Ölümsüz 46

18 2 0
                                    

"beni hiç aramadı. Bu saate kadar aramadıysa muhakkak evdedir. Bir şey bilmiyormuş gibi arayayım bi"

"lütfen Eray'ım. "

Eray Buğra'yı aradı. Buğra kör kütük sarhoştu. Eray

" kardeşim naber, ne yapıyorsunuz? "

"Kardeşim benim, can yoldaşım. "

"oğlum sen niye bi garip konuşuyorsun? "

" Eray ben çok kötüyüm kardeşim. "

Ahizeyi eliyle kapatıp

"sarhoş bu. Eyvah eyvah. Neredeyse alıp geleyim "

Özge kafasıyla onayladı. İçtiği için kızamadı bile. Onun yüzünden böyleydi.

"neredesin kardeşim, yanına geleyim"

"manzaradayım"

"nere ora oğlum? Burda her yer manzaralı"

" boşver ya, gelme hiç"

" tepede misin yoksa? Manzara dediğin yer orası mı? "

"evet "

"geliyorum, sakın yerinden kıpırdama. Gerçi sen olduğun yerde sallanıyorsundur. Bir saate en geç oradayım"

" taksiyle gel kardeşim "

"öyle yapacağım "

Eray kızlara

"ben gidiyorum. Alıp buraya getireyim. Sesi baya kötü geliyordu. "

Eray taksi çağırıp yanına gitti. Yanaşan taksiye baktı Buğra. Eray taksiden inerken o da arabadan indi. Fırtınaya kapılmış bir tekne gibi savruluyordu. Eray koluna girdi.

"bin oğlum, ayakta duramıyorsun niye çıkıyorsun? "

"içtim ama hep beni affet Allah'ım dedim Eray. Söz bi daha da içmem. "

"bana ne oğlum? Zıkkımın kökünü iç. Sen niyeti toptan bozmuşsun belli. Bir daha seni böyle olursan ben toplamam. "

"toplarsın toplarsın. Ama ben bi daha içmem. "

Buğra'yı yan tarafa oturttu. Anahtarı çevirecekken Buğra

"dur, burası iyi. Midem bulanıyor zaten. Biraz daha kalmak istiyorum "

"anlat, ne bu hal? "

" çok uzun, anlatamam. Kafam yerinde değil "

"kısa özet geç "

"boşanıyoruz, özeti bu"

"hadi len! Saçma sapan konuşup asabımı bozma. Ne boşanması? "

" olmuyor kardeşim. Yoruldum, tükendim. Kendimi ispat edeceğim diye ben benden gittim. "

"ha bi de sen istiyorsun, delirdin herhalde? "

"evet "

" Özge ile konuştum gelmeden anlattı o durumları. Kız da haksız sayılmaz değil mi? Bağdaştırmıştır kısa bir süreliğine de olsa. İnsanın böyle zamanlarda kalbi susar, beyni konuşur. Sakinleşince kalp başlar konuşmaya. O konuşunca da sen bakalım boşanalım diyebilecek misin? Öyle yoruldum, sıkıldım senden çıkacak laflar mı yoksa. Ne o sensiz yapar, ne sen onsuz. Ben sana boşanırsan olacağı söyleyeyim. İkinizin de hayatına birileri girmek isteyecek. E evlenmiş boşanmış bir çift olduğunuz için ilişkiniz tam bitmiş görülecek. Sizinle ilgilenenler için hiç tehlike kalmamış açık kapılı bir ev gibi gören hayatınıza girmek isteyecek. Sen Özge'nin yanında başka birini görmeye katlanabilecek misin? Özge katlanır mı? Daha oraya geçmeyelim hadi. Aileler boşanmanıza tepki vermeyecek mi? Hadi verdiler diyelim. Dul kızlarını İstanbul'da tek başına bırakırlar mı? Sen bilmiyor musun insanların dul kadınlara ne gözle bakıldığını? İki sene dolmadan boşa diye mi verdiler sana kızlarını. Olmaz oğlum, olmaz. Bize gelmez o işler. Sen artistliğini başka türlü yap. "

ÖLÜMSÜZ (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin