Son Bölüm

48 2 4
                                    

Buğra son gece sahile inip oturdu. Biri yanına geliyordu. Dönüp baktı. Özge

"oturabilir miyim? "

"saat çok geç, bu saatte niçin çıktınız ? "

"seninle konuşmak istedim"

"burada olduğumu nereden bildiniz ? "

"boşver "

" ben gidiyorum "

"biliyorum "

"bir şey demeyecek misin? "

"hayır "

"ben senin eşin değilim "

"onu da biliyorum. Senin kim olduğunu biliyorum Buğra "

"kim? "

"sen benim sevgilimden yadigarsın"

"nasıl yani? "

"sen Buğra'mın oğlusun "

"evet ama siz nasıl öğrendiniz, ne zaman? "

"sen ameliyata diye kalkıp giderken öğrendim"

"özür dilerim, sizi al..

"seni buna ben mecbur ettim "

"peki bunu size kim söyledi? "

" bana sende deli diyeceksin ama seninle konuşmam için buraya gelmemi söyleyenle aynı kişi, yani baban"

"sen deli falan değilsin. O gün anladım. Seni denizden gerçekten babam çıkardı "

"evet, rüya değildi hiçbiri . "

"size inanıyorum "

"baban biraz önce yanıma gelip beni uyandırdı. Oğlum gitmeden onunla konuş, sahilde oturuyor dedi. Ne konuşmamı istiyorsun dedim. Onu bu ailenin parçası olduğuna ikna et dedi. Ona senin oğlun olduğunu söyleyeyim yani diye sordum. O zaten biliyor dedi. Oğluma Bornova'daki evimizin anahtarını ver dedi . Son güz elması yere düşünce artık bizim içinde gitme zamanı. Ihlamur ağaçları çiçek açınca yine buraya geliriz dedi. Çocuklar orada okur artık dedi. Bizimle yaşamak ister misin Buğra ? "

"evet ama ya kardeşlerim, onlar bilmiyor?"

" öğrenecekler "

"ama benim varlığım sizin aşkınıza leke düşürmüş olmaz mı çocuklarınızın gözünde?"

' Onlar babalarının aşkının yakın tanıklarıydılar. Eminim ki bir abilerinin olduğunu öğrenince çok sevinecek, gerisini sorgulamayacaklar. "

"ben dostluğunuza talibim. Eğer sorun olacaksa kardeşlerim bilmesin. Benim sizden bir beklentim de yok. Kimsenin benim için kurulu düzenini bozmasını istemem. "

"aradığın dostluğu da, kardeşliği de evimizde bulacağına inanıyorum. Babanın içinin rahat etmesi için senden rica ediyorum, lütfen. "

" ben, beni bu yaşıma kadar besleyip büyüten babamı da incitmek istemiyorum ama. "

"babana karakter olarak da benziyorsun. O da çok vefalıdır. "

Özge elini cebine attı. İçinde anahtar ve adres yazılı olan zarfı çıkarıp ona uzattı.

" bizde son elma düşünce geliriz. "

Buğra, babasının son elmanın düşmesini beklemelerini söylemesine bir anlam verememişti.

" kızlarla birbirimize telefon numaramızı verdik. İrtibatı koparmam ne şekilde olursa olsun. Fakat bu anahtarı kullanacağıma söz veremem. Yine de bende dursun. "

ÖLÜMSÜZ (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin