Capitolul 51

977 81 22
                                    

Eris:

Ma spal pe fata si incerc sa respir normal. Sunt la scoala in pauza mare și din nou am senzația aia de greata,doar ca nu pot sa vomit. Astăzi merg cu psychi mou la doctor sa vad dacă sunt insarcinata.
Ma incrunt cand Sandra da buzna inauntru si se repede asupra vasului de toaleta. O aud cum vomita si injura de fiecare data când poate sa respire. Ma intorc cand vine spre mine si vad cat e de palida.
-Esti bine?
-Tocmai am vomitat,imi spune morocanoasa si da drumul la apa sa se spele pe fata.
-Si mie imi este rau,spun si ma lipesc cu spatele de zid in timp ce ea se clătește in gura.
Ma priveste surprinsa în oglinda si inchide apa.
-Cred ca mâncarea de la cantina e de vina,spune si se întoarce cu fata la mine. Eu am luat doua guri si mi s-a întors stomacul pe dos.
-Eu nu am apucat sa mananc Sandra. Cred ca sunt insarcinata,spun si face ochii cat cepele.
-Eris,spune incet si ma priveste cu teama.
Inghit nodul din gat si inspir adanc.
-Nu am sa pierd din nou sarcina dacă într-adevăr sunt insarcinata. Nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva,spun pe un ton serios.
Da din cap aprobator si isi pune o mana pe abdomen,dupa ma priveste speriata.
-Doamne Dumnezeule! Dacă sunt si eu insarcinata? Tot am dat vina pe mâncarea de la cantina in ultimele 2 săptămâni.
Casc ochii cand o aud si imi cobor privirea pe abdomenul ei.
-Doamne Eris! Ce ma fac dacă sunt insarcinata? Adică tu mai ai 2 luni si termini liceul,dar eu mai am încă un an inafara de asta. Ce ma fac?
-Hooo!!! Calmeaza-te!spun si o trag in bratele mele. Dacă ești insarcinata poți sa iti ingheti ultimul an.
-Doamne! Dacă aude Seth o sa înnebunească!
Incep sa rad si o privesc amuzata.
-Asa crezi tu?
-Sunt sigura,imi spune si se retrage din îmbrățișare.
-Eu cred ca Seth o sa se bucure. O fi el un nemernic,dar e fratele meu si il cunosc. Stiu cat de mult ii iubește pe Rhea si pe Dionys.
-Da! Dar sunt nepoții lui! Noi suntem tineri...crezi ca isi doreste un copil acum? Nici macar nu a adus vreodată în discuție subiectul asta,spune soptit.
Oftez si clatin din cap. Chiar dacă Seth e un nesimtit înnăscut si un nebun pe deasupra...e totuși un Chronis. Pentru noi familia e cea mai importanta.
-E un Chronis la dracu! Era cât pe ce sa moara pentru tine. Sa aveți un copil impreuna nu o sa faca altceva decât sa-i bucure sufletul.
      Se uita la mine parca neștiind ce sa spuna sau ce sa facă. Inghite in sec si incepe sa-si muste buzele pe rand.
-Hai cu mine acum sa-mi i-au un test de sarcina,spune pe un ton plângăcios.
-Hai...numai bine imi fac si eu unul.
Iesim impreuna din baie si mergem spre cancelarie. Porțile de la liceu sunt închise si singura cale de a ieși din liceu e sa trecem prin cancelarie sau sa sărim gardul.
-Angioletto,sopteste psychi la urechea mea si imi înconjoară talia cu bratele.
Ma opresc pe trepte si intorc capul spre el.
-Unde mergi diavola?intreaba si ma saruta pe frunte.
-Merg pana la farmacie sa imi cumpar un test de sarcina.
-Pai in câteva ore mergem la doctor angioletto.
-Stiu...dar cred ca Sandra e si ea insarcinata si vrem sa verificam dacă e sau nu asa.
Enzo întoarce capul spre ea si o priveste surprins.
-Eu sper sa nu fiu,spune Sandra incet si isi trece o mana prin par.
Se uita la noi speriata si vad mainile cum ii tremura din cauza agitației. Agitație ce mi-o transmite si mie. Ma cutremur usor pe picioare si Enzo ma lipește de el.
-Mergeti,dar aveți grija. Bine?
-Da...da-mi niște bani. Eu merg la farmacie dar nu am nici un ban la mine.
Isi scoate portofelul si prinde la nimereala cateva bancnote. Le iau si o zbughim amandoua de langa el. Ne furișam spre iesire,iar cand nu e nimeni prin preajma iesim afara din liceu. Grabim pasul spre farmacie si cand intram in ea vad ca banii imi ajung sa cumpăr doua teste,nu unul.
-Am putea folosi toaleta de aici?intreb cu speranța in glas.
Sunt nerăbdătoare si am emoții. Vreau sa aflu cât mai repede dacă sunt sau nu insarcinata.
-Da,sigur. Acolo e toaleta,imi spune tipa si imi intinde doua pahare de unica folosinta.
Merg impreuna cu Sandra spre usa ce mi-a indicat-o farmacista,desfacem testele si intram pe rand în toaleta. Bat din picior si am impresia ca ceasul sta în loc cat timp asteptam cele 10 minute sa treacă.
-Tu prima,imi spune Sandra si isi strange degetele in pumni.
-Calmeaza-te!ii spun cand vad cat de tare tremura.
Inspir adanc si verific cele doua teste.
-O doamne!exclam când vad ca amândouă au doua liniuțe roșii pe ele. Sunt insarcinata,spun soptit si ridic privirea spre Sandra.
Ma priveste cateva clipe socata dupa isi lasa capul in jos.
-Eris sa stii ca ma bucur pentru tine. Chiar o fac,dar sunt prea speriata in momentul asta ca îți si arat,spune in timp ce privește testul din mana ei.
-Hai o dată!ii cer si mainile incep sa-i tremure mai tare. Da-l încoace,zic si ii smulg testul din mana.
Il intorc si incep sa rad când vad doua liniuțe roșii si pe al ei.
-Sa-mi bag!spun printre hohote de ras.
Ma uit la Sandra cum se lipește cu spatele de zid si abia mai respira.
-Zi-mi ca razi pentru ca nu sunt insarcinata,imi spune cu vocea tremurând.
Imi las din nou privirea in jos spre testul din mainile mele si buzele mi se curbeaza intr-un ranjet.
-Sandra,pune mana pe telefon si suna-l pe Seth. Trebuie sa afle ca o sa fie tatic.
-O doamne!exclama si se clatina pe picioare.
Ma reped la ea si o strang tare in brate.
-O doamne,spune pentru a doua oara.
-Lasa Sandra. Gandeste-te ca teroriștii noștri o sa crească impreuna.
Face ochii mari la mine si bufneste in ras.
-Imi vine sa plâng la dracu! De ce rad ca o nebuna?intreaba si se cutremura in bratele mele.
-Cel mai probabil fiindcă ești in soc.
Se desprinde din îmbrățișare si merge la chiuveta. Se clătește cu apa pe fata si incearca sa respire normal.
-Nu pot sa ii spun la telefon lui Seth ca o sa fie tatic. Nu stiu cum o sa reacționeze nebunul si chiar nu vreau sa ii provoc vreun infarct sau sa i se facă rau si sa nu-l pot ajuta.
-Bine...ii spui astazi cand ajungem acasa,dar eu trebuie prima data sa merg la doctor. Enzo deja mi-a făcut programare.
Da din cap aprobator,apoi isi freacă fata cu palmele. O cuprind cu un brat de dupa gat si ne privim în oglinda.
-Calmeaza-te Sandra...oricum ar fi nu ești singura si nu te stresa in privința lui Seth. Sunt sigura ca o sa înnebunească cand o sa audă,dar de data asta o sa o facă de fericire.
Un zâmbet mic ii curbeaza buzele si isi lasa capul in jos când isi pune mainile pe abdomen.
-Doamne Dumnezeule...o sa am un copil!
-Si eu Sandra,spun zambind si ridica capul spre mine.
-Deci familia Chronis o sa se mărească cu încă doi membri. Vai de mine!! Ce o sa zică Max si Lex cand o sa audă??? Dar tata si mama???
-Iar începi???intreb si imi dau ochii peste cap cand o vad cum incepe din nou sa se panicheze.
-Eris stiu ca ești nebuna. Si eu sunt...dar eu abia în septembrie fac 17 ani si deja sunt insarcinata!
-Asa si? Dacă nu le convine la ai tai poți oricând sa te muti la noi...nu e ca și cum nu ești deja mutata la noi. Plus de asta,crezi ca lu Seth o sa ii pese de părerea alor tai? Sau trebuie sa iti readuc aminte ca ești a lui?intreb si bufneste in ras.
-Sper sa fie bine și Seth sa nu o ia razna de tot.
-Sandra...nu iti mai fa griji în privința lui Seth. Iti spun eu ca nebunul o sa se bucure.
Inspira adanc de cateva ori si ma îmbrățișează strans in brate.
-Sper sa fie asa. Am emoții...
-O sa fie bine,stai calma. Jumatatea ta e cea mai nebuna dintre noi. Deci fii sigura ca o sa bucure fix ca un nebun cand o sa audă.
Ne desprindem din îmbrățișare, apoi aruncam paharele si ambalajele la cos,dupa luam testele cu noi si iesim din farmacie. Ne împletim degetele de la o mana si ne indreptam spre liceu. O vad cum priveste in gol si mintea ei e plecata departe. Nu inteleg de ce se stresează?Seth o iubește mai mult decât isi iubește viata,iar faptul ca a rămas insarcinata nu o sa faca altceva decât sa o iubească mai mult si probabil nebunia lui o sa atingă cote maxime.
Zambesc si ma gândesc la Enzo. Abia aștept sa vad ce fata face cand ii spun ca sunt într-adevăr insarcinata.

Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum