Ares:
Imi tin creața lipita de mine,iar bratele ei imi înconjoară gatul. Soldurile le are lipite de ale mele si se freacă de scula mea ca o obraznicatura ce e.Imi urc o mana de pe spatele ei si ii cuprind ceafa in palma. O trag mai aproape de mine si ma aplec sa ii ling incet buzele.
-Aresss,imi geme numele si ranjesc ca un nemernic.
-Da micuto?intreb peste buzele ei.
Ii vad ochii in lumina difuza din club cum se schimba și ambele culori de intuneca. Pupilele i se dilata si cobor cealalta mana in jos. Imi strecor degetele pe sub rochia ei,apoi o strang tare de o fesa. Imi zdrobesc buzele de ale ei si imi geme in gura cand imi strecor doua degete pe sub lenjeria ei intima si le bag inauntru.
-Esti uda...gem si imi misc degetele in ea.
Face ochii mari pentru o clipa si rad incet. Nu imi pasa ca suntem înconjurați de oameni,pana la urma clubul asta e pentru pacatosi. Scot degetele umezite si urc cu ele printre fesele ei. Ii forțez intrare si o vad cum isi musc buza de jos. Se arcuieste de spate si imi bag degetele in fundul ei.
-O doamne!! Aresss...
-Daca nu urcam acum intr-o camera micuto,am sa ti-o trag chiar aici de fata cu toata lumea,marai si scula imi pulsează dureros in pantaloni.
-Hai sa mergem,imi spune gâfâind si o salt în brate.
Ma strange mai tare cu bratele de dupa gat si imi fac loc prin mulțime.
-Nu ai de gând sa scoți degetele alea din mine?ma întreabă soptit la ureche,apoi geme cand le infing mai tare in curul ei.
Imi înconjoară talia mai strâns cu picioarele si incep sa rad când o vad ca devine rosie in obraji.
-Psychi mou...suntem intr-un club de sex. E ceva normal sa vezi oameni dezbrăcați ce si-o trag pe oriunde pot.
Chicoteste cand ma aude si urc un etaj mai sus. I-au cheia de la bodyguard si intru pe un hol foarte slab luminat. Descui usa cu numărul 5 si aprind ledurile aurii. Incui usa dupa noi si incep sa o dezbrac,apoi o intind pe pat si incep sa ii incatusez mainile si picioare. De fiecare stâlp al patului e prins cate un lanț ce are la capat o cătușe lata din piele.
-Iti sta bine legata,spun pe un ton jos in timp ce ma dezbrac si nu-mi mut privirea de pe ea.
Sta pe spate cu mainile întinse deasupra capului si cu picioarele larg desfăcute.
Buzele i se curbeaza intr-un zambet,iar ochii incep sa-i sclipeasca cand isi plimba privirea pe trupul meu.
-Am sa ti-o trag tare psychi mou,spun in timp ce ma apropii de pat.
Ranjesc cand vad dorinta din ochii ei,iar privirea ei imi spune ca pot sa fac orice vreau cu ea. Îngenunchez intre picioarele ei si imi las capul in jos. Nu isi muta privirea din ochii mei,dar incepe sa-si muste buzele cand limba mea trece printre labiile ei si incep sa o gust.
-Aresss...geme cand imi strecor mainile pe sub ea si o strang tare de fese.
Ii cuprind clitorisul cu buzele si incep sa-l sug. Se arcuieste de spate si trage de lanțuri atunci cand se misca.
-Hmmm...gem si ii savurez dulceata cand limba mea intra inauntrul ei.
Imi afund degetele in fesele ei si imi apas gura mai tare pe ea. Imi introduc limba cât de adanc pot si geme lung cand incep sa o misc in ea. In timp ce o devorez nu o scap din ochi si vad cum strange lanțurile intre degete atunci cand o musc si o ling peste tot. Imi plimb limba peste tot pe pasarica ei si incepe sa-mi vibreze in maini.
-Aresss...am..sa ter...dar nu mai apuca sa-mi spună pentru ca un țipat ii părăsește buzele si tot corpul i se încordează.
O ling mai apasat si sug toata dulceata din ea. Ma ridic deasupra ei cand orgasmul ii trece si zambesc cand ii vad privirea incetosata.
-Dupa atâta timp stiu cand urmează sa termini psychi mou,nu trebuie sa ma anunți,ii zic pe un ton arogant.
Intredeschide buzele sa spuna ceva,dar mi le lipesc de ale ei si limba mea ii gusta interiorul gurii. Imi pun palmele pe o parte si de alta a ei,iar cu capul sculei o tachinez. Il plimb printre labiile ei,apoi intru putin si dupa il scot. Repet mișcarea asta de cateva ori si ofteaza frustrata.
-Nu ma mai chinui...geme cuvintele.
O musc de gat si o patrund dintr-o mișcare. Ridic capul sa o privesc cand un țipat ii părăsește buzele si incep sa ma izbesc mai tare. Aud lanțurile cum se misca si urla din nou cand imi dublez forta si i-o trag tare,dur si brutal.
-Aresss...imi geme numele privindu-ma in ochi.
Stiu ca ar vrea sa ma atingă,dar imi place sa o vad asa pornita si înflăcărata. Imi place sa o vad arzând si ce pot sa spun...imi place sa o si chinui putin,iar acum știu ca o tin in Iad pentru ca nu poate sa facă ce vrea,in special sa-si bage unghiile in spatele meu,dar mai știu ca-i si place sa fie în Iadul meu. Imi rotesc soldurile si ma misc in ea ca un sălbatic. I-o trag fără pic de compasiune...nu imi este mila pentru ca știu cât de mult ii place sa o posed.
Ii simt fierbinteala si umezeala cum imi invaluie scula si imediat corpul incepe sa-i fie strabatut de spasme. Ma aplec si o musc de buze,apoi o sarut si ii inghit gemetele de placere.
-Vreau sa te ating...imi cere in timp ce tremura toata sub mine.
Intind o mana si ii eliberez incheieturile pe rand. Ies din ea dupa ce orgasmul ii trece si ii eliberez si picioarele.
-E rândul meu...mai poți?ma întreabă cu o sprânceană ridicata.
Rad incet si ma intind pe pat.
-Sa te vad obraznico.
Urca peste mine si imi pun palmele pe fesele ei. Ii privesc sanii in timp ce ea isi pune palmele pe pieptul meu si se lasa incet in jos pe toata lungimea mea.
-Ii vreau,spun soptit si nu-mi mut privirea de pe sanii ei.
Se lasa mai in jos pana pot sa ii cuprind sanii cu buzele si incep sa-i ling si sa-i sug pe rand. Gemete de placere ii ies printre buzele întredeschise atunci cand urca si coboara pe scula mea,iar eu ii sug lacom sanii.
-E bine...spune si isi da capul pe spate.
Dau drumul la sfârc si incep sa ma misc o data cu ea.
-Priveste-ma creato. Trebuie sa-ti vad ochii,ii spun pe un ton grav.
Isi muta privirea inapoi pe mine si incepe sa se miște mai repede. Ochii ei frumoși sunt pironiti in ai mei,si imi prinde mainile in palmele ei,apoi se apleaca mai mult asupra mea si ne impreunam degetele.
-Futu-i!injur cand se izbeste o data in mine si o patrund adanc.
Zambeste si repeta mișcarea.
-Ahhh!!!geme aproape de gura mea in timp ce eu ma bucur de mișcările ei.
-Ma innebunesti creato...la dracu daca nu ma innebunesti.
Cuvintele mele o aprind mai tare și se lipește la milimetru de mine,apoi incepe sa se frece ca o pacatoasa de mine. Imi incordez soldurile si ma imping mai tare inauntrul ei. Tipa si creste mai mult ritmul.
-La dracu!!!!urlu cand o simt cum se contracta in jurul meu.
Ne strangem degetele împreunate de la maini mai tare si incep sa ma misc in ea. Sta nemiscata deasupra mea si ii citesc extazul in ochi atunci cand spasmele orgasmului ii traversează corpul,iar lucru ăsta ma excita mai mult si un geamăt gutural imi iese din adancul pieptului si erup inauntrul ei. Se prăbușește peste mine si respirația ei e la fel de sacadata ca a mea.
-Se agapó psychi mou,ii soptesc la ureche.
Isi desprinde degetele dintre ale mele si isi strecoara palmele pe sub gatul meu. Ridica capul sa ma poată privi si zambetul satisfăcut de pe buzele ei ma încânta si imi bucura sufletul.
Imi pun mainile pe spatele ei si incep sa imi plimb degetele in jos si-n sus pe el. Cand respiratiile ne revin la normal ii dau o palma la fund si incepe sa chicoteasca,apoi se blochează.
-Ce s-a întâmplat?intreb si inima mi-o ia razna.
-Eu...la naiba Ares,imi spune șoptit.
-Psychi mou...ma sperii,ii spun cand o vad ca se albește la fata.
Inghite in sec si un fior imi traversează corpul de ma cutremur tot sub ea.
-La naiba...am uitat sa-mi i-au pastila azi,zice si inchid ochii pentru o clipa.
-Dumenzeule micuto...tu ai sa ma omori intr-o zi. Da-o dracu de pastila.. pentru atâta lucru te-ai albit in halul asta la fata?? Mai ca nu mi-a stat inima in loc.
-Pai...ziceai ca vrei doar doi teroriști,imi spune si se ridica de pe mine.
Ma ridic in fund si o trag la pieptul meu.
-Asa am spus,dar dacă e sa ramai insarcinata...ce mai putem face?Poți sa iei mâine pastila de a doua zi,ii spun si strâmbă din nas.
-Ti-ai mai dori un terorist sau o terorista?intreaba fixandu-ma cu privirea.
-Daca as ști ca nu te doare nimic,crede-ma creato ca nu ma opream doar la doi teroristi,ii spun razand.
-Pai...atunci nu am sa iau nici o pastila. Daca e sa raman insarcinata,pregateste-te de pe acum zeule ca o sa treci din nou prin Iad.
O privesc intens si un zâmbet imi curbeaza buzele.
-Da micuto,dar după am sa ajung din nou in Rai.
Ma strange tare in brate si isi lipeste buzele de ale mele.
-Se agapo Ares.
-Se agapo psychi mou,ston parádeiso kai stin kólasi. (Te iubesc sufletul meu, in Rai si-n Iad.)
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...