Buğra numarayı yazıp çıktı. Eve gittiğinde onun gelip gitmiş olduğunu anladı. Kitaplarını aldığına göre okula gitmiş olabilirdi. Saate baktı. Son vizesine girmesi gerekiyordu. İki saat kadar vakti vardı. Hemen evden çıktı. Vardığında Özge hala dersteydi. Gidip Meral'i buldu. Ondan Özge çıkınca onu alıp kafeye getirmesini rica etti. Gidip kafede beklemeye başladı. Özge ders bitimi derslikte oturmaya devam ediyordu. Meral yanına geldi. Zorla çekiştire çekiştire onu kafeye götürdü. Buğra Ali'ye Özge ile sorun yaşadığını söyledi. Eğer kafeye gelirse onu içeride yalnız bırakmalarını rica etti. Zararını karşılayacağını belirtti. Ali buna gerek olmadığını söyledi. Özge'yi karşıdan karşıya geçmek için beklerken görünce Ali kapıya çıktı. Meral
"sen geç kuzum. Ben Ali'ye bir şey soracağım."
"madem Ali ile konuşmaya geldin, beni niye getirdin? "
"bir dakika bile sürmez, sen geç geliyorum. Allah Allah! "
Özge içeri girince Ali kapıyı kilitledi. Özge çıkmak için kapıyı zorluyordu. Buğra elini tutup masaya çekti.
" iki dakika konuşalım sonra git. Zaten sınava yetişmem lazım. "
".... "
Özge oturdu. Buğra da oturdu. Cebinden doktor raporunu çıkarıp masaya bıraktı.
" aslında burada okuyacağın şey her şeyi anlatıyor. Sen buna sonra bakarsın. Senin için bir anlamı olur mu, bilmiyorum tabi. Bütün gece sokak sokak seni aradım. Esat amcalarda kalmışsın, buraya gelmeden önce öğrendim. Maalesef ki gördüğüne inanmaman için yine sadece benim sözüme inanman gerekiyordu. E o da olmadı. Haksız sayılmazsın. Sorun şu ki sen benim bunu yapmış olacağıma ihtimal verdin. Allah'tan o yara bereyi yapmak dün aklına gelmişte kendimi temize çıkarma fırsatım oldu. Yoksa ömrü billah kendimi aklayamazdım. Bana seni sevmek ama hasret kalmak yazılmış herhalde. Özge sevmek benim için hiç kolay olmadı. Seni son nefesime kadar seveceğime yemin ederim. Ama yok Özge'm olmuyor. Çabalıyorum, dur duraksız sana aşkımı ispatlamaya çalışıyorum. Ben yoruldum artık. Sevmekle olmuyormuş anladım. Ben topun ağzından bir türlü kurtulamıyorum. Ev zaten senin üstüne. Sana yatırdığım para seni rahat yaşatmaya yeter. Ben pes ediyorum. Vizeden sonra eve gidip özel eşyalarımı toplarım. Sen gelmeden çıkarım. Bir ev bulana kadar Eray'da kalırım, kabul ederse tabi. Ne zaman bana ihtiyaç duyarsan bir telefon uzağındayım. Olabilecek en kısa sürede beni yanında bil. İstediğin, hazır olduğun zaman boşanma davası açabilirsin. Ama seni çok seviyorum bunu asla unutma. Söyleyeceğin bir şey yoksa benim kalkmam gerekiyor. "
" madem bu kadar yoruldun, tabi sen nasıl istersen. Ev, eşya, para hiçbir şey istemem. Bir süre daha kalsam yeter. Bi ara notere gidip evi senin üstüne geçirelim. Parayı sabah aktardım zaten. Hesabımda bir süre yetecek para var. Ben başımın çaresine bakarım. "
" o ev, o para senin. Evde kalacaksın. O paradan kullanacaksın. Bu konuda benimle inatlaşma. Benim kalkmam lazım. "
Cüzdanından bir miktar para çıkarıp masaya koydu.
"Ali'ye ver lütfen. Çok teşekkür ettiğimi söyle. "
Buğra Özge'nin alnını öpüp kapıyı tıklattı. Ali kapıyı açınca Özge'ye bakıp çıktı. Meral içeriye girip yanına oturdu.
" ne diye seni böyle buraya getirmemi istemiş, çok merak ettim kız. "
"..... "
Özge masadaki parayı Ali'ye uzatıp notunu iletti.
"gerek yok demiştim. "
" hakkın. Dükkan kapattın bizim için "
"teşekkür ederim de bu çok fazla "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ (tamamlandı)
RomanceÖzge defalarca ölümün kıyısına gidip günlerce oradan, geride bırakmak üzere olduğu hayatı düşünmüştü. Öldüğünde tekrar kavuşacakları zamana kadar , hasret, özlem, aşk acısı gibi duygular yaşayacak mıydı? Yoksa film bitecek, motor duracak, son sahn...