Capitolul 60

992 82 7
                                    

      Enzo:

    -Hai angioletto,ii cer si ma izbesc din nou in ea.
     Suntem la scoala,in pauza mare,iar diavola mea chiar e pacatoasa rau. Mi-a spus ca e excitata toata ziua din cauza sarcinii si ce a făcut? M-a luat de mana si m-a adus în biroul meu ca sa i-o trag.
    -Daaa!!! E bine!!! Mai tare!!!urla si o strang de solduri în timp ce ma izbesc mai tare de ea.
     O vad cum se prinde cu mainile de marginea biroului si isi lipeste sanii de suprafata lui.
     -Hmmm...gem cand o simt cum pulsează în jurul meu.
     -Daaa...o doamne!
     Incepe sa tremure si mai imping de cateva ori pana orgasmul ma cuprinde si termin în ea.
      Ma aplec si o sarut pe obraz,apoi ies din ea si ma indrept de spate. Imi bag scula in boxeri si ma inchei la blugi,dupa o aranjez si pe ea. Ma las in jos si o sarut pe abdomen.
      -Ti amo,soptesc si o mai sarut o data.
      Ma ridic și ii cuprind obrajii în palme. Imi lipesc buzele incet de ale ei si o sarut tandru.
     -Se agapo,sopteste si imi înconjoară talia cu bratele.
      O privesc in ochi si zambesc cand vad cat de tare ii stralucesc. Buzele ei se curbeaza intr-un zambet bland si imi frec nasul de al ei.
     "Dio! Ce mult o iubesc!"
      -Crezi ca o sa aflam astazi ce e?
      -Nu cred angioletto. Abia ai trei luni...hai sa mergem sa mancam.
      Imi impreunez degetele cu ale ei si iesim din birou.
      -Daca e băiat pot sa ii aleg eu numele?
      -Poti sa il alegi si daca e fetita angioletto,spun si intorc capul sa o pot saruta pe tampla.
     -Nu...daca e fata alegi tu,iar dacă e băiat aleg eu,imi spune pe un ton serios.
     Chicotesc cand o aud si traversam curtea liceului.
      -Ai deja un nume pregătit...spun si bufneste in ras.
     -Esatto,imi spune si zambesc cand o aud cum încearcă sa-mi imite accentul.
      O strang in brate si o sarut in mijlocul curții.
     -Ti amo angioletto.
     -Stiu...se agapo.

*****

     Stam în pat si ne uitam la un film. Astazi am fost cu ea la control și totul e bine,dar e prea mica sarcina ca sa ne spună sigur dacă e fetita sau băiat.
      -Saptamana viitoare e ziua Herei. Face 16 ani.
      -Si te-ai gândit ce vrei sa ii facem cadou?
      Sta cu capul pe pieptul meu si o mangai incet pe spate. Ii prind o șuviță de par si o răsucesc pe dupa deget.
     -Nimic. Noi nu ne facem cadouri.
     -Am observat,dar am crezut ca e valabil doar in cazul băieților,spun si o sarut pe creștetul capului.
      -Nu...e valabil pentru toată lumea. Bine,doar pentru Dionys si Rhea nu,dar in general noi nu ne facem cadouri. Pateras spune ca cel mai minunat cadou e sa fim toți impreuna si asa ne-am obișnuit.
      -Frumos...Max are dreptate,ii zic si ridica capul sa ma poata privi.
      -Ok...pentru Seth si Ares a fost diferit cand au făcut 18 ani. Au primit câte o mașină,iar Ares a primit si un apartament.
      -Trebuie sa dai si tu de permis,spun si încuviintez din cap.
      Lumina ce vine de la tv ma ajuta sa-i vad ochii cum sclipesc si zambesc in coltul gurii.
     -Iar isi fac hormonii de cap angioletto?
     -O da!exclama si isi lipeste buzele cu putere de ale mele.
     Gem si imi bag limba in gura ei. Se urca peste mine incet si rupe sarutul. Imi pun palmele pe fesele ei si incep sa le masez. O musc incet de buza de jos,dupa o ling si ridic incet camasa de noapte de pe ea pana peste fund. Strecor o mana intre noi si imi scot scula afara din pantaloni.
       -Impinge-te in mine,soptesc cand simt caldura emanata de pasarica ei pentru ca diavola nu poarta chiloti pe ea.
      Se lasa in jos pe scula mea si o patrund incet. Isi pune palmele pe pieptul meu si isi da capul pe spate. Geme lung în timp ce se lasa tot mai jos si intru tot mai adanc in ea.
      O strang de solduri si ridic capul sa-i sug un sfârc prin materialul subtire al cămășii. O ajut sa se miște si ma las inapoi pe spate. Sanii incep sa-i salte si o patrund tot mai tare.
      -Daaa...e bine psychi mou.
      -Stiu angioletto,spun incet si ma infing in ea.
      Cresc ritmul si chiar dacă intru tare in ea,nu e genul acela sălbatic cu care am obisnuit-o. O fac tandru si dragostos. O mangai pe spate si pe fese,ma imping adanc in ea si imi incordez soldurile cand se izbeste la rândul ei in mine. Se lipește de pieptul meu si ne contopim intr-un sarut pasional atunci cand isi lipeste buzele de ale mele.
       Imi geme in gura si ii inghit sunetele de placere ce le scoate de fiecare data când ma imping in ea. Incepe sa tremure si se opreste. Tot corpul i se încordează si continui sa o sarut si sa intru bland in ea. Ii savurez contracțiile si imi urc palmele pe spatele ei. O tin lipita de mine si mai imping de cateva ori pana termin si eu.
       Isi baga capul in scobitura gatului meu si o strang in brate.
      -Se agapo,imi spune pe jumătate adormita.
       Zambesc si ies din ea. Se pune pe parte si imi lipesc pieptul de spatele ei. Ii inconjor talia cu un brat si isi lipeste curul de scula mea. O sarut  pe umar si o mangai incet pe abdomen.
      -Dormi angioletto. Ti amo vita mia.
      Imi pun capul pe perna si imi bag nasul în parul ei. O adulmec si aroma de cacao pe care o ador ma invaluie. Inchid ochii si un zâmbet imi curbeaza buzele. Ma gândesc ca peste câteva luni o sa devenim parinti si abia aștept sa îmi țin copilul in brate. Nu contează ce e...nu imi pasa ca e băiat sau fata. Ma interesează doar sa fie sănătos. Inspir adanc si simt somnul cum ma invaluie. Gândul imi fuge la prima zi când am cunoscut-o. Pe atunci imi doream o femeie cu care sa pot face tot ce vreau,dar sa o fac din dragoste...nu doar din pofta carnala,iar pustoaica pacatoasa ce mi-a dat lumea peste cap din prima clipa în care i-am văzut ochii se pare ca e mai mult decât femeia la care visam. Mio angioletto s-a dovedit a fi jumătatea mea. Inima imi vibrează in piept numai cand ma gândesc la asta. Cine ar fi crezut ca o legenda se poate adeveri? Dar asa cum spune Max...se pare ca noi facem parte din cei norocoși si ma bucur ca ne-am găsit. Pana la urma a facut si Rossi un lucru bun pentru mine atunci cand m-a obligat sa vin profesor de sport la liceul lui.
     Imi strang bratul mai tare in jurul ei si las somnul sa ma cuprinda. Sunt fericit și împlinit. Imi tin jumatatea in brate,iar in scurt timp o sa avem și un copil. Ce pot sa-mi doresc mai mult de la viata cand alături de ea totul e perfect,iar eu ma simt intreg. Ea ma completează perfect.

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum