Enzo:
Suntem acasă la membrii Chronis si toata lumea se distrează in salonul enorm ce e decorat exact asa cum si-a dorit printesa. Adică în nuanțe de șampanie și roz pal. Nu suntem mulți,dar nu contează. Important e ca ne simțim bine.
Ma uit la diavola mea cum rade si dansează impreuna cu Max,iar buzele minse curbeaza intr-un zambet in vreme ce il vad pe Seth cu coada ochiului cum se apropie de mine.
-Ce dracu faci?ma întreabă si imi intinde un pahar de vin.
Il i-au si continui sa-mi plimb privirea prin încăpere,fiindca pe mulți dintre ei nu ii cunosc,dar starea lor de bine se transmite si la mine. Sunt nebuni,dar imi plac.
-Privesc,raspund si beau o gura de vin.
-Aha...pai...zice ai imi indica cu degetul spre o masa din colt,apoi continua. Aia de acolo sunt unchii si mătușile din partea mamei,iar cei de acolo sunt verișorii noștri din partea lui pateras,continua,iar de data asta imi arata spre tinerii ce dansează si rad cu gura pana la urechi pe ringul de dans.
-Aha...
-Aia e verișoara lui pateras si fratele ei,zice si incuviintez din cap. Iar aia de lângă ei sunt copii lor.
-Am înțeles.
-Aia e bunica Ella si Mihai,soțul ei,iar...
-Mihai soțul?il intrerup.
-Da...nu stiu nimic despre tata lui pateras. Nimeni nu știe. Dar nici nu suntem curioși sa aflam.
-Ok...
-Iar aia ii cunoști deja,continua cu prezentările. Sunt Dan si Deea,impreuna cu restul de teroriști.
-Adica socrii si cumnați tai?intreb,iar el chicoteste putin rautacios.
-Teoretic...practic blondul imi e antipatic. Nu am un motiv anume,dar tot timpul când imi face placere sa-l enervez.
Bufnesc in ras cand il aud.
-Tu enervezi pe oricine,Seth,i-o trantesc si isi da ochii peste cap.
-Hai,nu zău? Cu tine chiar am fost dracut!imi atrage atentia si il cântăresc putin din priviri.
-Ma întreb de ce?
-Chiar vrei sa stii?întreabă,iar acul il privesc curios.
-Da. Chiar vreau.
-Pai...spune si ochii in cap i se aprind. De cand te-am văzut prima data mi-am dat seama ca ești în stare sa o ții în frâu pe terorista de Eris.
Ranjesc cand ii aud răspunsul,iar privirea mi se muta automat pe diavola.
-Apropo...de un an și ceva vrea Eris sa vina la mine la club si nu am lasat-o niciodată sa intre,dar acum ca sunteți impreuna,ia-o într-o zi si veniți sa păcătuiti.
Intorc capul spre el cu sprâncenele ridicate.
-Ce? Nu ti-a spus ca am un club?intreaba si clatin din cap.
-Nu imi aduc aminte sa-mi fi spus vreodată asta.
-Mda...pai ar trebui sa veniți sa vedeți despre ce e vorba,imi sugerează cu ranjetul pe buze.
-Cu siguranță o sa venim. Acum ma duc sa fur mireasa,spun chicotind si ii dau înapoi paharul de vin.
-Pacatosuleee,sopteste pe un ton jos.
Surad intunecat,dupa imi îndrept pasii spre ea si o vad cum tot se joaca cu buchetul de mireasa,iar cand ajung langa ea,ii inconjor talia cu bratele si o lipesc cu spatele de pieptul meu.
-E timpul sa mergem,ii soptesc la ureche.
-Acum?intreaba si se întoarce în bratele mele.
-Acum,raspund si o salt pe umar.
-Hei! Încă nu ati tăiat tortul!!!tipa Sandra,dar nu ma opresc si imi continui drumul cu pasi apăsați.
-Taiati-l voi! Distracție plăcută sa aveți!urla diavola inainte sa ieșim din salon.
-Psychi mou...nu puteai sa mai aștepți puțin?ma întreabă si imi da o palma la fund.
Bufnesc in ras in vreme ce eu traversez holul si imi îndrept pasii spre usa de la intrare.
-Nu! Te vreau,raspund cu glas incarcat.
-Pai de azi sunt doar a ta pana la sfârșitul vieții.
-Hmmm...ma bucur sa aud asta angioletto,dar te vreau cat mai repede posibil.
Chicoteste,iar cand ies din casa și ajung in dreptul mașinii,o pun pe scaunul din dreapta. Cateva clipe mai târziu urc pe cel al șoferului si pornesc motorul,dupa calc accelerația,iar pietrișul de pe alee scrasneste sunt roti.
-Nici buchetul nu l-am aruncat,imi spune si incearca sa faca pe suparata,dar zambetul din coltul gurii o da de gol.
Ii i-au buchetul din mana si il arunc pe bancheta din spate.
-Gata,zic zambind si bufneste in ras.
-Esti nebun psychi mou! Inainte sa ma iei pe sus chiar voiam sa fac asta.
-Am înțeles. Pai am rezolvat problema atunci,replic si fac semn din cap spre bancheta din spate.
-Doamne!exclama si se întinde sa ma sarute pe obraz.
Intorc capul si o musc de buze.
-Te rup cand ajungem acasa,angioletto,ii promit,iar ochii ei diabolici incep sa sclipeasca.
"Hmmm...o ador!"
CITEȘTI
Străbat Iadul pentru tine 🔞 Vol 4
RomanceVolumul 4 | Seria Chronis | De cand ma stiu am fost o fire rebela. Mereu am făcut ce am vrut,cand am vrut. Fac orice vreau și ce-mi doresc,dar cel mai mult imi place sa ma joc. Imi place sa ma joc cu focul. Consider c...