Enzo:
-Cum vrei sa ti-o trag?intreb si diavola isi linge buzele in timp ce ma priveste cu o dorinta sălbatică in ochi.
Suntem la mine in apartament,fiindca i-am promis ca am sa scot dracii din ea dupa ce mai ca nu era sa-i rupa capul de pe umeri colegei sale de clasa.
-Vreau sa fii nemilos,sopteste pe un ton tentant,iar scula mea răspuns imediat chemării din ei si imi bag o mana in gatul sau,apoi imi apropii fata de a sa pana cand respiratiile ni se împletesc intre ele.
-Cazzo! Chiar vrei asta,angioletto? Habar nu ai ce-mi ceri și cât de nemilos pot sa fiu,harai si o lipesc cu spatele de un perete,apoi imi presez trupul de al ei.
Nu o strang de gat intr-un mod in care sa o doara,dar suficient cât sa o intimidez,apoi imi apropii gura de a ei in timp ce imi lipesc scula de abdomenul sau si marai ca un demon. Ii vad ochii cum se aprind in cap,iar in momentul asta nu mai e angioletto,ci diavola.
Ranjeste cu ochii sudati in ai mei,dupa scoate limba si o trece foarte incet peste buzele mele. Ii inhat gura si incep sa-i sorb zgomotos limba in timp ce-mi frec scula de ea,iar diabolica isi baga unghiile in umerii mei ca sa ma întărite mai tare.
"Dio! O mananc."
Atingerile ei ma omoara. De fiecare data când o face turbez si vreau mai mult.
Gem grav cand incepe sa ma zgarie pe spate si o privesc adanc in ochii diabolici in timp ce ma gândesc cât sunt de norocos ca o am. Fiindca e perfecta. Pustoaica jumatate inger,jumatate demon din fata mea,pur și simplu e incredibila.
E plina de viata, pasionala, puternica, perversa,pacatoasa si bellissima. Sunt recunoscător pentru ca m-a ales pe mine dintre atatia barbati sau asa cum spune ea...pentru ca destinul mi-a scos-o in cale si am găsit-o. Asa am ajuns si la concluzia ca totul s-a întâmplat cu un motiv,de aceea anul asta trebuia sa fac pe profesorul de sport. Pentru ca trebuia să o întâlnesc pe ea. Iar acum ca am gasit-o,n-am sa-i mai dau drumul niciodată.
-Hai psychi mou,imi cere soptit si sangele incepe sa arda in mine cand ma musca de buze.
O ridic in secunda următoare in brate si o pun pe pat. O dezbrac repede de haine si se întinde pe spate. Ma uit la ea si o vad cat e de excitata,iar lucrul asta e prielnic pentru a o atrage in jocul meu nebun.
"Daca tot vrea brutal,zic sa ii dau putin mai multa durere decât pana acum."
-Ma intorc imediat,ii spun si ies cu pasi grabiti din dormitor.
Imi îndrept spre celalalt,iar cand intru înăuntru,pun mana pe o lumânare si pe o bricheta.
"Asa cum am zis și mai devreme,dacă tot vrea sa fiu nemilos,am sa incep cu ceva ușor ca sa isi faca o idee despre ce înțeleg eu prin a fi nemilos."
Am spus ca imi place sexul dur, brutal,murdar si pervers,iar uneori imi place sa fie chiar la limita durerii. Ei bine...acum a venit timpul sa-i testez putin gradul de toleranță pentru ca vreau sa-i ofer o mica parte din intunericul meu.
Cu ranjestul pe buze si cu fanteziile păcătoase in cap,dau sa ies din dormitor,dar ma opresc cand vad o pereche de cătușe pe comoda,iar langa ele o frânghie subtirica. Ma gândesc dacă sa le iau sau nu cu mine,iar cand ma hotarasc,prind perechea de cătușe intre degete si incep sa strang curele din piele in pumn.
"Cazzo! Potoleste-te! E prea mult din prima! Lumanare si cătușe?? O sa se sperie!"
Oftez cand vocea constiintei urla in capul meu si pun cătușele la loc,apoi ies din camera și ma îndrept spre pun dormitorul unde se afla ea.
-Angioletto...șoptesc ragusit cand o găsesc în aceeași poziție si cu pasi de prădător ma apropii de ea.
-Da?intreaba incet.
Las lumânarea pe pat impreuna cu bricheta si incep sa ma dezbrac.
-Esti sigura?intreb in vreme ce nu o scap din ochi.
-Da,raspunde imediat.
-Bine...spun si arunc hainele pe jos. Sa nu te misti,ii cer imediat ce ii prind mainile si le ridica deasupra capului ei.
Se uita la mine cu pupilele dilatate la maxim cand i-au lumânarea si o aprind,apoi incepe sa-si muste buzele cand o inclin si ii picur ceara pe sani.
-Ah!suspina,dupa trage aer adanc in piept.
Imi mut imediat ochii de pe sanii ei si ii întâlnesc privirea flamanda. Ii citesc dorinta in abisurile negre si ranjesc pentru ca ii place jocul meu de om nebun.
Chicotesc pentru ca din nou imi demonstreaza cat e de perfecta si las ceara din nou sa picire pe pielea ei,doar ca de data asta ii frige abdomenul. Geme lung si ranjetul mi se mărește pe buze cand vad cat de mult savurează dulcea durere.
"Dio! Faptul ca ii place ce-i fac,ma face sa innebunesc de placere."
-Diavola...reușești sa ma starnesti atat de tare cu sunetele tale încât iti promit ca am sa ti-o trag tare,adanc si foarte dur.
-Vreauuuu...sopteste nerăbdatoare si isi ridica soldurile,apoi isi departeaza mai tare picioarele.
-Si eu vreau angioletto. Vreau sa te domin si sa te supui tuturor dorințelor mele,marai si las încă o data ceara sa curga,dar de data asta pe coapsele ei.
-Daaaa...geme si picioarele incep sa ii tremure.
O privesc si chiar dacă știu ca la început o arde si o ustura,diavola mea nu rămâne concentrata si pe mainile ce continua sa le tina deasupra capului exact asa cum i-am cerut.
-Ahhhh!!! Doamneee!!!urla cand inclin din nou lumânarea si ceara ii ajunge pe clitoris,apoi se prelinge incet pe labiile ce-i pulsează de placere in fata ochilor mei.
-Perfecta...soptesc incantat,iar ea incepe sa se zvarcoleasca cand trasez o linie fierbinte de deasupra buricului pana intre sani ei,apoi las ceara sa-i picure pe sani si implicit pe sfaturile întărite.
Surad intunecat cand vad pielea cum i se înroseste si decid sa pun capat jocului cu lumânarea.
-Vreau sex pervers angioletto,o informez si suflu in flacăra,iar dupa ce o sting,pun lumânarea pe noptiera si ma urc peste ea.
-Si eu vreau...raspunde gâfâind.
Ranjesc,dupa ii despart picioarele mai tare si imi trec o data limba printre labiile ei. Innebunesc cand nectarul ei imi ajunge pe buzele mele,apoi imi invadeaza gura. Ii prind clitorisul intre dinti si incep sa il sug cu putere,iar respirația ei se accelereaza si tipa cand o musc de carnea sensibila.
O iau razna cand o aud si ma arunc asupra ei ca un animal de prada. Un geamăt salbatic imi iese din adancul sufletului atunci cand incepe sa se zvarcoleasca si sa urle de placere. Imi apas gura mai tare pe pasarica fierbinte cand orgasmul o cuprinde si imi pun ambele palme pe sanii ei. Ii masez cu putere,apoi o prind de sfacuri si o ciupesc pana cand o fac din nou sa tipe.
-Doamneeee!!!!zbiara cand palmele mele ii lovesc sfarcurile întărite si tot corpul incepe sa i se cutremure.
Ii mai aplic doua lovituri peste sani,iar trupul incepe sa-i tremure incontrolabil. Ma urc peste ea cand orgasmul ii trece si ii sfâșie gura. O sarut intens si sălbatic pana cand o las fără aer,dupa imi prind scula in pumn si o patrund dintr-o singura mișcare. Geme lung peste buzele mele si o musc tare de ele.
Pasarica ei dulce imi primeste cu lacomie scula tare inauntrul ei fierbinte si diavola isi ridica soldurile ca sa intru mai adanc.
-Ahhh!!! Daaa!!! E bineee!!!urla cand rup sărutul si ne privim adanc in ochi.
Manat de dorinta,ma ridic in genunchi si o prind de solduri,apoi ii ridic fundul de pe saltea si imi infing degetele adanc in carnea ei moale in timp ce încep sa ma izbesc canalul strâmt mai ceva ca un nebun. Simt cum incep sa ard din cauza sangele ce imi clocotește prin vene,iar sufletul vibrează in mine fiindca tot ce traiesc lângă ea e de-a dreptul inimaginabil. E atat de intens încât vreau mai mult si mai mult pana cand o sa ajungem amandoi sa ne pierdem in delir.
As vrea dacă ar fi posibil sa intru cu totul in ea,fiindca una a fost sa mi-o trag cu o tipa oarecare in stilul meu pervers ca sa ma bucur doar de placerea carnala si alta este sa imi iubesc ingerasul cand știu ce simțim unul fata de celalalt. Pentru ca in cazul asta nimic nu se compara cu ceea ce avem și trăim noi. Fiindca iubirea noastră se imbina la perfecție cu perversitatea. Totul in clipa asta e mult peste ceea ce am trăit sau am experimentat vreodată. E pur și simplu fără margini si fara grad de comparatie.
"E o nebunie,dar sa fiu a naibii de nu e perfecta."
-Enzo!tipa si isi lasa capul pe spate cand placerea face prapad in ea.
-Dio!urlu cand ii simt convulsiile si cresc mai mult ritmul cand incepe sa se strângă cu putere in jurul meu.
Continui sa ma izbesc ca un sălbatic in ea pana cand trupul i se liniștește,apoi ii ridic genunchi la piept si ies din ea doar ca sa o patrund in fund.
-La dracu!!urla ma infind in curul ei.
O strang tare de picioare si incep din nou sa ma izbesc de ea. Orgasmul îl simt in scurt timp.cum se apropie de mine si intru mai brutal in fundul ei. Tipa si incepe din nou sa tremure.
-Hai angioletto,ii cer cand o simt din nou cum se strange in jurul meu.
Las extazul sa ma cuprinda cand placerea din nou incepe sa-i curga prin vene si ma eliberez in jeturi fierbinti cu un geamăt grav. Abia mai respir in clipa in care trupul imi e străbătut de dulcea placere si imi privesc cu ochi tulburi diavola ce se dezintegrează sub mine din cauza extazului. Pe chip are o expresie euforica si zambesc satisfăcut cand o vad cat e de pierduta în placere.
Ies din ea dupa ce o umplu pana la refuz si ii dau drumu incet la picioare,apoi ma lipesc de pieptul ei si ma aplec ca sa o sarut cu pasiune. Ii sug limba,dupa ii ling interiorul gurii si ii savurez gustul de păcate.
Îngerul meu demonic.
Vita mia.
Ea e cea ce ma întregește si ma completează la perfecție.
-Esti bine,angioletto?soptesc peste buzele ei.
Incepe sa chicoteasca si imi înconjoară gatul cu bratele.
-De ce nu as fi?
-Pentru ca te-am posedat ca un demon,raspund si o privesc in abisurile negre ca sa ma asigur ca e totul in regula cu ea.
-Asta am vrut psychi mou,șoptește si ma saruta scurt pe buze,apoi imi mangaie incet obrajii.
-Atat de mult te doresc ca te-as face bucăți si dupa te-as lipi la loc doar ca să te pot rupe iar. Apoi as repeta mișcarea din nou si din nou până când amandoi am cădea lati,spun si imi tranteste un zâmbet de toata frumusețea.
Isi trece degetele prin parul meu si imi îndepărtează cateva suvite ce imi stau lipite de fata,apoi imi inhata gura si ma saruta cu patos.
-Imi place cum gândești,sopteste si imi frec nasul ușor de al ei,dupa ma intind langa ea pe saltea si o trag in bratele mele.
-Observ...zic meditativ. Totuși...nu înțeleg un lucru,spun si ridica capul sa ma privească.
-Ce anume?intreaba incruntata.
-Imi da putin cu virgula faptul ca ești foarte puternica si bătăioasa,iar in prezenta mea te transformi si devii supusa perfecta. Cum de predai armele si ma lași sa te domin?
Imi zambeste,dupa se întinde si ma saruta scurt pe buze,apoi ochii ei diabolici incep sa sape in ai mei.
-Ma las dominata fiindca am încredere în tine psychi mou,raspunde pe un ton sincer.
-Angioletto...șoptesc si incep sa ma joc cu o mana in parul ei. Esti perfecta.
Chicoteste.
-Multa lume te-ar contrazice,spune si ma abțin sa nu-mi dau ochii peste cap.
"O durere în suflet am eu de părerea lumii. Pentru mine ea e mai mult decât perfecta."
-Insa...zice și ma face din nou atent la ea cand ma saruta scurt pe buze.
Ridic dintr-o sprânceană si o indemn sa continuie.
-Predau armele in fata ta pentru ca știu faptul ca niciodată nu mi-ai face rău.
Zambesc cand o aud si ii simt cuvintele pana in adâncul sufletului.
-N-am sa-ti fac niciodată rău,angioletto,o asigur. Iar tortura la care te supun stiu sa o transform in placere. Nu sunt sadic,zic si isi inclina capul intr-o parte,apoi ma priveste concentrata. Cel puțin nu unul in adevăratul sens al cuvântului,continui si ii fac cu ochiul.
Surade.
-Nu îmi doresc sa te rănesc,angioletto,zic pe un ton soptit. Vreau doar sa fie puțin dureros pentru tine,ca sa iti stârnesc si mai mult placerea. Niciodata nu am sa-mi doresc sa te vad plângând,intelegi? Eu vreau doar sa te stimulez putin mai mult.
-Iar mie imi place ce imi faci. Ti-am spus ca am încredere în tine,spune si ma intind sa o sarut.
-Ti amo.
Surade din nou.
-Se agapo,psychi mou.
Incep sa o mangai pe spate si stam cateva clipe in tacere,apoi isi drege glasul inainte de a vorbi.
-Sincer...ma excita îngrozitor cand te transformi. Imi place la nebunie cand ma privesti ca un prădător si ma innebunesti efectiv atunci cand imi ordoni sa fac anumite lucruri.
"Am observat..."
-Imi place cand imi vorbești murdar,continua si ranjesc in coltul gurii.
Imi face cu ochiul si chicotesc.
-Esti perfect,Enzo...iar eu ma simt in siguranță langa tine,de asta imi place sa fiu la mila ta.
Toate instinctele de dominator mi se activează cand o aud si gem gutural cand scula mi se trezeste si incepe sa zvacneasca cu putere.
"Si mie imi place cand mi se abandonează. O ador cand se deschide trup și suflet in fata mea. Dar iubesc la nebunie faptul ca ma accepta asa intunecat si pacatos. Chiar e făcută pentru mine. E perfecta! Am mai zis asta?"
-Esti perfecta,spun in urma gândului. Ti amo,angioletto,continui si o strang tare la pieptul meu.
Inima incepe sa imi bata cu putere cand o simt pe a ei si imi bag nasul în parul ei,apoi inchid ochii si o adulmec.
"A mea...ea e puștoaica mea cu ochi demonici ce ma completează perfect."
-Se agapo psychi mou,zice soptit. O fac pentru ca iti iubesc atat părțile bune cat si cele intunecate.
Deschid ochii si o rastorn de pe mine cand o aud,apoi ma urc peste ea si incep sa o sarut cu tandrete.
-Atunci angioletto...ce zici dacă te iubesc intr-un mod incet si tandru? Sa fiu baiatul tău bun,chiar daca am sa ti-o trag tot in stilul meu murdar si pervers.
-Si cum vine asta?intreaba râzând.
-Pai la fel ca pana acum,doar ca am sa ma misc agonizant de incet. Am sa te aduc la limita suportabilitatii dintre durere si extaz,dar am sa o fac intr-un mod foarte lent in timp ce am sa te musc ca un sălbatic sau am sa te sărut al naibii de umed și fierbinte.
-Suna bine,raspunde,iar ochii incep sa-i sclipeasca de incantare.
-Stiu...dar nu uita un lucru,vita mia.
-Ce lucru?
-Ca indiferent de modul în care am sa ti-o trag angioletto,tot am sa te iubesc din adancul Iadului pana dincolo de Rai.
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...