masa noastră. Dionys vrea sa guste din toate farfuriile,Sandra dupa ce termina de mancat porția ei mai mănâncă si din a lui Seth. Vorbim unii peste alții si la un momentan ajungem sa nu ne mai intelegem.
-Respira trelos!il aud la un moment dat le Seth.
Angioletto si Sandra incep sa rad cu gura pana la urechi atunci cand incep sa faca schimb si de deserturi intre ele,dupa isi baga nasul si prin desertul Herei si a lui Cleo.
-Sper sa nu vomit la cat de mult am mancat,ne spune Sandra si se tine cu mâinile de burta.
-Esti nebuna,i-o trântește Seth. Zici ca te țin flamanda,la dracu. Ce naiba trelos? Nici nu ai respirat atat de repede ai mancat.
-Pai dacă imi era foame...ce vrei sa fac?pufneste Sandra.
-Dumnezeule!exclama Seth si o priveste amuzat.
-Ei lasa Seth,acum vedem de ce sunt in stare muschii de pe tine,spune si bufneste deodata ca nebuna in ras.
-Chiar daca mai pui 10 kg pe tine tot nu ar fi o problema. De ridicat pot sa o fac psychi mou,dar tot tu esti aia ce imi mănânca zilele când incepi sa te vaiti ca nu mai încapi în haine.
Când aude angioletto întoarce capul spre mine si ma priveste vinovata. Ii zambesc bland ca sa o liniștesc si isi trece o mana prin parul meu.
-Acum ca a spus-o Seth,realizez ca si eu fac același lucru cu tine.
"Da...il face,doar ca eu nu ii spun niciodata nimic. O las sa imi manance zilele,vorba lui Seth."
-E in regula angioletto. Lasa ca mai ai puțin și scapi.
Ochii ii sclipesc si isi trece bratele in jurul gatului meu. Ma apropii de ea si o strang la pieptul meu.
-Esti mai bine acum ca ai mancat?
-Da. Acum putem sa mergem.
Ne ridicam de la masa si dupa ce ne hotărâm la ce ora sa ne întâlnim mâine la micul dejun,intram in hotel si urcam in lift.
-M-ai făcut sa stau la masa fără chiloți pe mine,imi spune amuzata.
-Stiu ca iti plac jocurile mele diavola, zic in timp ce ii fac cu ochiul.
-Da perversule,chiar imi plac.
Când intram in camera incui usa dupa noi si o intind pe pat,apoi ridic rochia pana deasupra sânilor.
-Dio! Ce uda esti!exclam când imi trec 2 degete prin umezeala ei.
O patrund incet si pun presiune cu degetul mare pe clitoris. Ma aplec peste ea si o sarut pe buze. Imi bag limba agresiv in gura ei si incep sa o devorez in timp ce imi misc degetele mai repede in ea. Scot unul si cobor cu el în jos. Il bag incet in fundul ei si incep din nou sa le misc.
-Ahhh!!! Enzooo...geme de placere si pun mai multa presiune pe clitoris.
-Daaa...ti amo angioletto,soptesc si vad cum se topește toata sub atingerile mele.
O ling incet pe gat,dupa o musc si ea geme lung,apoi se cutremura sub mine. Ii i-au buzele cu asalt si ma înfrupt din dulceata gurii ei ca un flamand.
-O doamne!urla si isi baga unghiile in spatele meu cand corpul incepe sa-i fie cuprins de spasme.
Imi scot degetele din ea cand orgasmul ii trece si incep sa marai ca un demon.
-In 4 labe.
Ingenunchez în spatele ei si o prind de solduri. O patrund incet si pasarica ei stramta se deschide pentru mine si simt cum ma trage mai adanc in interiorul ei. Muschii ei moi și catifelati imi produc fiori pe sirea spinării atunci cand se strange in jurul meu si intru in ea pana la capat. Ma retrag incet si ma imping din nou,dar de data asta intru mai tare.
-Atinge-te,ii cer in timp ce imi bag doua degete in fundul ei. Freaca-te in timp ce ti-o trag angioletto.
Geme cand isi strecoara o mana intre picioare si incepe sa se frece din ce în ce mai repede.
-Enzo...geme si se freacă mai frenetic,iar eu intru mai tare in ea.
O tin cu o mana de sold si ma izbesc dur in ea. Imi misc degetele in fundul ei si o simt cum începe sa pulseze.
-E bineee!!!urla si intru puternic,cu toată forta si o patrund adanc.
Ma uit în jos si vad cat de frumos ma primește. Imi infing degetele mai tare in fundul ei si geme in timp ce își freacă încă clitorisul.
-Dio! Ce bine e angioletto!exclam si simt cum iau foc.
Ma retrag si intru din nou adanc.
-Enzooo...imi geme numele,apoi urla si incepe sa tremure.
Orgasmul o cuprinde din nou si ma strange tare in interiorul ei. Imi scot degetele si ii dau doua palme peste fese. Mai imping de cateva ori si explodez la rândul meu in ea. Corpul imi e acoperit cu o pelicula de sudoare si amandoi respiram precipitat. Ies din ea si o ridic,apoi o lipesc cu spatele de pieptul meu si ii mangai incet burtica.
-Cum ești angioletto?o intreb soptit.
-Sunt bine,imi spune gemand incet.
-Si zeita?intreb si chicoteste.
-Zeita ta mica e bine psychi mou.
Ne intindem pe pat si o trag in bratele mele. O mangai cu o mana pe spate si cealaltă mi-o bag în parul ei. Incep sa ma joc cu o șuviță de par si o rotesc pe deget,iar ea ofteaza incet.
-Cum te simți,vita mia?
-Slabita. Moale...m-ai secat de puteri.
O sarut incet pe creștetul capului si isi trece un brat peste abdomenul meu. Stiu ca ii e somn. De cand e insarcinata obosește foarte repede si doarme foarte mult. Continui sa o mangai pe spate si respirația ii devine deodata adanca,semn ca a adormit. Inchid ochii si buzele mi se curbeaza intr-un zambet cand ma gândesc din nou la micuta noastră zeita. Ingerasul nostru micut. Am început sa număr zilele si nu mai am răbdare. Abia aștept sa nasca.
"Ale mele! Zeițele mele!"
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...