Eris:
Ma intorc la indemnul lui Ares si clipesc putin buimaca cand observ carare de trandafiri ce duce spre holul ce da in gradina din spate a casei.
"Aha...deci l-a asta s-a referit cand a spus ca trebuie sa urmez calea..."
Zambesc in coltul gurii si ma pun in miscare,apoi incep sa rad când ajung in dreptul scărilor ce duc la subsol. Coboram impreuna treptele si ma opresc cand petalele dispar sub usa aurie.
-Cred ca ar fi mai bine sa intru singura,zic chicotind. Daca e dezbracat?
-Deschide ușa o data!urla Seth ce a rămas alături de Sandra pe ultima treapta a scărilor.
Clatin din cap încercând sa alung imaginile cu el in toata splendoarea lui si deschid incet ușa. Cand intru inauntru bufnesc in plans imediat ce il vad pe Enzo cu un buchet imens de trandafiri roșii in brate. Fac un pas spre bărbatul meu superb,apoi încă unul si înaintez pana cand ajung in fata lui.
-Nu puteam sa fiu romantic pana la capat. Pana la urma totul trebuie sa se termine in stilul nostru pacatos si pervers,imi spune cu ranjetul pe buze si inghit emoționată in sec.
-Multumesc pentru tot...m-ai lăsat fără cuvinte.
Imi face cu ochiul,iar eu pun trandafirul rosu alături de ceilalți 100 si i-au buchetul in brate. Ridic privirea spre el,iar ochii lui verzi se intuneca cand se apleaca sa ma sarute.
-Hai ca te ajut eu cu astea,imi spune Hera cand apare langa noi si imi i-a toti trandafirii.
-Mersi,zic,apoi ii inlantui gatul lui Enzo.
Imi cuprinde cu o mana obrazul stang si se apleaca din nou sa ma sarute. Limba lui o gusta pe a mea si ne pierdem pentru cateva clipe intr-un sarut pasional.
-Angioletto...șoptește cand se retrage din sărut si il privesc pierduta.
Cu zambetul pe buzele,duce o mana la buzunarul din spate al blugilor si scoate o cutiuta,apoi o deschide si ma priveste fix in ochi. Imi i-a mana stanga si imi pune pe deget un inelul din aur alb ce are un diamant pătrat si negru,dupa imi ridica palma in dreptul gurii lui si mi-o saruta.
Privesc in tăcere inelul si nu-mi vine sa cred ca a organizat toata nebunia asta ca să ma ceara in căsătorie.
"Doamne! Barbatul asta e de vis!"
Imi mut privirea de pe inel spre chipul lui angelic si nu sunt în stare sa scot un cuvânt pentru ca gestul lui m-a lasa masca.
Incep sa-mi musc emoționată buza de jos,iar ochii lui verzi se aprind cand privirea ii cade pe gura mea,dupa trage aer adanc in piept inainte de a vorbi.
-Nu trebuie sa iti confirme nimeni ceea ce știi deja,dar eu simt nevoia sa o fac,zice si ma mangaie incet pe un obraz. Cand te-am văzut prima data am știut ca ai sa-mi dai lumea peste cap pentru ca mi-a dat seama imediat ca ești diferita si nu pentru ca imi esti jumatate. Pe atunci habar nu aveam de legenda jumatatilor de suflet,dar in ochii mei a fost diferita de la început pentru ca ai o strălucire aparte ce e imposibil de ignorat. Esti unica,speciala si minunata,angioletto. Prezenta ta nu are cum sa rămână neobservata si, deși ești o forță,ai si o doza de nebunie ce te face a naibii imprevizibila,iar lucrul asta m-a atras. Faptul ca ai intrat în viata mea precum o tornada ce a reușit sa-mi zguduie lumea din temelii,efectiv m-a naucit.
-Ma bucur ca ne-am găsit,soptesc si il strang mai tare in brate.
Il privesc in ochii de smarald in timp ce emoțiile ma inghit,iar el imi zambeste atat de frumos inact un val de caldura imi invadeaza pieptul si abia mai reușesc sa respir.
"Doamne,ce mult il iubesc!"
-Chiar dacă intr-o viata viitoare am sa uit tot ce am sa trăiesc alături de tine,cu siguranță n-am sa uit ochii ăștia diabolici,sopteste in vreme ce isi proneste privirea in a mea. Pentru ca asa cum in viata asta nu mi-au fost indiferenți stiu sigur ca nici intr-o alta viata nu o sa-mi fie. Am sa-i recunosc din prima clipa în care am sa-i vad fiindca ei ma iubesc pe mine in doua moduri total diferite. Pe o parte o fac profund,dar și cu inocenta,iar pe cealaltă parte o fac intens si totodată pacatos. Ochii talent,Eris sunt echilibrul perfect. Sunt atat sacrii cat si profani. Sunt combinație perfecta de angelic si demonic,iar ca sa schimbam putin registrul vreau sa iti spun ca,gustul tău e preferatul meu si mereu o sa fie. Iar cu tu totul esti perfecta pentru mine. Pentru ca tu,Eris Chronis nu ești iubirea vieții mele,tu esti iubirea existentei mele. Ai fost de la începutul timpului si ai sa ramai pana la sfârșitul lui. Ti amo angioletto,e ti amo di più,diavola.
In spatele meu aplauze incep sa se facă auzite cand isi încheie juramantul,iar fetele tipa fericite in vreme ce băieții fluiera încântați.
-Esti perfect,spun si ma lipește la milimetru de pieptul lui.
Ma strange tare in brate si buzele lui le ating incet pe ale mele. Ma saruta tandru,iar limba sa se misca usor in gura mea gustandu-ma cu lentoare si un geamat gutural ii reverbereaza in gat atunci cand ii musc incet de buza de jos. Ma aprind cand il aud,iar fierbinteala o simt cum incepe sa-mi arda fiecare celula din corp.
-Ti amo tanto,Eris D'Angelo,sopteste,iar pieptul mi se umple de dulceata.
"Doamne...asa ceva!!! Nu-mi vine sa cred ca astăzi ne aflam aici si ma cere de nevasta,in vreme ce cu putin timp in urma ma considera o nebuna pentru ca ii vorbeam de jumatati de suflet. Dar vorba aia...cu soarta nu te pui...iar cand un lucru e destinat sa se întâmple,nimeni si nimic nu se poate pune în calea forțelor divine."
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...