Özge sabah Serap'ı arayıp davet etti. Öğleden sonra gelecekti. Buğra ve Özge mutfağa girip çay yanına birkaç çeşit tatlı tuzlu hazırlayıp evi toparladılar. Serap gelince Buğra çıkıp Eray ile Faruk'un yanına gittiler . Faruk akşama şans takımının restoranda toplanmasını istediğini söyledi. Herkes arandı. Eray da babası ile olan planı iptal etti.
Özge Buğra'yı geçirdikten sonra havuzun yanına masayı hazırladı. Birlikte bahçeye çıktılar. Özge
" kitabın ne alemde tatlım? "
"ortalara kadar geldim. Bu ara Sarp'a zaman ayırdığım için çok yazamıyorum. "
"Sarp ile nasıl gidiyor? "
"çok iyi gidiyor kuzum. Bu ara evlilik lafları etmeye başladı. "
"ooo harika! Peki sen istiyor musun onunla evlenmeyi? "
"üniversite birince. Şimdilik en fazla nişan olur. "
"Sarp hem çok efendi, hem kibar, hem de yakışıklı bir çocuk. Buğra çok beğenir Sarp'ı. Çok ta yakışıyorsunuz, hayırlısı diyelim güzelim. "
"sen nasılsın hayatım, nasıl gidiyor evlilik? "
"bi cebelleşme hali bitmedi gitti Serap. Ayrıl, barış, evlen. Hastalık, hastane, ameliyatlar, kalabalıklar, dinmeyen sesler, tavsiyeler. Ne sevgili olduğumuzu anladık, ne evlendiğimizi. Buğra sakinlik, dinginlik arıyor. (telefon çaldı) Ve arıyor"
"efendim sevgilim."
"bebeğim nasılsın? "
"iyiyim hala aşkım. On beş dakika önce de iyiydim, şimdi de iyiyim. Sen arkadaşınla geçireceğin zamanın tadını çıkartsana hayatım. "
"onun için senin sesini duymam lazım ama. "
"seni çok seviyorum bir tanem. Akşam üstü görüşürüz. "
"seni seviyorum sevgilim. "
Özge telefonu kapatıp kenara koydu.
"nerde kalmıştık kuzum? "
"Buğra'nın büyük aşkında. Vay be! Geleli bir saat olmadı üç defa aradı seni. Sarp ta seviyor beni biliyorum. Ama akşam bir kere arar, görüşmediysek o da. Sende kalkıp çocuğu tersliyorsun. "
"sorunda bu zaten. Bende onu çok seviyorum, belki ondan fazla. Ama onda kendi tabiriyle bir bağımlılığı var bana karşı. Serap, giderken arkasına bakarak gidiyor gördün. Evde de böyle, her yerde böyle. Doyamamışlık mı, kaybetme korkusu mu, bağımlılık mı? "
"hepsi Özgecim. Yuvarla hadi, 6 sene de. Bu kadar senede 60 gün karı koca gibi yaşadınız mı? Doymuş olmasını bekleme. Kaybetme korkusunu dibine kadar yaşıyordur, eminim buna. Bağımlılık dersen ilk gördüğü günden beri öyle sana. Ama bu yaptıklarında hiçbir aşırılık yok bence. Onda sana, senin için yaptığının çok daha fazlası var yapmak istediği. Onun hayatı sensin. "
" normal mi yani? Benim bu bebeği memeden kesmem lazım. Yoksa başka tatlara hep uzak kalacak. Hayatı sadece benden ibaret. Gece oturup bir sürü dil döktüm, kendine zaman ayır diye. İkimizin de kendimize özel zamanları olsun dedim. Ona bile bozuldu. "
" yani, haklısın tabi. Bu arada Beyhan'a çok sevindim. İnşallah bu defa kucağına alır bebeğini. "
"bende çok sevindim. Çok mutlulardı. "
"siz korunuyor musunuz canım? "
"Buğra bebek bebek diye ölüp bitiyor. Sürekli çocuğumuz olsun diyor. Akşam içi gitti biliyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ (tamamlandı)
RomansaÖzge defalarca ölümün kıyısına gidip günlerce oradan, geride bırakmak üzere olduğu hayatı düşünmüştü. Öldüğünde tekrar kavuşacakları zamana kadar , hasret, özlem, aşk acısı gibi duygular yaşayacak mıydı? Yoksa film bitecek, motor duracak, son sahn...