Eris:
După o săptămână in care am trecut prin focurile iadului,s-a hotărât sa-mi dea mesaj,iar acum ma indrept spre adresa pe care mi-a trimis-o. Mi-a spus ca la sala nu ne putem vedea pentru ca in ultima vreme vin prea mulți elevi acolo asa ca a rămas sa ne vedem la el acasă ca să nu riscam sa fim văzuți in public.
E sâmbătă si e foarte cald pentru o zi de sfârșit de Septembrie. M-am îmbrăcat intr-o rochie roșie ca focul cu bretele subțiri ce are un decolteu în V si e lunga pana in pământ,dar foarte vaporoasa. Mi-am luat și o pereche de sandale cu toc cui de 8cm in picioare,ceea ce nu ma ajuta deloc acum cand ma dau jos din taxi si ma indrept spre scara blocului. Trag aer in piept si privesc interfonul din fata mea. Imi fac curaj și formez numărul 27,iar interfonul suna de 3 ori apoi usa se deblochează.
Intru in scara si ma indrept spre lift. Apas pe butonul ce indica etajul 8 cand intru in el si imi frământ palmele agitata.
Cand ușile se deschid si ies din lift,il vad ca ma așteaptă in prag sprijinit cu un umăr de tocul ușii. E îmbrăcat lejer,intr-o pereche de blugi albastri ce ii atarna pe solduri,un tricou negru ce se multeaza perfect pe trupul lui musculos si zambesc cand vad ca nu are șosete pe picioare.
-Buna,spun cand ajung langa el si fara nici un cuvânt ma invita inauntru.
-Vrei sa bei ceva?ma întreabă cand ma asez pe canapea.
-Nu. Sunt ok,raspund si bat cu palma locul de langa mine. Hai sa-ti spun ce am de spus.
Isi trece o mana prin par,dupa inspira adanc si se așază lângă mine. Ochii ii cad imediat pe gura mea atunci cand scot limba printre dinti ca sa imi umezesc buzele si ii vad pupilele cum se dilata intr-o fracțiune de secunda,semn ca nu ii sunt deloc indiferenta. Ceea ce oricum știam deja,doar el nu vrea sa recunoască încă lucrul asta.
Inspir adanc,iar cand imi aranjez toate gândurile in cap,incep sa vorbesc.
-In familia mea exista o legenda,incep si ii i-au o palma intre ale mele. O legenda ce s-a adeverit si nu o data,ci de 3 ori,spun,iar el ridica dintr-o spranceana.
Imi dreg glasul si imi mut privirea de pe el cand vad ca ma priveste ca pe o nebuna.
"Fir-ar! Nu am cum sa spun legenda asta altfel. O sa creadă într-adevăr ca sunt dementa...dar măcar nu o sa-mi para rau pentru ca am încercat. Dacă el e bătut în cap si nu vrea sa priceapă,nu am ce sa fac."
In timp ce gandurile mi se amesteca,privesc sufrageria,iar dupa felul în care arata imi dau seama ca el iubește ordinea si disciplina. Nici un lucru nu e mutat de la locul lui,totul e perfect aranjat,iar mobila e de un alb imaculat. La fel si peretii. Doar parchetul e gri,iar canapeaua impreuna cu fotoliile si masuta de cafea sunt negre.
-Aaa...spun si revin cu privirea inapoi pe el dupa ce realizez ca ma holbez efectiv ca nebuna la sufrageria lui. Deci...continui cand privirile ni se întâlnesc. Se spune ca Zeus fiind gelos pe muritori atunci cand formau un întreg,a coborât pe pământ și i-a spintecat in doua. Apoi le-a zis ca trebuie sa isi caute jumatatea in lumea intreaga dacă mai vor sa se simta vreodată completi,zic si il bufneste rasul.
Ma incrunt vizibil,dar continui ce am de spus fără sa il bag in seama.
-Se spune ca ai sa-ti dai seama cine iti e jumatate doar atunci cand ai sa-i întâlnești ochii,iar dacă simți ca pamantul iti fuge de sub picioare...el sau ea iti este sufletul pereche.
Se oprește din ras cand ma aude si ma priveste cu intensitate.
"Bun...măcar acum i-am atras atenția."
-Spune-mi ce ai simțit cand privirile ni s-au întâlnit?ii cer si nu-l scap din ochi.
-Pai...raspunde si inspira din nou adanc. Am simțit ca imi zdruncini lumea din temelii.
-Bun,zic in timp ce incuviintez din cap. Acelasi lucru l-am simțit și eu,continui si ma apropii mai mult de el.
-Dar...e o nebunie Eris!exclama si se ridica de pe canapea.
-De ce? Doar pentru ca e o legenda?intreb si stramb din nas.
-Pentru ca...la dracu! E o nebunie!spune din nou si isi trece ambele maini prin par.
-Nebunie sau nu...tata cu mama traiesc nebunia asta de cand sunt copii. Fratele meu Ares si cumnata mea la fel. Fratele meu Seth si prietena mea cea mai buna pe care o cunoști,e Sandra...si ei trăiesc nebunia asta. Nu vrei sa o trăim si noi?intreb si ma ridic la randul meu de pe canapea. Nu vrei sa gustam din nebunie?pun a doua întrebare si ma priveste puțin derutat,apoi isi musca buza de jos si stiu ca ii place ce aude pentru ca tentația e una foarte mare.
"Nu ai cum sa nu iti dorești sa simti asta. Mai ales cand ești atras de celalalta jumatate ca de un magnet."
-Deci?insist pe un ton ispititor.
-Eris,iti sunt profesor la dracu!exclama nervos. Iar pe deasupra mai ești și minora!
Pufnesc cand il aud.
Ii prind obrajii in palme si ma uit în ochii lui. Acum pe tocurile astea sunt aproape cât el de inalta.
-O sa ne întâlnim doar inafara scolii si la dracu mai sunt doar câteva luni pana fac 18 ani! Te deranjează atat de mult varsta mea? Nu se spune ca e doar un număr?intreb pe un ton sec.
-Sa-mi bag,Eris! Ma innebunesti!zice si vrea sa facă un pas în spate,dar nu il las si imi trec bratele dupa gatul lui.
Zambesc cand bratele sale se strâng automat în jurul taliei mele si ma lipește de pieptul lui. Face mișcările astea din instinct,nici măcar nu are cum sa le oprească. E ceva ce vine din el,din adancul sufletului lui.
-Eris...habar nu am ce înseamnă toata nebunia asta si nici ce ne așteaptă dincolo de ea,spune privindu-mă in ochi dupa un minut în care doar a stat și s-a holbat la mine. Eu nu am avut niciodată o relație,habar nu am cu ce se mănâncă si tu imi vorbești de jumatati de suflet? Legende? Mai lipsește sa-mi spui de ritualuri si o sa cred ca ești vreo vrăjitoare de fapt si nu o diavolita.
Chicotesc.
-Hai sa ne oprim la legende...plus ca nici eu nu am avut o relație pana acum,dar asta nu înseamnă ca nu putem fi impreuna si nu putem incerca,asa-i?intreb zambind.
Clatina din cap si ma priveste amuzat cand ii fac cu ochiul. Imi apropii fata de a lui si il musc incet de buza de jos,iar el maraie si ma lipește mai tare de pieptul lui. Inchid ochii cand buzele lui se lipesc de ale mele si savurez atingerea lor imediat ce incepe sa ma sarute,apoi gem lung cand ma prinde de fund si incepe sa-mi maseze fesele.
-Sa-mi bag...sopteste răgușit și rupe sarutul.
-Ce e?intreb cand deschid ochii si ma incrunt cand vad ca din nou vrea sa se îndepărteze de mine.
-Nu putem face asta la dracu! Nu acum cel puțin.
-De ce?
-Pentru ca ești minora,raspunde si regretul il simt in vocea lui atunci cand rostește cuvintele cu greu de parca l-ar durea tot corpul.
Ma aprind ca o torță si il strang mai tare cu bratele de dupa gat.
-Ei hai...asta-i culmea!ridic tonul. Da-o dracu de varsta,fir-ar al dracului sa fie!zic si rade usor in barba cand vede cât de tare m-am aprins.
-Esti nebuna...
-Sunt,dar sunt nebuna ta,i-o trantesc si il musc din nou de buza de jos.
-Ahhh! Ce-mi faci?intreaba si ma salta in bratele lui.
-Nimic,doar te iubesc,murmur in gura lui.
Se blochează pentru cateva secunde,apoi privirea i se focuseaza din nou pe mine si ma cutremur în bratele lui cand vad cu cata intensitate ma priveste.
-Oricat de nebunește ar suna...chiar te cred,pentru ca si eu simt la fel,spune incet ca si cum nu i-ar veni sa creadă,dar sufletul meu vibrează in mine cand il aude.
Imi lipesc buzele din nou de a lui si ii vad ochii cum se intuneca,apoi o sclipire apare în ei si se pune în mișcare. Intram pe un hol si deschide o usa,dupa ma intinde pe un pat si zambesc cand vad ca am ajuns în dormitorul lui.
Stau intinsa pe un pat imens,iar camera este facuta toata intr-un verde intunecat. Ma uit la el cand isi ridica bratele si prinde bara de deasupra patului cu baldachin,iar eu incep sa-mi plimb privirea pe trupul lui mai rau ca o flamanda.
-Eris...imi șoptește numele si imi prironesc ochii in ai lui.
-Da?intreb incet.
-Esti sigura ca vrei sa facem asta?intreaba bland,dar ochii ii ard salbatic in cap.
-Sunt foarte sigura,raspund cu gura uscata din cauza emoțiilor,dar nu sunt emoționată pentru ca imi e frica...ci pentru ca sunt nerabdatoare.
Da din cap in semn de aprobare si dispare din dormitor. Ma privesc in oglinzile mari ale dulapului din fata mea si imi vad obrajii putin roșii.
"Fir-ar! Asta e ziua cea mare!! În sfârșit o sa se întâmple!"
Imi mut privirea de pe oglinzi imediat ce revine în dormitor si arunca un pachet de prezervative langa mine pe pat.
-Esti prima care intra în dormitorul asta,spune si inima incepe sa-mi bata mai repede in piept cand il aud. De obicei il folosesc pe celalalt cand aduc o fata la mine.
-Sunt onorata...chicotesc si zambeste in coltul gurii,apoi se urca în pat si ma intind pe spate.
Isi face loc intre picioarele mele si ii simt penisul tare atunci cand se lipește cu pelvisul de mine. Icnesc din cauza dimensiunii ce o simt,iar ochii lui incep sa mocneasca de dorinta,facandu-ma intr-o clipa sa iau foc.
-Psychi mou...trebuie sa-ti spun ceva,soptesc in timp ce el nu ma scapa din priviri.
-Ce? Si ce înseamnă cuvantul asta pe care mi-l tot spui?
Zambesc.
Imi trec degetele prin parul lui si trag o gura mare de aer in piept.
-Inseamna sufletul meu,raspund incet si buzele lui se curbează într-un zâmbet.
-Imi place,șoptește si se apleaca sa isi frece nasul incet de al meu. Ce voiai sa imi spui?intreaba si flăcările se întețesc mai tare in pântecul meu cand ii aud raguseala din voce.
-Pai eu...sunt virgina,ingaim cu gura uscata,iar el geme.
-Stiu angioletto...murmură si imi cobor mainile incet pe spatele lui,apoi prind de materialul tricoului de pe el si dau sa-l dezbrac,iar el rade incet in barba.
-Ai de gând sa ma dezbraci?
-Mda,raspund cu dorinta si se ridica in genunchi.
-Ma descurc angioletto,spune si imi prinde palmele intre ale lui,apoi le saruta pe rand.
Imediat inima mi-o ia razna,iar gestul lui jur ca ma lasa fără cuvinte.
"E atat de dragut!"
Il urmăresc in timp ce se ridica in picioare si isi da tricoul jos,apoi scapa de blugii si de boxerii,iar eu inghit in sec cand ii vad trupul perfect.
"Il vreau! Atat de mult îl vreau!"
-Esti bine?intreaba in timp ce se apleaca asupra mea.
-Perfect,raspund dintr-o suflare.
Zambeste in timp ce prinde de bretele subțiri ale rochiei,apoi trage incet de ele si ma atinge in treacăt pe sani atunci cand ajunge in dreptul pieptului.
-Hmmm...geme cand vede ca nu port sutien.
As rade exact asa cum fac demonii mei in clipa asta,dar sunt emoționată. Plus ca vreau și imi doresc sa facem asta. Vreau sa ma dăruiesc lui,iar dacă m-as apuca sa rad,probabil as strica totul.
"Fir-ar sa fie! Chiar o sa facem asta!!! Nu imi vine sa cred!!"
Dupa ce rochia dispare de pe mine ma priveste preț de cateva secunde ca un flamand,apoi ma scapa de sandale,dupa prinde de chiloti si ii da jos de pe mine cu miscari agonizantde lente. Imi mușc buzele de nerăbdare si poate,doar poate puțin de rușine.
-Sa-mi bag...cat de frumoasa ești!exclamă și ma arde cu privirea.
Ii aud respiratia cum se schimba și devine una groaie,iar sunetul reuseste sa ma excite mai tare.
Gem cand imi prinde sanii in palme si ii masează,apoi coboara incet pe abdomen,dupa pe talie si pe solduri,pana ajunge in dreptul coapselor,dar nu se oprește și continua cu atingerile in jos pe picioare pana in dreptul gleznelor si inapoi. Se opreste cand ajunge cu palmele pe genunchii mei indoiti si ma devorează din priviri atunci cand ii departeaza.
Se apleaca si imi prinde un san intre buze,iar un suspin de placere imi părăsește buzele cand imi linge sfarcul,dupa face același lucru și cu celalalt. Ma arcuiesc de spate si incep sa gafai cand traseaza o linie fierbinte dintre sanii mei pana in dreptul gatului,dupa ma musca incet de linia pulsului si urca cu saruturi mici pana cand ajunge in dreptul gurii mele. Imi inhata gura si ne privim adanc in ochi in vreme ce ne sarutam cu patima,iar in clipa asta eu simt cum demonii mei deja fac dragoste cu ai lui.
-Esti curajoasa,diavola. Curajul tău nebun imi place la nebunie. Te iubesc...te iubesc toata. Din cap pana în picioare,imi șoptește peste buze,iar cuvintele lui imi fac sangele sa fiarbă mai tare in mine.
Imi simt pielea cum se infierbanta si incep sa imi plimb degetele incet pe spatele lui. Sarutul devine unul lacom,iar dorinta creste si incepe sa arda vijelios in mine.
Limbile noastre se împletesc si se sorb intre ele,iar sarutul il simt cum incepe sa ma consume. Imi infing unghiile in spatele lui cand dorinta deja devine copleșitoare,iar maraitul lui ma stârnește mai mult.
-Ahhh...angioletto,sopteste peste buzele mele. De ador pana la cer si inapoi.
"Doamne! Vocea lui ragusita ma innebuneste!"
Din cauza placerii,muschii vaginului incep sa mi se contracte,iar umezeala o simt cum mi se prelinge mai tare printre labii. Se lasa incet in jos cand rupe sarutul si imi linge fiecare san in parte,dupa coboara cu saruturi pe abdomen si roșesc cand ajunge cu fata intre picioarele mele.
Il vad cum isi linge buzele ca un pacatos ce abia așteaptă sa guste si sa se înfrupte din fructul interzis,iar lucrul asta imi provoacă un scurtcircuit.
"O sa ma înnebunească de-a binelea dacă bună lui o sa se lipească de mine."
-Hmmm...geme gutural cand imi departeaza labiile cu 2 degete si ma priveste ca un flamand.
Tip cand buzele lui se lipesc de clitorisul meu,iar noua senzația ce o simt ma da complet peste cap.
-E bine,gâfâi cand isi trece limba incet printre labii.
-Esti delicioasa diavola,geme si gusta mai departe din mine.
Imi ridic soldurile fără sa vreau atunci cand incepe sa ma devoreze si gem mai tare când un deget de a lui intra in mine. Caldura se dezlănțuie înăuntrul meu la scurt timp după ce incepe sa ma patrunda cu el si incep sa tremur.
-Enzo?intreb putin speriata cand corpul meu e cuprins de spasme,dar in acelasi timp e arat te bine tot ce imi face incat nu vreau sa se oprească.
Vine deasupra mea cand ma aude,dar continua sa-si miste degetul în mine,iar cu cel mare pune presiune pe clitorisul meu si un val incendiar imi parjoleste cu putere interiorul. Suspin in vreme ce ii privesc buzele umede si umflate,iar el zambeste inainte sa ma sarute.
Incep sa gem cand mai baga un deget in mine si ma patrunde mai adanc.
-E in regula angioletto,sopteste cand un tipat puternic imi iese din gatlej. Ai orgasm...lasa placerea sa te cuprinda!imi cere si respirația mi se taie cand fac ce-mi cere.
-Ahhh!!zbier cand ultimul val de placere imi strabate corpul si ma uit la el pierduta.
Simt cum scoate degetele din mine cand nu ma mai contract in jurul lor,apoi mi le baga in gura si ranjeste ca un nemernic cand imi strang buzele in jurul lor si incep sa le sug.
-Diavolaaa,geme,iar dupa ce curat umezeala de pe degetele lui,le scoate si se apleaca sa-mi linga buzele.
-Se agapo,ii soptesc in gura.
-Si asta ce mai înseamnă?intreabă cu o sprânceană ridicata.
-Inseamna ca,te iubesc.
Surade si o face ca un inger.
-Ti amo,angioletto(te iubesc îngeraș).
Zambesc si il îmbrățișez.
- Vrei sa continuam?
- Eu stiu ce inseamna ce mi-ai spus si da,bine-nteles ca vreau sa continuam,raspund,iar el chicoteste.
-Esti nebuna diavola,dar ai dreptate...esti nebuna mea.*****
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...